Dat is wel waar jaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.
Nu kan je via social media iedereen volgen, ook wat je date aan het doen is en met wie. Het helpt hierbij ook niet echt dat ik een kanjer ben in het invullen en conclusies trekken
Vroeger bleef je gewoon onwetend en vertrouwde je erop dat je voor de ander (al dan niet) de enige was
Spijker-> kop, exact m'n grootste probleemquote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Nu kun je de fb van je crush stalken en alle berichtjes op een andere manier interpreteren en jezelf gek maken.
Ja moet je niet doen hequote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Spijker-> kop, exact m'n grootste probleem
Ik ben blijkbaar niet de enige haterquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbook [ afbeelding ]
tegenwoordig is t alleenmaar status...
beste lijkt me gewoon beter iemand tegenkomen op straat/in ov en die klik is er direct. zo ging t in t verleden hier ook.
eckte crimineelquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef FAUSTI het volgende:
Vind vrouwen wel tof alleen wil het allemaal niet zo lukken en nog nooit echt met een vrouw iets gehad. Behalve om of de verzekering te tillen of voor een erfenisBen volgens mij ook niet echt als een homo geboren of zo
![]()
Gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan"quote:
Van jezelf vinden dat je heel wat te bieden hebt en als hij het niet genoeg vind: his lossquote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Gevalletje "makkelijker gezegd dan gedaan"![]()
Als je een oplossing weet, hoor ik het graag!
omgquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.
Nu kan je via social media iedereen volgen, ook wat je date aan het doen is en met wie. Het helpt hierbij ook niet echt dat ik een kanjer ben in het invullen en conclusies trekken
Vroeger bleef je gewoon onwetend en vertrouwde je erop dat je voor de ander (al dan niet) de enige was
Dat roep ik ook altijd waanzinnig hard naar anderen met dezelfde problemen, maar op jezelf toepassen is ineens iets héél andersquote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van jezelf vinden dat je heel wat te bieden hebt en als hij het niet genoeg vind: his loss
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
omg![]()
we hebben n match dames en heren![]()
Daarom roep ik het nu naar je.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd waanzinnig hard naar anderen met dezelfde problemen, maar op jezelf toepassen is ineens iets héél anders
Niet waarquote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef FAUSTI het volgende:
Maar goed blijf toch alleen dus wat maakt het uit.
Dan moet ik er ook nog in geloven, en dat doe ik niet. Sorryquote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom roep ik het nu naar je.
En luisteren dan he
Pfff, je bent wel lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook nog in geloven, en dat doe ik niet. Sorry
Heus niet, heb vertrouwen. Je hebt het eerder gefliktquote:
Lees deze zelf ook even Minthyquote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Heus niet, heb vertrouwen. Je hebt het eerder geflikt
Ik heb al een vrouw gehad en dat was vrij impulsief van mijn kant bovenal had ze 3 kinderen waarvan de oudste nu al 16 is. Vond de kinderen wel leuk maar die kut hadden ze in het gekkenhuis mogen houdenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Heus niet, heb vertrouwen. Je hebt het eerder geflikt
Ik had het over het vinden van een liefde in het algemeen, of dat nou een vrouw of een man isquote:Op zondag 31 maart 2013 23:28 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik heb al een vrouw gehad en dat was vrij impulsief van mijn kant bovenal had ze 3 kinderen waarvan de oudste nu al 16 is. Vond de kinderen wel leuk maar die kut hadden ze in het gekkenhuis mogen houden![]()
Heb het geprobeerd en het ging nergens over dus nee.. Wil best een vrouw maar geen idioot klerewijf wat met magnetrons staat te smijten en dat soort shit daar pas ik voor. Ja ik vla soms ook op vrouwen dat gebeurt niet altijd maar ja... Moeilijk onderwerp
Je kunt wel 100 keer zeggen dat het op jezelf toepassen iets heel anders voor je is Minthy, maar uiteindelijk zal het niet uitmaken of je het nou 100 keer, of 1000000 keer tegen jezelf zegt.quote:
Ik heb er mijn beroep van gemaakt om anderen te helpen. Als ik klaar ben met m'n huidige opleiding ga ik mezelf aanpakkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt wel 100 keer zeggen dat het op jezelf toepassen iets heel anders voor je is Minthy, maar uiteindelijk zal het niet uitmaken of je het nou 100 keer, of 1000000 keer tegen jezelf zegt.
Je zal uiteindelijk toch stappen moeten ondernemen
Anders kom je nergens
Ik vond haar zoontje leuk. Vandaar ook dat er op een punt magnetrons voorbij vlogenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had het over het vinden van een liefde in het algemeen, of dat nou een vrouw of een man is
Zo rond die leeftijd was dat klerewijf ook dus ik pas 36 zal wel mijn ongeluksgetal zijn.quote:
Jezelf aanpakken moet je niet uitstellen.. Dat moet je doen als je er de energie voor hebt.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er mijn beroep van gemaakt om anderen te helpen. Als ik klaar ben met m'n huidige opleiding ga ik mezelf aanpakken
Stuur je dan ook jezelf een factuur?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er mijn beroep van gemaakt om anderen te helpen. Als ik klaar ben met m'n huidige opleiding ga ik mezelf aanpakken
Waarom sla je vrouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |