Oh ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
En veel schapen.
Maar goed, dit neigt weer naar SC
Nee, geen tijd voor dit weekend. Er mag gewerkt worden, ORT naar binnen harkenquote:
That sucksquote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor dit weekend. Er mag gewerkt worden, ORT naar binnen harken![]()
Hoort erbij, ik wist van tevoren waaraan ik begonquote:
Die kans is groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoort erbij, ik wist van tevoren waaraan ik begon![]()
Komend weekend heb ik een lang weekend, eens kijken of ik dan de bloemetjes eens buiten kan gaan zetten. Mits het niet vriest natuurlijk.
Absoluut!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kans is groot.
Wel een goed excuus om dicht tegen iemand aan te kruipen natuurlijk.
Nu zit je dm/pm box zo vol met aanmeldingenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!
Nu nog iemand vinden![]()
Al is dat nooit zo handig om hier hardop te roepen...
Vooralsnog blijft het bij FoBo-meldingenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zit je dm/pm box zo vol met aanmeldingen
Haha, ja dat kan ook hequote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft het bij FoBo-meldingen
Daar zou zo'n beetje heel Fok! van op de hoogte moeten zijn, zo onderhandquote:Op zondag 31 maart 2013 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die weten dat je er toch niet op in gaat.
Maar wat nu als de potentiele man van je dromen zich hier bevind?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou zo'n beetje heel Fok! van op de hoogte moeten zijn, zo onderhand
Dan heb ik verdomd veel pech!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat nu als de potentiele man van je dromen zich hier bevind?
Ik heb er ook 2.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb ik verdomd veel pech!
Ik koop in dat geval gewoon een paar geraniums, 2 katten heb ik al
Absoluut! Slapen de hele dag, je hebt er niks aanquote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2.
Toffe beesten zijn het
Gelukkig heb ik daar niet zoveel last vanquote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah gewoon bleh, voel me weer eens wat eenzaam
Ah, kut is dat... Ik kan zeggen dat je ons hier nog hebt, maar of je daar nu iets mee opschietquote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah gewoon bleh, voel me weer eens wat eenzaam
Het zijn anders hele goeie...uhm...:Dquote:Op zondag 31 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Slapen de hele dag, je hebt er niks aan
Leg uit!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zijn anders hele goeie...uhm...:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |