abonnement Unibet Coolblue
pi_124723598

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Dus toch .
pi_124723617
Diegene die dat stukje uit Pauw en Witteman zocht:

Dus toch .
pi_124723750
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:44 schreef Antartida het volgende:

Vanmorgen keek ik naar Nederland 3 en tijdens dat kinderonderdeel was er een voorstuk van het EO-programma Checkpoint. Daar hoorde je een redelijk rap gespeeld liedje met, volgens mij, het woord 'parade' of 'pride' of iets dergelijks in het refrein. Wie of wie? Ik weet dat het een vage beschrijving is, maar wie weet.

De promo die op de website van de EO staat is het in ieder geval niet.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_124723990
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zoek het nummer dat zit in de film 'De Ontmaagding van Eva van End'. De tekst die erin voorkomt is: she's a real intimate girl, en we'll make a wave and watch it break upon the shore.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_124726497
quote:
Haha, dankjewel, de rest van de tekst had ik niet eens door joh :D

edit: oh, het is in de film ook een beetje anders. Wel jammer dat er niet echt een goede opname van te vinden is (volgens mij) afgezien van dit filmpje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Guanabana op 31-03-2013 18:37:15 ]
Koel en donker bewaren
pi_124727312
Hey allemaal.
Ik was gisteren MTV aan het kijken, en toen kwam er een commercial van ''Gamekings'' langs. De commercial ging over dat het nieuwe Gamekings seizoen (seizoen 14) start op 1 April.
In die commercial zit een (volgens mij, weet het niet heel zeker) dubstep-achtig lied.
Maar wat is de naam van het lied ?!?!?!

HELP ! ^O^
You know what they say...
If you can't take the heat... LINE THAT SH*T WITH GOLD !
pi_124729299
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, dankjewel, de rest van de tekst had ik niet eens door joh :D

edit: oh, het is in de film ook een beetje anders. Wel jammer dat er niet echt een goede opname van te vinden is (volgens mij) afgezien van dit filmpje.
https://soundcloud.com/excelsiorrecordings/06-cytheria-squirts

[ Bericht 13% gewijzigd door ChatGirl op 31-03-2013 20:04:35 ]
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_124730840
quote:
Ik had het inmiddels al gevonden via iemand anders, maar toch bedankt!
Koel en donker bewaren
pi_124763802
ik zoek ik zoek een nederlandse rap plaat,in de tijd van plaat aanvraag zender the box(?) kan me alleen nog voor de geest brengen dat er een licht getinte neger in voorkwam met een blauwe lexus IS200 van rond die tijd. zal wel een ruk plaat zijn maar toen vond ik hem volgens mij tof :P

Weet iemand over welke plaat ik het heb?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  maandag 1 april 2013 @ 22:39:56 #10
400339 ScofieldB
Seriesfreak
pi_124774517
Hoi Hoi!

Wie kan mij helpen?
Mijn vrouw loopt al maanden te zeuren over een nummer dat ze steeds hoort in TV progamma's.
Nu kwam het vanavond weer voorbij in "achter gesloten deuren".

Het is een klassiek stuk (hoge piano klank)

Kan iemand mij misschien helpen aan de titel/artiest van dit nummer?

Heb hier een link:
http://www.uitzendinggemi(...)Gesloten_Deuren.html

+/- 10:42

Graag hoor ik een antwoord.

Groetjes
yeah, it's me
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:26:43 #11
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124781223
Hey iedereen, hoorde vanmiddag een nummer maar was net te laat met shazammen helaas...
Het nummer wordt gezongen door een man waarvan de stem lijkt op die van Lionel Richie.
Het nummer is best langzaam (beetje melancholisch ook) en er zit een piano in (lijkt een beetje op de rustige nummers van michael jackson, zoals Stranger In Moskou en Earth Song, of vergelijkbaar met I Believe I Can Fly).
Daarnaast is dit nummer wat ouder en best bekend, haast en klassieker, en is vaak op de radio geweest (denk aan sky radio).
Op het eind hoor je kinderen het refrein herhalen in koor (iets van 20 seconden lang).
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_124786811
Even sticky maken?
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:38:48 #13
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124794451
Ik hoorde zonet op slamfm een typisch slamfm nummer. Het was een house nummer met een vrouw die tekst zong die elke keer op understand eindigde. Vrij nieuw nummer denk ik.
pi_124797824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
Ik hoorde zonet op slamfm een typisch slamfm nummer. Het was een house nummer met een vrouw die tekst zong die elke keer op understand eindigde. Vrij nieuw nummer denk ik.
Playlist al bekeken? http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/slam-fm
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124803672
Ik ben op zoek naar een nummer, waar je in het begin belletjes hoort.
Het is regelmatig op de radio te horen.

Het enige wat ik nu weet is dat er ook regelmatig 'don't let go' in wordt gezegd, en dat een man het zingt.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Als je geen zin hebt, moet je zin maken.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:42:08 #16
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124803895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef jongeman92 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, waar je in het begin belletjes hoort.
Het is regelmatig op de radio te horen.

Het enige wat ik nu weet is dat er ook regelmatig 'don't let go' in wordt gezegd, en dat een man het zingt.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Passenger-let her go
pi_124803919
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef penny-wise het volgende:
Passenger-let her go
Nein helaas !
Als je geen zin hebt, moet je zin maken.
pi_124804661
Kane - Come Together is het dus..

Heb alleen een hekel aan Kane, balen dit :P
Als je geen zin hebt, moet je zin maken.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:58:09 #19
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124804823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef jongeman92 het volgende:
Kane - Come Together is het dus..

Heb alleen een hekel aan Kane, balen dit :P
Verborgen verlangens
pi_124805922
Beste mensen ik ben op zoek naar een nummer uit het jaar 2005 ongeveer kan ook iets eerder of later zijn.
Het is house muziek geloof ik en in de beat zit een pamfluit klinkt erg mooi!!!
Als iemand weet welke ik bedoel ben ik je erg dankbaar ben er namelijk al jaren naar opzoek maar tevergeefs B.V.D
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:25:02 #21
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124810008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef duboykie010 het volgende:
Beste mensen ik ben op zoek naar een nummer uit het jaar 2005 ongeveer kan ook iets eerder of later zijn.
Het is house muziek geloof ik en in de beat zit een pamfluit klinkt erg mooi!!!
Als iemand weet welke ik bedoel ben ik je erg dankbaar ben er namelijk al jaren naar opzoek maar tevergeefs B.V.D
Moest aan deze denken:
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_124813835
Oke, heb de reclame van Gamekings net weer gezien op MTV en het lied gaat ongeveer zo: poe-poedoep, poe-poedoep etc, etc ... + een gitaar die deze akkoorden speelt; D - C. De gitaar klinkt een beetje 80's-achtig.

WEET IEMAND DE NAAM VAN DIT NUMMER ??

[ Bericht 1% gewijzigd door NinjaBudget op 02-04-2013 22:40:32 ]
You know what they say...
If you can't take the heat... LINE THAT SH*T WITH GOLD !
pi_124814443
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:26 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen, hoorde vanmiddag een nummer maar was net te laat met shazammen helaas...
Het nummer wordt gezongen door een man waarvan de stem lijkt op die van Lionel Richie.
Het nummer is best langzaam (beetje melancholisch ook) en er zit een piano in (lijkt een beetje op de rustige nummers van michael jackson, zoals Stranger In Moskou en Earth Song, of vergelijkbaar met I Believe I Can Fly).
Daarnaast is dit nummer wat ouder en best bekend, haast en klassieker, en is vaak op de radio geweest (denk aan sky radio).
Op het eind hoor je kinderen het refrein herhalen in koor (iets van 20 seconden lang).
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?

alleen geen koor aan het eind.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:33:10 #24
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124818094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef stijn_ het volgende:

[..]


alleen geen koor aan het eind.
Nee is hem helaas niet.. Alsnog bedankt!
Het nummer dat ik zoek lijkt net alsof het live tijdens een concert wordt gegeven schiet me te binnen. Heel erg bigroom als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_124819760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:26 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen, hoorde vanmiddag een nummer maar was net te laat met shazammen helaas...
Het nummer wordt gezongen door een man waarvan de stem lijkt op die van Lionel Richie.
Het nummer is best langzaam (beetje melancholisch ook) en er zit een piano in (lijkt een beetje op de rustige nummers van michael jackson, zoals Stranger In Moskou en Earth Song, of vergelijkbaar met I Believe I Can Fly).
Daarnaast is dit nummer wat ouder en best bekend, haast en klassieker, en is vaak op de radio geweest (denk aan sky radio).
Op het eind hoor je kinderen het refrein herhalen in koor (iets van 20 seconden lang).
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Hoorde je hem op de radio? Zoja, welke zender en hoe laat ongeveer?
  woensdag 3 april 2013 @ 00:14:25 #26
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_124819809
Ik zocht vandaag


Maar net voor ik wilde posten schoot (een stukje van) de tekst mij te binnen! :D

Dus toch heeft het topic geholpen. :7
Thinking about thinking of you.
  woensdag 3 april 2013 @ 01:46:55 #27
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124821783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef kvd het volgende:

[..]

Hoorde je hem op de radio? Zoja, welke zender en hoe laat ongeveer?
Geen idee, zat in een restaurant was maandag om een uurtje of 9.
Schiet me te binnen dat die kids iets zongen als dit: iconchilleeeeeeehhhhh (zo klonk het tenminste haha)
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  woensdag 3 april 2013 @ 01:57:02 #28
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124821888
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 01:46 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

Geen idee, zat in een restaurant was maandag om een uurtje of 9.
Schiet me te binnen dat die kids iets zongen als dit: iconchilleeeeeeehhhhh (zo klonk het tenminste haha)
Heb hem al. Gotham City van R. Kelly. Geen idee hoe ik bij Lionel Richie en iconchille kom :')
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  woensdag 3 april 2013 @ 20:03:03 #29
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124848512
Nogmaals.­ Ik zoek een house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House maffia. ­
Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'

[ Bericht 0% gewijzigd door Ti-boy op 03-04-2013 20:56:53 ]
pi_124849176
Ik heb een paar maanden geleden een liedje gehoord in een club hier, in Chicago. Het is geloof ik best een hit geweest aan deze kant van de oceaan, ik heb alleen geen idee of dat ook in Nederland zo was. Het was een echt 'clubnummer', en ik kan me niet meer herinneren of er tekst in voorkwam of niet. Heb het geprobeerd in te neurien op Soundhoud, maar helaas geen resultaten ;( Het lijkt qua stijl erg op Calling van Ingrosso en Alesso of X-You van Avicii. Ik snap dat dit erg weinig info is, maar wie weet herkent iemand hier waar ik het over heb! :)
  woensdag 3 april 2013 @ 20:46:19 #31
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124850644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
Calling van Ingrosso en Alesso
Er zong geen vrouw doorheen? Het nummer calling en dat nummer van Avicci hebben wel wat weg van wat ik zoek. Zie bovenstaande post
pi_124850729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Ti-boy het volgende:

[..]

Er zong geen vrouw doorheen? Het nummer calling en dat nummer van Avicci hebben wel wat weg van wat ik zoek. Zie bovenstaande post
Weet je zeker dat het I can't never live is ipv I can never live? Dat tweede klinkt logischer namelijk :D Heb net even gekeken voor je, maar kan het niet vinden..
pi_124850890
Repost:

Oke, heb de reclame van Gamekings net weer gezien op MTV (dat ging over dat iedere Maandag om 22:30 uur weer een nieuwe aflevering is) en het lied gaat ongeveer zo: poe-poedoep, poe-poedoep etc, etc ... + een gitaar die deze akkoorden speelt; D - C. De gitaar klinkt een beetje jaren 80-achtig.

WEET IEMAND DE NAAM VAN DIT NUMMER ??
You know what they say...
If you can't take the heat... LINE THAT SH*T WITH GOLD !
  woensdag 3 april 2013 @ 20:57:34 #34
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124851403
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het I can't never live is ipv I can never live? Dat tweede klinkt logischer namelijk :D Heb net even gekeken voor je, maar kan het niet vinden..
Thanks! Ik dacht dat het inderdaad 'can' was, maar na al dat gegoogle begon ik te twijfelen. We wachten het even rustig af!
pi_124851806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef Ti-boy het volgende:

[..]

Thanks! Ik dacht dat het inderdaad 'can' was, maar na al dat gegoogle begon ik te twijfelen. We wachten het even rustig af!
Kan je je de melodie nog voor de geest halen? Zo ja, probeer soundhound eens!
pi_124852706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een liedje gehoord in een club hier, in Chicago. Het is geloof ik best een hit geweest aan deze kant van de oceaan, ik heb alleen geen idee of dat ook in Nederland zo was. Het was een echt 'clubnummer', en ik kan me niet meer herinneren of er tekst in voorkwam of niet. Heb het geprobeerd in te neurien op Soundhoud, maar helaas geen resultaten ;( Het lijkt qua stijl erg op Calling van Ingrosso en Alesso of X-You van Avicii. Ik snap dat dit erg weinig info is, maar wie weet herkent iemand hier waar ik het over heb! :)
It's a longshot, maar deze misschien:

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 3 april 2013 @ 21:19:36 #37
159909 -Peach
Prunus persica
pi_124852849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef NinjaBudget het volgende:
Repost:

Oke, heb de reclame van Gamekings net weer gezien op MTV (dat ging over dat iedere Maandag om 22:30 uur weer een nieuwe aflevering is) en het lied gaat ongeveer zo: poe-poedoep, poe-poedoep etc, etc ... + een gitaar die deze akkoorden speelt; D - C. De gitaar klinkt een beetje jaren 80-achtig.

WEET IEMAND DE NAAM VAN DIT NUMMER ??
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_124854574
quote:
Dat is m niet, maar valt wel in hetzelfde straatje idd! :)
pi_124855504
quote:
Dat is hem dus totaal niet ..
Dat lied hoor je in de eerste aflevering, niet in de commercial.

[ Bericht 1% gewijzigd door NinjaBudget op 03-04-2013 22:03:16 (Zin niet afgemaakt IVM foutjes op iPhone) ]
You know what they say...
If you can't take the heat... LINE THAT SH*T WITH GOLD !
  woensdag 3 april 2013 @ 22:15:49 #40
159909 -Peach
Prunus persica
pi_124856320
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef NinjaBudget het volgende:

[..]

Dat is hem dus totaal niet ..
Dat lied hoor je in de eerste aflevering, niet in de commercial.
Geen voorbeeld? Kan verder niet veel vinden, behalve dat Noisia hun nieuwe themesong heeft geproduceerd. Misschien kun je daar wat mee.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_124865194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef -Peach het volgende:

[..]

Geen voorbeeld? Kan verder niet veel vinden, behalve dat Noisia hun nieuwe themesong heeft geproduceerd. Misschien kun je daar wat mee.
Ik zal wel even rond googlelen.
You know what they say...
If you can't take the heat... LINE THAT SH*T WITH GOLD !
pi_124865825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Ti-boy het volgende:
Nogmaals.­ Ik zoek een house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House maffia. ­
Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_124866194
Ik ben op zoek naar een nummer, met dit in het refrein:

I´m better off without you

en dan iets wat ik niet helemaal precies meer weet, iets in de richting van: "keep living your life", "start living my life"?

Het is door een vrouw gezongen en werd volgens mij op Sky gedraaid.
Ben je boos, dan dans je met een abrikoos, ben je blij dan met een aardbei.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:18:58 #44
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124869093
quote:
Dat is hem helaas niet. Volgens mij is het nog een vrij recent nummer. Ik had m laatst in een discotheek gehoord
pi_124876946
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef ScofieldB het volgende:
Hoi Hoi!

Wie kan mij helpen?
Mijn vrouw loopt al maanden te zeuren over een nummer dat ze steeds hoort in TV progamma's.
Nu kwam het vanavond weer voorbij in "achter gesloten deuren".

Het is een klassiek stuk (hoge piano klank)

Kan iemand mij misschien helpen aan de titel/artiest van dit nummer?

Heb hier een link:
http://www.uitzendinggemi(...)Gesloten_Deuren.html

+/- 10:42

Graag hoor ik een antwoord.

Groetjes
Iemand enig idee?
yeah, it's me
  donderdag 4 april 2013 @ 18:31:18 #46
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_124884796
Wederom voor een opdracht ben ik op zoek naar een bepaald soort muziek alleen weet ik daar niet van hoe ik het precies moet noemen.

http://www.westonemusic.com/album?catno=WOM_WOM_0205

En dan het allereerste nummer afspelen. Naar dat soort muziek ben ik op zoek.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_124884843


[ Bericht 100% gewijzigd door miss-velvet op 04-04-2013 19:31:56 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 18:33:24 #48
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124884893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:31 schreef Creeg het volgende:
Wederom voor een opdracht ben ik op zoek naar een bepaald soort muziek alleen weet ik daar niet van hoe ik het precies moet noemen.

http://www.westonemusic.com/album?catno=WOM_WOM_0205

En dan het allereerste nummer afspelen. Naar dat soort muziek ben ik op zoek.
(South) african jazz music? World jazz music?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 4 april 2013 @ 18:34:15 #49
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_124884919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

(South) african jazz music? World jazz music?
Zoiets had ik gezocht idd, maar dat is nog vrij breed (blijkt).
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  donderdag 4 april 2013 @ 18:40:31 #50
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_124885136
En het zit 'm vooral in dat schreeuwen etc.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_124889420
Zoek een 'techno' nummer.

Redelijk 'bakermat' achtig

Waarin wat tekst wordt gepreveld, wat ik eruit op kon maken o.a. 'I want you to feel the love'

Beetje zoals de tekst van Martin luther king in wel een nummer van Bakermat.

Alvast bedankt!
pi_124889557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Zoek een 'techno' nummer.

Redelijk 'bakermat' achtig

Waarin wat tekst wordt gepreveld, wat ik eruit op kon maken o.a. 'I want you to feel the love'

Beetje zoals de tekst van Martin luther king in wel een nummer van Bakermat.

Alvast bedankt!
Kak zeg, dit is wel een van mijn minste zoekpogingen geweest ooit :')

Gevonden.

Bakermat - intro.

Vrij herkenbare sound toch :')
pi_124892261
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef zoekjewat het volgende:
Carlos - The Silmarillia
Nee dat is hem niet helaas..
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

Moest aan deze denken:
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 april 2013 @ 23:33:26 #54
862 Arcee
Look closer
pi_124899774
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef ScofieldB het volgende:
Iemand enig idee?
Ik denk het niet, want het is onduidelijk om welke aflevering het gaat en er lijkt ook geen tijdsaanduiding in beeld te staan, dus lastig om 10:42 te vinden. ;)
  vrijdag 5 april 2013 @ 07:10:07 #55
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124904552
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:30:06 #56
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_124905076
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Nothing has changed. Everything has changed.
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:38:44 #57
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_124906162
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
http://m.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 april 2013 @ 09:40:39 #58
862 Arcee
Look closer
pi_124906207
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Kijk hier anders 'es.
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:02:30 #59
400339 ScofieldB
Seriesfreak
pi_124910017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want het is onduidelijk om welke aflevering het gaat en er lijkt ook geen tijdsaanduiding in beeld te staan, dus lastig om 10:42 te vinden. ;)
Toch bedankt voor de moeite.
yeah, it's me
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 april 2013 @ 12:17:03 #60
862 Arcee
Look closer
pi_124910435
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef ScofieldB het volgende:
Toch bedankt voor de moeite.
Geef dan even een linkje dat werkt. :)
pi_124911787
Help kan iemand me helpen gisteravond op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:25:37 #62
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_124912601
Een liedje van volgens mij een Duitse dance band dacht ik uit de jaren '90.
Een heeeeeeeeeel fout nummer uit de jaren 90, maar als zanger een man die zich iets wat vrouwlijk voordoet komen. Clip is heel kleurig en met blauwe boa's enzo.
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:40:29 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124913068
Ik zoek een pop nummer die begin dit jaar een youtube hit was. Zijn 2 sangers die samen elkaars nummer in 1 nummer deden smelten. Was unplugged en zijn 2 mannen.

Maar ja, welk nummer of welke artiesten dit waren weet ik dus niet meer :{

Iemand een idee?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124913369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Woelli het volgende:
Een liedje van volgens mij een Duitse dance band dacht ik uit de jaren '90.
Een heeeeeeeeeel fout nummer uit de jaren 90, maar als zanger een man die zich iets wat vrouwlijk voordoet komen. Clip is heel kleurig en met blauwe boa's enzo.
Deze?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:28:36 #65
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124914609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek een pop nummer die begin dit jaar een youtube hit was. Zijn 2 sangers die samen elkaars nummer in 1 nummer deden smelten. Was unplugged en zijn 2 mannen.

Maar ja, welk nummer of welke artiesten dit waren weet ik dus niet meer :{

Iemand een idee?

Deze?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:29:20 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124914628
quote:
Juist!! Top dank je wel!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:37:28 #67
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124914884
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist!! Top dank je wel!
Wel grappig, ze doen samen twee hele andere nummers:

• Blackstreet - No Diggity
• Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_124917110
Voor de post hieronder:
Millow?
pi_124918537
Aan de mensen die zich regelmatig met produceren bezig houden:

Deze vraag is niet over een specifiek nummer, maar over een geluidssample uit een of ander oud radioprogramma. Zie dit minuscule mp3-fragmentje.

Ik ben momenteel jingles aan het produceren, en wil er ook graag zoiets in hebben (tja, zender met 90's-muziek...), maar op welke zoekwoorden moet je zoeken als je zulke geluiden wilt? Of heeft deze sample zelfs een specifieke naam?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 16:17:00 ]
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:19:46 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124925240
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wel grappig, ze doen samen twee hele andere nummers:

• Blackstreet - No Diggity
• Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
daarom zocht ik hem ook. Ik had al wel op Ed Sheeran gezocht en gegokt. Maar daar kon ik dus niks op vonden. Dus nogmaals bedankt :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:16:05 #71
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124930729
Tijd voor een repost. Ik zoek een vrij recent house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House mafia. ­Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:12:04 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124933849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

daarom zocht ik hem ook. Ik had al wel op Ed Sheeran gezocht en gegokt. Maar daar kon ik dus niks op vonden. Dus nogmaals bedankt :)
Graag gedaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_124938242
Ik zoek van die mixjes waar mensen allemaal nummers maken in een standaard vierkwartsmaat. Dus een mix met allemaal bekende nummers die in diezelfde vierkwartsmaat gemixt zijn. Vaak zelf gezonden/gemaakt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 6 april 2013 @ 09:47:18 #74
147650 based
my very own drum!
pi_124944741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:15 schreef female81 het volgende:
Aan de mensen die zich regelmatig met produceren bezig houden:

Deze vraag is niet over een specifiek nummer, maar over een geluidssample uit een of ander oud radioprogramma. Zie dit minuscule mp3-fragmentje.

Ik ben momenteel jingles aan het produceren, en wil er ook graag zoiets in hebben (tja, zender met 90's-muziek...), maar op welke zoekwoorden moet je zoeken als je zulke geluiden wilt? Of heeft deze sample zelfs een specifieke naam?
klinkt een beetje als een hoover, maar met een hoge pitch
check: http://en.wikipedia.org/wiki/Hoover_sound
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_124950207
Misschien een beetje vaag.
Maar ik zoek een nummer, die vaak bij openingen van gymwedstrijden werd gebruikt.
Het is een oud dance achtig nummer, zonder zang,
In mijn hoofd heb ik het deuntje precies, lastig uit te leggen maar zal het proberen

Het is een soort drum, die steeds sneller gaat, nja sneller, begint langzaam en dan steeds sneller werkend naar een climax

Oke ik heb het deuntje opgenomen met stokken en pannen :') haha wil het zo graag weten
Hier is het:
:') het gaat niet om de kwaliteit
~~♥
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:48:01 #76
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_124951148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef theycouldbewrong het volgende:
Misschien een beetje vaag.
Maar ik zoek een nummer, die vaak bij openingen van gymwedstrijden werd gebruikt.
Het is een oud dance achtig nummer, zonder zang,
In mijn hoofd heb ik het deuntje precies, lastig uit te leggen maar zal het proberen

Het is een soort drum, die steeds sneller gaat, nja sneller, begint langzaam en dan steeds sneller werkend naar een climax

Oke ik heb het deuntje opgenomen met stokken en pannen :') haha wil het zo graag weten
Hier is het:
:') het gaat niet om de kwaliteit
Deze?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_124951357
jaaaaa dankje :D
~~♥
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:07:31 #78
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_124953148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:58 schreef theycouldbewrong het volgende:
jaaaaa dankje :D
Graag gedaan :)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_124975785

De muziek begint bij 1:11 , kent iemand een nummer met de cello's of violen die op 1:11 beginnen of iets dat er op lijkt?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 7 april 2013 @ 07:28:48 #80
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979035
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Hij is van dit jaar, begint met een synth, dan sax.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 09:53:01 #81
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_124979722
quote:
Jaaa super, dank je wel.
pi_125014307
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een soundtrack dat ik gehoord heb tijdens het kijken van
Sport levensgevaarlijk Rtl7

Het gaat om het deuntje in deze promo:
http://www.rtl.nl/soaps/sportlevensgevaarlijk/

Iemand een Idee?
  maandag 8 april 2013 @ 00:00:20 #83
159909 -Peach
Prunus persica
pi_125015804
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:28 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hij is van dit jaar, begint met een synth, dan sax.
Deze misschien?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_125021894
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef MarsX het volgende:
Weet iemand welke vocal sample hier word gebruik op 3 minuut 13??
pi_125036076
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
pi_125044102
Er is toch ook een versie van Rattle (van de Bingoplayers) welke wordt gezongen door een vrouw? Ik geloof dat ze iets zingt van; gettin' ready for de night... en het refrein van Rattle (get up) blijft het zelfde. De vrouw zingt best hoog en ik weet nog dat ik dacht; wat jammer dat het refrein zo'n harde mannenstem zit.

Ze draaien hem hier regelmatig tijdens het stappen want het is een lekker up-tempo nummer. Maar aangezien ik met deze beschrijving nergens een naam kan vinden begin ik te twijfelen of het refrein wel Rattle is. Iemand die mij verder kan helpen?
pi_125044424
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef TanteJulia het volgende:
Er is toch ook een versie van Rattle (van de Bingoplayers) welke wordt gezongen door een vrouw? Ik geloof dat ze iets zingt van; gettin' ready for de night... en het refrein van Rattle (get up) blijft het zelfde. De vrouw zingt best hoog en ik weet nog dat ik dacht; wat jammer dat het refrein zo'n harde mannenstem zit.

Ze draaien hem hier regelmatig tijdens het stappen want het is een lekker up-tempo nummer. Maar aangezien ik met deze beschrijving nergens een naam kan vinden begin ik te twijfelen of het refrein wel Rattle is. Iemand die mij verder kan helpen?
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125045191
quote:
Ja, dat is 'm! Bedankt!
pi_125046141
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef TanteJulia het volgende:

[..]

Ja, dat is 'm! Bedankt!
Graag gedaan!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125048694
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Naadje29 het volgende:
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
Een beetje meer info zou handig zijn. Werd het lied gezongen? Zo ja door een man of vrouw, werden er instrumenten gebruikt, wat is het tempo van het lied enz...
pi_125054241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zoek een vrij lieflijk nummer gezongen door 2 vrouwen met gitaar? (waren in de clip ook te zien) Tijdje terug werd het nog wel eens op 3fm gedraaid (ongetwijfeld nog wel eens, maar kon hem niet in de lijsten vinden). In mijn geheugen doet het een beetje denken aan de stem van de zangeres van Two Monsters & Men maar misschien zit ik daar wel helemaal fout.
Pfieuw! Zelf weer gevonden na een week of 3 zoeken, serieus opgelucht :D, al kostte het terugvinden van de eerste reactie ook wel weer even wat tijd zojuist :'). Dacht bij de eerste post nog dat het om iets met 'girls' ging, maar het is dus 'Boy' met Little Numbers :P.
Nah ja, opgelost *O*

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:21:39 #92
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125069193
Op zoek naar een soort heel vrolijk dancehall nummer uit denk ik 2004/2005? Het is heel vrolijk en heeft een soort Caribische xylofoon. Heel repetitief en vrij onbekend volgens mij.

Meer dan dit weet ik niet haha.

Iemand?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:37:32 #93
53760 Silverado
Da Animator
pi_125073942
Ik zoek een waarschijnlijk wat ouder nummer.

- van een dame
- best vrolijk
- af en toe begeleid met instrumenten (denk trompet / sax)
- volgens mij zingt ze "it's you that I want"

Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_125074175
Ik zoek de titel van het nummer dat begint op 0:20

Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_125074733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:
Ik zoek een waarschijnlijk wat ouder nummer.

- van een dame
- best vrolijk
- af en toe begeleid met instrumenten (denk trompet / sax)
- volgens mij zingt ze "it's you that I want"

Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
deze wellicht?

  dinsdag 9 april 2013 @ 17:00:45 #96
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125074741
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar een soort heel vrolijk dancehall nummer uit denk ik 2004/2005? Het is heel vrolijk en heeft een soort Caribische xylofoon. Heel repetitief en vrij onbekend volgens mij.

Meer dan dit weet ik niet haha.

Iemand?
Je bedoelt een steeldrum?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 10 april 2013 @ 07:21:56 #97
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_125101394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:
Ik zoek een waarschijnlijk wat ouder nummer.

- van een dame
- best vrolijk
- af en toe begeleid met instrumenten (denk trompet / sax)
- volgens mij zingt ze "it's you that I want"

Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
Longshot:

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_125118967
quote:
nee, sorry
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_125118973
quote:
nee, sorry ook niet
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_125119586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:
Ik zoek een waarschijnlijk wat ouder nummer.

- van een dame
- best vrolijk
- af en toe begeleid met instrumenten (denk trompet / sax)
- volgens mij zingt ze "it's you that I want"

Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 10 april 2013 @ 19:52:42 #101
53760 Silverado
Da Animator
pi_125123758
quote:
het lijkt op de eerste, maar dan gaat het instrumentale sneller, en is niet continu aanwezig
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  woensdag 10 april 2013 @ 21:07:27 #102
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_125127877
Een Nederlands rapnummer waarin word gesproken over de maya kalendar en 2013 enkele malen word herhaald
  woensdag 10 april 2013 @ 21:08:40 #103
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_125127958
Tijd voor een repost 2. Ik zoek een vrij recent house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House mafia. ­Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'
  donderdag 11 april 2013 @ 08:55:20 #104
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_125143855
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_125152865
Ik zoek een nummer van een aantal jaren geleden.. Hoe die ging weet ik niet meer, maar volgens mij was het een Duits nummer en die clip speelde zich af in een bar/disco met van dat fluorspul.. Zoiets als dit dacht ik
Alvast bedankt ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 11 april 2013 @ 14:03:42 #106
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125152942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zoek een nummer van een aantal jaren geleden.. Hoe die ging weet ik niet meer, maar volgens mij was het een Duits nummer en die clip speelde zich af in een bar/disco met van dat fluorspul.. Zoiets als dit dacht ik
Alvast bedankt ^O^
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_125152979
quote:
Juuustem. Thanks man _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 11 april 2013 @ 14:05:48 #108
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125153018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Juuustem. Thanks man _O_
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:00:38 #109
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125184363
Ik ben op zoek naar een nummer dat volgens mij niet bepaald nieuw is, maar de titel is me altijd ontgaan. Het meest opvallende stuk is wanneer een vrouw begint te zingen "I SEE YOOOUUUUooouuuu" en dan begint er een dubstep achtig stukje.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:41:11 #110
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_125185467
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 april 2013 03:00 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat volgens mij niet bepaald nieuw is, maar de titel is me altijd ontgaan. Het meest opvallende stuk is wanneer een vrouw begint te zingen "I SEE YOOOUUUUooouuuu" en dan begint er een dubstep achtig stukje.
Gokje:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:25:03 #111
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125187810
quote:
helaas. Het nummer wat ik zoek is niet echt dubstep, maar de break / drop is wel op dubstep-achtige stijl ingevoerd.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:20:14 #112
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_125193901
Ik zoek het nummer dat in het begin van deze aflevering van De Jakhalzen wordt gebruikt:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/224031

Misschien dat iemand hier het weet?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 april 2013 @ 13:23:39 #113
862 Arcee
Look closer
pi_125194003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zoek het nummer dat in het begin van deze aflevering van De Jakhalzen wordt gebruikt:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/224031

Misschien dat iemand hier het weet?
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:25:54 #114
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_125194771
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Naadje29 het volgende:
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
Ik heb hem al gevonden joepie heb me helemaal te pletter gezocht!! Florence + The Machine - Shake it out
pi_125217345
Ik ben af en toe zo slecht in namen... Een heel makkelijke daarom: ik zoek een nummer van een groep met het woord 'orchestra', waarbij een van de leden in de clip gevolgd wordt terwijl hij over een lange stoep loopt en iedereen ondersteboven loopt. Absoluut geen moeilijke, maar ik kom er even niet op. En 'orchestra' is te algemeen om als goedwerkende zoekterm te fungeren..
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:20:17 #117
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_125217603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Antartida het volgende:
Ik ben af en toe zo slecht in namen... Een heel makkelijke daarom: ik zoek een nummer van een groep met het woord 'orchestra', waarbij een van de leden in de clip gevolgd wordt terwijl hij over een lange stoep loopt en iedereen ondersteboven loopt. Absoluut geen moeilijke, maar ik kom er even niet op. En 'orchestra' is te algemeen om als goedwerkende zoekterm te fungeren..
The verve- bitter sweet symphony
pi_125223859
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef penny-wise het volgende:

[..]

The verve- bitter sweet symphony
Dank! Het was niet eens orchestra. :{ Dat zegt dan alweer genoeg.
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:06:29 #119
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_125226051
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 01:59 schreef Antartida het volgende:

[..]

Dank! Het was niet eens orchestra. :{ Dat zegt dan alweer genoeg.
In zekere zin wel. Het nummer bevat een sample van de orkestversie van een Rolling Stones nummer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 april 2013 @ 10:17:36 #120
862 Arcee
Look closer
pi_125226175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:06 schreef penny-wise het volgende:
In zekere zin wel. Het nummer bevat een sample van de orkestversie van een Rolling Stones nummer.
En het resultaat was dat The Verve al het geld dat het verdiend had aan de keren dat het nummer werd gedraaid moest terugbetalen.
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:41:58 #121
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_125229620
Waahh ik zoek een nummer, volgens mij van een frans bandje maar ik kan het ook helemaal fout hebben. Er wordt door een vrouw gezongen en wat ik heb onthouden is dat ze zong "i'm in love with a ghost" en dat liep dan op in hoogte zeg maar. Ik vond het heel zomers klinken ik hoop dat jullie het weten!
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:51:14 #122
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_125238055


[ Bericht 100% gewijzigd door slacKard.x op 13-04-2013 19:06:00 ]
we cant feed the poor but we can fund a war
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:03:03 #123
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_125238464
jongens ik heb jullie hulp nodig!

ik zoek een liedje die er echt voor is om te luisteren als je stoned bent

je ziet de hele tijd een strand, dat langzaam wat rooder word, en dat wat groener, en dan weer wat geler, en dan weer paars

en je ziet ook ergens in het beeld een teddybeer of een stoeltje ofzo

alleen ik weet niet meer hoe het nummer heet :'(

iemand een idee?
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:25:16 #124
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_125239268
quote:
Digitalism - Zdarlight vanaf 4 min 30 ongeveer
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:30:50 #125
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_125239453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef JamFlava het volgende:

[..]

Digitalism - Zdarlight vanaf 4 min 30 ongeveer
Ik bedoel die vanaf 1:23 ongeveer
we cant feed the poor but we can fund a war
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:41:03 #126
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_125239772
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Ik bedoel die vanaf 1:23 ongeveer
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:44:16 #127
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_125239883
quote:
Hoe kan een lied dat in 2007 gereleased is nou in een clip uit 1992 zijn?
we cant feed the poor but we can fund a war
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:50:31 #128
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_125240153
al gevonden
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:03:02 #130
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_125240743
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Comments lezen, kom je achter veel dingen ;)
Vanaf ongeveer 30 seconde

thanks xoxo
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_125240911
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 20:03 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

thanks xoxo
graag gedaan
pi_125256356
Weet iemand van wie het nummer in de tweede helft van deze reclame is?


Het doet me aan Alphabeat denken, maar kan geen nummer vinden wat overeen komt.
  zondag 14 april 2013 @ 22:44:31 #133
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_125290574
Mennn.
Kent nou niemand het avicci achterig nummertje met de tekst 'I can never live, i can never live.. whithout you' ?!
Het is een vrij recent nummer. pleaaase
pi_125290927
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Ti-boy het volgende:
Mennn.
Kent nou niemand het avicci achterig nummertje met de tekst 'I can never live, i can never live.. whithout you' ?!
Het is een vrij recent nummer. pleaaase
Iets van hardwell misschien?
  zondag 14 april 2013 @ 23:19:31 #135
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_125293050
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef sittingtuck het volgende:

[..]

Iets van hardwell misschien?
Heb wel even gezocht maar volgens mij niet nee..
Helaas!
pi_125293182
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Ti-boy het volgende:
Mennn.
Kent nou niemand het avicci achterig nummertje met de tekst 'I can never live, i can never live.. whithout you' ?!
Het is een vrij recent nummer. pleaaase
Hoe vaak blijf je het nog vragen?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_125296205
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Ti-boy het volgende:
Mennn.
Kent nou niemand het avicci achterig nummertje met de tekst 'I can never live, i can never live.. whithout you' ?!
Het is een vrij recent nummer. pleaaase

?
pi_125298085
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef WarmZaad het volgende:
al gevonden
welke was het dan?
  maandag 15 april 2013 @ 15:23:00 #139
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_125312067
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 01:35 schreef stijn_ het volgende:

[..]

welke was het dan?
devande, searching
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  maandag 15 april 2013 @ 21:25:47 #140
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_125328106
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef JustinK het volgende:

[..]

Hoe vaak blijf je het nog vragen?
Totdat ik hem heb gevonden. Ik zie weinig mensen het doen die in dit topic terug gaan bladeren om (oude) posts te lezen
  maandag 15 april 2013 @ 21:26:15 #141
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_125328143
quote:
Nee helaas! Het nummer dat ik zoek is echt vrij recent.
pi_125351669
Keek paar dagen terug uit verveling wat afleveringen van 3 op reis. En op een gegeven moment zijn dan aan het feesten in Zweden waarbij er echt lekkere muziek wordt gedraaid. Zou graag dat nummer willen weten. Zag op de Facebook van 3 op Reis al dat meer mensen om vragen, maar BNN negeert dat gewoon lekker :')

Qua tekst kan ik niet meer ontcijferen als 'Svetu, Svetu, Svetu' en 'Tu mastu flite une' of zoiets. Verder klinkt het nummer gewoon echt zomers en chill dus kan me niet voorstellen dat het niet vaker wordt gedraaid tijdens uitgaan oid.

http://3opreis.bnn.nl/afleveringen/algemeen/6/27

Vanaf 11:23 - 11:51

Niemand zal het hier ook weten denk ik, maar toch even een poging wagen :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 13:47:53 ]
pi_125352262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Dejannn het volgende:
Keek paar dagen terug uit verveling wat afleveringen van 3 op reis. En op een gegeven moment zijn dan aan het feesten in Zweden waarbij er echt lekkere muziek wordt gedraaid. Zou graag dat nummer willen weten. Zag op de Facebook van 3 op Reis al dat meer mensen om vragen, maar BNN negeert dat gewoon lekker :')

Qua tekst kan ik niet meer ontcijferen als 'Svetu, Svetu, Svetu' en 'Tu mastu flite une' of zoiets. Verder klinkt het nummer gewoon echt zomers en chill dus kan me niet voorstellen dat het niet vaker wordt gedraaid tijdens uitgaan oid.

http://3opreis.bnn.nl/afleveringen/algemeen/6/27

Vanaf 11:23 - 11:51

Niemand zal het hier ook weten denk ik, maar toch even een poging wagen :).
3opreis heeft al tijden een Spotify-playlist op hun website waar alle liedjes op staan die in de afleveringen voorkomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door stijn_ op 16-04-2013 14:38:02 ]
pi_125353380
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Dejannn het volgende:
Keek paar dagen terug uit verveling wat afleveringen van 3 op reis. En op een gegeven moment zijn dan aan het feesten in Zweden waarbij er echt lekkere muziek wordt gedraaid. Zou graag dat nummer willen weten. Zag op de Facebook van 3 op Reis al dat meer mensen om vragen, maar BNN negeert dat gewoon lekker :')

Qua tekst kan ik niet meer ontcijferen als 'Svetu, Svetu, Svetu' en 'Tu mastu flite une' of zoiets. Verder klinkt het nummer gewoon echt zomers en chill dus kan me niet voorstellen dat het niet vaker wordt gedraaid tijdens uitgaan oid.

http://3opreis.bnn.nl/afleveringen/algemeen/6/27

Vanaf 11:23 - 11:51

Niemand zal het hier ook weten denk ik, maar toch even een poging wagen :).
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125354006
Thanks! Top! :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef stijn_ het volgende:

[..]

3opreis heeft al tijden een Spotify-playlist op hun website waar alle liedjes op staan die in de afleveringen voorkomen.

I know, maar die van de desbetreffende afl is niet compleet.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 14:53:43 ]
pi_125423346
Hey allemaal! :) Ik zoek een nummertje waarin een tekst als "hell, aw, ah of oh (geen idee welke van de vier) yeah" word geroepen waarna het flink losgaat. Als ik moet gokken welk genre het onder valt denk ik House. Het nummer is nog niet zo heel oud en ik hoop daarom ook dat iemand het toevallig kent en me de titel kan geven :)
pi_125449159
Zo zoek ik ook een nummer, vrij recent, en het enige wat ik heb onthouden is:

"Wieee haaa hoooo whooo hooo hooo, hooooo hoooo hooooo hooo" Dat hoor je volgens mij twee keer achter elkaar.

Electronische muziek, vrouwelijke vocalen. Ik ga er van uit dat het verder Engelstalig is, als er al lyrics in zitten. Ik heb nu constant bovenstaand stukje van 20 seconden in m'n hoofd... Help!!
  donderdag 18 april 2013 @ 18:42:11 #148
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125449220
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Gevonden! T was Sonnentanz.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 18:43:40 #149
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125449256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zoek een nummer van een aantal jaren geleden.. Hoe die ging weet ik niet meer, maar volgens mij was het een Duits nummer en die clip speelde zich af in een bar/disco met van dat fluorspul.. Zoiets als dit dacht ik
Alvast bedankt ^O^
Het is neinn mann!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 18:44:13 #150
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_125449276
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 00:00 schreef -Peach het volgende:

[..]

Deze misschien?
YES _O_
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 18 april 2013 @ 21:13:57 #151
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125455925
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Het is neinn mann!
Die is allang beantwoord.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_125467565
Ik zoek de naam van een nummer die begint met een hele bekende saxefoon melodie, doet me erg denken aan de intro van "the bold and the beautiful" maar het blijkt niet de intro te zijn maar het lijkt er wel erg op
Het is geeen jazznummer ofzo, hij was vandaag nog te horen in de veronica album top1000 allertijden

Wie o wie weet welke ik bedoel?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  vrijdag 19 april 2013 @ 05:25:23 #153
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_125467826
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 april 2013 02:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer die begint met een hele bekende saxefoon melodie, doet me erg denken aan de intro van "the bold and the beautiful" maar het blijkt niet de intro te zijn maar het lijkt er wel erg op
Het is geeen jazznummer ofzo, hij was vandaag nog te horen in de veronica album top1000 allertijden

Wie o wie weet welke ik bedoel?
Gerry Rafferty-baker street.
pi_125475028
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 05:25 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Gerry Rafferty-baker street.
Die ja _O_
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125476193
Weet iemand hoe dat nummer heet in die clip waarin een vrouw in het pools/russisch zingt.
Ik weet nog dat Qmusic dit nummer veel draaide op de radio,
De dame die dat zong had een wit jurkje aan weet ik nog.
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:00:38 #156
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125476242
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet in die clip waarin een vrouw in het pools/russisch zingt.
Ik weet nog dat Qmusic dit nummer veel draaide op de radio,
De dame die dat zong had een wit jurkje aan weet ik nog.
Ok stelletje hokboeren
pi_125476292
quote:
JAAAA!
Dank je wel padlarf!!!!
Eindelijk!
pi_125476889

de toon van dit lied, dat tututudtun tun-gedeelte doet me denken aan zo'n grote hit van 10 jaar geleden ongeveer, maar ik kom er niet op

Kan het niet echt uitleggen, maar jullie komen er vast wel op :)

Peace.
JAAAAH JAAAA!!!
pi_125477018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef LimboFan het volgende:

de toon van dit lied, dat tututudtun tun-gedeelte doet me denken aan zo'n grote hit van 10 jaar geleden ongeveer, maar ik kom er niet op

Kan het niet echt uitleggen, maar jullie komen er vast wel op :)

Peace.
Deze?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_125477052
quote:
_O_ _O_
ja, deze bedoelde ik , hoor 'm vaak genoeg in de kroeg/club, maar was er zelf niet opgekomen

DANK :7
JAAAAH JAAAA!!!
pi_125489717
Ik zoek een liedje dat ik gehoord heb in een commercial van Windows of Microsoft.
Je ziet dan een grappige clip in zwart-wit beelden en je hoort een vrolijk melodietje.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me verder kan helpen.
Bij voorbaat dank.
pi_125489864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik gehoord heb in een commercial van Windows of Microsoft.
Je ziet dan een grappige clip in zwart-wit beelden en je hoort een vrolijk melodietje.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me verder kan helpen.
Bij voorbaat dank.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125489933
quote:
Dat is em. Wat ben jij goeoeoed! Veel dank en drie XXX

:* :* :*
pi_125489968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat is em. Wat ben jij goeoeoed! Veel dank en drie XXX

:* :* :*
:D Graag gedaan hoor
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125509341
Hoe heet ook alweer het nummer dat je hoort aan het eind van dit filmpje?

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/03/hello-joseph/
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:26:24 #166
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125509387
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Schadenfreude het volgende:
Hoe heet ook alweer het nummer dat je hoort aan het eind van dit filmpje?

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/03/hello-joseph/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_125509957
Dank
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:43:52 #168
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125509964
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Dank
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_125526185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:39 schreef Strrn het volgende:
Zo zoek ik ook een nummer, vrij recent, en het enige wat ik heb onthouden is:

"Wieee haaa hoooo whooo hooo hooo, hooooo hoooo hooooo hooo" Dat hoor je volgens mij twee keer achter elkaar.

Electronische muziek, vrouwelijke vocalen. Ik ga er van uit dat het verder Engelstalig is, als er al lyrics in zitten. Ik heb nu constant bovenstaand stukje van 20 seconden in m'n hoofd... Help!!
Gevonden, ik denk dat ik Florence and the Machine - Spectrum bedoelde :)
pi_125527660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Snesley het volgende:
Hey allemaal! :) Ik zoek een nummertje waarin een tekst als "hell, aw, ah of oh (geen idee welke van de vier) yeah" word geroepen waarna het flink losgaat. Als ik moet gokken welk genre het onder valt denk ik House. Het nummer is nog niet zo heel oud en ik hoop daarom ook dat iemand het toevallig kent en me de titel kan geven :)
Junior Senior - Move Your Feet ?
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:24:24 #171
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125527857

De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?
Ok stelletje hokboeren
pi_125528274
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:

De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?
Nee, ik hoor 'm ook, maar wat ook weer idd..
pi_125528457
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:

De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?
Ik denk aan veldhuis en kemper,ik wou dat ik jou was
  zondag 21 april 2013 @ 00:45:51 #174
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125543139
Ik denk zelf aan een iets snellere versie van:

Ok stelletje hokboeren
pi_125544371
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef padlarf het volgende:
Ik denk zelf aan een iets snellere versie van:

pi_125590162
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:

De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?

?
pi_125644806
Ik zoek een liedje en in de tekst zit iets als "pretty or young..." en volgens mij word er ook night in gezegd.
Ik weet verder niks van de muziek zelf want ik heb het iemand horen zingen.. maar het klonk wel catchy
pi_125660719
ik zoek een nummer...dance trackje....enige wat ik weet is:

Do you love me.....when your feeling right...ofzo
Ik krijg nog geld van je.
pi_125672283
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.

Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.

Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.

Iemand enig idee welk nummer dit is?

mvg.
pi_125676621
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef David.V het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.

Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.

Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.

Iemand enig idee welk nummer dit is?

mvg.
Ik ken wel deze van Sylver, waarbij de man in het eind sterft.
Maar een auto komt er niet in voor.

Neil LOVES Carrots!
pi_125677772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef David.V het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.

Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.

Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.

Iemand enig idee welk nummer dit is?

mvg.
Flesh & Bones - Rigor Mortis (2001)

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 24 april 2013 @ 16:53:42 #182
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_125684443
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje _O_
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
mee bekant vangde gin haas.
pi_125686524
Ik zag/hoorde toen strax een liedje op Ziggo Xite wat ik nergens meer kan vinden :L

De clip was opgenomen in amsterdam, 3 jongens in zwart shirt die op het einde o.a. voor het IAMSTERAM geval aan het dansen waren. Ik dacht dat de titel iets van 'Maddavucking' was ofzo maar daar kan ik dus niks op vinden. Who can help me?
GGGG
pi_125687058
ik hoor nu something somewhere van the simple minds op de radio. een sample uit dat nummer klinkt zo bekend. ik ken het van een ander nummer. maar welk?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_125687262
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Dandilion het volgende:
ik hoor nu something somewhere van the simple minds op de radio. een sample uit dat nummer klinkt zo bekend. ik ken het van een ander nummer. maar welk?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125688866
quote:
jah!!!! Dank je wel!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_125689036
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Dandilion het volgende:

[..]

jah!!!! Dank je wel!
Graag gedaan ^O^
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 24 april 2013 @ 19:25:46 #188
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_125689690
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:53 schreef kawa4 het volgende:
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje _O_
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
8Dawn Music misschien wat voor je?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 24 april 2013 @ 21:01:02 #189
159909 -Peach
Prunus persica
pi_125694407
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:53 schreef kawa4 het volgende:
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje _O_
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
Kijk hier eens: MUZ / E.S. Posthumus en andere epische shit.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 24 april 2013 @ 21:12:49 #190
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_125695036
quote:
thx, ja sommige hiervan zijn wel echt ubervet _O_
mee bekant vangde gin haas.
  donderdag 25 april 2013 @ 05:17:17 #191
24329 KNAK
ff w88,......
pi_125707511
edit

gevonden :)
Mai pben rai~!
  donderdag 25 april 2013 @ 08:13:39 #192
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125708097
Weet iemand welk nummer er achter dit filmpje zit?

http://www.dumpert.nl/med(...)ies_vs._trappen.html

Heb al op Google gezocht naar wat lyrics die ik er uit kan halen maar geen resultaat.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 25 april 2013 @ 09:57:18 #193
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125709927
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand welk nummer er achter dit filmpje zit?

http://www.dumpert.nl/med(...)ies_vs._trappen.html

Heb al op Google gezocht naar wat lyrics die ik er uit kan halen maar geen resultaat.
Volg deze post on Reddit even.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 25 april 2013 @ 10:19:32 #194
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125710389
Daar ook nog niet gevonden. Iemand dacht dat het van Regina Spektor was. Klinkt qua piano wel een beetje zo. Heb het gevraagd op Twitter aan haar, hoopt dat ze antwoordt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:23:47 #195
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125710461
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Daar ook nog niet gevonden. Iemand dacht dat het van Regina Spektor was. Klinkt qua piano wel een beetje zo. Heb het gevraagd op Twitter aan haar, hoopt dat ze antwoordt.
Nee, klopt. Maar ze hebben ook Huffington Post gevraagd via Twitter.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 25 april 2013 @ 10:34:24 #196
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125710686
Er was een tijd geleden ook zo'n zangeres die soortgelijk als Regina Spektor klinkt. Had een clip in een huis waar ze door deuren liep en in de songtekst ging iets over 'fish' volgens mij. Ik weet haar naam niet meer maar het kan heel goed van die zangeres zijn.

Kan dus niet verder zoeken omdat ik haar naam niet weet. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:38:07 #197
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125710775
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Er was een tijd geleden ook zo'n zangeres die soortgelijk als Regina Spektor klinkt. Had een clip in een huis waar ze door deuren liep en in de songtekst ging iets over 'fish' volgens mij. Ik weet haar naam niet meer maar het kan heel goed van die zangeres zijn.

Kan dus niet verder zoeken omdat ik haar naam niet weet. :')
Sara Bareilles?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 25 april 2013 @ 10:39:02 #198
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125710797
Nop.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:45:28 #199
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125710957
quote:
9s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Nop.
Kate Nash? Róisin Murphy? Laura Marling? Ingrid Michaelson?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 25 april 2013 @ 10:49:18 #200
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125711043
Nop nop nop nop.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:49:29 #201
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125711045
Vrij onbekende zangeres met één hitje volgens mij.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_125746070
@hierboven: Natalie Imbruglia - Torn?

------------------------------------------------------------------------------------

Eens even lastig doen, want ik zoek een bepaald nummer:

Helaas kan ik er niet heel veel over zeggen, heb hem geshazamed - maar door omstandigheden kom ik daar nooit meer bij.
Op de cover van het album staat in ieder geval een blondine die lachend in de camera/naar jou kijkt. Verder is het volgens mij een recent en, naar mijn inziens, vrolijk nummer. Wordt niet heel veel gedraaid volgens mij, maar ik kan echt NIETS vinden. :(

Iemand die toevallig weet welk nummer of album ik bedoel?
pi_125746799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:26 schreef Xanland het volgende:
@hierboven: Natalie Imbruglia - Torn?

------------------------------------------------------------------------------------

Eens even lastig doen, want ik zoek een bepaald nummer:

Helaas kan ik er niet heel veel over zeggen, heb hem geshazamed - maar door omstandigheden kom ik daar nooit meer bij.
Op de cover van het album staat in ieder geval een blondine die lachend in de camera/naar jou kijkt. Verder is het volgens mij een recent en, naar mijn inziens, vrolijk nummer. Wordt niet heel veel gedraaid volgens mij, maar ik kan echt NIETS vinden. :(

Iemand die toevallig weet welk nummer of album ik bedoel?
Kleine kans, maar deze misschien? :P

  vrijdag 26 april 2013 @ 13:04:40 #205
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125756723
quote:
Misschien even vragen op Facebook?

https://www.facebook.com/metropolisweb.tv
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_125758081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:26 schreef Xanland het volgende:
@hierboven: Natalie Imbruglia - Torn?

------------------------------------------------------------------------------------

Eens even lastig doen, want ik zoek een bepaald nummer:

Helaas kan ik er niet heel veel over zeggen, heb hem geshazamed - maar door omstandigheden kom ik daar nooit meer bij.
Op de cover van het album staat in ieder geval een blondine die lachend in de camera/naar jou kijkt. Verder is het volgens mij een recent en, naar mijn inziens, vrolijk nummer. Wordt niet heel veel gedraaid volgens mij, maar ik kan echt NIETS vinden. :(

Iemand die toevallig weet welk nummer of album ik bedoel?
Pfff..wilde gok op basis van lachende blondine :)
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:53:50 #207
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_125771177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:26 schreef Xanland het volgende:
Eens even lastig doen, want ik zoek een bepaald nummer:

Helaas kan ik er niet heel veel over zeggen, heb hem geshazamed - maar door omstandigheden kom ik daar nooit meer bij.
Op de cover van het album staat in ieder geval een blondine die lachend in de camera/naar jou kijkt. Verder is het volgens mij een recent en, naar mijn inziens, vrolijk nummer. Wordt niet heel veel gedraaid volgens mij, maar ik kan echt NIETS vinden. :(

Iemand die toevallig weet welk nummer of album ik bedoel?
@SLP_ Leuk nummer, maar helaas toch niet de goede. :x
@xibalba Komt wel beetje in de buurt.

Extra iets wat ik me nog herinner over die cover: Zoiets als xibalba, maar met onder andere geel/blauwe achtergrond (strandachtig) en de dame staat gespiegeld. Daarbij is het lange blonde haar iets korter.
pi_125783589
Ik zoek een liedje, beetje dance-achtig was het volgens mij en het bevatte dacht ik de zin "welcome to the house of faith". Ik denk dat dit liedje ook wel redelijk bekend is.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  vrijdag 26 april 2013 @ 23:36:30 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125783716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje dance-achtig was het volgens mij en het bevatte dacht ik de zin "welcome to the house of faith". Ik denk dat dit liedje ook wel redelijk bekend is.
Wel vrij weinig informatie, Litterbemon. Gezongen door een man of vrouw? Wat is vergelijkbaar qua muziek? Rustig/hard? Etc.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 28 april 2013 @ 10:12:26 #211
310869 Brandblussert
brandblussert
pi_125822279
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje dance-achtig was het volgens mij en het bevatte dacht ik de zin "welcome to the house of faith". Ik denk dat dit liedje ook wel redelijk bekend is.
wellicht iets van Faithless?
Blust branden.
  zondag 28 april 2013 @ 10:35:38 #212
310869 Brandblussert
brandblussert
pi_125822653
Ik ben ook op zoek naar een liedje. Het is Nederlandstalig, gezongen door een oudere man met een gerimpeld gezicht. Ik ben de tekst helemaal kwijt maar in de clip speelt de zanger ook de vrouwen. Verder heeft de clip een gele, cartoonachtige achtergrond en heeft het liedje iets carnavalesks. Ergens staat mij bij dat het lied zelf over een (goedkope) vrouw ging.
Blust branden.
  zondag 28 april 2013 @ 15:43:18 #213
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_125830040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje dance-achtig was het volgens mij en het bevatte dacht ik de zin "welcome to the house of faith". Ik denk dat dit liedje ook wel redelijk bekend is.
Ken wel Welcome to the house of justice...
Uit welke tijd denk je ongeveer dat het is?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 16:04:34 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_125830543
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet wie de artiest is of hoe het nummer heet. De naam die me de hele tijd te binnen schiet is Brian McKnight. Dat is niet correct, want die is zwart, en de artiest die ik zoek is blank.

Voor mn gevoel is het een nummer uit 1999, of rond die koers, en betreft een blanke jongen met donker (zwart?) haar die in de clip op een kermis/fairground staat. Verder denk ik te weten dat hij ooit in een boyband zat en toen als solo artiest met dat nummer is gekomen, maar het was volgens mij een one-hit-wonder ofzo.

Ik weet bijna zeker dat de achternaam wel degelijk McKnight is.

Iemand die hier iets mee kan?

edit:
Lol, googlen levert een link op waar exact dezelfde vraag gesteld wordt: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100126221116AAwbzlc

Het antwoord is Jordan Knight - Give it to you.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_125844119
Vanmiddag hoorde ik iets en heb het opgenomen. Helaas was er nogal veel achtergrondruis.
Je kunt gelijk skippen naar 0:29 :). Weet iemand welk nummer dit is?

http://dw4.convertfiles.c(...)864/spraak%20003.mp3
pi_125844255
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef mrbombastic het volgende:
Vanmiddag hoorde ik iets en heb het opgenomen. Helaas was er nogal veel achtergrondruis.
Je kunt gelijk skippen naar 0:29 :). Weet iemand welk nummer dit is?

http://dw4.convertfiles.c(...)864/spraak%20003.mp3

Sidney samson - Riverside
Neil LOVES Carrots!
pi_125844974
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:58 schreef Gitank2 het volgende:

[..]


Sidney samson - Riverside
Ah dat zegt hij: Riverside motherfucker! :D Thanks!
pi_125853838
Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister tijdens een feest een liedje gehoord dat ongeveer zo gaat:
''we've been alive whoa oh ooh!'' En dit werd meerdere malen herhaald.
Dat we've been alive kan ook iets andere zijn, maar in die vorm klonk het.

Het word gezongen door een groep mannen, die op zelfde moment en tempo zingen.
Dit is echt zo'n liedje waarmee je met je dronken kop zo kan mee zingen zonder de tekst te kennen.

Iemand?
Bij voorbaat dank!
pi_125856330
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:51 schreef McPausePlayStop het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister tijdens een feest een liedje gehoord dat ongeveer zo gaat:
''we've been alive whoa oh ooh!'' En dit werd meerdere malen herhaald.
Dat we've been alive kan ook iets andere zijn, maar in die vorm klonk het.

Het word gezongen door een groep mannen, die op zelfde moment en tempo zingen.
Dit is echt zo'n liedje waarmee je met je dronken kop zo kan mee zingen zonder de tekst te kennen.

Iemand?
Bij voorbaat dank!
Deze misschien?
  maandag 29 april 2013 @ 09:58:09 #220
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125856497
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:51 schreef McPausePlayStop het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister tijdens een feest een liedje gehoord dat ongeveer zo gaat:
''we've been alive whoa oh ooh!'' En dit werd meerdere malen herhaald.
Dat we've been alive kan ook iets andere zijn, maar in die vorm klonk het.

Het word gezongen door een groep mannen, die op zelfde moment en tempo zingen.
Dit is echt zo'n liedje waarmee je met je dronken kop zo kan mee zingen zonder de tekst te kennen.

Iemand?
Bij voorbaat dank!
of deze:

maar ik hoop stiekum dat het deze is


:P
nee, jij dan!
  maandag 29 april 2013 @ 10:08:11 #221
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_125856684
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:51 schreef McPausePlayStop het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister tijdens een feest een liedje gehoord dat ongeveer zo gaat:
''we've been alive whoa oh ooh!'' En dit werd meerdere malen herhaald.
Dat we've been alive kan ook iets andere zijn, maar in die vorm klonk het.

Het word gezongen door een groep mannen, die op zelfde moment en tempo zingen.
Dit is echt zo'n liedje waarmee je met je dronken kop zo kan mee zingen zonder de tekst te kennen.

Iemand?
Bij voorbaat dank!
Of deze:

Nothing has changed. Everything has changed.
pi_125868709
Nee sorry geen van deze bovengenoemde liedjes is degene die ik zoek.
Het klinkt ook een beetje als zingende voetbalsupporters, maar dan zeer ritmisch.

Maar alvast bedankt voor uw pogingen!
pi_125868818
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:51 schreef McPausePlayStop het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister tijdens een feest een liedje gehoord dat ongeveer zo gaat:
''we've been alive whoa oh ooh!'' En dit werd meerdere malen herhaald.
Dat we've been alive kan ook iets andere zijn, maar in die vorm klonk het.

Het word gezongen door een groep mannen, die op zelfde moment en tempo zingen.
Dit is echt zo'n liedje waarmee je met je dronken kop zo kan mee zingen zonder de tekst te kennen.

Iemand?
Bij voorbaat dank!
Long shot:

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125871705
Ik zoek een nummer wat ik tijdens een dansvoorstelling heb gehoord,
het was een rustig nummer met een lange opbouw, een beetje trance/minimal achtig.
en tussendoor speelde af en toe een saxofoon geloof ik.

Zit al uren te zoeken maar ben radeloos, wie o wie kan mij helpen?
  maandag 29 april 2013 @ 17:57:18 #225
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_125872327
quote:
15s.gif Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef McPausePlayStop het volgende:
Nee sorry geen van deze bovengenoemde liedjes is degene die ik zoek.
Het klinkt ook een beetje als zingende voetbalsupporters, maar dan zeer ritmisch.

Maar alvast bedankt voor uw pogingen!
http://vimeo.com/m/17261506 ?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 29 april 2013 @ 18:03:31 #226
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_125872542
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:51 schreef McPausePlayStop het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister tijdens een feest een liedje gehoord dat ongeveer zo gaat:
''we've been alive whoa oh ooh!'' En dit werd meerdere malen herhaald.
Dat we've been alive kan ook iets andere zijn, maar in die vorm klonk het.

Het word gezongen door een groep mannen, die op zelfde moment en tempo zingen.
Dit is echt zo'n liedje waarmee je met je dronken kop zo kan mee zingen zonder de tekst te kennen.

Iemand?
Bij voorbaat dank!
Deze?
  maandag 29 april 2013 @ 18:22:15 #227
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125873135
Ik ben zoek naar een nummer van 5 a 6 jaar oud.
Amerikaans bandje, zanger blond, medium lang haar. Hadden een paar hitjes toen.

In de clip heeft een meisje een tattoo van haar vriend, die gaat vreemd en dan heeft ze een tattoo van een vlinder er overheen.
Die zanger staat volgens mij op een dak te zingen.

Weet allemaal details van de clip, en van het nummer alleen wat flarden tekst.
  maandag 29 april 2013 @ 18:24:25 #228
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125873229
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef AgeEll het volgende:
Ik ben zoek naar een nummer van 5 a 6 jaar oud.
Amerikaans bandje, zanger blond, medium lang haar. Hadden een paar hitjes toen.

In de clip heeft een meisje een tattoo van haar vriend, die gaat vreemd en dan heeft ze een tattoo van een vlinder er overheen.
Die zanger staat volgens mij op een dak te zingen.

Weet allemaal details van de clip, en van het nummer alleen wat flarden tekst.
Gevind!


Komt uit 2001 :o
  maandag 29 april 2013 @ 18:59:17 #229
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_125874383
quote:
Vooral niet bedanken he
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_125878972
Een tijdje geleden (max 3 maanden) zigeuner muziek gepost op de weblog van Fok!. Kan niet meer vinden. Ben zo slecht in namen onthouden. Wie weet deze link?

:)

[ Bericht 2% gewijzigd door Skwish op 29-04-2013 20:59:27 ]
pi_125880107
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 03:44 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand van wie het nummer in de tweede helft van deze reclame is?


Het doet me aan Alphabeat denken, maar kan geen nummer vinden wat overeen komt.
Hopelijk is 2 weken wachten lang genoeg om nog eens een poging te doen... iemand?
pi_125880210
- edit -

heb al gevonden :')
pi_125883239
quote:
Ja dat is hem!!! heb eigenlijk de engelse versie gehoord.
''Zat er eigenlijk ver naast met die we've been alive''

BasEnAad You are the best!
Bedankt voor de moeite :)
pi_125886471
Help ik zoek deze:

krapuul.nl/watisdit.mp3

Wat is dit toch?? (iets ouds)
pi_125886573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Xanland het volgende:

--------------------------------------------
Eens even lastig doen, want ik zoek een bepaald nummer:

Helaas kan ik er niet heel veel over zeggen, heb hem geshazamed - maar door omstandigheden kom ik daar nooit meer bij.
Op de cover van het album staat in ieder geval een blondine die lachend in de camera/naar jou kijkt. Verder is het volgens mij een recent en, naar mijn inziens, vrolijk nummer. Wordt niet heel veel gedraaid volgens mij, maar ik kan echt NIETS vinden. :(

Iemand die toevallig weet welk nummer of album ik bedoel?
--------------------------------------------

@SLP_ Leuk nummer, maar helaas toch niet de goede. :x
@xibalba Komt wel beetje in de buurt.

Extra iets wat ik me nog herinner over die cover: Zoiets als xibalba, maar met onder andere geel/blauwe achtergrond (strandachtig) en de dame staat gespiegeld. Daarbij is het lange blonde haar iets korter.
Inmiddels heb ik het nummer gevonden dankzij watiseropderadio.nl
Bridgit Mendler - Ready or not :)

Dank in ieder geval voor de moeite!
pi_125886577
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:34 schreef jvdheuvel67 het volgende:
Help ik zoek deze:

krapuul.nl/watisdit.mp3

Wat is dit toch?? (iets ouds)
Tik het adres in je adresbalk, en dan kun je de mp3 gewoon opslaan. ^O^
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125886626
ja ik ken de mp3 die heb ik zelf gemaakt het gaat me om de melodie. Welk nummer is het?
pi_125886769
Ik krijg net van iemand een tip "stranger in paradise" en dat is m idd.
pi_125901194
Van wie is de nederlandse versie van het nummer minor -where'd you go (in het engels) ?
pi_125901328
Van wie is de nederlandse versie van het nummer minor -where'd you go (in het engels) ? Het is een rap nummer.
pi_125921556
http://nos.nl/koningshuis(...)rmin-van-buuren.html

1:50. Iemand die het herkent? Begint met de trompet.

-- EDIT: Gevonden. Intense, van Armin van Buuren zelf. :Y

[ Bericht 26% gewijzigd door einschtein op 30-04-2013 21:39:41 ]
pi_125932614
Vandaag een wat vreemd rap nummer gehoord hier op de Amerikaanse radio, zeer aparte beat en ik geloof het woord yellow dat er in voorkwam, iemand?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_125933086
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een wat vreemd rap nummer gehoord hier op de Amerikaanse radio, zeer aparte beat en ik geloof het woord yellow dat er in voorkwam, iemand?
Gokje, black and yellow van wiz khalifa?
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:27:10 #244
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_125936257
Vrij recent. Ik dacht dat Armin van Buuren dit was, maar blijkt van niet? Wie weet van wie dit nummer is onder dit filmpje?

http://nos.nl/koningshuis(...)n-nieuwe-koning.html
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_125962900
Ik zoek een artiest. Nederlands talig. De muziek is nogal obscure. De texten zijn meer gedichten dan zang.

De CD die ik herinner heeft in ieder geval een nummer dat gaat over een soldaat die door de sneeuw loopt. Ook staat er een nummer op gaat over brood en van 'wat is brood'. Als ik het goed herinner is er ook iets van een nummer dat De Kraai heet oid.

Het is in ieder geval niet Gorki.

Bij voorbaat dank, zit er al de hele avond op te malen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_125963367
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Ik zoek een artiest. Nederlands talig. De muziek is nogal obscure. De texten zijn meer gedichten dan zang.

De CD die ik herinner heeft in ieder geval een nummer dat gaat over een soldaat die door de sneeuw loopt. Ook staat er een nummer op gaat over brood en van 'wat is brood'. Als ik het goed herinner is er ook iets van een nummer dat De Kraai heet oid.

Het is in ieder geval niet Gorki.

Bij voorbaat dank, zit er al de hele avond op te malen.
De Kift?


en

http://grooveshark.com/#!(...)+Veel%2C+veel+sneeuw
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125963619
quote:
De Kift. _O_

Nu nog Krankenhaus terug vinden in de cd stapel :'( .

Tevens bedankt! :)
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:18:56 #248
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_125963902
Zag net de aankondiging van xfactor op televisie, met de tekst ''i got hope.. shine on me of zo iets''.
Deed me denken aan Armand van Helden.

Iemand?
pi_125963956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef EvanStone het volgende:
Zag net de aankondiging van xfactor op televisie, met de tekst ''i got hope.. shine on me of zo iets''.
Deed me denken aan Armand van Helden.

Iemand?
Deze?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:31:24 #250
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_125964567
quote:
Ja dit is 'm.

Super, bedankt.
pi_125980389
Laatst hoorde ik een leuk liedje op Youtube. Ik kan me niet meer goed herinneren wat de tekst was, maar ik weet nog wel hoe de cover er uit zag. Namelijk als volgt: Er stonden vier mannen op de cover met donker haar en in het midden een vrouw in een blauwe jurk met donker haar. Ze had een bijl in haar hand. Het klinkt wat luguber, I know, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen en weet welke artiest ik bedoel...
pi_125987006
Heb afgelopen Koninginnenacht het volgende filmpje opgenomen:


Vanaf 0:05 is de melodie duidelijk hoorbaar; maar hoe heet dit zomerse nummer ook alweer?

Graag jullie hulp! Bedankt.
pi_125987068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef rvanderpluijm het volgende:
Heb afgelopen Koninginnenacht het volgende filmpje opgenomen:


Vanaf 0:05 is de melodie duidelijk hoorbaar; maar hoe heet dit zomerse nummer ook alweer?

Graag jullie hulp! Bedankt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125987172
quote:
Echt binnen een minuut antwoord. Fantastisch.
pi_125987310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:29 schreef rvanderpluijm het volgende:

[..]

Echt binnen een minuut antwoord. Fantastisch.
Zo moeilijk was het niet. Graag gedaan hoor :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_125994377
Waar is deze ook alweer van?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_126001959
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_126002029
quote:
Thanx
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_126002256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Thanx
Graag gedaan :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:39:26 #261
239011 wolvendagen
#pray4zosk
pi_126017686
Mensen die een hele poos geleden het nummer van de Volkswagen reclame People Are People zochten, met name de country versie:

People Are People (feat. Joey D), a song by Massive Inc on Spotify.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:58:37 #262
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_126018328
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:39 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die een hele poos geleden het nummer van de Volkswagen reclame People Are People zochten, met name de country versie:

People Are People (feat. Joey D), a song by Massive Inc on Spotify.
People Are People (feat. Toca), an album by Massive Inc on Spotify.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:04:44 #263
239011 wolvendagen
#pray4zosk
pi_126018556
quote:
Ja die zocht ik niet toentertijd, ik was geïnteresseerd in de country versie, vandaar.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:13:23 #264
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_126018876
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja die zocht ik niet toentertijd, ik was geïnteresseerd in de country versie, vandaar.
Ik zag deze versie nu ook op Spotify staan :@ :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:59:57 #266
188153 msg2me
gratis smsen? www.msg2me.nl
pi_126025450
Ik ben op zoek naar een liedje.. twee tot vier jaar geleden veel op 3fm gedraaid.
Het was een folk/indi/rock achtig liedje: Mannelijke zanger.

Wat ik er nog van weet: iets met daddy learning to ride my bike..jps..
Nummer ging volgens mij over de jeugd van een jongen welk op zijn fiets aan het rijden is.

Ik weet dat het niet veel informatie is, maar zit er al de gehele tijd mee in mn hoofd.
Wil je gratis smsen? meld je dan aan bij www.msg2me.nl
1 gratis sms per dag! Gratis sms verdienen!
pi_126036864


[ Bericht 100% gewijzigd door Beursaap op 03-05-2013 21:08:33 ]
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:23:20 #268
159909 -Peach
Prunus persica
pi_126037796
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_126070982
Zoekezoekezoekezoekezoeke maar niks gevonden - torrent van 'el merengazo de new york 2007' iemand ?

  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:20:49 #270
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_126071322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef Phone het volgende:
Zoekezoekezoekezoekezoeke maar niks gevonden - torrent van 'el merengazo de new york 2007' iemand ?

[ afbeelding ]
Hij is gewoon te koop via iTunes, hoor. :N
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 mei 2013 @ 00:12:07 #271
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_126078984
Ik zoek een nummer dat geloof ik rond 1995/2000 een hitje was. Heeft de top40 gehaald en is een pop/dance nummer. Van de clip weet ik me nog te herinneren dat er een ninja in zat die een fort/tempel binnen probeerde te treden. Diverse oosterse vechters namen het achtereenvolgens tegen hem op. De muziek en weinige vocalen die er in zaten deden ook een beetje oosters aan.
  zondag 5 mei 2013 @ 00:53:57 #272
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_126079982
quote:
5s.gif Op zondag 5 mei 2013 00:12 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zoek een nummer dat geloof ik rond 1995/2000 een hitje was. Heeft de top40 gehaald en is een pop/dance nummer. Van de clip weet ik me nog te herinneren dat er een ninja in zat die een fort/tempel binnen probeerde te treden. Diverse oosterse vechters namen het achtereenvolgens tegen hem op. De muziek en weinige vocalen die er in zaten deden ook een beetje oosters aan.
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zondag 5 mei 2013 @ 01:04:22 #273
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  zondag 5 mei 2013 @ 01:08:26 #274
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_126080273
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 01:04 schreef Ludwig. het volgende:

[..]

Mijn hart vervult zich met vreugde, welbedankt. *O*
Graag gedaan!
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_126081200
Ik zoek een Nederlandstalig nummer van een of andere rapper denk ik. In de clip staat hij onderaan een balkon een liedje te zingen voor zijn vriendin.
Sorry, veel vager kon het niet :P maar wie weet wat ik bedoel? :D
  zondag 5 mei 2013 @ 02:10:08 #276
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126081273
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:05 schreef nicknicknickname het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer van een of andere rapper denk ik. In de clip staat hij onderaan een balkon een liedje te zingen voor zijn vriendin.
Sorry, veel vager kon het niet :P maar wie weet wat ik bedoel? :D
Tijdmachine - Dio?
pi_126081308
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:10 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Tijdmachine - Dio?
Geniaal _O_ zo'n slechte omschrijving, maar dat is hem _O_
pi_126082294
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hij is gewoon te koop via iTunes, hoor. :N
Hoe werkt dat, kun je het dan downloaden of krijg je de CD dan thuisgestuurd ? Als het download is is die ongecodeerd zodat je daarmee kunt doen wat je wilt ?
pi_126090227
Hi iedereen!

Ik ontdekte laatst een vette mashup.
Maar de vraag is nu van welk liedje een deel van deze mashup komt.

http://www.mediafire.com/?uf68bn5j2kxy4yw (je kan hem openen met media player!)

Het gaat om de trompet die je een steeds op de achtergrond hoort.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Dankjewel!
pi_126092669
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef ElmoDeKikker26 het volgende:
Hi iedereen!

Ik ontdekte laatst een vette mashup.
Maar de vraag is nu van welk liedje een deel van deze mashup komt.

http://www.mediafire.com/?uf68bn5j2kxy4yw (je kan hem openen met media player!)

Het gaat om de trompet die je een steeds op de achtergrond hoort.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Dankjewel!
Ik denk als eerste aan Ring ring ring van De La Soul, maar die zullen hem ook weer ergens uit hebben
pi_126092990
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 04:15 schreef Phone het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, kun je het dan downloaden of krijg je de CD dan thuisgestuurd ? Als het download is is die ongecodeerd zodat je daarmee kunt doen wat je wilt ?
Bij iTunes sturen ze geen cd's op nee :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_126095714
Ik ben op zoek naar een pianostuk. De muziek wordt de laatste tijd in een heleboel tv-programma's (en is daarom vrij herkenbaar) gebruikt, maar ik ben steeds te laat met Shazam om erachter te komen van wie het is en hoe heet. Iemand een idee?
  zondag 5 mei 2013 @ 16:48:05 #283
316232 Lutte
duimelut
pi_126095844
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik ben op zoek naar een pianostuk. De muziek wordt de laatste tijd in een heleboel tv-programma's (en is daarom vrij herkenbaar) gebruikt, maar ik ben steeds te laat met Shazam om erachter te komen van wie het is en hoe heet. Iemand een idee?
Ongetwijfeld iets van Ludovico Einaudi. Fly misschien?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_126096030
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:48 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ongetwijfeld iets van Ludovico Einaudi. Fly misschien?
Nope
pi_126096339
Ohw, ik heb hem al gevonden :') . Fragment opzoeken op Youtube en het commentaar lezen was genoeg om erachter te komen..

pi_126098391
http://eredivisielive.nl/video/133427-de-vier-denen-van-ajax.html

Wat is het nummer onder dit filmpje?

Dus dat EEH EE OH
pi_126098669
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:13 schreef Tyron het volgende:
http://eredivisielive.nl/video/133427-de-vier-denen-van-ajax.html

Wat is het nummer onder dit filmpje?

Dus dat EEH EE OH
Al gevonden


:)
pi_126102868
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik denk als eerste aan Ring ring ring van De La Soul, maar die zullen hem ook weer ergens uit hebben
Je bent mijn held! THX!
pi_126109602
Ik hoop dat ik niet te wazig voor jullie ga zijn want ik weet echt niet veel meer over dit nummer.
Het is een hip/hop nummer, gedaan door een groep(3/4/5 man dacht ik).
De clip begint met/voor een huis in een typisch Amerikaans ghetto. (een vrijstand houten huisje) Ik meen me iets te herinneren dat men in de clip ook langs een standbeeld rent/komt.
Nog een aanwijzing waar jullie waarschijnlijk niets mee kunnen ik dacht dat het woord cocaïne ook voorkomt in het nummer.

Wie aan de hand van deze aanwijzingen het nummer weet te vinden is echt een held!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_126126818
Hoi hoi,

Ik ben al een flinke tijd opzoek naar een nummer en weet eigenlijk alleen maar delen van de clip.
Het nummer komt ergens uit eind jaren 90 (beetje tijd van opkomende trance)

De clip gaat als volgt:
twee mannen lopen door ondergrondse buizen in zo'n werkvest (oranje geloof ik) en een bouwhelm op.
En kan me herinneren dat ze uiteindelijk hun draaitafel aansluiten en dan is het gebouw aan de overkant hun equalizer (dus zie je de lichten op het gebouw verspringen op de muziek. zoals t plaatje:D)

Hopelijk kan iemand zich dit herinneren:D
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_126137299
Hoi ik zoek een liedje het begint met zang en dan tuutututututu
pi_126137425
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:53 schreef BMTH182 het volgende:
Hoi ik zoek een liedje het begint met zang en dan tuutututututu
Dan blijven er ongeveer 80 miljoen nummers over ;) Heb je wat meer informatie? Zang door man/vrouw, soort muziek, waar heb je het gehoord, oud/nieuw etc. .
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_126137775
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Dan blijven er ongeveer 80 miljoen nummers over ;) Heb je wat meer informatie? Zang door man/vrouw, soort muziek, waar heb je het gehoord, oud/nieuw etc. .
Oh laat maar iemand stuurt hem net in wapp gesprek , heb hem al :')
pi_126138714
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Hoi hoi,

Ik ben al een flinke tijd opzoek naar een nummer en weet eigenlijk alleen maar delen van de clip.
Het nummer komt ergens uit eind jaren 90 (beetje tijd van opkomende trance)

De clip gaat als volgt:
twee mannen lopen door ondergrondse buizen in zo'n werkvest (oranje geloof ik) en een bouwhelm op.
En kan me herinneren dat ze uiteindelijk hun draaitafel aansluiten en dan is het gebouw aan de overkant hun equalizer (dus zie je de lichten op het gebouw verspringen op de muziek. zoals t plaatje:D)[ afbeelding ]

Hopelijk kan iemand zich dit herinneren:D
Ik moest meteen aan Antiloop denken. Even wat clips van ze bekeken en deze komt érg overeen met je verhaal:

  maandag 6 mei 2013 @ 21:33:11 #295
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_126148085
Gisteren op Bevrijdingspop in Haarlem speelde Ilse DeLange een nummer, redelijk in het begin, dat ze zong samen met haar achtergrondzangeressen. Het was een redelijk stevig nummer voor haar doen met zware gitaren. Weet iemand welk nummer ze hier speelden?
pi_126149092
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef JochemP het volgende:
Gisteren op Bevrijdingspop in Haarlem speelde Ilse DeLange een nummer, redelijk in het begin, dat ze zong samen met haar achtergrondzangeressen. Het was een redelijk stevig nummer voor haar doen met zware gitaren. Weet iemand welk nummer ze hier speelden?
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 6 mei 2013 @ 22:06:57 #297
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126150448

Help ik zoek dit nummer, geen idee hoe het heet :7
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:10:33 #298
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126150692
Bedankt voor het zoeken, ik heb hem al

RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:11:42 #299
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_126150774
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:

Help ik zoek dit nummer, geen idee hoe het heet :7
  maandag 6 mei 2013 @ 22:17:16 #300
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126151188
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef H1N1 het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
Bedankt voor het zoeken, ik heb hem al

RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:19:57 #301
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_126151351
quote:
Heb hem al gevonden, het was Livin' on Love :) Thx!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')