quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef padlarf het volgende:
De melodie van 00:35-00:53 doet mij heel sterk denken aan een ander nummer. Weet iemand welk nummer, of vergis ik me gewoon?
Ik ken wel deze van Sylver, waarbij de man in het eind sterft.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef David.V het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.
Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.
Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.
Iemand enig idee welk nummer dit is?
mvg.
Flesh & Bones - Rigor Mortis (2001)quote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef David.V het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nummer en kan het nergens meer vinden. Veel info heb ik er niet over.
Wat ik weet is dat het ergens begin 2000 moet zijn, het een dance genre betreft.
Het wordt gezongen door een vrouw en het gaat over een man en vrouw die samen in een auto zitten. Ze hebben een ongeval waarbij de man sterft en zij de man gaat opzoeken in het mortuarium.
Iemand enig idee welk nummer dit is?
mvg.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Dandilion het volgende:
ik hoor nu something somewhere van the simple minds op de radio. een sample uit dat nummer klinkt zo bekend. ik ken het van een ander nummer. maar welk?
jah!!!! Dank je wel!quote:
Graag gedaanquote:
8Dawn Music misschien wat voor je?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:53 schreef kawa4 het volgende:
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje![]()
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
Kijk hier eens: MUZ / E.S. Posthumus en andere epische shit.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:53 schreef kawa4 het volgende:
hoi ik zoek eigenlijk, een muziek soort.
maar ik kan het dus nergens vinden
het begin van dit clipje![]()
gewoon een koor dus, maar waar zo'n geweld achter zit dat je meteen onder de indruk bent.
zijn er groepen of koren zie zo de hele tijd zingen?
a;vast bedankt
thx, ja sommige hiervan zijn wel echt ubervetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Kijk hier eens: MUZ / E.S. Posthumus en andere epische shit.
Volg deze post on Reddit even.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand welk nummer er achter dit filmpje zit?
http://www.dumpert.nl/med(...)ies_vs._trappen.html
Heb al op Google gezocht naar wat lyrics die ik er uit kan halen maar geen resultaat.
Nee, klopt. Maar ze hebben ook Huffington Post gevraagd via Twitter.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Daar ook nog niet gevonden. Iemand dacht dat het van Regina Spektor was. Klinkt qua piano wel een beetje zo. Heb het gevraagd op Twitter aan haar, hoopt dat ze antwoordt.
Sara Bareilles?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Er was een tijd geleden ook zo'n zangeres die soortgelijk als Regina Spektor klinkt. Had een clip in een huis waar ze door deuren liep en in de songtekst ging iets over 'fish' volgens mij. Ik weet haar naam niet meer maar het kan heel goed van die zangeres zijn.
Kan dus niet verder zoeken omdat ik haar naam niet weet.
Kate Nash? Róisin Murphy? Laura Marling? Ingrid Michaelson?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |