SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Nou die van mij niet hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Slapen de hele dag, je hebt er niks aan![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niet zoveel last vanMeh was op festival vanavond, en dan zie ik daar weer al die stelletjes rondlopen, en verder zie je daar geen vrouwen zonder kerel lopen, en dan breekt er weer iets vanbinnenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, kut is dat... Ik kan zeggen dat je ons hier nog hebt, maar of je daar nu iets mee opschietHeb ik vaker last van
![]()
![]()
Nou, hier niet... De inbraken vliegen je om de oren.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze horen beter dan wij, dus ze zijn heul handig om inbrekers te detecteren!![]()
Dat is toch wel het grote nadeel aan alleen wonen, samenwonen voelde veel veiliger![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Hier hebben ze het wel gehad met het in de gordijnen hangen gelukkig. Af en toe even een dol momentje, maar daar houdt het wel mee op.quote:Tante minthy!! O+
Herkenbaar!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Meh was op festival vanavond, en dan zie ik daar weer al die stelletjes rondlopen, en verder zie je daar geen vrouwen zonder kerel lopen, en dan breekt er weer iets vanbinnenHeb ik vaker last van
Ik hou me altijd maar voor dat die stelletjes elkaar op regelmatige basis de kop intikken en diep ongelukkig zijn.
Dat zal ze leren. HA!
Tante minthy!! O+
Neem een gans. een betere waakhond is er nietquote:Op zondag 31 maart 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, hier niet... De inbraken vliegen je om de oren.
Dat is toch wel het grote nadeel aan alleen wonen, samenwonen voelde veel veiliger![]()
![]()
Die willen niet op de kattenbak en schijten je hele huis onder...quote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem een gans. een betere waakhond is er niet
Extra sloten
Tante minthy!! O+
Geprobeerd... werkt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik hou me altijd maar voor dat die stelletjes elkaar op regelmatige basis de kop intikken en diep ongelukkig zijn.
Dat zal ze leren. HA!![]()
![]()
Hier ook al, echter valt er hier niets te halen tenminste geen moderne spullen zoals een LCD tv of dure computer rommel. Ook een probleem tijdens het daten voor deze jongen hij kan niet eens SMSenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, hier niet... De inbraken vliegen je om de oren.
![]()
![]()
Kut!quote:![]()
Wat helpt je normaal om uit zo'n bui te komen? Mogelijk kan ik ook nog iets opsteken daarvan![]()
Tante minthy!! O+
Hier valt ook niks te halen, maar het idee dat ze aan je spullen zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Hier ook al, echter valt er hier niets te halen tenminste geen moderne spullen zoals een LCD tv of dure computer rommel. Ook een probleem tijdens het daten voor deze jongen hij kan niet eens SMSen![]()
Veel Hongaren en Polen hier in de buurt die dat flikken, je zou je slag kunnen proberen te slaan
Tante minthy!! O+
Helemaal niks. Gaat van het ene op het andere moment opeens over. Om dan een tijdje later gewoon weer terug te komen.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut!![]()
Wat helpt je normaal om uit zo'n bui te komen? Mogelijk kan ik ook nog iets opsteken daarvan![]()
![]()
Eerlijk? Had er vandaag bijna eentje de strot afgesneden vandaag. Toen dacht ik Floor jong doe niet laat jezelf niet zo gek maken.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier valt ook niks te halen, maar het idee dat ze aan je spullen zitten![]()
Veel Hongaren en Polen hier in de buurt die dat flikken, je zou je slag kunnen proberen te slaan![]()
Jammer, daar kan ik niet veel mee. Dat gaat hier namelijk exact hetzelfdequote:Op zondag 31 maart 2013 01:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal niks. Gaat van het ene op het andere moment opeens over. Om dan een tijdje later gewoon weer terug te komen.
Tante minthy!! O+
Ik bedoelde eigenlijk dat je op liefdesgebied genoeg te vinden hebt onder het inbrekersgilde. Veel (voormalig) Oostblokkers en aanverwantenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Eerlijk? Had er vandaag bijna eentje de strot afgesneden vandaag. Toen dacht ik Floor jong doe niet laat jezelf niet zo gek maken.
Tante minthy!! O+
Jij hebt toch wel relaties gehad enzo?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, daar kan ik niet veel mee. Dat gaat hier namelijk exact hetzelfde![]()
Ja, de langste was een jaar of 11. Nadien wil het allemaal niet meer zo vlotten, ze hebben maar zo alles gedigitaliseerd in de tussentijdquote:
Tante minthy!! O+
11 Jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, de langste was een jaar of 11. Nadien wil het allemaal niet meer zo vlotten, ze hebben maar zo alles gedigitaliseerd in de tussentijd![]()
![]()
Ik ben meer van de boekhoudkundige fraudequote:Op zondag 31 maart 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je op liefdesgebied genoeg te vinden hebt onder het inbrekersgilde. Veel (voormalig) Oostblokkers en aanverwanten![]()
En dat soort volk kan ik nooit zo goed mee omgaan inbrekers en dat soort gepeupel. Ben wem pensioen...![]()
Tja. Lijkt lang, maar het is voorbij gevlogenquote:
Tante minthy!! O+
Misschien kan je ze bekeren tot een deugdzaam levenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:36 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik ben meer van de boekhoudkundige fraude![]()
En dat soort volk kan ik nooit zo goed mee omgaan inbrekers en dat soort gepeupel. Ben wem pensioen...![]()
Dan heb ik rust, hoef ik niet steeds zo panisch op te letten hier
Tante minthy!! O+
Eigenlijk ben je gewoon hartstikke lief, maar dat klinkt niet stoerquote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef FAUSTI het volgende:
En ik voel mij ontastbaar eerlijk en ben eigenlijk tering arrogant
-1 voor de meeste mensen.
Tante minthy!! O+
Woon in een halve bunker overigens. En dat eerste is een taak van God zelfe ben slechts een engel mijn lieverd.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien kan je ze bekeren tot een deugdzaam leven![]()
Dan heb ik rust, hoef ik niet steeds zo panisch op te letten hierNet als gisteren met dat ventje wat van mij zo even wat speelgoed mocht uitzoeken op mijn kosten. Ben lief zeker maar ook vreemd raar en soms een tikkeltje gewelddadig maar nooit zomaarquote:Op zondag 31 maart 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon hartstikke lief, maar dat klinkt niet stoer![]()
![]()
Ik geloof niet in een god, ik dop m'n eigen boontjesquote:Op zondag 31 maart 2013 01:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Woon in een halve bunker overigens. En dat eerste is een taak van God zelfe ben slechts een engel mijn lieverd.
[..]
Net als gisteren met dat ventje wat van mij zo even wat speelgoed mocht uitzoeken op mijn kosten. Ben lief zeker maar ook vreemd raar en soms een tikkeltje gewelddadig maar nooit zomaar![]()
En zie je wel, nog schattig ook
Tante minthy!! O+
Kon ik toch gewoon zeggen wat ik gedaan heb en wat er allemaal gebeurd is. Geloof in God wat ook weer een probleem lijkt te zijn als je dat zegt dus houd liever mijn mondje over dicht. In God geloven mag moet niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een god, ik dop m'n eigen boontjes![]()
En zie je wel, nog schattig ook
Geef echt wel om anderen hoor alleen word zelf zo vaak genaaid helaas. Ach zo ben ik altijd al geweest deed ik dat niet dan zat ik nu niet hier maar op den bahamas. Ben ook tel ief voor de meeste en soms een beetje stout voor de eikeltjes die dood moeten![]()
![]()
Of je nu wel of niet gelooft vind ikzelf niet zo belangrijk. Zolang er niet geprobeerd wordt het me door de strot te duwen vind ik alles primaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:58 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kon ik toch gewoon zeggen wat ik gedaan heb en wat er allemaal gebeurd is. Geloof in God wat ook weer een probleem lijkt te zijn als je dat zegt dus houd liever mijn mondje over dicht. In God geloven mag moet niet.
Geef echt wel om anderen hoor alleen word zelf zo vaak genaaid helaas. Ach zo ben ik altijd al geweest deed ik dat niet dan zat ik nu niet hier maar op den bahamas. Ben ook tel ief voor de meeste en soms een beetje stout voor de eikeltjes die dood moeten![]()
Genaaid worden is nooit tof...
Tante minthy!! O+
God is gewoon waar ik in geloof wat een ander doet is mij allemaal bestquote:Op zondag 31 maart 2013 03:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Of je nu wel of niet gelooft vind ikzelf niet zo belangrijk. Zolang er niet geprobeerd wordt het me door de strot te duwen vind ik alles prima![]()
Genaaid worden is nooit tof...![]()
Oh ja cryptisch doen,
Goed nadenken en je snapt waar ik altijd op doel![]()
![]()
I know the feelingquote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Il mis het om in het weekend wakker te worden naast iemand. Meeh.![]()
![]()
Ja herkenbaarquote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Dit...quote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
al slapen we nogsteeds(al bijna 3 maanden nu) wel in hetzelfde huis
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Dat klinkt onhandig..quote:Op zondag 31 maart 2013 10:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit...![]()
al slapen we nogsteeds(al bijna 3 maanden nu) wel in hetzelfde huis![]()
ehm ja, huis zoeken was een ramp.![]()
Maargoed, heb nu de sleutel, klussen en wegwezen in short time
Beter! Succes en veel plezier met je nieuwe stekkie alvast danquote:Op zondag 31 maart 2013 11:33 schreef marcel-o het volgende:
ehm ja, huis zoeken was een ramp.![]()
Maargoed, heb nu de sleutel, klussen en wegwezen in short time![]()
![]()
thx, kan k idd alles eens afsuiten.
om nou elke dag degene te zien die je hart brak, schiet ook niet echt op
Zo he, dat is pas kut. Veel plezier in je nieuwe huis!quote:Op zondag 31 maart 2013 10:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit...![]()
al slapen we nogsteeds(al bijna 3 maanden nu) wel in hetzelfde huis![]()
Mijn zusje kreeg vorige maand voor haar verjaardag een sms van mijn ex. Ik was 4 dagen geleden jarig, en ik heb helemaal niets gehoord.. Is het raar dat ik daarmee zit?![]()
![]()
Jah, het is toch niet voor niets je ex.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:52 schreef BenjaminLinus het volgende:
Mijn zusje kreeg vorige maand voor haar verjaardag een sms van mijn ex. Ik was 4 dagen geleden jarig, en ik heb helemaal niets gehoord.. Is het raar dat ik daarmee zit?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Poof and its gonewe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Blijft lastig browser met meerdere tabs.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
En ik doe er juist alles aan om dat te voorkomenquote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Il mis het om in het weekend wakker te worden naast iemand. Meeh.knap als het iemand straks wel lukt
![]()
hmm
Op Paiq heeft eenzelfde dame voor de 2e keer 'n foto van mij hoog beoordeeld(2 verschillende foto's)
maar de score is relatief laag.
wel mooi meisje overigens![]()
tijd voor n sterke oneliner.. waar ik dus gruwelijk slecht in ben
vraag me nu dus af of k nu überhaupt nog iets verkeerd kan doen..
Gewoon hoi dus...quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef marcel-o het volgende:
hmm
Op Paiq heeft eenzelfde dame voor de 2e keer 'n foto van mij hoog beoordeeld(2 verschillende foto's)
maar de score is relatief laag.
wel mooi meisje overigens![]()
tijd voor n sterke oneliner.. waar ik dus gruwelijk slecht in ben
vraag me nu dus af of k nu überhaupt nog iets verkeerd kan doen..![]()
hmjah, dr kan weinig mis gaan, zou je zeggen.quote:
ken r niet, kan r ook niet ergens tegen komen(locatie is niet t zelfde)
'k smelt helemaal weg van die foto![]()
en dan toch die blokkade hebben met aanspreken, what the fuck is wrong with me.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Gewoon doen, op je bek gaan doe je toch welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, dr kan weinig mis gaan, zou je zeggen.
en dan toch die blokkade hebben met aanspreken, what the fuck is wrong with me.![]()
![]()
Tof, dat hoor je niet vaak bij datingsitesquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, dr kan weinig mis gaan, zou je zeggen.
en dan toch die blokkade hebben met aanspreken, what the fuck is wrong with me.![]()
Wat houdt je tegen?Tante minthy!! O+
weet ik veelquote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, dat hoor je niet vaak bij datingsites![]()
Wat houdt je tegen?![]()
aantal jaar geleden voordat ik n relatie van 8 jaar ben aangegaan, schudde ik t zo uit mn mouw.
praatte ik met iedereen, en kon hele geprekken aan gaan.
ik dacht ook veel minder na over wat k zei. k deed maar.
nu denk k bij iedere letter na wat ik zeg, of t er wel goed genoeg uit komt. zal wel door die relatie ook komen. maargoed.
vandeweek in de trein liet ik ook al zo'n zelfde situatie schieten![]()
moet wel zeggen dat de enige real-time interactie die ik heb met anderen in de winkel is waar ik werk.
veel van mn vriendschappen zijn afgehaakt of wegge-ebt
enfin, ik schijn dus nog goed in de markt te vallen met mn 33jaar![]()
Met een vrouw?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
Had zelf gisternacht nog een date met een vrouw alleen dat verliep niet zo goed helaas![]()
Waarom?!
Tante minthy!! O+
Wilde ze zich niet verkleden als man?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
Had zelf gisternacht nog een date met een vrouw alleen dat verliep niet zo goed helaas![]()
![]()
Ah, ook na een lange relatie weer op zoek. Herkenbaar, het lijkt ook allemaal een stuk kutter te gaan dan vroegerquote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
aantal jaar geleden voordat ik n relatie van 8 jaar ben aangegaan, schudde ik t zo uit mn mouw.
praatte ik met iedereen, en kon hele geprekken aan gaan.
ik dacht ook veel minder na over wat k zei. k deed maar.
nu denk k bij iedere letter na wat ik zeg, of t er wel goed genoeg uit komt. zal wel door die relatie ook komen. maargoed.
vandeweek in de trein liet ik ook al zo'n zelfde situatie schieten![]()
moet wel zeggen dat de enige interactie die ik heb met anderen in de winkel is waar ik werk.
veel van mn vriendschappen zijn afgehaakt of wegge-ebt
enfin, ik schijn dus nog goed in de markt te vallen met mn 33jaar![]()
![]()
Dat lijkt me een geruststellende gedachte
Tante minthy!! O+
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbookquote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ook na een lange relatie weer op zoek. Herkenbaar, het lijkt ook allemaal een stuk kutter te gaan dan vroeger![]()
Dat lijkt me een geruststellende gedachte![]()
tegenwoordig is t alleenmaar status...
beste lijkt me gewoon beter iemand tegenkomen op straat/in ov en die klik is er direct. zo ging t in t verleden hier ook.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Het heeft zo zijn voor en zijn nadelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbook [ afbeelding ]![]()
Ben je niet stiekem bi?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Haar vent was weer eens vervelend wel een knappe tante zeg ik je
Tante minthy!! O+
Klopt. Helaas moet je met de meute mee en word je afgekeurd op de meest idiote zaken. En ingeruild, want een flink aanbod onlinequote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbook [ afbeelding ]
beste lijkt me gewoon beter iemand tegenkomen op straat/in ov en die klik is er direct. zo ging t in t verleden hier ook.![]()
/zuurwijfTante minthy!! O+
Ingeruild ja,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Helaas moet je met de meute mee en word je afgekeurd op de meest idiote zaken. En ingeruild, want een flink aanbod online![]()
/zuurwijfvoor n jonger exemplaar
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Helaas moet je met de meute mee en word je afgekeurd op de meest idiote zaken. En ingeruild, want een flink aanbod online![]()
/zuurwijf
Maar dat was ook al zo voor de online vleeskeuringen he.![]()
Dat absoluut!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Ingeruild ja,voor n jonger exemplaar
![]()
![]()
Maar goed, hoop blijven houden, het komt vanzelf goed
Tante minthy!! O+
Vind vrouwen wel tof alleen wil het allemaal niet zo lukken en nog nooit echt met een vrouw iets gehad. Behalve om of de verzekering te tillen of voor een erfenisBen volgens mij ook niet echt als een homo geboren of zo
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat was ook al zo voor de online vleeskeuringen he.
Nu kan je via social media iedereen volgen, ook wat je date aan het doen is en met wie. Het helpt hierbij ook niet echt dat ik een kanjer ben in het invullen en conclusies trekken
Vroeger bleef je gewoon onwetend en vertrouwde je erop dat je voor de ander (al dan niet) de enige was
Tante minthy!! O+
Dat doen ze ongetwijfeld, al heb ik ze hier nog nooit gezien gelukkig!quote:Tante minthy!! O+
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.
Nu kan je via social media iedereen volgen, ook wat je date aan het doen is en met wie. Het helpt hierbij ook niet echt dat ik een kanjer ben in het invullen en conclusies trekken
Vroeger bleef je gewoon onwetend en vertrouwde je erop dat je voor de ander (al dan niet) de enige was
Nu kun je de fb van je crush stalken en alle berichtjes op een andere manier interpreteren en jezelf gek maken.![]()
Spijker-> kop, exact m'n grootste probleemquote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Nu kun je de fb van je crush stalken en alle berichtjes op een andere manier interpreteren en jezelf gek maken.
Tante minthy!! O+
Ja moet je niet doen hequote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Spijker-> kop, exact m'n grootste probleem![]()
Ik ben blijkbaar niet de enige haterquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbook [ afbeelding ]
beste lijkt me gewoon beter iemand tegenkomen op straat/in ov en die klik is er direct. zo ging t in t verleden hier ook.Niks mis met telefoons en facebook, maar a.u.b. ga er niet constant mee pielen.
![]()
eckte crimineelquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef FAUSTI het volgende:
Vind vrouwen wel tof alleen wil het allemaal niet zo lukken en nog nooit echt met een vrouw iets gehad. Behalve om of de verzekering te tillen of voor een erfenisBen volgens mij ook niet echt als een homo geboren of zo
![]()
![]()
![]()
Gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan"quote:![]()
Als je een oplossing weet, hoor ik het graag!Tante minthy!! O+
Van jezelf vinden dat je heel wat te bieden hebt en als hij het niet genoeg vind: his lossquote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan"![]()
Als je een oplossing weet, hoor ik het graag!![]()
Maar voor de duidelijkheid ik val niet voor vrouwen uiterlijk gezien. Innerlijk zou in theorie wel kunnen alleen om de praktijk uit te oefenen word een beetje moeilijk.![]()
omgquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.
Vroeger bleef je gewoon onwetend en vertrouwde je erop dat je voor de ander (al dan niet) de enige was![]()
we hebben n match dames en heren![]()
Dat roep ik ook altijd waanzinnig hard naar anderen met dezelfde problemen, maar op jezelf toepassen is ineens iets héél andersquote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van jezelf vinden dat je heel wat te bieden hebt en als hij het niet genoeg vind: his loss
Tante minthy!! O+
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
omg![]()
we hebben n match dames en heren![]()
![]()
Maar goed, mooi klote wel
Tante minthy!! O+
Daarom roep ik het nu naar je.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd waanzinnig hard naar anderen met dezelfde problemen, maar op jezelf toepassen is ineens iets héél anders
En luisteren dan he![]()
Niet waarquote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef FAUSTI het volgende:
Maar goed blijf toch alleen dus wat maakt het uit.
Tante minthy!! O+
Dan moet ik er ook nog in geloven, en dat doe ik niet. Sorryquote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom roep ik het nu naar je.
En luisteren dan he
Tante minthy!! O+
Pfff, je bent wel lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook nog in geloven, en dat doe ik niet. Sorry![]()
Heus niet, heb vertrouwen. Je hebt het eerder gefliktquote:
Tante minthy!! O+
Lees deze zelf ook even Minthyquote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Heus niet, heb vertrouwen. Je hebt het eerder geflikt![]()
![]()
Ik heb al een vrouw gehad en dat was vrij impulsief van mijn kant bovenal had ze 3 kinderen waarvan de oudste nu al 16 is. Vond de kinderen wel leuk maar die kut hadden ze in het gekkenhuis mogen houdenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Heus niet, heb vertrouwen. Je hebt het eerder geflikt![]()
Heb het geprobeerd en het ging nergens over dus nee.. Wil best een vrouw maar geen idioot klerewijf wat met magnetrons staat te smijten en dat soort shit daar pas ik voor. Ja ik vla soms ook op vrouwen dat gebeurt niet altijd maar ja... Moeilijk onderwerp![]()
![]()
Ik had het over het vinden van een liefde in het algemeen, of dat nou een vrouw of een man isquote:Op zondag 31 maart 2013 23:28 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik heb al een vrouw gehad en dat was vrij impulsief van mijn kant bovenal had ze 3 kinderen waarvan de oudste nu al 16 is. Vond de kinderen wel leuk maar die kut hadden ze in het gekkenhuis mogen houden![]()
Heb het geprobeerd en het ging nergens over dus nee.. Wil best een vrouw maar geen idioot klerewijf wat met magnetrons staat te smijten en dat soort shit daar pas ik voor. Ja ik vla soms ook op vrouwen dat gebeurt niet altijd maar ja... Moeilijk onderwerp
Tante minthy!! O+
Je kunt wel 100 keer zeggen dat het op jezelf toepassen iets heel anders voor je is Minthy, maar uiteindelijk zal het niet uitmaken of je het nou 100 keer, of 1000000 keer tegen jezelf zegt.quote:
Je zal uiteindelijk toch stappen moeten ondernemen
Anders kom je nergens![]()
![]()
Ik heb er mijn beroep van gemaakt om anderen te helpen. Als ik klaar ben met m'n huidige opleiding ga ik mezelf aanpakkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt wel 100 keer zeggen dat het op jezelf toepassen iets heel anders voor je is Minthy, maar uiteindelijk zal het niet uitmaken of je het nou 100 keer, of 1000000 keer tegen jezelf zegt.
Anders kom je nergens
Tante minthy!! O+
Ik vond haar zoontje leuk. Vandaar ook dat er op een punt magnetrons voorbij vlogenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had het over het vinden van een liefde in het algemeen, of dat nou een vrouw of een man is
Zo rond die leeftijd was dat klerewijf ook dus ik pas 36 zal wel mijn ongeluksgetal zijn.quote:![]()
Jezelf aanpakken moet je niet uitstellen.. Dat moet je doen als je er de energie voor hebt.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er mijn beroep van gemaakt om anderen te helpen. Als ik klaar ben met m'n huidige opleiding ga ik mezelf aanpakkenRustig aan.![]()
Stuur je dan ook jezelf een factuur?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er mijn beroep van gemaakt om anderen te helpen. Als ik klaar ben met m'n huidige opleiding ga ik mezelf aanpakken![]()
Waarom sla je vrouwen?quote:
Maar je kan beter toch niet op alles duiken en vrouwen met een hele rits kinderen lijkt me ook niet het ideaalst.![]()
zeg facebook op. of je internetverbinding. smartphone het kanaal in. opgelost.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan"![]()
Als je een oplossing weet, hoor ik het graag!![]()
![]()
Er zelf van overtuigd zijn helpt natuurlijk enormquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt wel 100 keer zeggen dat het op jezelf toepassen iets heel anders voor je is Minthy, maar uiteindelijk zal het niet uitmaken of je het nou 100 keer, of 1000000 keer tegen jezelf zegt.
Anders kom je nergens![]()
![]()
Heb ik haar ooit geslagen?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom sla je vrouwen?
Maar je kan beter toch niet op alles duiken en vrouwen met een hele rits kinderen lijkt me ook niet het ideaalst.
Vrouwen sla je niet![]()
![]()
Ja en nee. Je moet niet oneindig uitstellen, maar als je in de afstudeerfase zit dan werkt het wat minder goed als je je ineens sociaal wil ontwikkelen. Dat kost dan veel te veel energie. Met wat pech trek je het niet meer.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezelf aanpakken moet je niet uitstellen.. Dat moet je doen als je er de energie voor hebt.![]()
Nou...van mij moet je met je poten afblijven, want ik mep dus wel mooi terugquote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb ik haar ooit geslagen?
Vrouwen sla je niet![]()
![]()
Volgens mij ben ik allesbehalve een klerewijfquote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik vond haar zoontje leuk. Vandaar ook dat er op een punt magnetrons voorbij vlogen
[..]
Zo rond die leeftijd was dat klerewijf ook dus ik pas 36 zal wel mijn ongeluksgetal zijn.
Tante minthy!! O+
Oh, dat dacht ik te lezenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb ik haar ooit geslagen?
Vrouwen sla je niet![]()
![]()
Gooi jij ook met magnetrons?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou...van mij moet je met je poten afblijven, want ik mep dus wel mooi terug![]()
Heb je hier persoonlijke ervaring in?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja en nee. Je moet niet oneindig uitstellen, maar als je in de afstudeerfase zit dan werkt het wat minder goed als je je ineens sociaal wil ontwikkelen. Dat kost dan veel te veel energie. Met wat pech trek je het niet meer.Rustig aan.![]()
Nog nooit in mijn hele leven dan ook ooit de handen gelegd op een vrouw. Dat is absoluut een van de grotere zondes die je maar kunt bedenken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou...van mij moet je met je poten afblijven, want ik mep dus wel mooi terugBewijs is dat 36 dan mijn geluksgetal is?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik allesbehalve een klerewijf![]()
![]()
Precies, daarom ook pas na m'n opleiding. Ik kan het er op het moment niet bij hebben, veel te druk om van alles overhoop te halenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezelf aanpakken moet je niet uitstellen.. Dat moet je doen als je er de energie voor hebt.
Tante minthy!! O+
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik vond haar zoontje leuk. Vandaar ook dat er op een punt magnetrons voorbij vlogen![]()
Ja dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik allesbehalve een klerewijf![]()
ook niet met controllers?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nooit van het gooien met objecten geweest eigenlijk![]()
![]()
1 van de grootste zondes die je tegen mij kunt begaan, is mij een mep verkopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn hele leven dan ook ooit de handen gelegd op een vrouw. Dat is absoluut een van de grotere zondes die je maar kunt bedenken.
Ik laat me dus nooit meer slaan, echt nooit never meer.
En sowieso, iemand die haar handen niet thuis kan houden, daar blijf ik liefst mijlenver bij uit de buurt!![]()
![]()
Ik ben fysiek dominant denk ik...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 van de grootste zondes die je tegen mij kunt begaan, is mij een mep verkopen.
En sowieso, iemand die haar handen niet thuis kan houden, daar blijf ik liefst mijlenver bij uit de buurt!
Ik word gewoon niet geslagen.Rustig aan.![]()
Zowel voor werk als school speelt er zich veel op FB af, daarnaast levert het ook leuke, nieuwe contacten op. Ik zoek gewoon dates zonder FBquote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg facebook op. of je internetverbinding. smartphone het kanaal in. opgelost.
Tante minthy!! O+
Heb trouwens een korte relatie met haar zoon gehad. Niemand die mij hier toch persoonlijk kent
Mag niet bij ons als je dat doet sterf je hoe erg de vrouw ook kan zijn het mag gewoon nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 van de grootste zondes die je tegen mij kunt begaan, is mij een mep verkopen.
En sowieso, iemand die haar handen niet thuis kan houden, daar blijf ik liefst mijlenver bij uit de buurt!![]()
![]()
Niet specifiek. Maar ik merk wel constant een spanningsveld tussen bijvoorbeeld sociaal leven en studie. En de ene keer gaat het ene ten koste van het ander en vice versa.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je hier persoonlijke ervaring in?![]()
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben fysiek dominant denk ik...
Ik word gewoon niet geslagen.![]()
![]()
![]()
ik niet. ik ben al gamend verbaal agressief.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik zo veel gesloopt vroeger he.![]()
![]()
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef FAUSTI het volgende:
Heb trouwens een korte relatie met haar zoon gehad. Niemand die mij hier toch persoonlijk kent
[..]
Mag niet bij ons als je dat doet sterf je hoe erg de vrouw ook kan zijn het mag gewoon niet![]()
![]()
Dat is zo sad altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet. ik ben al gamend verbaal agressief.![]()
![]()
.. Ja ehh het zal wel, zoveel maak ik niet mee hoor in die ''volwassen wereld''quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellen![]()
Dus ach.Rustig aan.![]()
Dat is iets waarvan ik eigenlijk wél overtuigd ben, krijg ook regelmatig te horen dat ik te lief benquote:
Tante minthy!! O+
Ga toch niet op je vallenquote:
Ken echt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!maar begrijp je wel hoor.
![]()
Ik zou iemand op de vloer werken...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!
Maar dat gaat makkelijk bij een vrouw.. Dus ach..
Pijn kan de gemiddelde vrouw mij niet zo snel doen.Rustig aan.![]()
Ik heb dat dus nooit gehad he? Kan ook niet begrijpen waarom sommige mensen dat doen. Het enige dat je ermee bereikt is dat je iets stuk maakt, je hebt alleen jezelf ermee...dus waarom sommige mensen dit doen?...is mij een raadsel...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik zo veel gesloopt vroeger he.![]()
Hier sta k ook wel achter ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef FAUSTI het volgende:
Mag niet bij ons als je dat doet sterf je hoe erg de vrouw ook kan zijn het mag gewoon niet
een keer heb k wel op t punt gestaan een vriendin van me n knal te verkopen.
Die haalde echt structureel het bloed onder mn nagels vandaan.
die had k op tijd gedumpt
was ze weken kapot van![]()
Kijk je afweren of haar tegenhouden mag best alleen slaan schoppen van een vrouw is tegen alles in.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hier sta k ook wel achter ja.
![]()
Eigenlijk denk ik dat ook wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is iets waarvan ik eigenlijk wél overtuigd ben, krijg ook regelmatig te horen dat ik te lief ben![]()
Het is bij mij ook meer een reflex.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou iemand op de vloer werken...
Maar dat gaat makkelijk bij een vrouw.. Dus ach..
Pijn kan de gemiddelde vrouw mij niet zo snel doen.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellen![]()
Als je een normale baan hebt en een normale hobby valt dat toch wel mee.![]()
Dat soort mensen moet je ook nooit aan beginnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hier sta k ook wel achter ja.
![]()
Bij mij alleen bij een man..quote:Op zondag 31 maart 2013 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is bij mij ook meer een reflex.
Dan is het zo een leven of dood situatie, gemiddelde vrouw kan niks uitrichten daar sta ik gewoon boven qua fysieke kracht.
Gemiddelde vent ook wel ach...Rustig aan.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kijk je afweren of haar tegenhouden mag best alleen slaan schoppen van een vrouw is tegen alles in.![]()
Jij was hoe oud ook alweer??quote:Op zondag 31 maart 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een normale baan hebt en een normale hobby valt dat toch wel mee.![]()
![]()
Ik denk dat ik over het algemeen een heel vriendelijk persoon ben ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jij ook volgens mij.
niet flauw bedoeld.
Maar als ik dan kwaad ben dan ben ik ook goed kwaad.![]()
Bij mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent. Leeftijd doet er ook niet veel toe, je moet gewoon met je klerepoten van mij afblijven!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij alleen bij een man..
Dan is het zo een leven of dood situatie, gemiddelde vrouw kan niks uitrichten daar sta ik gewoon boven qua fysieke kracht.
Gemiddelde vent ook wel ach...
Ook als je vrouw bent, discrimineren doe ik niet, ook op dat soort momenten niet.
Gewoon mij niet slaan. Is dat nou zoveel gevraagd??
Hoe moeilijk kan het zijn om iets niet te doen? Sjezus![]()
![]()
Nu krijg ik zin om aan je te zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent. Leeftijd doet er ook niet veel toe, je moet gewoon met je klerepoten van mij afblijven!
Ook als je vrouw bent, discrimineren doe ik niet, ook op dat soort momenten niet.
Gewoon mij niet slaan. Is dat nou zoveel gevraagd??
Hoe moeilijk kan het zijn om iets niet te doen? Sjezus
Als iets niet mag dan wordt het heel aantrekkelijk het wel te doen dat weetje
Rustig aan.![]()
Das ook nog jongquote:
Het vervelende is, er kan jaren niks gebeuren en ineens *PATS* overkomt je iets, vanuit het niets.![]()
dat weet je ook niet van te vorenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je ook nooit aan beginnen.![]()
als iemand geleidelijk aan zo gaat doen en t is je eerste vriendin, heb je nog hoop ook![]()
maargoed na 12 jaar meer ervaring, zie je dat wel beter aankomen ja
Oeh! IK IK IK !!! HIER!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om aan je te zitten![]()
Weet niet zo goed waar je op doelt en wat het verschil zou moeten zijn met bijvoorbeeld een student.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das ook nog jong
Het vervelende is, er kan jaren niks gebeuren en ineens *PATS* overkomt je iets, vanuit het niets.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om aan je te zitten
Zo voelt dat voor mij dus gewoon niet. Ik kan me prima jarenlang aan de regels houden en heb zelden de neiging om regels te gaan breken. Als, dan is dat vrijwel altijd op een onschuldige manier (ok, ik ga wel eens door rood als er niks aankomt, maar so whatquote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als iets niet mag dan wordt het heel aantrekkelijk het wel te doen dat weetje![]()
).
Iemand zomaar gaan slaan vind ik gewoon niet kunnen, hoe gefrustreerd je ook bent. En als je het niet aankunt om iemand niet te slaan, doe er dan iets mee. Ga dan een agressie-beheersingscursus doen of zo, maar ga geen mensen lopen slaan, dat vind ik zwak.![]()
Als iemand geleidelijk aan zoiets gaat doen, ben ik de 1e die dat op zal merken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat weet je ook niet van te voren![]()
als iemand geleidelijk aan zo gaat doen en t is je eerste vriendin, heb je nog hoop ook![]()
maargoed na 12 jaar meer ervaring, zie je dat wel beter aankomen ja
Ik ben minder vatbaar voor manipulatie dan de meeste anderen heb ik gemerkt.![]()
Wie heeft het over student?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet niet zo goed waar je op doelt en wat het verschil zou moeten zijn met bijvoorbeeld een student.![]()
![]()
Ja....en?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Begin 20, dan werk je al of je studeert lijkt me...![]()
Mijn persoonlijke regels gaan boven de regels van de overheid.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
[..]
Zo voelt dat voor mij dus gewoon niet. Ik kan me prima jarenlang aan de regels houden en heb zelden de neiging om regels te gaan breken. Als, dan is dat vrijwel altijd op een onschuldige manier (ok, ik ga wel eens door rood als er niks aankomt, maar so what).
Iemand zomaar gaan slaan vind ik gewoon niet kunnen, hoe gefrustreerd je ook bent. En als je het niet aankunt om iemand niet te slaan, doe er dan iets mee. Ga dan een agressie-beheersingscursus doen of zo, maar ga geen mensen lopen slaan, dat vind ik zwak.
En daar ben ik trots op.Rustig aan.![]()
quote:Wat is je punt hier dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Allochtoonquote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke regels gaan boven de regels van de overheid.
En daar ben ik trots op.![]()
![]()
Iedereen heeft wel van die persoonlijke regels en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En daar ben ik trots op.
1 van mijn persoonlijke regels is dat ik het niet ok vind om mensen lastig te vallen met je eigen problemen.
Maar goed, das een beetje off-topic allemaal!![]()
![]()
Helaas denkt de overheid daar anders over.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En daar ben ik trots op.![]()
Dat hij nog jong is, dat hij nog niet zoveel heeft meegemaakt in de wereld van de volwassenen en dat die wereld gek kan zijn misschien?quote:![]()
Dat betekent niet dat ik regels overtreed overigens...quote:
Ben ik nu een racist dat ik gelijk denk dat jij dat bedoelt als je ''allochtoon'' zegt?
Of jij![]()
Of allebei?Rustig aan.![]()
Als dat het geval is moet ik daar maar mee leven.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas denkt de overheid daar anders over.
Zal niet zo snel gebeuren.
Nouja ik schik mezelf ook wel aan regels van de overheid hoor vaak..
Vind dat je op sommige wegen best wel harder mag rijden dan dat er staat maarja als daar dan gecontroleerd word weet ik het ook wel.Rustig aan.![]()
Regels zijn er om te brekenquote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat het geval is moet ik daar maar mee leven.
Zal niet zo snel gebeuren.
Nouja ik schik mezelf ook wel aan regels van de overheid hoor vaak..
Vind dat je op sommige wegen best wel harder mag rijden dan dat er staat maarja als daar dan gecontroleerd word weet ik het ook wel.maar niemand staat boven de wet. Dus als je regels overtreed moet je ook met de mogelijke consequenties kunnen leven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Vrouwen slaanquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!![]()
Over onmacht gesproken.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik zou mezelf er ook aan comformeren.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Regels zijn er om te brekenmaar niemand staat boven de wet. Dus als je regels overtreed moet je ook met de mogelijke consequenties kunnen leven.
Neemt niet weg dat ik het soms niet eens ben met de consequenties voor een bepaalde actie maar dat is politiek![]()
Als het echt absurd wordt dan klopt er iets niet.. Gelukkig heb ik geen voorbeelden daarvan in NL.
Maarja saoudi arabie met dat stenigen enzo...
Rustig aan.![]()
Je stopt je pink in hun mond en ze stikken johquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Over onmacht gesproken.
Rustig aan.![]()
Sowieso elkaar slaan... Als je dan toch zo nodig ruzie moet maken, hou het dan bij woordenquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Over onmacht gesproken.
Tante minthy!! O+
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!Schrijf je in zou ik zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand zomaar gaan slaan vind ik gewoon niet kunnen, hoe gefrustreerd je ook bent. En als je het niet aankunt om iemand niet te slaan, doe er dan iets mee. Ga dan een agressie-beheersingscursus doen of zo, maar ga geen mensen lopen slaan, dat vind ik zwak.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Klopt, snap eigenlijk sowieso niet wat al die gasten moeilijk doen. Gefrustreerd omdat ze een kleine lul gekregen hebben van de anabooltjes misschien.quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso elkaar slaan... Als je dan toch zo nodig ruzie moet maken, hou het dan bij woorden''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Nou er zijn situaties waar in ik ook een vrouw zal slaanquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Over onmacht gesproken.
Kennis van me had ooit een zeer afresieve vriendin. Totall freak. Die gooide met alles gericht op hem en smeet met de deuren. Toen hij alle deuren er uit gehaald had zodat ze niet meer de deuren dicht kon slaan is ze gericht met de deuren naar hem gaan gooien
Hij heeft onder politie begeleiding zijn auto en spullen uit het huis moeten halen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Teo ik 3 weken van FOK! af was nog per ongeluk ene paard neergeknaldquote:Op maandag 1 april 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje chloroform werkt ook wel goed altijd.![]()
![]()
ja dan mag je best een corrigerende tik geven hahaquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou er zijn situaties waar in ik ook een vrouw zal slaan
Kennis van me had ooit een zeer afresieve vriendin. Totall freak. Die gooide met alles gericht op hem en smeet met de deuren. Toen hij alle deuren er uit gehaald had zodat ze niet meer de deuren dicht kon slaan is ze gericht met de deuren naar hem gaan gooien
Hij heeft onder politie begeleiding zijn auto en spullen uit het huis moeten halen![]()
Hahahah, cool story broquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft onder politie begeleiding zijn auto en spullen uit het huis moeten halen
Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dit is zeer herkenbaar...quote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft onder politie begeleiding zijn auto en spullen uit het huis moeten halenen dit..... is eigenlijk wel de beste manier.. al is het wel zo, dat ze dan met bakstenen je ruit ingooitquote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahah, cool story bro
Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
*ziet The Flintstones voor zich*quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahah, cool story bro
Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.Tante minthy!! O+
In dat geval heb je dan ook echt een pareltje gevonden..quote:Op maandag 1 april 2013 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is zeer herkenbaar...
[..]
en dit..... is eigenlijk wel de beste manier.. al is het wel zo, dat ze dan met bakstenen je ruit ingooit
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Hoe gek het ook klinkt, ik droom nog steeds over haar (ong 4 a 5 jaar terug nu) dat ik terug bij haar ben en haar terug wilquote:Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In dat geval heb je dan ook echt een pareltje gevonden..
Mindfucks man, serieus
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Klein probleempje, doe je dat dan heeft ze op zeker blauwe plekken. Vrouw gaat naar de politie en wie geloven ze eerder? Preciesquote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahah, cool story bro
Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.
Tevens gooit ze je ramen in. Sloopt ze je droom auto in de garage. Gooit ze je droom motor om... Niet echt een optie
Nou, da's ook niet altijd een garantie tot gelukquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
Vrouwen, daarom kun je beter met een man een relatie aangaan.
Tante minthy!! O+
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's welquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
Vrouwen, daarom kun je beter met een man een relatie aangaan.
Je foknaam is een statement naar je chick toe?quote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt, ik droom nog steeds over haar (ong 4 a 5 jaar terug nu) dat ik terug bij haar ben en haar terug wil
Mindfucks man, serieus
Het zegt vrij weinig denk ik. Zelf droom ik ook nog wel eens dat ik met m'n ex in bed lig, toch heb ik geen enkele behoefte dat ooit nog te doen.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Die van mij was geweldig! Auwquote:Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, da's ook niet altijd een garantie tot geluk
Als je dat maar weet tering de teringquote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's wel![]()
![]()
Niets zo smerig en vals als lesbiennes man.quote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's wel
Ik spreek uit eigen ervaring, had er 1tje bekeerd, maar welke verhalen die mij toch vertelde, en hoevaak die wel niet vreemdging... 1 fucking orgy bende bij die lui.YouTube
Dan maar knockout slaan, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klein probleempje, doe je dat dan heeft ze op zeker blauwe plekken. Vrouw gaat naar de politie en wie geloven ze eerder? Precies
Tevens gooit ze je ramen in. Sloopt ze je droom auto in de garage. Gooit ze je droom motor om... Niet echt een optie
Die van mij tot nu toe niet, sorryquote:![]()
Terug naar m'n ex zou ik niet aan moeten denken! Toffe knakker, ik kan ermee lezen en schrijven. Maar verder? Neu
Tante minthy!! O+
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happenquote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij tot nu toe niet, sorry![]()
Terug naar m'n ex zou ik niet aan moeten denken! Toffe knakker, ik kan ermee lezen en schrijven. Maar verder? Neu![]()
![]()
Wat! Happen naar de baas!quote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happen![]()
Ik moet wel zeggen, ik ben nu 26 en het begint wel steeds meer te jeuken.
Wat mij ontzettend ontmoedigt gewoon is dat ik constant van die probleem types tref en nooit eens een leuke vrouw waar het gewoon echt op alle vlakken mee klikt, zowel materialistisch en oppervlakkig als inhoudelijk.
Ik heb nu steeds vaker als ik een meid tref, dat ik denk: "waz met jou?"
Laatst nog getracht een leuke dame te verleiden tot een date, omdat ik dacht dat het wel klikte tussen ons.... kreeg gewoon helemaal 0 respons van haar, nog niet eens een : "nee geen behoefte aan".
Let wel, deze kende ik vanuit de winkel, is altijd aan het werk dus had de overweging gemaakt een privé bericht op fb te sturen. Aangezien we het in de winkel er al eens over gehad hadden.
Leeftijdsissue denk ik, maar toch.
Normaal heb ik hier geen last van, en ik vind het alleen zijn eigenlijk ook heerlijk... maar de behoefte om iemand te trekken begint nu toch eigenlijk ook wel te komen.
Daarbij kom ik niet veel buiten de deur (ben nogal een einzelgänger enzo) en spreek ik dus ook niet veel nieuwe dames.
Datingsites... tja daar ben ik voorlopig ook nog niet vrolijk van geworden
Nou, mensen.... laat op dit tijdstip jullie lichtje hier eens over schijnen
YouTube
Dat gaat ook niet gebeuren, ik doe niet aan meetsquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happen![]()
Hooguit eens een één-op-éénmeet met een leuke vent, maar dat is zeer zelden
Tante minthy!! O+
Ah dat scheelt.quote:Doe ook niet aan meets hoor en mij zul je ook nooit in het echt ontmoeten. Al vind ik een beetje plakkerig doen wel leuk al zit daar nooit wat achter want deze gozer is giga moeilijk om zover te krijgen hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren, ik doe niet aan meets![]()
Hooguit eens een één-op-éénmeet met een leuke vent, maar dat is zeer zelden
Maar je bent wel een schatje hoor![]()
![]()
Leer daygamen! In de afgelopen 6 maanden heb ik m'n date ervaring verviervoudigd. allemaal leuke vrouwenquote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat mij ontzettend ontmoedigt gewoon is dat ik constant van die probleem types tref en nooit eens een leuke vrouw waar het gewoon echt op alle vlakken mee klikt, zowel materialistisch en oppervlakkig als inhoudelijk.
Laatst nog getracht een leuke dame te verleiden tot een date, omdat ik dacht dat het wel klikte tussen ons.... kreeg gewoon helemaal 0 respons van haar, nog niet eens een : "nee geen behoefte aan".
Let wel, deze kende ik vanuit de winkel, is altijd aan het werk dus had de overweging gemaakt een privé bericht op fb te sturen. Aangezien we het in de winkel er al eens over gehad hadden.
Normaal heb ik hier geen last van, en ik vind het alleen zijn eigenlijk ook heerlijk... maar de behoefte om iemand te trekken begint nu toch eigenlijk ook wel te komen.
Daarbij kom ik niet veel buiten de deur (ben nogal een einzelgänger enzo) en spreek ik dus ook niet veel nieuwe dames.
Nou, mensen.... laat op dit tijdstip jullie lichtje hier eens over schijnen
Datingsites zijn (so i've heard, zelf nog nooit gedaan) een numbers game. Persoonlijk denk ik juist dat je daar de probleemgevallen vandaan haalt. Als er niks mis met haar zou zijn zou ze een normaal datingleven kunnen hebben.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
wat?quote:Op maandag 1 april 2013 01:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leer daygamen! In de afgelopen 6 maanden heb ik m'n date ervaring verviervoudigd. allemaal leuke vrouwenYouTube
Lastig, ja...quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou, mensen.... laat op dit tijdstip jullie lichtje hier eens over schijnen![]()
Datingsites heb ik een kleine kans gegeven, maar daarvan was ik vrij snel genezen. Niks voor mij.
Kan je via Fok! (FoBo bijvoorbeeld) niet iets proberen? Er wordt wat afgedate hier
Tante minthy!! O+
Het is gewoon een verkapte datingsite hier.quote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig, ja...![]()
Datingsites heb ik een kleine kans gegeven, maar daarvan was ik vrij snel genezen. Niks voor mij.
Kan je via Fok! (FoBo bijvoorbeeld) niet iets proberen? Er wordt wat afgedate hier![]()
Ff tussen jou en mij,quote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig, ja...![]()
Kan je via Fok! (FoBo bijvoorbeeld) niet iets proberen? Er wordt wat afgedate hier
3 fokdates gehad
2 daarvan waren een onofficiële date, dus dat had sowieso al geen kans van slagen
en die andere, tja
YouTube
Ben nog nooit aangesproken hier voor een date dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte datingsite hier.![]()
Dat heb ik ook ooit héél hard geroepen. Ooit.quote:
Tante minthy!! O+
Leuke vrouwen op straat aanspreken en ze meenemen op dates. Deze gasten leggen het de eerste paar minuten vrij duidelijk uitquote:
Weinig verkapt meer aan tegenwoordig, je pikt ze er zo uitquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte datingsite hier.
Tante minthy!! O+
Posthistoriequote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig verkapt meer aan tegenwoordig, je pikt ze er zo uit
YouTube
Oh, geen idee. Ik hou het niet van iedereen bijquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ff tussen jou en mij,
3 fokdates gehad
2 daarvan waren een onofficiële date, dus dat had sowieso al geen kans van slagen
en die andere, tja![]()
Dan nog; het is een grote vijver!Tante minthy!! O+
True, maar lang niet iedereen is date materiaal.quote:Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik hou het niet van iedereen bij![]()
Dan nog; het is een grote vijver!
Dan heb ik het niet zozeer over uiterlijk, maar die houding man....
YouTube
Mijn dm box blijft anders akelig leegquote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig verkapt meer aan tegenwoordig, je pikt ze er zo uit![]()
![]()
Wil gaat mij nou aanspreken? Die denken allemaal als ik met hem ga word ik in ene kofferbak gedumpt en met auto en al het kanaal ingepleurd.quote:Op maandag 1 april 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit héél hard geroepen. Ooit.![]()
quote:
YouTube
En is dat voor of na het eten?quote:Op maandag 1 april 2013 01:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wil gaat mij nou aanspreken? Die denken allemaal als ik met hem ga word ik in ene kofferbak gedumpt en met auto en al het kanaal ingepleurd.![]()
Ja, daar lees ik wel eens wat overquote:Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
True, maar lang niet iedereen is date materiaal.
Dan heb ik het niet zozeer over uiterlijk, maar die houding man....![]()
Maar goed; dat heeft natuurlijk niet iedereen
Zelf DM'en is een optiequote:
Dan moet je niet zoveel van die enge verhaaltjes typenquote:Op maandag 1 april 2013 01:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wil gaat mij nou aanspreken? Die denken allemaal als ik met hem ga word ik in ene kofferbak gedumpt en met auto en al het kanaal ingepleurd.
Tante minthy!! O+
Ligt eraan wie de rekening betaald.quote:Eng?quote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel van die enge verhaaltjes typen
Ben maar een arme boer wat kan ik doen?![]()
Kop of munt dat hij nu minthy een dm gestuurd heeftquote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar lees ik wel eens wat over![]()
[..]
Zelf DM'en is een optie
[..]
YouTube
Dat zou een optie zijn ja.quote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar lees ik wel eens wat over![]()
[..]
Zelf DM'en is een optie
[..]
Maar dan kom ik dadelijk weer als een stalker over.
Lastig![]()
Ik vind je niet eng, maar ik kan me voorstellen dat het afknallen van mensen anderen af kan schrikkenquote:Op maandag 1 april 2013 01:16 schreef FAUSTI het volgende:
Eng?
Ben maar een arme boer wat kan ik doen?
quote:Op maandag 1 april 2013 01:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kop of munt dat hij nu minthy een dm gestuurd heeftNee!!
Ach, dan DM je een ander. Zoveel keuze hierquote:Op maandag 1 april 2013 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn ja.
Maar dan kom ik dadelijk weer als een stalker over.
Lastig
Tante minthy!! O+
Daar ben ik al netjes 2 jaar mee gestopt enkel in januari van dit jaar maar dat was gewoon om iemand af te schrikken meer niet voor een rechtbank snap je?quote:Op maandag 1 april 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je niet eng, maar ik kan me voorstellen dat het afknallen van mensen anderen af kan schrikken
Ben lief tegenwoordig echt, ik zweer op het graf van mijn vader. []
![]()
Ik speel hard to get.quote:Op maandag 1 april 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je niet eng, maar ik kan me voorstellen dat het afknallen van mensen anderen af kan schrikken
[..]Nee!!
[..]
Ach, dan DM je een ander. Zoveel keuze hier
Laat de vrouwen mij maar eens benaderen.![]()
Heb je gedaan?quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar ben ik al netjes 2 jaar mee gestopt enkel in januari van dit jaar maar dat was gewoon om iemand af te schrikken meer niet voor een rechtbank snap je?
Ben lief tegenwoordig echt, ik zweer op het graaf van mijn vader. []
Ik zwaai naar dieren.![]()
Oh, ik geloof je wel! Ik zie altijd (tot belachelijk toe) het goede in anderen...quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar ben ik al netjes 2 jaar mee gestopt enkel in januari van dit jaar maar dat was gewoon om iemand af te schrikken meer niet voor een rechtbank snap je?
Anderen kunnen daar wel anders over denken natuurlijk
Tante minthy!! O+
Cool! Ik ben heel erg benieuwd of deze hernieuwde aanpak werktquote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik speel hard to get.
Laat de vrouwen mij maar eens benaderen.
Tante minthy!! O+
Ach zolang het strictly business is.quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
![]()
Tot nu toe is het nog geen succes.quote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool! Ik ben heel erg benieuwd of deze hernieuwde aanpak werkt![]()
Avete il cervello di un panino del formaggioquote:
Natuurlijk maar ben niet meer zo echt!quote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik geloof je wel! Ik zie altijd (tot belachelijk toe) het goede in anderen...
Anderen kunnen daar wel anders over denken natuurlijk![]()
Dat vind ik jammer. Heb je wel reclame gemaakt? Vrouwen worden sowieso platgeDM'd hier, maar voor mannen is dat denk ik wel anders...quote:Tante minthy!! O+
Zou het schelen als ik zo'n banner laat plaatsen?quote:Op maandag 1 april 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Heb je wel reclame gemaakt? Vrouwen worden sowieso platgeDM'd hier, maar voor mannen is dat denk ik wel anders...![]()
Klopt!!quote:Op maandag 1 april 2013 01:25 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Avete il cervello di un panino del formaggio
[..]
Natuurlijk maar ben niet meer zo echt!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik ben heel erg slecht in het zoeken naar mannen die op mannen vallen, dit mag je zelf doenquote:Op maandag 1 april 2013 01:29 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zoek mij een man die ik wil waar ik van houd en trouw voor wil zijn en ik doe het nooit meer!
Tante minthy!! O+
Kan al voor ¤9,95 per maand, ik zou het gewoon doen.quote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou het schelen als ik zo'n banner laat plaatsen?Tante minthy!! O+
Ja is geen geld natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan al voor ¤9,95 per maand, ik zou het gewoon doen.![]()
Nou bedankt.quote:Op maandag 1 april 2013 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heel erg slecht in het zoeken naar mannen die op mannen vallen, dit mag je zelf doen![]()
Geef het eens een maand de tijd! Of lik je in in een willekeurige SC, dat wil ook nog wel eens werken hierquote:
Tante minthy!! O+
Niet lelijk bedoeld Faustje, maar ik heb helemaal geen kennis op dat vlak!quote:Tante minthy!! O+
Ja ik zit al in wat sc's en heeft me ook wel dates opgeleverd. Maar de laatste tijd is het rustig.quote:Op maandag 1 april 2013 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef het eens een maand de tijd! Of lik je in in een willekeurige SC, dat wil ook nog wel eens werken hier![]()
Boor een nieuwe SC aan, in het minst erge geval heb je er 40 nieuwe "vrienden" bij op Facebookquote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik zit al in wat sc's en heeft me ook wel dates opgeleverd. Maar de laatste tijd is het rustig.
Tante minthy!! O+
Moet ook alles zelf doen. Ontvoer wel een Chinees niemand die hem mist want er zijn toch genoeg Chinezen.quote:Op maandag 1 april 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet lelijk bedoeld Faustje, maar ik heb helemaal geen kennis op dat vlak!![]()
Ik ben ook niet meer opzoek naar zomaar een date meer eigenlijk,
Meer een soulmate.YouTube
En daar gaat het (alweer!) mis...quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Moet ook alles zelf doen. Ontvoer wel een Chinees niemand die hem mist want er zijn toch genoeg Chinezen.
Ontvoering mag niet, jong! Ook al zijn er een triljard Chinezen.Tante minthy!! O+
Het zou gewoon in één pakket moeten zitten.quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben ook niet meer opzoek naar zomaar een date meer eigenlijk,
Meer een soulmate.Tante minthy!! O+
Ja, gewoon zo'n ikea pakketje, de rest figure ik zelf wel uit!quote:Op maandag 1 april 2013 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zou gewoon in één pakket moeten zitten.YouTube
Precies! Dat je bepaalde onderdelen ook gewoon weg kan laten, zoals een kutkarakterquote:Op maandag 1 april 2013 01:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n ikea pakketje, de rest figure ik zelf wel uit!
Tante minthy!! O+
Hoezo niet, nou is het pas 2 jaar dat ik in de burgerwereld rond loop. Gewoon eentje via overzees laten komen en dan gewoon vasthouden tot hij zich overgeeft. Zie het probleem niet en een chinees heeft geen ziel zeggen ze.quote:Op maandag 1 april 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar gaat het (alweer!) mis...
Ontvoering mag niet, jong! Ook al zijn er een triljard Chinezen.![]()
A tailored made relationshipquote:Op maandag 1 april 2013 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Dat je bepaalde onderdelen ook gewoon weg kan laten, zoals een kutkarakterYouTube
Ik hou altijd schroefjes overquote:Op maandag 1 april 2013 01:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n ikea pakketje, de rest figure ik zelf wel uit!![]()
Jongen...quote:Op maandag 1 april 2013 01:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Hoezo niet, nou is het pas 2 jaar dat ik in de burgerwereld rond loop. Gewoon eentje via overzees laten komen en dan gewoon vasthouden tot hij zich overgeeft. Zie het probleem niet en een chinees heeft geen ziel zeggen ze.
Tante minthy!! O+
Het lijkt me wel wat. Wel wat saai af en toe, dat dan weer wel...quote:Idem. Zal je zien dat er alsnog een schroefje los zit als je het kreng in elkaar hebt gezetquote:
Tante minthy!! O+
Kun je weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 1 april 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Wel wat saai af en toe, dat dan weer wel...
[..]
Idem. Zal je zien dat er alsnog een schroefje los zit als je het kreng in elkaar hebt gezet![]()
![]()
"The Bodhi Treequote:Op maandag 1 april 2013 01:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Hoezo niet, nou is het pas 2 jaar dat ik in de burgerwereld rond loop. Gewoon eentje via overzees laten komen en dan gewoon vasthouden tot hij zich overgeeft. Zie het probleem niet en een chinees heeft geen ziel zeggen ze.
He went on alone. He thought of the six years that had passed since he left his father's palace. He had still found no answer to all the suffering in life, why it is there and how it can be overcome. At last he came to a great tree, later to be called the bo-tree (from 'bodhi' which means wisdom). 'I shall sit beneath this tree and though my flesh and bones should waste away and my life-blood dry up, I shall not move again until I have found the truth.'
He sat and meditated. Day turned to night and the full moon of May came up. Now Mara, the evil one, came to him. According to legend, Mara tempted him with many things of the world including a great longing to go back to his wife and child and give up his long search. But, although Siddhartha was tired and discouraged, his will to find enlightenment was stronger.
Then, it is said, Mara hurled thunderbolts at him but they turned to sweet-scented petals as they neared him. And Mara caused huge jagged lighting flashes which turned to soft sounds of music in his ears.
Last of all, Mara shouted, 'Even if you find out the truth, who do you think will ever believe you? What right do you have to claim the throne of enlightenment?.
Siddhartha touched the ground with his hand and replied, 'The earth will bear witness, to all my past action of purity.' Mother earth rose from the ground and brought forth a great flood which swept Mara and his hosts away."YouTube
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.quote:Op maandag 1 april 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Wel wat saai af en toe, dat dan weer wel...
[..]
Idem. Zal je zien dat er alsnog een schroefje los zit als je het kreng in elkaar hebt gezet
Dat de relatie bestaat uit twee levens die parallel aan elkaar lopen en niet in elkaar verweven zijn, waarin de sex is als twee zielen die samensmelten tot 1.
Waar liefde en passie is, maar ook de gezonde dosis stress en confrontaties.
YouTube
Trouw met mij je geeft tenminste tegengas.quote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Oké. Maar eentje dan, hè? Niet meer dan dat!Ja leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 01:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"The Bodhi Tree
He went on alone. He thought of the six years that had passed since he left his father's palace. He had still found no answer to all the suffering in life, why it is there and how it can be overcome. At last he came to a great tree, later to be called the bo-tree (from 'bodhi' which means wisdom). 'I shall sit beneath this tree and though my flesh and bones should waste away and my life-blood dry up, I shall not move again until I have found the truth.'
He sat and meditated. Day turned to night and the full moon of May came up. Now Mara, the evil one, came to him. According to legend, Mara tempted him with many things of the world including a great longing to go back to his wife and child and give up his long search. But, although Siddhartha was tired and discouraged, his will to find enlightenment was stronger.
Then, it is said, Mara hurled thunderbolts at him but they turned to sweet-scented petals as they neared him. And Mara caused huge jagged lighting flashes which turned to soft sounds of music in his ears.
Last of all, Mara shouted, 'Even if you find out the truth, who do you think will ever believe you? What right do you have to claim the throne of enlightenment?.
Siddhartha touched the ground with his hand and replied, 'The earth will bear witness, to all my past action of purity.' Mother earth rose from the ground and brought forth a great flood which swept Mara and his hosts away."![]()
Zo, goodluck with that!!quote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.
Dat de relatie bestaat uit twee levens die parallel aan elkaar lopen en niet in elkaar verweven zijn, waarin de sex is als twee zielen die samensmelten tot 1.
Tante minthy!! O+
Ik trouw niet. Nimmerquote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef FAUSTI het volgende:
Trouw met mij je geeft tenminste tegengas.
Tante minthy!! O+
Lijkt dat je wat?quote:YouTube
Ja rot dan maar op hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoenquote:
Sorry! Ik ben bloedserieus op dat vlak, het voegt niets toe... Een aanzoek zou wel tof zijn, maar trouwen? Nee...quote:Op maandag 1 april 2013 01:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik was het aanzoek al aan het plannenquote:Op maandag 1 april 2013 01:53 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ja rot dan maar op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Voor mij hoeft het ook niet zo.quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoen
[..]
Sorry! Ik ben bloedserieus op dat vlak, het voegt niets toe... Een aanzoek zou wel tof zijn, maar trouwen? Nee...
[..]
Al is een goed feestje nooit weg natuurlijk.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoenYouTube
quote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.
zo was t dus jaren hier in huis. totdat de interesses veranderden, de een boomknuffelaar werd en de ander een kelder fokkert... en we uit elkaar groeiden.
nu dus binnenkort verkassen..
die dame op paiq *zucht* .. een korte "hee
" verstuurd
ben benieuwd
-edit-
was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn
[ Bericht 5% gewijzigd door marcel-o op 01-04-2013 12:09:18 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
De massa durft dat niet.quote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leuke vrouwen op straat aanspreken en ze meenemen op dates. Deze gasten leggen het de eerste paar minuten vrij duidelijk uitExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is ook het probleem denk,quote:
Omdat de meeste mannen, vrouwen namelijk op een troon zetten en tegen ze opkijken.
Het gevoel hebben dat als die lekkere chick je niet wil neuken, dat je gefaalt hebt in het leven
YouTube
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem denk,
Omdat de meeste mannen, vrouwen namelijk op een troon zetten en tegen ze opkijken.
Het gevoel hebben dat als die lekkere chick je niet wil neuken, dat je gefaalt hebt in het levenExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat niet eens he..quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".
Hoe vermaak ik mezelf en doe ik wat ik wil
Als je interesse in iemand hebt kan het alleen een negatief vooroordeel zijn wat je belemmert om haar aan te spreken / ja en angst ofzo, maargoed.Rustig aan.![]()
Evil ^^quote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat niet eens he..
Hoe vermaak ik mezelf en doe ik wat ik wil
Als je interesse in iemand hebt kan het alleen een negatief vooroordeel zijn wat je belemmert om haar aan te spreken / ja en angst ofzo, maargoed.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
j/kquote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Een tijdje terug las ik hier iemand zeggen van "hoe bouw ik spanning op?". Zoiets is praktisch te vormen in een heel simpele tip: Sta dichter bij haar.
De natuur heeft er grotendeels voor gezorgd dat al die gevoelens op een natuurlijke manier automatisch gaan werken. Soms hoor je weleens "maar ze voelde niets voor me". Joh, omdat je er de hele tijd er kilometers vanaf stond![]()
kt: doen wat je zelf leuk vind kan best evil zijn, als je datgene leuk vind
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je bent een zigeuner?quote:Op maandag 1 april 2013 01:56 schreef FAUSTI het volgende:
Fuck was op mijn 14de al verloofd![]()
En dat is serieus
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef firefly3 het volgende:
kt: doen wat je zelf leuk vind kan best evil zijn, als je datgene leuk vind
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: