quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Euribob het volgende:
Lekker weertje wordt er voorspeld, de tering.
Ik vraag het ff na bij mijn pa, die heeft de tenues.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dus alleen shirt en broekje? Voor sokken moeten we zelf zorgen? Zo ja welke kleur? Ik heb bijna alles wel in de kast liggen
[..]
[ afbeelding ]
Prima weer toch?
Is toch maar een kwartiertje???quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen die zich hier heeft aangemeld + 5 van mij. Maar dat zijn er eigenlijk 3. (2 kunnen zeker geen hele wedstrijden spelen)
Yep, dat zegt wel iets over hun conditie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch maar een kwartiertje???
Ok is goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag het ff na bij mijn pa, die heeft de tenues.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, dat zegt wel iets over hun conditie.
Ik mag dus weer alles spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zonder kousen, herinner ik me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag het ff na bij mijn pa, die heeft de tenues.
Klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zonder kousen, herinner ik me.
Superquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Tenue is compleet, neem voor de zekerheid wel zelf sokken mee.
Yep, waren voor zaalvoetbal bestemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super![]()
Nu nog hopen op mooi weer, want het zijn zeker shirts met korte mouwen?
Niks mis met korte mouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super![]()
Nu nog hopen op mooi weer, want het zijn zeker shirts met korte mouwen?
Ook een keepersshirt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, waren voor zaalvoetbal bestemd.
Yep is compleet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met korte mouwen.
[..]
Ook een keepersshirt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 13:48:16 ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik vind het ook fijnerquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met korte mouwen.
[..]
Ook een keepersshirt?
Of ik dat fijner vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 14:17:54 ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of ik dat fijner vind.Ja en ook nog blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het fijner, of jij het fijner vind, moet je zelf bepalen ja![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Tsss, jij wilt zeker na een wedstrijd op de brancard het veld verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk in de ochtend even wat regen voor de slidings.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Het weer gaat de goede kant op![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op jullie schouders bedoel je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Tsss, jij wilt zeker na een wedstrijd op de brancard het veld verlaten?
Mijn conditie is net zo beroerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er eerder, want reis met me broer mee. Dus app me maar als jullie er zijn.quote:
Ik moet er ook eerder zijn, moet de spullen ophalen bij de organisatie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er eerder, want reis met me broer mee. Dus app me maar als jullie er zijn.
We spelen alleen de eerste wedstrijd gelijk
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet er ook eerder zijn, moet de spullen ophalen bij de organisatie.
biertje langs de lijn en weer terug het veld in. Goed plan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn conditie is net zo beroerdMaar ik las in de reglementen dat je steeds mag wisselen, dus dat komt wel goed uit
Ben bezig met die Insanity reeks hé, geen bier voor mij de next 60 daysquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
biertje langs de lijn en weer terug het veld in. Goed plan!
Zaterdag toch welquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben bezig met die Insanity reeks hé, geen bier voor mij de next 60 days
HOMOOOOOOquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een uitzondering hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom je serieus 's ochtends vanuit Belgïe mi mang?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, van België via Tilburg naar Rotterdam
Gewoon van je caloriebehoefte aftrekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zaterdag toch wel
Uitzondering mag af en toe ook toch
Yep, anders zie ik mijn gezin 3 dagen niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je serieus 's ochtends vanuit Belgïe mi mang?
Ok, nou dan ben je iig wel wakker tegen de tijd dat je in Rotterdam bent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, anders zie ik mijn gezin 3 dagen niet.
aftrekken ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon van je caloriebehoefte aftrekken.
Jimbo gedraag je! Anders stuur ik mijn vriendin (die van de Kuip) op je af!quote:
Dat ligt eraan; kunnen die goed aftrekken ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo gedraag je! Anders stuur ik mijn vriendin (die van de Kuip) op je af!
Of de dikke keepster
Ik ben het gewend, inmiddels 40.000 km op de teller.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, nou dan ben je iig wel wakker tegen de tijd dat je in Rotterdam bent.
Mijn vader vroeger ook voor z'n werk. Rayonmanager bij een bedrijf uit Nijmegen, wijzelf woonden in de aan de andere kant van 't land. Die maakte ook kilometers, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het gewend, inmiddels 40.000 km op de teller.
Dat laatste, filerijden is extra vermoeiend. Vooral als het richting werk is...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn vader vroeger ook voor z'n werk. Rayonmanager bij een bedrijf uit Nijmegen, wijzelf woonden in de aan de andere kant van 't land. Die maakte ook kilometers, dat wil je niet weten.
Vind je autorijden vervelend of is 't vooral als je echt vaststaat dat het een beetje opbreekt?
Geen idee? je kan het uitproberen bij die bollequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan; kunnen die goed aftrekken ?
(ohh het mental image van die bolle die eraan zit.. *ril* )
bah, bah bah bahquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee? je kan het uitproberen bij die bolle
Ik heb een keer 4,5 uur in de file bij Parijs gestaan. Ik wist niet dat je serieuze rugpijn kon krijgen van je koppeling intrappen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat laatste, filerijden is extra vermoeiend. Vooral als het richting werk is...
Wat heeft Happel daar nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee? je kan het uitproberen bij die bolle
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Happel daar nu weer mee te maken?
optie 3 , mn eigen vriendin ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat Jimbo fijner vind, Happel of keepster
Nee, schakel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef Jimbo het volgende:
hoop voor je dat je een automaat rijd ?
weet nog toen ik dagelijks 400km maakte dat de file echt killer was voor mn linkerpoot.
Lekker brada.quote:
auch, zo kut met filerijden.quote:
Uhhhhhquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kiezen we allemaal voor optie CA denk ik.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerst heel de tijd flirten en nu terugrkabbelen he ik ken jou soort ja gr gr
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben heel verlegen, ik durf nog geen eens te flirten
echt hoorquote:
Ik ook niet, hoe gaan we dit zaterdag nu doen? Zullen we Don als lovedoctor aanstellen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt hoorIk heb jou nog nooit nuchter ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja goed plan denk ik?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe gaan we dit zaterdag nu doen? Zullen we Don als lovedoctor aanstellen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit nuchter ontmoet.Ik wilde net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit nuchter ontmoet.Doordenkertje hoor deze mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Och, och, grote monden allemaal. Degene met de grootste mond zal HMF wel zijn...
Daar durf ik m'n geld ook wel op te zetten ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Och, och, grote monden allemaal. Degene met de grootste mond zal HMF wel zijn...
Ik heb helemaal geen grote mondquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Ik ook, daarom laat ik HMF gewoon aan het woord.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook helemaal geen grote mond, ik zeg net dat ik verlegen ben
Ja ben jij verlegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook, daarom laat ik HMF gewoon aan het woord.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, joh. Ben maar een introverte autist.
Ik ben 't toch 90% van de tijd met HMF eens dus ik kan vaak gewoon m'n mond houden idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook, daarom laat ik HMF gewoon aan het woord.
Ik kom er nooit tussen, dus laat hem maar raaskallen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 't toch 90% van de tijd met HMF eens dus ik kan vaak gewoon m'n mond houden idd.
Ik vind 't wel mooi. Ik mag die jongen graag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom er nooit tussen, dus laat hem maar raaskallen.
Dat imago geven jullie me, hè. Heb ik niks voor hoeven doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel gewoon in 3 comments van z'n stoere imago ontdaan.
Dat sowieso, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel mooi. Ik mag die jongen graag.
Je hebt het imago van Vinnie Jones in Gone in 60 seconds. Een grote stoere hoolie die bijna niks zegt en stiekem een ontzettende intellectueel is. En volgens Kapo ben je een bolle.quote:
Treffend omschreven. En dat laatste heb ik van HMF die hem zo noemt. Wie ben ik om HMF tegen te spreken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt het imago van Vinnie Jones in Gone in 60 seconds. Een grote stoere hoolie die bijna niks zegt en stiekem een ontzettende intellectueel is. En volgens Kapo ben je een bolle.
Je kunt niet alles hebben in het leven he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nah, helaas. Vergeleken met Vinnie heb ik een babyface.
Kutleven, joh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben in het leven he.
Na zaterdag weer een stukje beter man. Lekker balletje trappen, biertje erbij. Hopelijk zonnetje en wat loeren naar het wijventeam dat meedoet.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor verhalen.quote:
In de Skihut hebben ze het nog over je.quote:
Zegt genoeg. Drie keer daar geweest en al een onuitwisbare indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Van die 3 keer dat ik in de skihut ben geweest
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zaterdag toch wel
Uitzondering mag af en toe ook toch
quote:
En wie rijdt mij naar huis?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een uitzondering hoor
Overigens denk ik dat ik maandag opnieuw start. Dan heb ik geen voetbal en trainingen meer op de planning staanEn heb ik ook meer tijd
Je kan toch met OV komenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Zegt genoeg. Drie keer daar geweest en al een onuitwisbare indruk gemaakt.
Zie jij hoeveel "lopen" hier tussen staat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch met OV komen
[..]Grapjas
OV is duidelijk een no-goquote:Lopen (5 minuten)
Bekijk looproute op kaart
Vertrek: 9:50 Station Rotterdam Lombardijen
Aankomst: 9:55 Bus-/tramhalte Station Lombardijen, Rotterdam
Stap 5
Tram
Tram 20 (richting Rotterdam Centraal)
Vervoerder: RET
Vertrek: 9:58 Bus-/tramhalte Station Lombardijen, Rotterdam
Aankomst: 10:04 Tramhalte Beukendaal, Rotterdam
Stap 6
Lopen (20 minuten)
Bekijk looproute op kaart
Vertrek: 10:04 Tramhalte Beukendaal, Rotterdam
Aankomst: 10:24 Coen Moulijnweg, Rotterdam Login om deze locatie toe te voegen aan je favorieten
Jezus hoe reis jijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie jij hoeveel "lopen" hier tussen staat?
[..]
OV is duidelijk een no-go
lombardijen - varkenoord, 10 minuten topsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie jij hoeveel "lopen" hier tussen staat?
[..]
OV is duidelijk een no-go
Weet ik veel, via een website die dat nakijkt. Ik reis nooit met OVquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus hoe reis jij
Je kan toch naar rotterdam CS komen? Daar de metro pakken, dan de tram, en dan is het nog 2 minuten lopen
Maar Rotterdam CS geen optie dan? Wil je daar wel op komen halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik veel, via een website die dat nakijkt. Ik reis nooit met OV
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, ik lees dat jullie niet geloven dat c_a verlegen is?
Onlogisch, met het OV is het goed te doen hoor, haal wel even een chipknip
Haha, thanks, but no thanksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Rotterdam CS geen optie dan? Wil je daar wel op komen halen![]()
Dan raak je zeker de weg niet kwijt
Hoewel... met mij weet je het nooit
Chipknipquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, ik lees dat jullie niet geloven dat c_a verlegen is?
Onlogisch, met het OV is het goed te doen hoor, haal wel even een chipknip
Ik raad het af!! Ze is heel vervelend als ze naast je in de auto zitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, thanks, but no thanksIk kom lekker met de auto. Moet ik jou oppikken?
[..]
ChipknipNog een reden om niet met het OV te gaan
En dan kom je nu toch terug om te zien waarom je gequote bent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raad het af!! Ze is heel vervelend als ze naast je in de auto zit![]()
Anyways, c_a is pas spontaan na een borrel of 5. Maar dan gaat ze ook meteen los!!
En nu ram ik op "stop volgen"![]()
Homo!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, thanks, but no thanksIk kom lekker met de auto. Moet ik jou oppikken?
[..]
ChipknipNog een reden om niet met het OV te gaan
hihiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
WTF!! Ik word heel sneaky naar een feyenoordtopic gelokt![]()
Wat een kreng ben je ook c_a
Doeiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raad het af!! Ze is heel vervelend als ze naast je in de auto zit![]()
Anyways, c_a is pas spontaan na een borrel of 5. Maar dan gaat ze ook meteen los!!
En nu ram ik op "stop volgen"![]()
Dat is een vriendin van mij, jammer dat ze voor ajax is. Maar voor de rest is ze wel tofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:18 schreef Muto het volgende:
Wie is zij dan?Ik lees steeds Happel is de best Muto ipv Huppel is de beste muts.
Een toffe jood. Ik moet de eerste nog tegen komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een vriendin van mij, jammer dat ze voor ajax is. Maar voor de rest is ze wel tof
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan kom je nu toch terug om te zien waarom je gequote bent.
Welk team zit je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Luni het volgende:
Succes morgen, ik kom jullie wel tegen in de finale
Kom je wel even gedag zeggen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Luni het volgende:
Succes morgen, ik kom jullie wel tegen in de finale
je zit bij Happel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken behalve Happen niemand, maar zal effe komen buurten.
Nee, zit niet bij Happel, die zit toch bij jullie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zit bij Happel?
Leuk tegen die meiden voetballen
Je zit bij Happel in de poule.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, zit niet bij Happel, die zit toch bij jullie?
Prima te doen man. Hoe laat sta je hier ongeveer denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef DonRaja het volgende:
Morgen om 8 uur vertrekken van huis, valt op zich wel mee dus.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie mogen beginnen tegen Maluku... Je komt toch niet met de trein he?
