Gokje, black and yellow van wiz khalifa?quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een wat vreemd rap nummer gehoord hier op de Amerikaanse radio, zeer aparte beat en ik geloof het woord yellow dat er in voorkwam, iemand?
De Kift?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Ik zoek een artiest. Nederlands talig. De muziek is nogal obscure. De texten zijn meer gedichten dan zang.
De CD die ik herinner heeft in ieder geval een nummer dat gaat over een soldaat die door de sneeuw loopt. Ook staat er een nummer op gaat over brood en van 'wat is brood'. Als ik het goed herinner is er ook iets van een nummer dat De Kraai heet oid.
Het is in ieder geval niet Gorki.
Bij voorbaat dank, zit er al de hele avond op te malen.
De Kift.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Kift?
en
http://grooveshark.com/#!(...)+Veel%2C+veel+sneeuw
Deze?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef EvanStone het volgende:
Zag net de aankondiging van xfactor op televisie, met de tekst ''i got hope.. shine on me of zo iets''.
Deed me denken aan Armand van Helden.
Iemand?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef rvanderpluijm het volgende:
Heb afgelopen Koninginnenacht het volgende filmpje opgenomen:
Vanaf 0:05 is de melodie duidelijk hoorbaar; maar hoe heet dit zomerse nummer ook alweer?
Graag jullie hulp! Bedankt.
Zo moeilijk was het niet. Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:29 schreef rvanderpluijm het volgende:
[..]
Echt binnen een minuut antwoord. Fantastisch.
quote:
Graag gedaanquote:
People Are People (feat. Toca), an album by Massive Inc on Spotify.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:39 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die een hele poos geleden het nummer van de Volkswagen reclame People Are People zochten, met name de country versie:
People Are People (feat. Joey D), a song by Massive Inc on Spotify.
Ja die zocht ik niet toentertijd, ik was geïnteresseerd in de country versie, vandaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
People Are People (feat. Toca), an album by Massive Inc on Spotify.
Ik zag deze versie nu ook op Spotify staanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die zocht ik niet toentertijd, ik was geïnteresseerd in de country versie, vandaar.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Zupaloo het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)ceea5a4ba1f58d144d3b
stukje wat begint vanaf 5:45
Hij is gewoon te koop via iTunes, hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef Phone het volgende:
Zoekezoekezoekezoekezoeke maar niks gevonden - torrent van 'el merengazo de new york 2007' iemand ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |