Dus omdat hij een vriendin heeft het geen leuke jongen meer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik dacht even een leuke jongen gezien te hebben op stage.. En toen had ie een vriendin ):
Had een hele hoop drama gescheeld als het zo werkte.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat hij een vriendin heeft het geen leuke jongen meer?
Heloef, heb je nog iets gehoord van die collega waar je iets aan had gevraagd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Had een hele hoop drama gescheeld als het zo werkte.
Oke ik had moeten zeggen een leuke vrijgezelle jongenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat hij een vriendin heeft het geen leuke jongen meer?
Ik gok dat ze het nooit heeft gelezen of ze kan heel goed acteren. Ik was gisteren op haar afscheidsfeestje bij de zender. We zijn nog vis gaan eten voordat ze trein pakte naar Friesland. Waar ze gaat wonen in een of ander dorp. Dus ik zie haar waarschijnlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, heb je nog iets gehoord van die collega waar je iets aan had gevraagd?
Misschien was het haar idee van jou niet kwetsen, op deze manier.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het nooit heeft gelezen of ze kan heel goed acteren. Ik was gisteren op haar afscheidsfeestje bij de zender. We zijn nog vis gaan eten voordat ze trein pakte naar Friesland. Waar ze gaat wonen in een of ander dorp. Dus ik zie haar waarschijnlijk nooit meer.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oke ik had moeten zeggen een leuke vrijgezelle jongen
Waarom stuur je haar niet nog wat als je haar echt leuk vind?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het nooit heeft gelezen of ze kan heel goed acteren. Ik was gisteren op haar afscheidsfeestje bij de zender. We zijn nog vis gaan eten voordat ze trein pakte naar Friesland. Waar ze gaat wonen in een of ander dorp. Dus ik zie haar waarschijnlijk nooit meer.
We zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien was het haar idee van jou niet kwetsen, op deze manier.
Friesland of all places. Nouja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Ze zit midden in een verhuizing en ik kwam er gisteren achter dat al twee andere collega's verliefd op haar waren geworden in de acht maanden dat er stage heeft gelopen. Om me nu nou bij dat lijstje te gaan voegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom stuur je haar niet nog wat als je haar echt leuk vind?
Je hoeft toch niet meteen je liefde aan haar te verklaren. Sucks gewoon als je het niet doet en er achteraf toch spijt van krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zit midden in een verhuizing en ik kwam er gisteren achter dat al twee andere collega's verliefd op haar waren geworden in de acht maanden dat er stage heeft gelopen. Om me nu nou bij dat lijstje te gaan voegen.En nu is het ook een enorme mosterd na de maaltijd natuurlijk.
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.
Serious Request is dit jaar in Leeuwarden, ze studeert in Leeuwarden. Ik ruik kansen.
Spijt heb ik allang, ik zie het nut er niet van in om wat te gaan proberen nadat ze ver weg is gaan wonen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen je liefde aan haar te verklaren. Sucks gewoon als je het niet doet en er achteraf toch spijt van krijgt.
Friesland heeft nog wel een treinverbinding.... en er loopt een snelweg dus opzich?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Spijt heb ik allang, ik zie het nut er niet van in om wat te gaan proberen nadat ze ver weg is gaan wonen.
Heloef heeft geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Friesland heeft nog wel een treinverbinding.... en er loopt een snelweg dus opzich?
WAT? daar rijden treinen naar toe? Dat brengt mij op totaal andere gedachten!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Friesland heeft nog wel een treinverbinding.... en er loopt een snelweg dus opzich?
Gewoon er voor gaan loefje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
WAT? daar rijden treinen naar toe? Dat brengt mij op totaal andere gedachten!
Maar even serieus, ik heb het nogal onhandig gemaakt.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant, fucking Friesland... Da's een eind.quote:
Je moet iets over hebben voor de liefde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant, fucking Friesland... Da's een eind.
True. Maar ik zie de afstand toch wel als een groot minpuntquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet iets over hebben voor de liefde.
Ja handig is het niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik zie de afstand toch wel als een groot minpunt.
Ik zie mezelf al elk weekend met 3 treinen en 5 bussen daar naar toe gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant, fucking Friesland... Da's een eind.
Voor echte liefde moet je wat over hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al elk weekend met 3 treinen en 5 bussen daar naar toe gaan.
Tuurlijk moet je wat voor de liefde doen. Maar ik geloof niet eens in echte liefde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor echte liefde moet je wat over hebben.
Er zijn maanden geweest dat ik iedere dag een extra 2 uur op de fiets zat om bij mijn vriendin te komen.
Dat is best een eindje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je wat voor de liefde doen. Maar ik geloof niet eens in echte liefde.
Ik heb het trouwens opgezocht. 3 en 41 minuten.
Dat wist ik welquote:
Waar kom je vandaan, want dan woon je OF in Zeeland, OF in Limburg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je wat voor de liefde doen. Maar ik geloof niet eens in echte liefde.
Ik heb het trouwens opgezocht. 3 en 41 minuten.
1 rechtstreekse trein vanuit Amsterdam jonguh, doe je best eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al elk weekend met 3 treinen en 5 bussen daar naar toe gaan.
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Maar ik had het wel gemerkt als ze mij ook leuk had gevonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is best een eindje.
Loka en Newb lukt het anders ook aardig.
Nee joh omgeving Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan, want dan woon je OF in Zeeland, OF in Limburg.
Dat kan vast makkelijker
Ga je rijbewijs halen!
Amsterdam, trein richting Heerenveen of Leeuwarden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh omgeving Amsterdam.
Openbaar vervoer he. Via de afsluitdijk was het waarschijnlijk een stuk makkelijker geweest.
Is goed. Stuur jij het geld op?
Mijn god, kom je wel eens in Frieslandquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Amsterdam, trein richting Heerenveen of Leeuwarden.
Van daaruit ben je nooit lang onderweg.
Dagelijks ;-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, kom je wel eens in Friesland? Reis voor de grap eens door naar een van de gehuchtjes waar een keer in de twee weken een bus komt
. Het is daar de Randstad niet.
Weet je, het is het pas waard als beide mensen er moeite en tijd in willen steken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Maar ik had het wel gemerkt als ze mij ook leuk had gevonden.
Dan weet je toch dat het in Friesland erg lang kan duren voor je op de plaats van bestemming bent. Niet iedereen in Friesland woont in Leeuwarden, Heereveen of Wolvega.quote:
Ze studeert daar zegt hij. Dat kan alleen maar Leeuwarden zijn. Tenzij ze studente schaatsensliep is in Bolsward.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, kom je wel eens in Friesland? Reis voor de grap eens door naar een van de gehuchtjes waar een keer in de twee weken een bus komt
. Het is daar de Randstad niet.
Of Joure, Sneek etcquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet je toch dat het in Friesland erg lang kan duren voor je op de plaats van bestemming bent. Niet iedereen in Friesland woont in Leeuwarden, Heereveen of Wolvega.
Waarheid als een Friesche koe.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, het is het pas waard als beide mensen er moeite en tijd in willen steken.
Oooh, oké, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze studeert daar zegt hij. Dat kan alleen maar Leeuwarden zijn. Tenzij ze studente schaatsensliep is in Bolsward.
Dan nog moet je eigenlijk altijd wel een bus pakken als je bij de gehuchtjes wilt komenquote:
lekker negers schuren in club redquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze studeert daar zegt hij. Dat kan alleen maar Leeuwarden zijn. Tenzij ze studente schaatsensliep is in Bolsward.
Ik wist wel dat er een goede reden was om nooit naar Friesland te gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
lekker negers schuren in club red
Het feit dat er Friezen wonen was niet reden genoeg?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een goede reden was om nooit naar Friesland te gaan
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat er Friezen wonen was niet reden genoeg?
Wie welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Capstan het volgende:
Heeft een mens ook eens iets on-topics om in het Datingsite-topic te posten, blijkt dat dat topic weer eens dicht is gegooid wegens gezeur
Wellicht past het hier ook wel, maar dat komt dan ooit nog wel nadat de huidige discussie achter de rug is; ik heb immers niks met Friesland
Die kom ik zelfs hier nog tegenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat er Friezen wonen was niet reden genoeg?
Samzz. Labiel en wispelturig. Aangenaam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gelukkig is dat topic dichtgegooid.
Het zijn altijd dezelfde zure mensen die daar posten.... anderen min maken, en niets anders doen dan anderen benadelen.
Net als al die labiele vrouwen, die dag 1 roepen dat ze klaar met daten zijn en aan zichzelf willen werken, maar na een dag of 2 alweer roepen dat ze 3 dates hebben, en hoe spannend het wel niet is etc.
Studeren ja, wonen is weer wat anders he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shit, ik ben een vrouw.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het zijn altijd dezelfde zure mensen die daar posten.... anderen min maken, en niets anders doen dan anderen benadelen.
Net als al die labiele vrouwen, die dag 1 roepen dat ze klaar met daten zijn en aan zichzelf willen werken, maar na een dag of 2 alweer roepen dat ze 3 dates hebben, en hoe spannend het wel niet is etc.
Nou was mijn eventuele post ook wel ingegeven door labiele vrouwen, dus misschien had het niet misstaan, als het echt zo erg is/was als je beschrijft?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Er is wel meer dan Randstad en het hoge noorden, hoor. Namelijk 's lands beste deel: Twente.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Trouwens jongens,
de noordelijke provinciën hebben zeker wel voordelen, jullie roepen altijd: "hun in het noorden"
maar in het noorden is nog wel de ruimte, rij je 20 minuten over een ritje van 30 kilometer, en heb je veel minder files.
Niet te vergeten alle boerenweggetjes waar je lekker als een rally rijder overheen kan rijden in de zomer.
Gaan jullie maar hekkensluiten daar in de randstad.
(trust me, Ik hoor daar ook bij maar weet beide kanten en ben heel Nederland al doorgeweest.
Twentequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is wel meer dan Randstad en het hoge noorden, hoor. Namelijk 's lands beste deel: Twente.
Studeren, wonen. Meh. Potatoe, potatoe.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Studeren ja, wonen is weer wat anders he.
Mooi wonen daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is wel meer dan Randstad en het hoge noorden, hoor. Namelijk 's lands beste deel: Twente.
Twentequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, dank je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Twente
Tukkers
kutvolk!
Ja ik generaliseer
Nee dat kan me niets schelen
Zeker. Net als Gelderland en Brabantquote:
Ik zou je gelijk geven, ware het niet dat ik het met Limburg nog nooit heb ervarenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef heloef het volgende:
In elke klote provincie zitten wel een paar leuke mensen. Ik merk het keer op keer.
Berg je maar... Ik heb ook ooit iemand gekend die dat heeft geflikt.quote:
Nooit meer terug gevonden?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Berg je maar... Ik heb ook ooit iemand gekend die dat heeft geflikt.
3 dagen later...![]()
Nee. Ook nooit meer iets van vernomen. Jammer welquote:
Haha, is goed, bel maar als je er bijna bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken jonge. Als ik nu de bus pak zie ik je over een week.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, is goed, bel maar als je er bijna bent.
Ja ik probeerde alleen maar makkelijk te scoren.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Ook nooit meer iets van vernomen. Jammer wel![]()
Verder is het noorden/oosten/noord-oosten onmeunig tof
Mwoah, Friesland en Groningen zitten op het randje hoor. Ik tolereer zequote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik probeerde alleen maar makkelijk te scoren.
Ik heb helemaal niks tegen Friesland en Groningen enzo
Goedkope huizen daarquote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, Friesland en Groningen zitten op het randje hoor. Ik tolereer ze
En veel schapen.quote:
Oh ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
En veel schapen.
Maar goed, dit neigt weer naar SC
Nee, geen tijd voor dit weekend. Er mag gewerkt worden, ORT naar binnen harkenquote:
That sucksquote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor dit weekend. Er mag gewerkt worden, ORT naar binnen harken![]()
Hoort erbij, ik wist van tevoren waaraan ik begonquote:
Die kans is groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoort erbij, ik wist van tevoren waaraan ik begon![]()
Komend weekend heb ik een lang weekend, eens kijken of ik dan de bloemetjes eens buiten kan gaan zetten. Mits het niet vriest natuurlijk.
Absoluut!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kans is groot.
Wel een goed excuus om dicht tegen iemand aan te kruipen natuurlijk.
Nu zit je dm/pm box zo vol met aanmeldingenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!
Nu nog iemand vinden![]()
Al is dat nooit zo handig om hier hardop te roepen...
Vooralsnog blijft het bij FoBo-meldingenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zit je dm/pm box zo vol met aanmeldingen
Haha, ja dat kan ook hequote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft het bij FoBo-meldingen
Daar zou zo'n beetje heel Fok! van op de hoogte moeten zijn, zo onderhandquote:Op zondag 31 maart 2013 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die weten dat je er toch niet op in gaat.
Maar wat nu als de potentiele man van je dromen zich hier bevind?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou zo'n beetje heel Fok! van op de hoogte moeten zijn, zo onderhand
Dan heb ik verdomd veel pech!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat nu als de potentiele man van je dromen zich hier bevind?
Ik heb er ook 2.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb ik verdomd veel pech!
Ik koop in dat geval gewoon een paar geraniums, 2 katten heb ik al
Absoluut! Slapen de hele dag, je hebt er niks aanquote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2.
Toffe beesten zijn het
Gelukkig heb ik daar niet zoveel last vanquote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah gewoon bleh, voel me weer eens wat eenzaam
Ah, kut is dat... Ik kan zeggen dat je ons hier nog hebt, maar of je daar nu iets mee opschietquote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah gewoon bleh, voel me weer eens wat eenzaam
Het zijn anders hele goeie...uhm...:Dquote:Op zondag 31 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Slapen de hele dag, je hebt er niks aan
Leg uit!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zijn anders hele goeie...uhm...:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |