Gewoon doen, op je bek gaan doe je toch welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, dr kan weinig mis gaan, zou je zeggen.
ken r niet, kan r ook niet ergens tegen komen(locatie is niet t zelfde)
'k smelt helemaal weg van die foto![]()
en dan toch die blokkade hebben met aanspreken, what the fuck is wrong with me.
Tof, dat hoor je niet vaak bij datingsitesquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, dr kan weinig mis gaan, zou je zeggen.
ken r niet, kan r ook niet ergens tegen komen(locatie is niet t zelfde)
'k smelt helemaal weg van die foto![]()
en dan toch die blokkade hebben met aanspreken, what the fuck is wrong with me.
weet ik veelquote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, dat hoor je niet vaak bij datingsites![]()
Wat houdt je tegen?
Met een vrouw?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
Had zelf gisternacht nog een date met een vrouw alleen dat verliep niet zo goed helaas![]()
Wilde ze zich niet verkleden als man?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
Had zelf gisternacht nog een date met een vrouw alleen dat verliep niet zo goed helaas![]()
Ah, ook na een lange relatie weer op zoek. Herkenbaar, het lijkt ook allemaal een stuk kutter te gaan dan vroegerquote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
aantal jaar geleden voordat ik n relatie van 8 jaar ben aangegaan, schudde ik t zo uit mn mouw.
praatte ik met iedereen, en kon hele geprekken aan gaan.
ik dacht ook veel minder na over wat k zei. k deed maar.
nu denk k bij iedere letter na wat ik zeg, of t er wel goed genoeg uit komt. zal wel door die relatie ook komen. maargoed.
vandeweek in de trein liet ik ook al zo'n zelfde situatie schieten![]()
moet wel zeggen dat de enige interactie die ik heb met anderen in de winkel is waar ik werk.
veel van mn vriendschappen zijn afgehaakt of wegge-ebt
enfin, ik schijn dus nog goed in de markt te vallen met mn 33jaar![]()
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbookquote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ook na een lange relatie weer op zoek. Herkenbaar, het lijkt ook allemaal een stuk kutter te gaan dan vroeger![]()
Dat lijkt me een geruststellende gedachte
Het heeft zo zijn voor en zijn nadelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbook [ afbeelding ]
Ben je niet stiekem bi?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Haar vent was weer eens vervelend wel een knappe tante zeg ik je
Klopt. Helaas moet je met de meute mee en word je afgekeurd op de meest idiote zaken. En ingeruild, want een flink aanbod onlinequote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, al die kutmobieltjes met whatsapp, fecesbook [ afbeelding ]
tegenwoordig is t alleenmaar status...
beste lijkt me gewoon beter iemand tegenkomen op straat/in ov en die klik is er direct. zo ging t in t verleden hier ook.
Ingeruild ja,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Helaas moet je met de meute mee en word je afgekeurd op de meest idiote zaken. En ingeruild, want een flink aanbod online![]()
/zuurwijf
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Helaas moet je met de meute mee en word je afgekeurd op de meest idiote zaken. En ingeruild, want een flink aanbod online![]()
/zuurwijf
Dat absoluut!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Ingeruild ja,voor n jonger exemplaar
![]()
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat was ook al zo voor de online vleeskeuringen he.
Dat doen ze ongetwijfeld, al heb ik ze hier nog nooit gezien gelukkig!quote:
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de indruk dat dat vroeger juist een heel stuk minder was. Toen moest je ook een hele week wachten of hij weer op kwam dagen in de locale disco, had je tussendoor geen/amper contact.
Nu kan je via social media iedereen volgen, ook wat je date aan het doen is en met wie. Het helpt hierbij ook niet echt dat ik een kanjer ben in het invullen en conclusies trekken
Vroeger bleef je gewoon onwetend en vertrouwde je erop dat je voor de ander (al dan niet) de enige was
Spijker-> kop, exact m'n grootste probleemquote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Nu kun je de fb van je crush stalken en alle berichtjes op een andere manier interpreteren en jezelf gek maken.
Ja moet je niet doen hequote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Spijker-> kop, exact m'n grootste probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |