in cheerleeder outfit met ponpons in de fok kleuren ?quote:
In een kort jurkie haar kennende.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in cheerleeder outfit met ponpons in de fok kleuren ?
dan schuil je maar bij mij, ik ken ook al die gasten nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook wel zin in, maar vind het wel een beetje eng
bier, ja dan komt het goed. Na 5 bier is het ook niet meer eng denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan schuil je maar bij mij, ik ken ook al die gasten niet
als er maar bier is vind ik al een hoop goed
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLerquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bier, ja dan komt het goed. Na 5 bier is het ook niet meer eng denk ik
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLer![]()
(ik noem geen namen
)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLer![]()
(ik noem geen namen
)
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
als er maar bier is vind ik al een hoop goed
dit jaar nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.
Dit jaar niet, maar dan moet je wel bij ons meedoen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.
Twee teams. Moet nog even zien welke het langst om de prijzen mee doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar dan moet je wel bij ons meedoen.
BroodBiervoetballerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee teams. Moet nog even zien welke het langst om de prijzen mee doet.
Eerst poule, daarna knockout. Maar ga maar uit van alleen poulewedstrijdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Ia het knockout trouwens of speel je sowieso meerdere wedstrijden?
serieusquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
zet mij maar spits of rechter vleugel, zal je zien hoe baas team zolderkamer autist kan zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerst poule, daarna knockout. Maar ga maar uit van alleen poulewedstrijden
beter dan 1tegen100quote:
Goeie grap manquote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan ik ook nog mee doen?
[ afbeelding ]
Gr. Luigi.
PS. mijn moeder support mij altijd. Die krijg je er op de koop toe bij.
quote:
FOK!-team is dus weer toegelaten, net als vorig jaar?quote:De voorbereidingen voor de tweede editie van het Groene Haas Supporterstoernooi zijn in volle gang. Het grote succes van vorig jaar is niet onopgemerkt gebleven: een maand voor het toernooi zitten we al helemaal vol (24 teams) en hebben we zelfs al een aantal teams moeten teleurstellen met een plaats op de reservebank.
De eerste 24 teams hebben zojuist een infomail ontvangen met verzoek inschrijfgeld zsm over te maken, zodat deelname definitief wordt. Eind volgende week kunnen we teams op de reservebank meer duidelijkheid verschaffen.
Ben je er dit jaar ook weer bij? Als speler of als toeschouwers?
Handboek was toch voor de joden?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef DonRaja het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
HMF
Kapiteintje
Charmed_Angel
Jimbo
Euribob
Happel
Satecl (heeeel misschien)
Handboek
Onlogisch
NumberSeven (misschien)
KnutdeIJsbeer (misschien)
DonRaja + 4
Yep, we zijn er weer bij.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FOK!-team is dus weer toegelaten, net als vorig jaar?
Doet typisch niet mee ? (zei net dat ie daar wasquote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef DonRaja het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
HMF
Kapiteintje
Charmed_Angel
Jimbo
Euribob
Happel
Satecl (heeeel misschien)
Handboek
Onlogisch
NumberSeven (misschien)
KnutdeIJsbeer (misschien)
DonRaja + 4
Met zn mooie ajax sokkenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of hij dat daar ook zal toegeven.
2, dus met een beetje geluk allebei in de finale.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doet typisch niet mee ? (zei net dat ie daar was)
Maar met zoveel mensen als dit, hebben we dan 1 of 2 teams ?
Nice, dan kan iedereen op een beetje veel spelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
2, dus met een beetje geluk allebei in de finale.
Was vorig jaar ook geen probleem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, dan kan iedereen op een beetje veel spelen
Ahjoh, beetje water doet wonderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Euribob het volgende:
Met die hitte, en al die fokkers die wilden wisselen terwijl er geen wissels waren.
Hallo HMF's knie (die vast ook meeleest)quote:
Prima, dan kan hij jou 18 mei fijn gaan uitleggen waarom hij te lui was om een potje voetbal te spelen, want mij werd het niet duidelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hallo HMF's knie (die vast ook meeleest)
Een beetje water doet wonderen.
zo goed?
Ben benieuwd of HMF een lekker biertje kan drinken. meespelen gaat em niet lukken dan ? (met zn knie oid?)quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Prima, dan kan hij jou 18 mei fijn gaan uitleggen waarom hij te lui was om een potje voetbal te spelen, want mij werd het niet duidelijk.![]()
Gelukkig is het HMF's taak ook niet om te voetballen, maar om voor de versiering te zorgen (deed ie prima).
Volgens mij heeft HMF voornamelijk last van een lage pijngrens, dus zal wel loslopen verder. En je kan heel goed een biertje met hem drinken hoor, zolang je maar van z'n vriendin afblijft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of HMF een lekker biertje kan drinken. meespelen gaat em niet lukken dan ? (met zn knie oid?)
Meh daar heb ik geen interesse inquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij heeft HMF voornamelijk last van een lage pijngrens, dus zal wel loslopen verder. En je kan heel goed een biertje met hem drinken hoor, zolang je maar van z'n vriendin afblijft.
Het was ook een redelijk aparte groep.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meh daar heb ik geen interesse inheb er al eens
Maarja, ben benieuwdFokkers in het wild blijven een apart volkje
Als mensen als Inzanity je baas blijken te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Jimbo het volgende:
het lijkt me pas kut als ik klanten tegenkom
gezien mn uitlatingen op fok en in VBL kan ik ze nooit meer serieus onder ogen komen
Hahaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als mensen als Inzanity je baas blijken te zijn.
Ik bedenk me opeens door je dat de stadiontrein natuurlijk niet rijd nuquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Euribob het volgende:
Iemand trouwens zin om deze woeste kerel even mee te pikken op Zuidplein? Dan zou ik namelijk zelfstandig naar Rotterdam kunnen afreizen, wat erg prettig zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |