Ik ook niet, hoe gaan we dit zaterdag nu doen? Zullen we Don als lovedoctor aanstellen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben heel verlegen, ik durf nog geen eens te flirten
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt hoorIk heb jou nog nooit nuchter ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja goed plan denk ik?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe gaan we dit zaterdag nu doen? Zullen we Don als lovedoctor aanstellen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit nuchter ontmoet.Ik wilde net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit nuchter ontmoet.Doordenkertje hoor deze mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Och, och, grote monden allemaal. Degene met de grootste mond zal HMF wel zijn...
Daar durf ik m'n geld ook wel op te zetten ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Och, och, grote monden allemaal. Degene met de grootste mond zal HMF wel zijn...
Ik heb helemaal geen grote mondquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Ik ook, daarom laat ik HMF gewoon aan het woord.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook helemaal geen grote mond, ik zeg net dat ik verlegen ben
Ja ben jij verlegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook, daarom laat ik HMF gewoon aan het woord.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, joh. Ben maar een introverte autist.
Ik ben 't toch 90% van de tijd met HMF eens dus ik kan vaak gewoon m'n mond houden idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook, daarom laat ik HMF gewoon aan het woord.
Ik kom er nooit tussen, dus laat hem maar raaskallen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 't toch 90% van de tijd met HMF eens dus ik kan vaak gewoon m'n mond houden idd.
Ik vind 't wel mooi. Ik mag die jongen graag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom er nooit tussen, dus laat hem maar raaskallen.
Dat imago geven jullie me, hè. Heb ik niks voor hoeven doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel gewoon in 3 comments van z'n stoere imago ontdaan.
Dat sowieso, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel mooi. Ik mag die jongen graag.
Je hebt het imago van Vinnie Jones in Gone in 60 seconds. Een grote stoere hoolie die bijna niks zegt en stiekem een ontzettende intellectueel is. En volgens Kapo ben je een bolle.quote:
Treffend omschreven. En dat laatste heb ik van HMF die hem zo noemt. Wie ben ik om HMF tegen te spreken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt het imago van Vinnie Jones in Gone in 60 seconds. Een grote stoere hoolie die bijna niks zegt en stiekem een ontzettende intellectueel is. En volgens Kapo ben je een bolle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |