quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Euribob het volgende:
Lekker weertje wordt er voorspeld, de tering.
Ik vraag het ff na bij mijn pa, die heeft de tenues.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dus alleen shirt en broekje? Voor sokken moeten we zelf zorgen? Zo ja welke kleur? Ik heb bijna alles wel in de kast liggen
[..]
[ afbeelding ]
Prima weer toch?
Is toch maar een kwartiertje???quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen die zich hier heeft aangemeld + 5 van mij. Maar dat zijn er eigenlijk 3. (2 kunnen zeker geen hele wedstrijden spelen)
Yep, dat zegt wel iets over hun conditie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch maar een kwartiertje???
Ok is goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag het ff na bij mijn pa, die heeft de tenues.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, dat zegt wel iets over hun conditie.
Ik mag dus weer alles spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zonder kousen, herinner ik me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag het ff na bij mijn pa, die heeft de tenues.
Klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zonder kousen, herinner ik me.
Superquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Tenue is compleet, neem voor de zekerheid wel zelf sokken mee.
Yep, waren voor zaalvoetbal bestemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super![]()
Nu nog hopen op mooi weer, want het zijn zeker shirts met korte mouwen?
Niks mis met korte mouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super![]()
Nu nog hopen op mooi weer, want het zijn zeker shirts met korte mouwen?
Ook een keepersshirt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, waren voor zaalvoetbal bestemd.
Yep is compleet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met korte mouwen.
[..]
Ook een keepersshirt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 13:48:16 ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik vind het ook fijnerquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met korte mouwen.
[..]
Ook een keepersshirt?
Of ik dat fijner vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 14:17:54 ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of ik dat fijner vind.Ja en ook nog blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het fijner, of jij het fijner vind, moet je zelf bepalen ja![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Tsss, jij wilt zeker na een wedstrijd op de brancard het veld verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk in de ochtend even wat regen voor de slidings.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Het weer gaat de goede kant op![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op jullie schouders bedoel je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Tsss, jij wilt zeker na een wedstrijd op de brancard het veld verlaten?
Mijn conditie is net zo beroerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er eerder, want reis met me broer mee. Dus app me maar als jullie er zijn.quote:
Ik moet er ook eerder zijn, moet de spullen ophalen bij de organisatie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er eerder, want reis met me broer mee. Dus app me maar als jullie er zijn.
We spelen alleen de eerste wedstrijd gelijk
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet er ook eerder zijn, moet de spullen ophalen bij de organisatie.
biertje langs de lijn en weer terug het veld in. Goed plan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn conditie is net zo beroerdMaar ik las in de reglementen dat je steeds mag wisselen, dus dat komt wel goed uit
Ben bezig met die Insanity reeks hé, geen bier voor mij de next 60 daysquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
biertje langs de lijn en weer terug het veld in. Goed plan!
Zaterdag toch welquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben bezig met die Insanity reeks hé, geen bier voor mij de next 60 days
HOMOOOOOOquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een uitzondering hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom je serieus 's ochtends vanuit Belgïe mi mang?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, van België via Tilburg naar Rotterdam
Gewoon van je caloriebehoefte aftrekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zaterdag toch wel
Uitzondering mag af en toe ook toch
Yep, anders zie ik mijn gezin 3 dagen niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je serieus 's ochtends vanuit Belgïe mi mang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |