abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124723598

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Dus toch .
pi_124723617
Diegene die dat stukje uit Pauw en Witteman zocht:

Dus toch .
pi_124723750
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:44 schreef Antartida het volgende:

Vanmorgen keek ik naar Nederland 3 en tijdens dat kinderonderdeel was er een voorstuk van het EO-programma Checkpoint. Daar hoorde je een redelijk rap gespeeld liedje met, volgens mij, het woord 'parade' of 'pride' of iets dergelijks in het refrein. Wie of wie? Ik weet dat het een vage beschrijving is, maar wie weet.

De promo die op de website van de EO staat is het in ieder geval niet.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_124723990
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zoek het nummer dat zit in de film 'De Ontmaagding van Eva van End'. De tekst die erin voorkomt is: she's a real intimate girl, en we'll make a wave and watch it break upon the shore.
pi_124726497
quote:
Haha, dankjewel, de rest van de tekst had ik niet eens door joh :D

edit: oh, het is in de film ook een beetje anders. Wel jammer dat er niet echt een goede opname van te vinden is (volgens mij) afgezien van dit filmpje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Guanabana op 31-03-2013 18:37:15 ]
Koel en donker bewaren
pi_124727312
Hey allemaal.
Ik was gisteren MTV aan het kijken, en toen kwam er een commercial van ''Gamekings'' langs. De commercial ging over dat het nieuwe Gamekings seizoen (seizoen 14) start op 1 April.
In die commercial zit een (volgens mij, weet het niet heel zeker) dubstep-achtig lied.
Maar wat is de naam van het lied ?!?!?!

HELP ! ^O^
You know what they say...
If you can't take the heat... LINE THAT SH*T WITH GOLD !
pi_124729299
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, dankjewel, de rest van de tekst had ik niet eens door joh :D

edit: oh, het is in de film ook een beetje anders. Wel jammer dat er niet echt een goede opname van te vinden is (volgens mij) afgezien van dit filmpje.
https://soundcloud.com/excelsiorrecordings/06-cytheria-squirts

[ Bericht 13% gewijzigd door ChatGirl op 31-03-2013 20:04:35 ]
pi_124730840
quote:
Ik had het inmiddels al gevonden via iemand anders, maar toch bedankt!
Koel en donker bewaren
pi_124763802
ik zoek ik zoek een nederlandse rap plaat,in de tijd van plaat aanvraag zender the box(?) kan me alleen nog voor de geest brengen dat er een licht getinte neger in voorkwam met een blauwe lexus IS200 van rond die tijd. zal wel een ruk plaat zijn maar toen vond ik hem volgens mij tof :P

Weet iemand over welke plaat ik het heb?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  maandag 1 april 2013 @ 22:39:56 #10
400339 ScofieldB
Seriesfreak
pi_124774517
Hoi Hoi!

Wie kan mij helpen?
Mijn vrouw loopt al maanden te zeuren over een nummer dat ze steeds hoort in TV progamma's.
Nu kwam het vanavond weer voorbij in "achter gesloten deuren".

Het is een klassiek stuk (hoge piano klank)

Kan iemand mij misschien helpen aan de titel/artiest van dit nummer?

Heb hier een link:
http://www.uitzendinggemi(...)Gesloten_Deuren.html

+/- 10:42

Graag hoor ik een antwoord.

Groetjes
yeah, it's me
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:26:43 #11
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124781223
Hey iedereen, hoorde vanmiddag een nummer maar was net te laat met shazammen helaas...
Het nummer wordt gezongen door een man waarvan de stem lijkt op die van Lionel Richie.
Het nummer is best langzaam (beetje melancholisch ook) en er zit een piano in (lijkt een beetje op de rustige nummers van michael jackson, zoals Stranger In Moskou en Earth Song, of vergelijkbaar met I Believe I Can Fly).
Daarnaast is dit nummer wat ouder en best bekend, haast en klassieker, en is vaak op de radio geweest (denk aan sky radio).
Op het eind hoor je kinderen het refrein herhalen in koor (iets van 20 seconden lang).
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_124786811
Even sticky maken?
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:38:48 #13
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124794451
Ik hoorde zonet op slamfm een typisch slamfm nummer. Het was een house nummer met een vrouw die tekst zong die elke keer op understand eindigde. Vrij nieuw nummer denk ik.
pi_124797824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
Ik hoorde zonet op slamfm een typisch slamfm nummer. Het was een house nummer met een vrouw die tekst zong die elke keer op understand eindigde. Vrij nieuw nummer denk ik.
Playlist al bekeken? http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/slam-fm
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124803672
Ik ben op zoek naar een nummer, waar je in het begin belletjes hoort.
Het is regelmatig op de radio te horen.

Het enige wat ik nu weet is dat er ook regelmatig 'don't let go' in wordt gezegd, en dat een man het zingt.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Als je geen zin hebt, moet je zin maken.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:42:08 #16
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124803895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef jongeman92 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, waar je in het begin belletjes hoort.
Het is regelmatig op de radio te horen.

Het enige wat ik nu weet is dat er ook regelmatig 'don't let go' in wordt gezegd, en dat een man het zingt.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Passenger-let her go
pi_124803919
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef penny-wise het volgende:
Passenger-let her go
Nein helaas !
pi_124804661
Kane - Come Together is het dus..

Heb alleen een hekel aan Kane, balen dit :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:58:09 #19
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124804823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef jongeman92 het volgende:
Kane - Come Together is het dus..

Heb alleen een hekel aan Kane, balen dit :P
Verborgen verlangens
pi_124805922
Beste mensen ik ben op zoek naar een nummer uit het jaar 2005 ongeveer kan ook iets eerder of later zijn.
Het is house muziek geloof ik en in de beat zit een pamfluit klinkt erg mooi!!!
Als iemand weet welke ik bedoel ben ik je erg dankbaar ben er namelijk al jaren naar opzoek maar tevergeefs B.V.D
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:25:02 #21
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124810008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef duboykie010 het volgende:
Beste mensen ik ben op zoek naar een nummer uit het jaar 2005 ongeveer kan ook iets eerder of later zijn.
Het is house muziek geloof ik en in de beat zit een pamfluit klinkt erg mooi!!!
Als iemand weet welke ik bedoel ben ik je erg dankbaar ben er namelijk al jaren naar opzoek maar tevergeefs B.V.D
Moest aan deze denken:
pi_124813835
Oke, heb de reclame van Gamekings net weer gezien op MTV en het lied gaat ongeveer zo: poe-poedoep, poe-poedoep etc, etc ... + een gitaar die deze akkoorden speelt; D - C. De gitaar klinkt een beetje 80's-achtig.

WEET IEMAND DE NAAM VAN DIT NUMMER ??

[ Bericht 1% gewijzigd door NinjaBudget op 02-04-2013 22:40:32 ]
pi_124814443
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:26 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen, hoorde vanmiddag een nummer maar was net te laat met shazammen helaas...
Het nummer wordt gezongen door een man waarvan de stem lijkt op die van Lionel Richie.
Het nummer is best langzaam (beetje melancholisch ook) en er zit een piano in (lijkt een beetje op de rustige nummers van michael jackson, zoals Stranger In Moskou en Earth Song, of vergelijkbaar met I Believe I Can Fly).
Daarnaast is dit nummer wat ouder en best bekend, haast en klassieker, en is vaak op de radio geweest (denk aan sky radio).
Op het eind hoor je kinderen het refrein herhalen in koor (iets van 20 seconden lang).

alleen geen koor aan het eind.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:33:10 #24
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124818094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef stijn_ het volgende:

[..]

alleen geen koor aan het eind.
Nee is hem helaas niet.. Alsnog bedankt!
Het nummer dat ik zoek lijkt net alsof het live tijdens een concert wordt gegeven schiet me te binnen. Heel erg bigroom als jullie begrijpen wat ik bedoel.
pi_124819760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:26 schreef zoekjewat het volgende:
Hoorde je hem op de radio? Zoja, welke zender en hoe laat ongeveer?
  woensdag 3 april 2013 @ 00:14:25 #26
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_124819809
Ik zocht vandaag

Maar net voor ik wilde posten schoot (een stukje van) de tekst mij te binnen! :D

Dus toch heeft het topic geholpen. :7
Thinking about thinking of you.
  woensdag 3 april 2013 @ 01:46:55 #27
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124821783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef kvd het volgende:

[..]

Hoorde je hem op de radio? Zoja, welke zender en hoe laat ongeveer?
Geen idee, zat in een restaurant was maandag om een uurtje of 9.
Schiet me te binnen dat die kids iets zongen als dit: iconchilleeeeeeehhhhh (zo klonk het tenminste haha)
  woensdag 3 april 2013 @ 01:57:02 #28
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_124821888
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 01:46 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

Geen idee, zat in een restaurant was maandag om een uurtje of 9.
Schiet me te binnen dat die kids iets zongen als dit: iconchilleeeeeeehhhhh (zo klonk het tenminste haha)
Heb hem al. Gotham City van R. Kelly. Geen idee hoe ik bij Lionel Richie en iconchille kom :')
  woensdag 3 april 2013 @ 20:03:03 #29
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124848512
Nogmaals.­ Ik zoek een house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House maffia. ­
Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'

[ Bericht 0% gewijzigd door Ti-boy op 03-04-2013 20:56:53 ]
pi_124849176
Ik heb een paar maanden geleden een liedje gehoord in een club hier, in Chicago. Het is geloof ik best een hit geweest aan deze kant van de oceaan, ik heb alleen geen idee of dat ook in Nederland zo was. Het was een echt 'clubnummer', en ik kan me niet meer herinneren of er tekst in voorkwam of niet. Heb het geprobeerd in te neurien op Soundhoud, maar helaas geen resultaten ;( Het lijkt qua stijl erg op Calling van Ingrosso en Alesso of X-You van Avicii. Ik snap dat dit erg weinig info is, maar wie weet herkent iemand hier waar ik het over heb! :)
  woensdag 3 april 2013 @ 20:46:19 #31
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124850644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
Calling van Ingrosso en Alesso
Er zong geen vrouw doorheen? Het nummer calling en dat nummer van Avicci hebben wel wat weg van wat ik zoek. Zie bovenstaande post
pi_124850729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Ti-boy het volgende:

[..]

Er zong geen vrouw doorheen? Het nummer calling en dat nummer van Avicci hebben wel wat weg van wat ik zoek. Zie bovenstaande post
Weet je zeker dat het I can't never live is ipv I can never live? Dat tweede klinkt logischer namelijk :D Heb net even gekeken voor je, maar kan het niet vinden..
pi_124850890
Repost:

Oke, heb de reclame van Gamekings net weer gezien op MTV (dat ging over dat iedere Maandag om 22:30 uur weer een nieuwe aflevering is) en het lied gaat ongeveer zo: poe-poedoep, poe-poedoep etc, etc ... + een gitaar die deze akkoorden speelt; D - C. De gitaar klinkt een beetje jaren 80-achtig.

woensdag 3 april 2013 @ 20:57:34 #34
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124851403
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het I can't never live is ipv I can never live? Dat tweede klinkt logischer namelijk :D Heb net even gekeken voor je, maar kan het niet vinden..
Thanks! Ik dacht dat het inderdaad 'can' was, maar na al dat gegoogle begon ik te twijfelen. We wachten het even rustig af!
pi_124851806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef Ti-boy het volgende:

[..]

Thanks! Ik dacht dat het inderdaad 'can' was, maar na al dat gegoogle begon ik te twijfelen. We wachten het even rustig af!
Kan je je de melodie nog voor de geest halen? Zo ja, probeer soundhound eens!
pi_124852706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een liedje gehoord in een club hier, in Chicago. Het is geloof ik best een hit geweest aan deze kant van de oceaan, ik heb alleen geen idee of dat ook in Nederland zo was. Het was een echt 'clubnummer', en ik kan me niet meer herinneren of er tekst in voorkwam of niet. Heb het geprobeerd in te neurien op Soundhoud, maar helaas geen resultaten ;( Het lijkt qua stijl erg op Calling van Ingrosso en Alesso of X-You van Avicii. Ik snap dat dit erg weinig info is, maar wie weet herkent iemand hier waar ik het over heb! :)
It's a longshot, maar deze misschien:

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 3 april 2013 @ 21:19:36 #37
159909 -Peach
Prunus persica
pi_124852849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef NinjaBudget het volgende:
Repost:

Oke, heb de reclame van Gamekings net weer gezien op MTV (dat ging over dat iedere Maandag om 22:30 uur weer een nieuwe aflevering is) en het lied gaat ongeveer zo: poe-poedoep, poe-poedoep etc, etc ... + een gitaar die deze akkoorden speelt; D - C. De gitaar klinkt een beetje jaren 80-achtig.

Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_124854574
quote:
Dat is m niet, maar valt wel in hetzelfde straatje idd! :)
pi_124855504
quote:
Dat is hem dus totaal niet ..
Dat lied hoor je in de eerste aflevering, niet in de commercial.

[ Bericht 1% gewijzigd door NinjaBudget op 03-04-2013 22:03:16 (Zin niet afgemaakt IVM foutjes op iPhone) ]
  woensdag 3 april 2013 @ 22:15:49 #40
159909 -Peach
Prunus persica
pi_124856320
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef NinjaBudget het volgende:

[..]

Dat is hem dus totaal niet ..
Dat lied hoor je in de eerste aflevering, niet in de commercial.
Geen voorbeeld? Kan verder niet veel vinden, behalve dat Noisia hun nieuwe themesong heeft geproduceerd. Misschien kun je daar wat mee.
pi_124865194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef -Peach het volgende:

[..]

Geen voorbeeld? Kan verder niet veel vinden, behalve dat Noisia hun nieuwe themesong heeft geproduceerd. Misschien kun je daar wat mee.
Ik zal wel even rond googlelen.
pi_124865825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Ti-boy het volgende:
Nogmaals.­ Ik zoek een house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House maffia. ­
Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_124866194
Ik ben op zoek naar een nummer, met dit in het refrein:

I´m better off without you

en dan iets wat ik niet helemaal precies meer weet, iets in de richting van: "keep living your life", "start living my life"?

Het is door een vrouw gezongen en werd volgens mij op Sky gedraaid.
Ben je boos, dan dans je met een abrikoos, ben je blij dan met een aardbei.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:18:58 #44
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124869093
quote:
Dat is hem helaas niet. Volgens mij is het nog een vrij recent nummer. Ik had m laatst in een discotheek gehoord
pi_124876946
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef ScofieldB het volgende:
Hoi Hoi!

Wie kan mij helpen?
Mijn vrouw loopt al maanden te zeuren over een nummer dat ze steeds hoort in TV progamma's.
Nu kwam het vanavond weer voorbij in "achter gesloten deuren".

Het is een klassiek stuk (hoge piano klank)

Kan iemand mij misschien helpen aan de titel/artiest van dit nummer?

Heb hier een link:
http://www.uitzendinggemi(...)Gesloten_Deuren.html

+/- 10:42

Graag hoor ik een antwoord.

Groetjes
Iemand enig idee?
yeah, it's me
  donderdag 4 april 2013 @ 18:31:18 #46
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_124884796
Wederom voor een opdracht ben ik op zoek naar een bepaald soort muziek alleen weet ik daar niet van hoe ik het precies moet noemen.

http://www.westonemusic.com/album?catno=WOM_WOM_0205

En dan het allereerste nummer afspelen. Naar dat soort muziek ben ik op zoek.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_124884843

[ Bericht 100% gewijzigd door miss-velvet op 04-04-2013 19:31:56 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 18:33:24 #48
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124884893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:31 schreef Creeg het volgende:
Wederom voor een opdracht ben ik op zoek naar een bepaald soort muziek alleen weet ik daar niet van hoe ik het precies moet noemen.

http://www.westonemusic.com/album?catno=WOM_WOM_0205

En dan het allereerste nummer afspelen. Naar dat soort muziek ben ik op zoek.
(South) african jazz music? World jazz music?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 4 april 2013 @ 18:34:15 #49
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_124884919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

(South) african jazz music? World jazz music?
Zoiets had ik gezocht idd, maar dat is nog vrij breed (blijkt).
  donderdag 4 april 2013 @ 18:40:31 #50
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_124885136
En het zit 'm vooral in dat schreeuwen etc.
pi_124889420
Zoek een 'techno' nummer.

Redelijk 'bakermat' achtig

Waarin wat tekst wordt gepreveld, wat ik eruit op kon maken o.a. 'I want you to feel the love'

Beetje zoals de tekst van Martin luther king in wel een nummer van Bakermat.

Alvast bedankt!
pi_124889557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Zoek een 'techno' nummer.

Redelijk 'bakermat' achtig

Waarin wat tekst wordt gepreveld, wat ik eruit op kon maken o.a. 'I want you to feel the love'

Beetje zoals de tekst van Martin luther king in wel een nummer van Bakermat.

Alvast bedankt!
Kak zeg, dit is wel een van mijn minste zoekpogingen geweest ooit :')

Gevonden.

Bakermat - intro.

Vrij herkenbare sound toch :')
pi_124892261
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef zoekjewat het volgende:
Carlos - The Silmarillia
Nee dat is hem niet helaas..
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

Moest aan deze denken:
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 april 2013 @ 23:33:26 #54
862 Arcee
Look closer
pi_124899774
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef ScofieldB het volgende:
Iemand enig idee?
Ik denk het niet, want het is onduidelijk om welke aflevering het gaat en er lijkt ook geen tijdsaanduiding in beeld te staan, dus lastig om 10:42 te vinden. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 5 april 2013 @ 07:10:07 #55
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124904552
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:30:06 #56
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_124905076
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Nothing has changed. Everything has changed.
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:38:44 #57
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_124906162
quote:
http://m.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 april 2013 @ 09:40:39 #58
862 Arcee
Look closer
pi_124906207
quote:
Kijk hier anders 'es.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:02:30 #59
400339 ScofieldB
Seriesfreak
pi_124910017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want het is onduidelijk om welke aflevering het gaat en er lijkt ook geen tijdsaanduiding in beeld te staan, dus lastig om 10:42 te vinden. ;)
Toch bedankt voor de moeite.
yeah, it's me
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 april 2013 @ 12:17:03 #60
862 Arcee
Look closer
pi_124910435
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef ScofieldB het volgende:
Toch bedankt voor de moeite.
Geef dan even een linkje dat werkt. :)
pi_124911787
Help kan iemand me helpen gisteravond op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:25:37 #62
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_124912601
Een liedje van volgens mij een Duitse dance band dacht ik uit de jaren '90.
Een heeeeeeeeeel fout nummer uit de jaren 90, maar als zanger een man die zich iets wat vrouwlijk voordoet komen. Clip is heel kleurig en met blauwe boa's enzo.
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:40:29 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124913068
Ik zoek een pop nummer die begin dit jaar een youtube hit was. Zijn 2 sangers die samen elkaars nummer in 1 nummer deden smelten. Was unplugged en zijn 2 mannen.

Maar ja, welk nummer of welke artiesten dit waren weet ik dus niet meer :{

Iemand een idee?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124913369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Woelli het volgende:
Een liedje van volgens mij een Duitse dance band dacht ik uit de jaren '90.
Een heeeeeeeeeel fout nummer uit de jaren 90, maar als zanger een man die zich iets wat vrouwlijk voordoet komen. Clip is heel kleurig en met blauwe boa's enzo.
Deze?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:28:36 #65
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124914609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek een pop nummer die begin dit jaar een youtube hit was. Zijn 2 sangers die samen elkaars nummer in 1 nummer deden smelten. Was unplugged en zijn 2 mannen.

Maar ja, welk nummer of welke artiesten dit waren weet ik dus niet meer :{

Iemand een idee?

Deze?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:29:20 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124914628
quote:
Juist!! Top dank je wel!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:37:28 #67
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124914884
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist!! Top dank je wel!
Wel grappig, ze doen samen twee hele andere nummers:

• Blackstreet - No Diggity
• Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
pi_124917110
Voor de post hieronder:
Millow?
pi_124918537
Aan de mensen die zich regelmatig met produceren bezig houden:

Deze vraag is niet over een specifiek nummer, maar over een geluidssample uit een of ander oud radioprogramma. Zie dit minuscule mp3-fragmentje.

Ik ben momenteel jingles aan het produceren, en wil er ook graag zoiets in hebben (tja, zender met 90's-muziek...), maar op welke zoekwoorden moet je zoeken als je zulke geluiden wilt? Of heeft deze sample zelfs een specifieke naam?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 16:17:00 ]
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:19:46 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124925240
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wel grappig, ze doen samen twee hele andere nummers:

• Blackstreet - No Diggity
• Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
daarom zocht ik hem ook. Ik had al wel op Ed Sheeran gezocht en gegokt. Maar daar kon ik dus niks op vonden. Dus nogmaals bedankt :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:16:05 #71
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_124930729
Tijd voor een repost. Ik zoek een vrij recent house achtig nummer!­ Het heeft wat weg van Aviccii/Swedish House mafia. ­Het bevat de volgende tekst: 'I can never live, i'cant never live without you'
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:12:04 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124933849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

daarom zocht ik hem ook. Ik had al wel op Ed Sheeran gezocht en gegokt. Maar daar kon ik dus niks op vonden. Dus nogmaals bedankt :)
Graag gedaan.
pi_124938242
Ik zoek van die mixjes waar mensen allemaal nummers maken in een standaard vierkwartsmaat. Dus een mix met allemaal bekende nummers die in diezelfde vierkwartsmaat gemixt zijn. Vaak zelf gezonden/gemaakt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 6 april 2013 @ 09:47:18 #74
147650 based
my very own drum!
pi_124944741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:15 schreef female81 het volgende:
Aan de mensen die zich regelmatig met produceren bezig houden:

Deze vraag is niet over een specifiek nummer, maar over een geluidssample uit een of ander oud radioprogramma. Zie dit minuscule mp3-fragmentje.

Ik ben momenteel jingles aan het produceren, en wil er ook graag zoiets in hebben (tja, zender met 90's-muziek...), maar op welke zoekwoorden moet je zoeken als je zulke geluiden wilt? Of heeft deze sample zelfs een specifieke naam?
klinkt een beetje als een hoover, maar met een hoge pitch
check: http://en.wikipedia.org/wiki/Hoover_sound
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_124950207
Misschien een beetje vaag.
Maar ik zoek een nummer, die vaak bij openingen van gymwedstrijden werd gebruikt.
Het is een oud dance achtig nummer, zonder zang,
In mijn hoofd heb ik het deuntje precies, lastig uit te leggen maar zal het proberen

Het is een soort drum, die steeds sneller gaat, nja sneller, begint langzaam en dan steeds sneller werkend naar een climax

Oke ik heb het deuntje opgenomen met stokken en pannen :') haha wil het zo graag weten
Hier is het:
:') het gaat niet om de kwaliteit
~~♥
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:48:01 #76
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_124951148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef theycouldbewrong het volgende:
Misschien een beetje vaag.
Maar ik zoek een nummer, die vaak bij openingen van gymwedstrijden werd gebruikt.
Het is een oud dance achtig nummer, zonder zang,
In mijn hoofd heb ik het deuntje precies, lastig uit te leggen maar zal het proberen

Het is een soort drum, die steeds sneller gaat, nja sneller, begint langzaam en dan steeds sneller werkend naar een climax

Oke ik heb het deuntje opgenomen met stokken en pannen :') haha wil het zo graag weten
Hier is het:
:') het gaat niet om de kwaliteit
Deze?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_124951357
jaaaaa dankje :D
~~♥
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:07:31 #78
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_124953148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:58 schreef theycouldbewrong het volgende:
jaaaaa dankje :D
Graag gedaan :)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_124975785

De muziek begint bij 1:11 , kent iemand een nummer met de cello's of violen die op 1:11 beginnen of iets dat er op lijkt?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 7 april 2013 @ 07:28:48 #80
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_124979035
quote:
Hij is van dit jaar, begint met een synth, dan sax.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 7 april 2013 @ 09:53:01 #81
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_124979722
quote:
Jaaa super, dank je wel.
pi_125014307
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een soundtrack dat ik gehoord heb tijdens het kijken van
Sport levensgevaarlijk Rtl7

Het gaat om het deuntje in deze promo:
http://www.rtl.nl/soaps/sportlevensgevaarlijk/

Iemand een Idee?
  maandag 8 april 2013 @ 00:00:20 #83
159909 -Peach
Prunus persica
pi_125015804
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:28 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hij is van dit jaar, begint met een synth, dan sax.
Deze misschien?
pi_125021894
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef MarsX het volgende:
Weet iemand welke vocal sample hier word gebruik op 3 minuut 13??
pi_125036076
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
pi_125044102
Er is toch ook een versie van Rattle (van de Bingoplayers) welke wordt gezongen door een vrouw? Ik geloof dat ze iets zingt van; gettin' ready for de night... en het refrein van Rattle (get up) blijft het zelfde. De vrouw zingt best hoog en ik weet nog dat ik dacht; wat jammer dat het refrein zo'n harde mannenstem zit.

Ze draaien hem hier regelmatig tijdens het stappen want het is een lekker up-tempo nummer. Maar aangezien ik met deze beschrijving nergens een naam kan vinden begin ik te twijfelen of het refrein wel Rattle is. Iemand die mij verder kan helpen?
pi_125044424
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef TanteJulia het volgende:
Er is toch ook een versie van Rattle (van de Bingoplayers) welke wordt gezongen door een vrouw? Ik geloof dat ze iets zingt van; gettin' ready for de night... en het refrein van Rattle (get up) blijft het zelfde. De vrouw zingt best hoog en ik weet nog dat ik dacht; wat jammer dat het refrein zo'n harde mannenstem zit.

Ze draaien hem hier regelmatig tijdens het stappen want het is een lekker up-tempo nummer. Maar aangezien ik met deze beschrijving nergens een naam kan vinden begin ik te twijfelen of het refrein wel Rattle is. Iemand die mij verder kan helpen?
Deze?

pi_125045191
quote:
Ja, dat is 'm! Bedankt!
pi_125046141
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef TanteJulia het volgende:

[..]

Ja, dat is 'm! Bedankt!
Graag gedaan!
pi_125048694
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Naadje29 het volgende:
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
Een beetje meer info zou handig zijn. Werd het lied gezongen? Zo ja door een man of vrouw, werden er instrumenten gebruikt, wat is het tempo van het lied enz...
pi_125054241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zoek een vrij lieflijk nummer gezongen door 2 vrouwen met gitaar? (waren in de clip ook te zien) Tijdje terug werd het nog wel eens op 3fm gedraaid (ongetwijfeld nog wel eens, maar kon hem niet in de lijsten vinden). In mijn geheugen doet het een beetje denken aan de stem van de zangeres van Two Monsters & Men maar misschien zit ik daar wel helemaal fout.
Pfieuw! Zelf weer gevonden na een week of 3 zoeken, serieus opgelucht :D, al kostte het terugvinden van de eerste reactie ook wel weer even wat tijd zojuist :'). Dacht bij de eerste post nog dat het om iets met 'girls' ging, maar het is dus 'Boy' met Little Numbers :P.
Nah ja, opgelost *O*

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:21:39 #92
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_125069193
Op zoek naar een soort heel vrolijk dancehall nummer uit denk ik 2004/2005? Het is heel vrolijk en heeft een soort Caribische xylofoon. Heel repetitief en vrij onbekend volgens mij.

Meer dan dit weet ik niet haha.

Iemand?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:37:32 #93
53760 Silverado
Da Animator
pi_125073942
Ik zoek een waarschijnlijk wat ouder nummer.

- van een dame
- best vrolijk
- af en toe begeleid met instrumenten (denk trompet / sax)
- volgens mij zingt ze "it's you that I want"

Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_125074175
Ik zoek de titel van het nummer dat begint op 0:20

Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_125074733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:

- van een dame
- best vrolijk

Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
deze wellicht?

dinsdag 9 april 2013 @ 17:00:45 #96
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_125074741
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar een soort heel vrolijk dancehall nummer uit denk ik 2004/2005? Het is heel vrolijk en heeft een soort Caribische xylofoon. Heel repetitief en vrij onbekend volgens mij.

Meer dan dit weet ik niet haha.

Iemand?
Je bedoelt een steeldrum?
  woensdag 10 april 2013 @ 07:21:56 #97
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_125101394
quote:

- van een dame
- best vrolijk

Longshot:

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_125118967
quote:
nee, sorry
pi_125118973
quote:
nee, sorry ook niet
pi_125119586
quote:

- van een dame
- best vrolijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')