Ben rond 8.45 in Tilburg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima te doen man. Hoe laat sta je hier ongeveer denk je?
Waar woon je ?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n scheenbeschermers maar meenemen.
Dan moet je ook tegen mij spelen als 't goed is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n scheenbeschermers maar meenemen.
Zitten wij ook bij Happel in de poule dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je ook tegen mij spelen als 't goed is.
Nee, maar ik heb Happie beloofd om een of twee wedstrijdjes mee te doen aangezien ze mensen tekort hadden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zitten wij ook bij Happel in de poule dan?
Weet niet of je het terrein op kan, achter het hoofdveld zijn plaatsen, maar dan moet de poord wel open zijn. Bij DHZ kan je ook perkeren langs die weg.quote:
Die plekken bedoelde ik. die achter het hoofdveld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of je het terrein op kan, achter het hoofdveld zijn plaatsen, maar dan moet de poord wel open zijn. Bij DHZ kan je ook perkeren langs die weg.
Hopen dat zie poort open is. Langs de weg bij het ziekenhuis kan je toch ook gratis staan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die plekken bedoelde ik. die achter het hoofdveld.
Heb echt geen zin om te betalen, anders zet ik hem bij de gamma
Laten we het hopen, ik houd niet van lopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Hopen dat zie poort open is. Langs de weg bij het ziekenhuis kan je toch ook gratis staan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik houd niet van lopen
quote:
Maakt niet uit, wij zijn de chosen people.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Vergeet jullie testament niet op te maken. Na een week van constante regenval gaan er morgen wel paar verdrinken ben ik bang
Nu kunnen die wijven in ieder geval niet gaan zeiken dat het te warm is om te voetballen, zoals vorig jaar het geval was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Vergeet jullie testament niet op te maken. Na een week van constante regenval gaan er morgen wel paar verdrinken ben ik bang
Ik kom maar wat later, denk ik.quote:Unieke Blijdorp-wedstrijdshirts vanaf zaterdag te koop
In de Feyenoord Fanshop tegenover De Kuip gaan vanaf zaterdagochtend aanstaande unieke Diergaarde Blijdorp-wedstrijdshirts, waarin het eerste elftal van Feyenoord het afgelopen half jaar haar competitiewedstrijden in afwerkte, in de verkoop. Het thuisshirt met hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp is daarmee opnieuw verkrijgbaar voor de supporters, terwijl het uitshirt voor het eerst te koop is in de clubwinkel bij het stadion.
De Blijdorp-shirts, waarvan er een aantal in lange mouwen verkrijgbaar is, zijn alleen in een beperkt aantal volwassen maten beschikbaar. De unieke exemplaren zijn te koop voor € 47,50 per stuk.
De shirts maken onderdeel uit van een aantal ongedragen voorraadrestanten van de eerste selectie, dat in de Fanshop wordt aangeboden. Zo gaat bijvoorbeeld de gehele trainingslijn, met onder meer trainingspakken en trainingsshirts, van het afgelopen seizoen tegen sterk gereduceerde prijzen in de verkoop. De Feyenoord Fanshop tegenover De Kuip is zaterdagochtend vanaf 10.00 uur geopend.
Bitch please. jezus hier. lopen over water en alquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Judas is beter op zijn plaats na je verraad aan je haar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bitch please. jezus hier. lopen over water en al
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Judas is beter op zijn plaats na je verraad aan je haar.
Misschien gaan ze nu wel lopen zeiken, dat hun haar nat wordtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu kunnen die wijven in ieder geval niet gaan zeiken dat het te warm is om te voetballen, zoals vorig jaar het geval was.
Het kan in ieder geval niet natter dan vandaag worden. Dat is ook al iets positiefs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog steeds vertrouwen in dat het morgen droog is
[..]
Misschien gaan ze nu wel lopen zeiken, dat hun haar nat wordt
Zag iets langskomen over een wet t-shirt contest op Facebook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog steeds vertrouwen in dat het morgen droog is
[..]
Misschien gaan ze nu wel lopen zeiken, dat hun haar nat wordt
doet youri ook mee morgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk, totdat ik zag, dat diegene die het zei, het vrouwtje van Youri is.
Hoe heet jou team?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Gok dat hij er wel zal zijn. Of hij bij iemand meedoet?
t in de oorlogquote:
Was het vorig jaar zo beroerd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Dekatria het volgende:
Succes morgen boys! Ik ben dan met de motor op pad, dus zal helaas niet meemaken dat het clubrecord van 1 punt en 1 goal verbroken wordt
Niet door de groepsfasequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef De_Pel het volgende:
Hoe gaat het met onze groene Fok!Faalhazen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog wel wat punten gepakt of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prangende vragen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tochquote:
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door De_Pel op 18-05-2013 14:58:58 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Beetje asociaal dat ze het thuisfront zo slecht voorlichtenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht in spanning af van meer info van het front.
110% tegen het moderne voetbalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje asociaal dat ze het thuisfront zo slecht voorlichten
Voetbal is van ons!Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
110% tegen het moderne voetbal
Voetbal is van ons!!
Alleen C_A is nog niet helemaal overgenomen door d'r sterallures blijkt
niet doorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wacht in spanning af van meer info van het front.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog wel wat punten gepakt of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van al je vragen, antwoord op het allerbelangrijkste :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Niemand die ook maar durft te zeggen of er punten zijn gepakt.
Ik ga wel uit van nul.
Wat een dank voor het sportjournalist zijn op afstand
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand die ook maar durft te zeggen of er punten zijn gepakt.
Ik ga wel uit van nul.
Wat een dank voor het sportjournalist zijn op afstand
BFF met GGMM![]()
Bij deze wil ik DonRaja bedanken voor de organisatie van FC Arizona @ Groene Haas toernooi 2013.
Hopelijk tot volgend jaar
Bedankt DonRaja!![]()
![]()
ik sluit me hier volledig bij aan. was echt super!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Bij deze wil ik DonRaja bedanken voor de organisatie van FC Arizona @ Groene Haas toernooi 2013.
Bedankt DonRaja!
bedankt iedereen.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
RonDanja bedankt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt DonRaja!![]()
Dit hier, Donny bedankt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt DonRaja!
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Leuk om te lezen dat het allemaal weer geslaagd was. Hopelijk ben ik volgend jaar wel weer van de partij!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Als je dan ook direct de zon weer mee neemt komt het helemaal goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:23 schreef satecl het volgende:
Leuk om te lezen dat het allemaal weer geslaagd was. Hopelijk ben ik volgend jaar wel weer van de partij!![]()
![]()
![]()
Was er nog iemand met interesse in dit shirt ?
Shirt De Groene Haas: 128 / 140/ L / XL / XXL / XXXLOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
ach, soms ook 7vs7 of 5vs5 hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef Luni het volgende:
Het verhaal waarom het 6 tegen 6 is kon ik nog niet, wel grappig.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hadden jullie nou nog de halve finale gehaald?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef Luni het volgende:
Het verhaal waarom het 6 tegen 6 is kon ik nog niet, wel grappig.![]()
Nee, man, kwartfinale 3 - 0 verloren, gasten hebben uiteindelijk de finale gehaald, speelden in het wit. Wij choten 3x op de paal tegen hun, 3 counters om de oren gekregen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hadden jullie nou nog de halve finale gehaald?
Was mijn 1e editie en vond het zeer geslaagd, volgend jaar mag wel iemand anders de Bob zijn.![]()
Ah, minder. Ze hebben uiteindelijk wel de finale verloren van, ik meen, Westland.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, man, kwartfinale 3 - 0 verloren, gasten hebben uiteindelijk de finale gehaald, speelden in het wit. Wij choten 3x op de paal tegen hun, 3 counters om de oren gekregen.
Was mijn 1e editie en vond het zeer geslaagd, volgend jaar mag wel iemand anders de Bob zijn.![]()
die zaten bij onsquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, minder. Ze hebben uiteindelijk wel de finale verloren van, ik meen, Westland.Westland
![]()
![]()
Ja gelukkig wel, zaten braaf een het water en fris hahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, minder. Ze hebben uiteindelijk wel de finale verloren van, ik meen, Westland.![]()
We zaten weer in de poule van de uiteindelijke winnaar. Jullie zaten weer in de pretpoule en hadden zelfs dan nog onze topspits C_A nodig om te scoren.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef Happel het volgende:
Gewoon een doelsaldo van 0-28 hebben.
Doen jullie goed. De vrouwen scoorden zelfs nog.
BFF met GGMM![]()
Noem het maar een pretpoulequote:Op zondag 19 mei 2013 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zaten weer in de poule van de uiteindelijke winnaar. Jullie zaten weer in de pretpoule en hadden zelfs dan nog onze topspits C_A nodig om te scoren.![]()
![]()
ja, maar (gelukkig) niet bij onsquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: