het lijkt op de eerste, maar dan gaat het instrumentale sneller, en is niet continu aanwezigquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zoek een nummer van een aantal jaren geleden.. Hoe die ging weet ik niet meer, maar volgens mij was het een Duits nummer en die clip speelde zich af in een bar/disco met van dat fluorspul.. Zoiets als dit dacht ik
Alvast bedankt
Juuustem. Thanks manquote:
Geen dank.quote:
Gokje:quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:00 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat volgens mij niet bepaald nieuw is, maar de titel is me altijd ontgaan. Het meest opvallende stuk is wanneer een vrouw begint te zingen "I SEE YOOOUUUUooouuuu" en dan begint er een dubstep achtig stukje.
helaas. Het nummer wat ik zoek is niet echt dubstep, maar de break / drop is wel op dubstep-achtige stijl ingevoerd.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zoek het nummer dat in het begin van deze aflevering van De Jakhalzen wordt gebruikt:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/224031
Misschien dat iemand hier het weet?
Ik heb hem al gevonden joepie heb me helemaal te pletter gezocht!! Florence + The Machine - Shake it outquote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Naadje29 het volgende:
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
The verve- bitter sweet symphonyquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Antartida het volgende:
Ik ben af en toe zo slecht in namen... Een heel makkelijke daarom: ik zoek een nummer van een groep met het woord 'orchestra', waarbij een van de leden in de clip gevolgd wordt terwijl hij over een lange stoep loopt en iedereen ondersteboven loopt. Absoluut geen moeilijke, maar ik kom er even niet op. En 'orchestra' is te algemeen om als goedwerkende zoekterm te fungeren..
In zekere zin wel. Het nummer bevat een sample van de orkestversie van een Rolling Stones nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:59 schreef Antartida het volgende:
[..]
Dank! Het was niet eens orchestra.Dat zegt dan alweer genoeg.
En het resultaat was dat The Verve al het geld dat het verdiend had aan de keren dat het nummer werd gedraaid moest terugbetalen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:06 schreef penny-wise het volgende:
In zekere zin wel. Het nummer bevat een sample van de orkestversie van een Rolling Stones nummer.
Ik bedoel die vanaf 1:23 ongeveerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Digitalism - Zdarlight vanaf 4 min 30 ongeveer
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik bedoel die vanaf 1:23 ongeveer
Hoe kan een lied dat in 2007 gereleased is nou in een clip uit 1992 zijn?quote:
thanks xoxoquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Comments lezen, kom je achter veel dingen
Vanaf ongeveer 30 seconde
Iets van hardwell misschien?quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Ti-boy het volgende:
Mennn.
Kent nou niemand het avicci achterig nummertje met de tekst 'I can never live, i can never live.. whithout you' ?!
Het is een vrij recent nummer. pleaaase
Hoe vaak blijf je het nog vragen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Ti-boy het volgende:
Mennn.
Kent nou niemand het avicci achterig nummertje met de tekst 'I can never live, i can never live.. whithout you' ?!
quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Ti-boy het volgende:
Mennn.
devande, searchingquote:
Totdat ik hem heb gevonden. Ik zie weinig mensen het doen die in dit topic terug gaan bladeren om (oude) posts te lezenquote:
Nee helaas! Het nummer dat ik zoek is echt vrij recent.quote:
3opreis heeft al tijden een Spotify-playlist op hun website waar alle liedjes op staan die in de afleveringen voorkomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Dejannn het volgende:
Keek paar dagen terug uit verveling wat afleveringen van 3 op reis. En op een gegeven moment zijn dan aan het feesten in Zweden waarbij er echt lekkere muziek wordt gedraaid. Zou graag dat nummer willen weten. Zag op de Facebook van 3 op Reis al dat meer mensen om vragen, maar BNN negeert dat gewoon lekker![]()
Qua tekst kan ik niet meer ontcijferen als 'Svetu, Svetu, Svetu' en 'Tu mastu flite une' of zoiets. Verder klinkt het nummer gewoon echt zomers en chill dus kan me niet voorstellen dat het niet vaker wordt gedraaid tijdens uitgaan oid.
http://3opreis.bnn.nl/afleveringen/algemeen/6/27
Vanaf 11:23 - 11:51
Niemand zal het hier ook weten denk ik, maar toch even een poging wagen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Dejannn het volgende:
Keek paar dagen terug uit verveling wat afleveringen van 3 op reis. En op een gegeven moment zijn dan aan het feesten in Zweden waarbij er echt lekkere muziek wordt gedraaid. Zou graag dat nummer willen weten. Zag op de Facebook van 3 op Reis al dat meer mensen om vragen, maar BNN negeert dat gewoon lekker![]()
Qua tekst kan ik niet meer ontcijferen als 'Svetu, Svetu, Svetu' en 'Tu mastu flite une' of zoiets. Verder klinkt het nummer gewoon echt zomers en chill dus kan me niet voorstellen dat het niet vaker wordt gedraaid tijdens uitgaan oid.
http://3opreis.bnn.nl/afleveringen/algemeen/6/27
Vanaf 11:23 - 11:51
Niemand zal het hier ook weten denk ik, maar toch even een poging wagen.
I know, maar die van de desbetreffende afl is niet compleet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
3opreis heeft al tijden een Spotify-playlist op hun website waar alle liedjes op staan die in de afleveringen voorkomen.
Gevonden! T was Sonnentanz.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Het is neinn mann!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zoek een nummer van een aantal jaren geleden.. Hoe die ging weet ik niet meer, maar volgens mij was het een Duits nummer en die clip speelde zich af in een bar/disco met van dat fluorspul.. Zoiets als dit dacht ik
Alvast bedankt
YESquote:
Die is allang beantwoord.quote:
Gerry Rafferty-baker street.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer die begint met een hele bekende saxefoon melodie, doet me erg denken aan de intro van "the bold and the beautiful" maar het blijkt niet de intro te zijn maar het lijkt er wel erg op
Het is geeen jazznummer ofzo, hij was vandaag nog te horen in de veronica album top1000 allertijden
Wie o wie weet welke ik bedoel?
Die jaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet in die clip waarin een vrouw in het pools/russisch zingt.
Ik weet nog dat Qmusic dit nummer veel draaide op de radio,
De dame die dat zong had een wit jurkje aan weet ik nog.
JAAAA!quote:
Deze?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef LimboFan het volgende:
de toon van dit lied, dat tututudtun tun-gedeelte doet me denken aan zo'n grote hit van 10 jaar geleden ongeveer, maar ik kom er niet op
Kan het niet echt uitleggen, maar jullie komen er vast wel op
Peace.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik gehoord heb in een commercial van Windows of Microsoft.
Je ziet dan een grappige clip in zwart-wit beelden en je hoort een vrolijk melodietje.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me verder kan helpen.
Bij voorbaat dank.
Dat is em. Wat ben jij goeoeoed! Veel dank en drie XXXquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is em. Wat ben jij goeoeoed! Veel dank en drie XXX
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Schadenfreude het volgende:
Hoe heet ook alweer het nummer dat je hoort aan het eind van dit filmpje?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/03/hello-joseph/
Geen dank.quote:
Gevonden, ik denk dat ik Florence and the Machine - Spectrum bedoeldequote:Op donderdag 18 april 2013 18:39 schreef Strrn het volgende:
Zo zoek ik ook een nummer, vrij recent, en het enige wat ik heb onthouden is:
"Wieee haaa hoooo whooo hooo hooo, hooooo hoooo hooooo hooo" Dat hoor je volgens mij twee keer achter elkaar.
Electronische muziek, vrouwelijke vocalen. Ik ga er van uit dat het verder Engelstalig is, als er al lyrics in zitten. Ik heb nu constant bovenstaand stukje van 20 seconden in m'n hoofd... Help!!
Junior Senior - Move Your Feet ?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Snesley het volgende:
Hey allemaal!Ik zoek een nummertje waarin een tekst als "hell, aw, ah of oh (geen idee welke van de vier) yeah" word geroepen waarna het flink losgaat. Als ik moet gokken welk genre het onder valt denk ik House. Het nummer is nog niet zo heel oud en ik hoop daarom ook dat iemand het toevallig kent en me de titel kan geven
Nee, ik hoor 'm ook, maar wat ook weer idd..quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:
De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?
Ik denk aan veldhuis en kemper,ik wou dat ik jou wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:
De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?
quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef padlarf het volgende:
Ik denk zelf aan een iets snellere versie van:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:
Ik ken wel deze van Sylver, waarbij de man in het eind sterft.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef David.V het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.
Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.
Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.
Iemand enig idee welk nummer dit is?
mvg.
Flesh & Bones - Rigor Mortis (2001)quote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef David.V het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.
Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.
Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.
Iemand enig idee welk nummer dit is?
mvg.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Dandilion het volgende:
ik hoor nu something somewhere van the simple minds op de radio. een sample uit dat nummer klinkt zo bekend. ik ken het van een ander nummer. maar welk?
jah!!!! Dank je wel!quote:
Graag gedaanquote:
8Dawn Music misschien wat voor je?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:53 schreef kawa4 het volgende:
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje![]()
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
Kijk hier eens: MUZ / E.S. Posthumus en andere epische shit.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:53 schreef kawa4 het volgende:
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje![]()
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
thx, ja sommige hiervan zijn wel echt ubervetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Kijk hier eens: MUZ / E.S. Posthumus en andere epische shit.
Volg deze post on Reddit even.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand welk nummer er achter dit filmpje zit?
http://www.dumpert.nl/med(...)ies_vs._trappen.html
Heb al op Google gezocht naar wat lyrics die ik er uit kan halen maar geen resultaat.
Nee, klopt. Maar ze hebben ook Huffington Post gevraagd via Twitter.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Daar ook nog niet gevonden. Iemand dacht dat het van Regina Spektor was. Klinkt qua piano wel een beetje zo. Heb het gevraagd op Twitter aan haar, hoopt dat ze antwoordt.
Sara Bareilles?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Er was een tijd geleden ook zo'n zangeres die soortgelijk als Regina Spektor klinkt. Had een clip in een huis waar ze door deuren liep en in de songtekst ging iets over 'fish' volgens mij. Ik weet haar naam niet meer maar het kan heel goed van die zangeres zijn.
Kan dus niet verder zoeken omdat ik haar naam niet weet.
Kate Nash? Rķisin Murphy? Laura Marling? Ingrid Michaelson?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |