God, de eerste wedstrijd begint al om 10.15.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens door je dat de stadiontrein natuurlijk niet rijd nu
Als je wil (weet niet welke kant je vandaan komt) kan je wel meerijden met de tram vanaf centraal (of metro of wat er naar varkenoord gaat)
Het eerste biertje begint al om 09:00quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
God, de eerste wedstrijd begint al om 10.15.
Dan ben ik volgens de planning al twee uur wakker, kan prima.quote:
Ik zie idd het probleem nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens de planning al twee uur wakker, kan prima.
ik ga ook met ov en kom langs zuidplein.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Euribob het volgende:
Iemand trouwens zin om deze woeste kerel even mee te pikken op Zuidplein? Dan zou ik namelijk zelfstandig naar Rotterdam kunnen afreizen, wat erg prettig zou zijn.
Ja hoor, je kunt gewoon meerijden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij eventueel nog plek of zit je auto vol met gezellige Surinamers?
Wij zorgen wel voor bara's etc.quote:Op maandag 22 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk.Zorg ik voor de Fernandes.
Ok cool, ik plaats je erbij in het lijstje. Een keeper hadden we nog niet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ik wil wel meespelen, kan in principe keepen, maar ben in principe op alle plekken inzetbaar.
Primaquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok cool, ik plaats je erbij in het lijstje. Een keeper hadden we nog niet.
2 broertjes + Pa (coach) en nog van mijn team.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Die +4, zijn dat matties van jou Don?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |