Ik ben bezig een team samen te stellen. Met de meiden van mijn elftal. Maar we hebben nog veel wedstrijden in te halen en ze zijn bang dat we die dag moeten voetballen/inhalen.quote:
Wat loop je nou te zeiken... Ik ken hier niemand en wil ook gewoon mee gaan doen.... Met je vertrouwen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezig een team samen te stellen. Met de meiden van mijn elftal. Maar we hebben nog veel wedstrijden in te halen en ze zijn bang dat we die dag moeten voetballen/inhalen.
Maar ik heb er al 4 inclusief mijzelf![]()
En ik heb al een DM gestuurd
Maar met mijn eigen team is een stuk vertrouwder dan met jullie
Handboek is Ajacied, nu jij weerquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Maar met mijn eigen team is een stuk vertrouwder dan met jullie
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken... Ik ken hier niemand en wil ook gewoon mee gaan doen.... Met je vertrouwen...
Serieus? En handboek is ook een vrouw?quote:
Vergeet je nichtje niet.quote:
1 goede trap en ook dat is opgelostquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doe
Als het niet lukt om een team bij elkaar te krijgen, dan kan ik toch altijd met jullie meedoen
Heb allang een DM gestuurd hoor
[..]
Serieus? En handboek is ook een vrouw?
Ik vroeg onze nieuwe spits, maar ze is voor ajax, die gaat dus echt niet meedoen zei ze
Jammer wel, want zij is wel echt echt goed
Nee Handboek is geen vrouw, anders zou ik wel Handboekje of Handboekelientje ofzo hetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doe
Als het niet lukt om een team bij elkaar te krijgen, dan kan ik toch altijd met jullie meedoen
Heb allang een DM gestuurd hoor
[..]
Serieus? En handboek is ook een vrouw?
Ik vroeg onze nieuwe spits, maar ze is voor ajax, die gaat dus echt niet meedoen zei ze
Jammer wel, want zij is wel echt echt goed
Laat je ons weer vallen, zelfs na de mooie beloftes van vorig jaar...quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:23 schreef Happel het volgende:
Ik doe al mee met ander team, het bierteam.
Ik was vorig jaar niet toerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je ons weer vallen, zelfs na de mooie beloftes van vorig jaar...
Ok deal, je staat in de lijstquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar niet toerekeningsvatbaar.
Nu ook niet trouwens.
Al wil ik me best opofferen voor twee teams.
Oh.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je Aldo bedoelt, (nog) niet nee.
ok coolquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh.
Maar misschien kom ik wel even kijken met sateclje als jullie niet zeggen dat ik joods ben.
Vorig jaar wel een team die deels bestond uit oud jeugdspelers. Wonnen het toernooi ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Doen er ook ex Feyenoord voetballers mee?
Daar hebben wij de eerste wedstrijd tegen gespeeld, en echt pas in de laatste minuten verloren.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorig jaar wel een team die deels bestond uit oud jeugdspelers. Wonnen het toernooi ook.
Als reserve / ovb hequote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als reserve / ovb he
Competitie wedstrijd gaat voor
Al denk ik dat we tegen die tijd wel klaar zijn
Tenue is er, de rest moet je inderdaad zelf meenemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:56 schreef Jimbo het volgende:
zin an
moeten we zelf nog dingen meenemen trouwens?
Neem aan voetbalschoenen+beschermers, maar zijn dr nog andere dingen?
er was een tenue oid toch ?
Vorig jaar hebben we onder andere tegen 'Moeilijk Lopende Hooligans' moeten spelen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heten jullie tegenstanders want dan bedenk ik alvast wat spreekkoren.
Oh ja dat was het ja, we hebben in elk geval dik klop gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Slecht Lopende Hooligans![]()
Oldskool Vak s uit Cafe de Tros
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef DonRaja het volgende:
Oh ja dat was het ja, we hebben in elk geval dik klop gehad.
Er zat 1 enorme reus bij en die heeft 3x gescoord ofzo. Volgens mij hebben ze ook alleen van ons gewonnen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef elCholo het volgende:
[..]![]()
Dan hebben ze jeugdige familieleden laten meespelen, want bij die gasten zitten er een paar die bijna aan een rollator toe zijn.
Haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zat 1 enorme reus bij en die heeft 3x gescoord ofzo. Volgens mij hebben ze ook alleen van ons gewonnen...
Huh... Ik dacht dat wel wel alles verloren haddenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben tenminste niet alles verloren zoals Happel.
Ja, de tweede wedstrijd was 0-0quote:Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh... Ik dacht dat wel wel alles verloren haddenDan was er een wedstrijd zeker 0-0?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben tenminste niet alles verloren zoals Happel.
Vriendelijke vriend, zou jij even lekker met je schaamlipjes willen gaan spelen in plaats van mij achterna huppelen op het forum met onjuiste makkelijk te falcificeren beweringen?quote:
Neem je dan wel supporters meequote:
Het liefst lekkere wijven natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |