Ik heb zwartequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
Ik zal het volledige programmaboekje via mail versturen, daar staan ook de beschrijvingen van de teams in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
kijk eens aan, tegen vrijwel allemaal hoolies![]()
Als je nog kan lopen na doodschop knut tijdens de warming up.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
wat is onze omschrijving ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het volledige programmaboekje via mail versturen, daar staan ook de beschrijvingen van de teams in.
Team zonder joodquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
Wel een mooie variant op TZN (team zonder naam) dat TZJ
Gezellige poule ja
Ik stuur straks het volledige boekje via PM, er staan teams met volledige namen in. Die willen wellicht niet op een openbaar forum bekend gemaakt wordenquote:
Alhoewel ik niet mee doe, maar waarschijnlijk wel kom kijken, zou ik dat programmaboekje ook mogen krijgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stuur straks het volledige boekje via PM, er staan teams met volledige namen in. Die willen wellicht niet op een openbaar forum bekend gemaakt worden
Is toch lachen man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
kijk eens aan, tegen vrijwel allemaal hoolies![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx![]()
Nog even een groene of gele haarband kopen
Ik zie dr geen problemen in iddquote:
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.quote:
er worden kleedklamers aangewezen per team, deze kan je gebruiken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.)
Voor de dames is er een aparte kleedkamerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.)
Die joden blijven ook altijd maar wegrennen he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jan Jood van Gangelen heeft afgezegd iig.
Is gewoon op Varkenoord he, kleedruimtes zijn normaal beschikbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we eindelijk eens kijken of de praatjes in de SC op enige waarheid berusten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is gewoon op Varkenoord he, kleedruimtes zijn normaal beschikbaar.
ik zal hem even over je schouder draperenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we eindelijk eens kijken of de praatjes in de SC op enige waarheid berusten.
Ik heb liever niet dat hij dan alsnog op de grond hangt dus leg er nog een dubbele mastworp in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal hem even over je schouder draperen
Slidings.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Euribob het volgende:
Lekker weertje wordt er voorspeld, de tering.
Ik sowieso nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Slidings.
Wie wil er tegen vrouwen spelen? Wij zitten in een poule met een vrouwenteam.
racistquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Tekst in het boekje over ons klopt trouwens niet, we hebben dit jaar geen Marokkanen in het team.
Ben jij nudist ja?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Shirt en broek hoef je dus niet mee te nemen?
_o- dat moet ik zien, al die stoere fokkers met grote muilen die vernederd worden door een stel lieve kleine meisjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Slidings.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
_o- dat moet ik zien, al die stoere fokkers met grote muilen die vernederd worden door een stel lieve kleine meisjes
ik!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Slidings.
Misschien toch maar je inname beperken tot 8 biertjes voor die wedstrijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we winnen.
Dat zou wel kunnen helpen, ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien toch maar je inname beperken tot 8 biertjes voor die wedstrijd
Dealquote:
We spelen maar 1 wedstrijd tegelijk, de laatste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen helpen, ja.
[..]
Deal
Precies. Al zit er wel elke keer drie minuten pauze tussen jullie wedstrijd en die van ons. Je moet van goede huize komen wil je dat volhouden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We spelen maar 1 wedstrijd tegelijk, de laatste.
Dus daarvoor kunnen we steeds jullie als satellietclub gebruiken
Ik ben al blij als het mij voor 1 team lukt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Al zit er wel elke keer drie minuten pauze tussen jullie wedstrijd en die van ons. Je moet van goede huize komen wil je dat volhouden.
we zijn met 14man oid ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al blij als het mij voor 1 team lukt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |