God, de eerste wedstrijd begint al om 10.15.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens door je dat de stadiontrein natuurlijk niet rijd nu
Als je wil (weet niet welke kant je vandaan komt) kan je wel meerijden met de tram vanaf centraal (of metro of wat er naar varkenoord gaat)
Het eerste biertje begint al om 09:00quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
God, de eerste wedstrijd begint al om 10.15.
Dan ben ik volgens de planning al twee uur wakker, kan prima.quote:
Ik zie idd het probleem nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens de planning al twee uur wakker, kan prima.
ik ga ook met ov en kom langs zuidplein.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Euribob het volgende:
Iemand trouwens zin om deze woeste kerel even mee te pikken op Zuidplein? Dan zou ik namelijk zelfstandig naar Rotterdam kunnen afreizen, wat erg prettig zou zijn.
Ja hoor, je kunt gewoon meerijden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij eventueel nog plek of zit je auto vol met gezellige Surinamers?
Wij zorgen wel voor bara's etc.quote:Op maandag 22 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk.Zorg ik voor de Fernandes.
Ok cool, ik plaats je erbij in het lijstje. Een keeper hadden we nog niet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ik wil wel meespelen, kan in principe keepen, maar ben in principe op alle plekken inzetbaar.
Primaquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok cool, ik plaats je erbij in het lijstje. Een keeper hadden we nog niet.
2 broertjes + Pa (coach) en nog van mijn team.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Die +4, zijn dat matties van jou Don?
Hehe, ik heb er maar 1 ingeschreven. Eerst maar eens zien wie er allemaal echt komen.quote:
Happel schopt iedereen die niet op zwarte schoenen loopt, ook medespelers. Ik ben dus zenuwachtig nu...quote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoorde van happel dat ie me heel graag in zn team had
De racist....quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Happel schopt iedereen die niet op zwarte schoenen loopt, ook medespelers. Ik ben dus zenuwachtig nu...
Joden? Alleen Handboek toch vooralsnog? En dan nog moet ik maar zien of hij echt komt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef satecl het volgende:
Gaan er serieus joden meedoen met het FOK! team?
Nu niet meer, met figuren zoals jou wil ik niet geasocieerd worden, jammer hoor haal mij maar van de lijst.quote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef satecl het volgende:
Gaan er serieus joden meedoen met het FOK! team?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu niet meer, met figuren zoals jou wil ik niet geasocieerd worden, jammer hoor haal mij maar van de lijst.
Ik heb zwartequote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Happel schopt iedereen die niet op zwarte schoenen loopt, ook medespelers. Ik ben dus zenuwachtig nu...
Onze keepster vroeg ook of ze mee mocht doenquote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er maar 1 ingeschreven. Eerst maar eens zien wie er allemaal echt komen.
dan kunnen we met 2 volwaardige teams meedoenquote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze keepster vroeg ook of ze mee mocht doen
Een supportersvereniging van Feyenoord organiseert op Varkenoord een voetbaltoernooi voor Feyenoorders onder elkaar. Ook voor de verbroedering onder de Feyenoorders. En dan gaan er ook ajax supporters meedoen......quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu niet meer, met figuren zoals jou wil ik niet geasocieerd worden, jammer hoor haal mij maar van de lijst.
Ja hoor, zet ik er bij jou +1 bijquote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze keepster vroeg ook of ze mee mocht doen
serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze duikt alleen niet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 16:48:23 ]
A) Ik ben geen Ajax supporter (AZ dat terzijde, Feyenoord is mijn tweede club)quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Een supportersvereniging van Feyenoord organiseert op Varkenoord een voetbaltoernooi voor Feyenoorders onder elkaar. Ook voor de verbroedering onder de Feyenoorders. En dan gaan er ook ajax supporters meedoen......![]()
Na het toernooi lekker ouwe hoeren over de talenten Fischer en Bazoer?
WTF Doe jij moeilijk? Je staat toch niet op de lijst?quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
A) Ik ben geen Ajax supporter (AZ dat terzijde, Feyenoord is mijn tweede club)
B) Ajax is geen Jodenclub, dat is WV-HEDW (speel daar zelf, kom eens bij het monument kijken zou ik zeggen)
C) De frustratie zit kennelijk zo diep dat je zelfs in je burgerleven je frustraties van een spelletje mee neemt, hoe triest kan je zijn zeg.
Blijf jij maar thuis inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
A) Ik ben geen Ajax supporter (AZ dat terzijde, Feyenoord is mijn tweede club)
B) Ajax is geen Jodenclub, dat is WV-HEDW (speel daar zelf, kom eens bij het monument kijken zou ik zeggen)
C) De frustratie zit kennelijk zo diep dat je zelfs in je burgerleven je frustraties van een spelletje mee neemt, hoe triest kan je zijn zeg.
Ik had me aangemeld, omdat het me we leuk leek, maar goed, veel plezier daar in Rotterdam met je gefrustreerde vriendjes.quote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF Doe jij moeilijk? Je staat toch niet op de lijst?
Kom je hier alleen maar om kinderachtig te doen ofzo
Stond hij wel, ik heb hem weer verwijderd omdat hij het vroeg.quote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF Doe jij moeilijk? Je staat toch niet op de lijst?
Kom je hier alleen maar om kinderachtig te doen ofzo
ow okquote:Op maandag 22 april 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond hij wel, ik heb hem weer verwijderd omdat hij het vroeg.
Jij reageert ook wel aardig gefrustreerd hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had me aangemeld, omdat het me we leuk leek, maar goed, veel plezier daar in Rotterdam met je gefrustreerde vriendjes.
Satecl praat ook niet met Ajacieden in het dagelijks leven (hij praat sowieso niet met mensen), dat soort acties gaan mijn ook te ver eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had me aangemeld, omdat het me we leuk leek, maar goed, veel plezier daar in Rotterdam met je gefrustreerde vriendjes.
Haha!quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Satecl praat ook niet met Ajacieden in het dagelijks leven (hij praat sowieso niet met mensen), dat soort acties gaan mijn ook te ver eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |