in cheerleeder outfit met ponpons in de fok kleuren ?quote:
In een kort jurkie haar kennende.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in cheerleeder outfit met ponpons in de fok kleuren ?
dan schuil je maar bij mij, ik ken ook al die gasten nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook wel zin in, maar vind het wel een beetje eng
bier, ja dan komt het goed. Na 5 bier is het ook niet meer eng denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan schuil je maar bij mij, ik ken ook al die gasten niet
als er maar bier is vind ik al een hoop goed
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLerquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bier, ja dan komt het goed. Na 5 bier is het ook niet meer eng denk ik
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLer![]()
(ik noem geen namen
)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLer![]()
(ik noem geen namen
)
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
als er maar bier is vind ik al een hoop goed
dit jaar nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.
Dit jaar niet, maar dan moet je wel bij ons meedoen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.
Twee teams. Moet nog even zien welke het langst om de prijzen mee doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar dan moet je wel bij ons meedoen.
BroodBiervoetballerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee teams. Moet nog even zien welke het langst om de prijzen mee doet.
Eerst poule, daarna knockout. Maar ga maar uit van alleen poulewedstrijdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Ia het knockout trouwens of speel je sowieso meerdere wedstrijden?
serieusquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
zet mij maar spits of rechter vleugel, zal je zien hoe baas team zolderkamer autist kan zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerst poule, daarna knockout. Maar ga maar uit van alleen poulewedstrijden
beter dan 1tegen100quote:
Goeie grap manquote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan ik ook nog mee doen?
[ afbeelding ]
Gr. Luigi.
PS. mijn moeder support mij altijd. Die krijg je er op de koop toe bij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |