Ik heb zwartequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
Ik zal het volledige programmaboekje via mail versturen, daar staan ook de beschrijvingen van de teams in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
kijk eens aan, tegen vrijwel allemaal hoolies![]()
Als je nog kan lopen na doodschop knut tijdens de warming up.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
wat is onze omschrijving ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het volledige programmaboekje via mail versturen, daar staan ook de beschrijvingen van de teams in.
Team zonder joodquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
Wel een mooie variant op TZN (team zonder naam) dat TZJ
Gezellige poule ja
Ik stuur straks het volledige boekje via PM, er staan teams met volledige namen in. Die willen wellicht niet op een openbaar forum bekend gemaakt wordenquote:
Alhoewel ik niet mee doe, maar waarschijnlijk wel kom kijken, zou ik dat programmaboekje ook mogen krijgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stuur straks het volledige boekje via PM, er staan teams met volledige namen in. Die willen wellicht niet op een openbaar forum bekend gemaakt worden
Is toch lachen man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
kijk eens aan, tegen vrijwel allemaal hoolies![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx![]()
Nog even een groene of gele haarband kopen
Ik zie dr geen problemen in iddquote:
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |