Woon in een halve bunker overigens. En dat eerste is een taak van God zelfe ben slechts een engel mijn lieverd.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien kan je ze bekeren tot een deugdzaam leven![]()
Dan heb ik rust, hoef ik niet steeds zo panisch op te letten hier
Net als gisteren met dat ventje wat van mij zo even wat speelgoed mocht uitzoeken op mijn kosten. Ben lief zeker maar ook vreemd raar en soms een tikkeltje gewelddadig maar nooit zomaarquote:Op zondag 31 maart 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon hartstikke lief, maar dat klinkt niet stoer
Ik geloof niet in een god, ik dop m'n eigen boontjesquote:Op zondag 31 maart 2013 01:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Woon in een halve bunker overigens. En dat eerste is een taak van God zelfe ben slechts een engel mijn lieverd.
[..]
Net als gisteren met dat ventje wat van mij zo even wat speelgoed mocht uitzoeken op mijn kosten. Ben lief zeker maar ook vreemd raar en soms een tikkeltje gewelddadig maar nooit zomaar
Kon ik toch gewoon zeggen wat ik gedaan heb en wat er allemaal gebeurd is. Geloof in God wat ook weer een probleem lijkt te zijn als je dat zegt dus houd liever mijn mondje over dicht. In God geloven mag moet niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een god, ik dop m'n eigen boontjes![]()
En zie je wel, nog schattig ook
Of je nu wel of niet gelooft vind ikzelf niet zo belangrijk. Zolang er niet geprobeerd wordt het me door de strot te duwen vind ik alles primaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:58 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kon ik toch gewoon zeggen wat ik gedaan heb en wat er allemaal gebeurd is. Geloof in God wat ook weer een probleem lijkt te zijn als je dat zegt dus houd liever mijn mondje over dicht. In God geloven mag moet niet.
Geef echt wel om anderen hoor alleen word zelf zo vaak genaaid helaas. Ach zo ben ik altijd al geweest deed ik dat niet dan zat ik nu niet hier maar op den bahamas. Ben ook tel ief voor de meeste en soms een beetje stout voor de eikeltjes die dood moeten
God is gewoon waar ik in geloof wat een ander doet is mij allemaal bestquote:Op zondag 31 maart 2013 03:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Of je nu wel of niet gelooft vind ikzelf niet zo belangrijk. Zolang er niet geprobeerd wordt het me door de strot te duwen vind ik alles prima![]()
Genaaid worden is nooit tof...
I know the feelingquote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Il mis het om in het weekend wakker te worden naast iemand. Meeh.
Ja herkenbaarquote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Dit...quote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Dat klinkt onhandig..quote:Op zondag 31 maart 2013 10:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit...![]()
al slapen we nogsteeds(al bijna 3 maanden nu) wel in hetzelfde huis
Beter! Succes en veel plezier met je nieuwe stekkie alvast danquote:Op zondag 31 maart 2013 11:33 schreef marcel-o het volgende:
ehm ja, huis zoeken was een ramp.![]()
Maargoed, heb nu de sleutel, klussen en wegwezen in short time
Zo he, dat is pas kut. Veel plezier in je nieuwe huis!quote:Op zondag 31 maart 2013 10:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit...![]()
al slapen we nogsteeds(al bijna 3 maanden nu) wel in hetzelfde huis
Jah, het is toch niet voor niets je ex.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:52 schreef BenjaminLinus het volgende:
Mijn zusje kreeg vorige maand voor haar verjaardag een sms van mijn ex. Ik was 4 dagen geleden jarig, en ik heb helemaal niets gehoord.. Is het raar dat ik daarmee zit?
Blijft lastig browser met meerdere tabs.quote:
En ik doe er juist alles aan om dat te voorkomenquote:Op zondag 31 maart 2013 07:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Gewoon hoi dus...quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef marcel-o het volgende:
hmm
Op Paiq heeft eenzelfde dame voor de 2e keer 'n foto van mij hoog beoordeeld(2 verschillende foto's)
maar de score is relatief laag.
wel mooi meisje overigens![]()
tijd voor n sterke oneliner.. waar ik dus gruwelijk slecht in ben
vraag me nu dus af of k nu überhaupt nog iets verkeerd kan doen..
hmjah, dr kan weinig mis gaan, zou je zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |