quote:Assassin's Creed 4 Black Flag, the successor to Assassin's Creed 3, will be released on Xbox 360, PlayStation 3 and Wii U on October 29th 2013 and Playstation 4 on a so far unannonced date. Assassin's Creed 4 will take place in 1715 in the Caribbean, featuring new locations. Assassin's Creed 4 stars a new protagonist, pirate and Assassin Edward Kenway, grandfather of Connor of Assassin's Creed 3.
quote:Assassins Creed 4: Black Flag everything you need to know
Article by Craig Owens
Ubisoft might have spent this weekend leaking like a particularly unseaworthy tub, but theres more to Assassins Creed 4: Black Flag than a CGI trailer of Blackbeard nursing a pint of grog. Ive seen the game, spoken with the lead designers, and written an in-depth feature for the next issue of PC Gamer. In the meantime, however, here are some of the most important things we know about Assassins Creed IV: Black Flag plus some of the saltiest screenshots to sail Photoshops choppy seas.
Theres no more Connor
Connor Kenway seemed like a really nice guy. A reliable chap. I mean, Id definitely want him on my side in a revolutionary war. But then, of course, the fighting would stop and Connor would look at me with those soulful eyes, waiting for an invitation to the tavern that was never going to arrive. Because hes achingly earnest, overly whiny, and rather boring.
But Edward Kenway, Black Flags lead, seems designed to inject some Ezio-ish swagger back into the series. Hes cocksure, brash and rebellious, and more concerned with plundering treasure than becoming an errand boy in other peoples conflicts. Hes the centre of a game appears to be more about his and the players ambitions rather than demands from the supporting cast.
Its a proper pirate game
Black Flag is piratical adventure with the kind of budget and push behind it you simply wouldnt see if it didnt have Assassins Creed licence attached. And while Id love to see Ubisoft Montreal work on a nautical swashbuckler that doesnt have a wrist-mounted blade hidden up its sleeve, Black Flag is taking its theme very seriously.
We think AC is the perfect franchise to tackle piracy, creative director Jean Guesden explained. The game is set towards the end of the Caribbean piracy era, kicking off in 1713 when treaties between the British, Spanish and French navies have led to relatively stability in the region but left thousands of British sailors out of work. Ubisoft is promising a story without the glossy sheen of pirate clichés: No hooks, no parrots and no walking the plank. But some Assassins, admittedly.
Theres a whole ocean to explore
Our teams are ready to deliver a game that merges land and sea like never before, Jean claims. And the emphasis really is on the sea: Black Flags world map is a splintered archipelago rather than a few cities surrounded by countryside, with over fifty unique locations you can sail to aboard Edwards ship: the Jackdaw. Structurally, its the biggest change to the series since Assassins Creed began, and moves the focus away from flowing parkour towards a different, grander kind of freedom.
Weve really put a lot of attention to make this world unified and unique and real, lead game designer Ashraf Ismail explains, so the ability to go from ship to land, from ship to ship and from land to ship will be one fluid loop. We really want to make one, naval open world game.
Naval battles will be improved
Ship versus ship combat was one of the best things about Assassins Creed III, but Ashraf dismisses its presence in Connors adventure as a tease. To be honest, its a bit worrying that a headline feature in one years release can be subsequently a presented as nothing more than an interactive trailer a few months later. But Ill forgive Ubisoft this once since Black Flags combat sounds promising, based as it is around switching your strategy to counter various kinds of ship, and leaping seamlessly from your vessel to theirs in order to finish off the crew.
Desmond is gone
Its a shame to see Nolan North miss out on work, but therell be no Desmond Miles in ACIV. If youre one of many who would prefer to see Assassins Creed drop the present day frame narrative altogether, however, youre going to be disappointed, especially since youre about to personally star in it.
ACIVs framing device is a continuation [of the previous present day story], Jean explains, but our fictitious world has now merged with the real world, and we want you to part of the AC universe. The set up was hinted at during ACIIIs post-credits gameplay: evil Templar front Abstergo has opened up an entertainment division, and youre an employee for the company testing one of their Animus-inspired devices.
Dat is eigenlijk één van de weinige redenen dat ik de game nog af en toe opstart, beetje vechten met wachters en kijken of ik nog nieuwe combo's kan vindenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Devv het volgende:
Ik heb die werphaak zelden gebruikt, omdat het lang duurde voordat ik überhaupt doorhad hoe je mensen op kon hangen. En toen ik het eindelijk wist, had ik het spel al bijna uitgespeeld.
Het is al gelukt en het was iets heel stomsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Tekst onder inbeeld lezen of op de kaart kijken
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:28 schreef padlarf het volgende:
Net deel 3 uitgespeeld. Leuk, maar veel meer ook niet. Ben benieuwd naar deel 4, aangezien ik de vaarmissies stiekem best wel leuk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik me overigens maar afvragen waarom het andere topic zo dood is. Hier is iedereen
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik me overigens maar afvragen waarom het andere topic zo dood is. Hier is iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:34 schreef peleetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
At least I'm alive!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Metonae het volgende:
En ik me overigens maar afvragen waarom het andere topic zo dood is. Hier is iedereen
Neuh! ik wacht wel tot hij in de winkels ligt. Lijkt me overgens wel een mooi spel! ik ben 180 graden gedraaid!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
At least I'm alive!
Maar goed, volg het nieuws wel over AC 4 maar heb niet veel bijzonders toe te voegen dan af en toe een nieuw filmpje wat net op YouTube is gezet.
Ik heb nog geen pre-order geplaatst. Hier al wel mensen die dat gedaan hebben?
Ik heb wel een preorder geplaatst, voornamelijk omdat ik alle andere games in de serie ook heb.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
At least I'm alive!
Maar goed, volg het nieuws wel over AC 4 maar heb niet veel bijzonders toe te voegen dan af en toe een nieuw filmpje wat net op YouTube is gezet.
Ik moet mezelf echt keihard tegenhoudenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
At least I'm alive!
Maar maar... beeldjes <3quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef Evi_90 het volgende:
Die Black Chest Edition vind ik te duur, maar d'r zit wel veel in! Maar bij mij gaan die extra's zo de kast in.
Denk dat bij mij de gewone editie wordt. Of als ik 'm 2 dagen van te voren nog pre-order de special edition.
Mja, 't is wel geinig maar staat dan te verstoffen in de kast. Maar zaten ook van die canvasdoeken in. Die zijn wel cool.quote:
Inderdaad. En nu ik zo om me heen kijk. Ik heb helemaal geen ruimte voor zo'n beeldje. Vorig jaar had ik de Join or Die Editie en dat boekje en medallion liggen... ergens. No clue wherequote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Mja, 't is wel geinig maar staat dan te verstoffen in de kast. Maar zaten ook van die canvasdoeken in. Die zijn wel cool.
Ik wil zelf vaak maximaal ¤ 50,- voor nieuwe game uit te geven.
Ik vind het helemaal niks. Ik sla deze over. Jammer, ik heb de voorgande edities met veel plezier gespeeld.quote:
Heb hem toch net gepre-ordered. Als ik eens per jaar een collector's edition aanschaf...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:00 schreef Evi_90 het volgende:
Die Black Chest Edition vind ik te duur, maar d'r zit wel veel in! Maar bij mij gaan die extra's zo de kast in.
Denk dat bij mij de gewone editie wordt. Of als ik 'm 2 dagen van te voren nog pre-order de special edition.
Ghehe ik wacht nog even tot naar m'n verjaardag binnenkort, even kijken wat ik dan krijg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hem toch net gepre-ordered. Als ik eens per jaar een collector's edition aanschaf...
Ik heb het 'geluk' dat The Last Of Us me eigenlijk niet zoveel interesseert. Kreeg gisteren trouwens al de schatkaart, alleen heb ik er nu tweequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ghehe ik wacht nog even tot naar m'n verjaardag binnenkort, even kijken wat ik dan krijg.![]()
Moet een beetje om de portemonnee denken want ik wil the last of us ook nog maar die vind ik te duur. En om die nou te gelijk met AC4 te bestellen...
Ik zou gewoon voor het verhaal beginnen bij 1, dan 2, dan Brotherhood en dan 3. Tegen de tijd dat je klaar ben zit je in elk geval goed voor deeltje 4.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef CruisinDen het volgende:
He AC-fans.
Vraagje;
Is het wat om gewoon in de reeks binnen te stormen dus nu bijvoorbeeld 3 te kopen en dan straks deze, 4? Of is het (voor de verhaallijn) beter om gewoon 1 en 2 eerst te spelen.
Ook vroeg ik me af of AC3, net als AC4, ook een open-world game is..
Thanks alvast
Nadat ik 1 en 2 in rap tempo uitgespeeld had (verhaallijn alleen) kon ik 3 voor een prikkie krijgen, heb dus brotherhood enzo overgeslagen. Toch bedankt voor het advies.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor het verhaal beginnen bij 1, dan 2, dan Brotherhood en dan 3. Tegen de tijd dat je klaar ben zit je in elk geval goed voor deeltje 4.
Slaan we revelations over?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor het verhaal beginnen bij 1, dan 2, dan Brotherhood en dan 3. Tegen de tijd dat je klaar ben zit je in elk geval goed voor deeltje 4.
Je hebt helemaal gelijk, die was ik vergeten. Wel uitgespeeld overigens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef Fritter het volgende:
[..]
Slaan we revelations over?Niet dat er veel aan revelations is te beleven maar het hoort wel bij de serie
Ik ook, op het maken van die 333 bommen na dan...... Ben een enorme fan ervan maar Revelations hadden ze nooit de moeite voor moeten doen om uit te brengenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:17 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, die was ik vergeten. Wel uitgespeeld overigens.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bommen heb gemaakt of gebruikt in dat spel, kwam te geforceerd over en het speelde prima zonder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:17 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik ook, op het maken van die 333 bommen na dan...... Ben een enorme fan ervan maar Revelations hadden ze nooit de moeite voor moeten doen om uit te brengen
Rook bommen, erg handig altijd. alleen in deel 3 waren ze nogal overbodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bommen heb gemaakt of gebruikt in dat spel, kwam te geforceerd over en het speelde prima zonder.
Ik vond die bommen wel leuk eigenlijk. Als je een giftige in een groep wachters gooide leverde dat leuke taferelen opquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bommen heb gemaakt of gebruikt in dat spel, kwam te geforceerd over en het speelde prima zonder.
Ik heb beide consoles maar ik gebruik mijn PS3 meer voor de exclusivesquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef CoExist het volgende:
Massieve uitverkoop aan Assassin's Creed games en DLC add-ons in de PS Store.
Meer info vind je hier:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/assassin's-creed/cid=STORE-MSF75508-GAMECOLLECASSASS
Heb met de actie even de Washington episodes aangekocht. Voorlopig geen tijd om te spelen helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb beide consoles maar ik gebruik mijn PS3 meer voor de exclusives
De rest is voor de 360 die regelmatig overuren draait
Maar bedankt voor de tip!
Zo slaapverwekkend?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net weer Pirates of the caribbean gekeken, en dan kom ik wel in een Assassin's Creed 4 sfeer hoor.
Heel goedquote:
Nooit gekocht vanwege de zeer slechte recenties.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed
Ik heb van een vriend Risen 2: Dark Waters geleend voor de PS3, maar ik moet zeggen dat het me nog niet overtuigd heeft (of ik zit nog op het eerste eiland).
Nu maar hopen dat Black Flag wel goed zijn best doet om het piratenthema goed te laten zien
Welke?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef CoExist het volgende:
Hmm... Ik wacht wel tot dat Ubisoft 'm afknalt naar ¤30,- incl. alle DLC. Heb voorgaande delen altijd op release data gekocht en een vermogen besteed aan DLC enz.
Voor mij zijn er de komende 2 maanden belangrijkere games in aantocht.
Super Mario 3D World.quote:
van Batman wordt ik niet meer warm van aangezien daar naar verluid niets vernieuwd is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:24 schreef CoExist het volgende:
[..]
Super Mario 3D World.
The Legend Of Zelda: A Link Between Worlds.
Batman: Arkham Origins.
Plus ik heb nog een redelijke backlog aan 3DS en WiiU games liggen.
Ik mag hopen dat je preloaden bedoelt...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:55 schreef Zolder het volgende:
Nu aan het downloaden, morgen spelen. Krijg er toch wel weer zin in
Ik ookquote:
Er zat geen beeld bij, Skull Edition.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ookHeb je dat beeld ook in elkaar gezet?
Tot dusver vermaak ik me best met het spel. Ben net op zee en er is een hoop te ontdekken. De naval battles zijn nog niet echt geïntroduceerd maar dat zal snel volgen denk ik.
Er is meer aan stealth gedacht. Je kan je verstoppen in struikgewassen en dergelijke en vijanden in de buurt lokken met fluiten, waarop je ze dus kan neersteken. Je voelt je meer een Assassin nu dan in de vorige games sans AC1 vind ik, wat de game ten goede komt
Ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net weer Pirates of the caribbean gekeken, en dan kom ik wel in een Assassin's Creed 4 sfeer hoor.
De omgevingen zijn inderdaad echt prachtig jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zat geen beeld bij, Skull Edition.
Vind hem tot nu toe ook tof, ben nu een beetje in Havana aan het klooien, vette omgevingen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Romanus op 26-10-2013 22:18:16 ]
Net geweest, mooi gemaakt. Tof om te zien hoe erg de steden verschillen van elkaar qua omgeving, gebouwen en bevolking. Dat is echt een stuk beter uitgewerkt dan de vorige delen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De omgevingen zijn inderdaad echt prachtig ja
Ik ben inmiddels in Nassau aangekomen, kijken wat hier te beleven valt
Inderdaad. En dat gebeuren op zee was ook erg mooi gedaan, in die storm. Vond het erg coolquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Net geweest, mooi gemaakt. Tof om te zien hoe erg de steden verschillen van elkaar qua omgeving, gebouwen en bevolking. Dat is echt een stuk beter uitgewerkt dan de vorige delen.
Hier ookquote:
Wat een onzin, grafisch ziet hij er gewoon hetzelfde uit als deel 3. Alleen gebruikt hij een wat ander kleurenpalet, bovendien draait hij wel een stuk soepeler dan deel 3.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef peleetje het volgende:
Zojuist opgehaald voor de X360.
Wat een teleurstelling zeg. De graphics zijn niet om aan te zien. Het ziet er veel slechter uit als AC3. De bewegingen van Edward zijn houterig, de lucht en zee zien er heel cartoonisch uit. Ik had het idee alsof ik een Prins Of Persia in de jaren 90 aan het spelen was.
En dat verhaal rondom Abstergo is werkelijk om te janken zo slecht.
Ben er na een half uur spelen mee gestopt.![]()
Dat hij soepeler loopt dan 3 kan ik niet zeggen, maar het lijkt me dat het allemaal in een sneller tempo gaat. Kenway is sneller dan Ezio heb ik het idee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:51 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wat een onzin, grafisch ziet hij er gewoon hetzelfde uit als deel 3. Alleen gebruikt hij een wat ander kleurenpalet, bovendien draait hij wel een stuk soepeler dan deel 3.
Dudequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef peleetje het volgende:
Zojuist opgehaald voor de X360.
Wat een teleurstelling zeg. De graphics zijn niet om aan te zien. Het ziet er veel slechter uit als AC3. De bewegingen van Edward zijn houterig, de lucht en zee zien er heel cartoonisch uit. Ik had het idee alsof ik een Prins Of Persia in de jaren 90 aan het spelen was.
En dat verhaal rondom Abstergo is werkelijk om te janken zo slecht.
Ben er na een half uur spelen mee gestopt.![]()
Ik heb 3 niet gespeeld, maar het varen is best goed uitgewerkt. Het voelt ook alsof je een schip bestuurt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
1 vraag. Hoe is het varen? en is het beter dan in deel 3 uitgewerkt?
en de stealth? Vond AC2 toch wel de beste. en in deel 3 was dat vel minder geworden helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb 3 niet gespeeld, maar het varen is best goed uitgewerkt. Het voelt ook alsof je een schip bestuurt.
Het vechten is best gaaf. Je hebt verschillende kanonnen waarmee je kan schieten op de vijand, plus een soort van bommen die je achter je schip kan laten vallen voor achtervolgers. Ik heb nu een stel mortieren op mijn schip die vrij weinig heel laten van de meeste schepen
Enteren is best grappig en je moet een x aantal soldaten omleggen voordat het schip van jou is. Dan kan je kiezen of je het gebruikt om schade te repareren en wat niet al.
Al met al best diep en goed uitgewerkt en ik beleef er veel plezier aan. Er is nog veel meer wat je kan doen wat ik hier nog niet genoemd heb
Stealth is in mijn ogen een stuk beter. Je kan je verstoppen in hoog gras, bosjes en plantsoen naast de bekende hooibalen en waterputten of (wat ik me nu pas realiseer, waarom zat het niet de andere games?) achter een hoekje. Zodra je daar verstopt bent en een soldaat loopt er langs, kan je fluiten om hem te lokken en hem dan een piercing door z'n strot geven. In sommige gebieden waar een missie in verboden terrein ligt kan dit erg behulpzaam zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
en de stealth? Vond AC2 toch wel de beste. en in deel 3 was dat vel minder geworden helaas.
dat kon ook al in deel 3. de vraag was of het er meer in zat dan in deel 3.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stealth is in mijn ogen een stuk beter. Je kan je verstoppen in hoog gras, bosjes en plantsoen naast de bekende hooibalen en waterputten of (wat ik me nu pas realiseer, waarom zat het niet de andere games?) achter een hoekje. Zodra je daar verstopt bent en een soldaat loopt er langs, kan je fluiten om hem te lokken en hem dan een piercing door z'n strot geven. In sommige gebieden waar een missie in verboden terrein ligt kan dit erg behulpzaam zijn.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat kon ook al in deel 3. de vraag was of het er meer in zat dan in deel 3.
quote:
Dat is toch eiland waar je begint toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef Vaas3 het volgende:
iemand enig idee waar je die schat op cape bonavista kan vinden? ben denk ik toch op de goeie spot bij het kruisje kan alleen geen enkele interactie doen
Ja, verhaal doet mij ook nog weinig. De steden Havana en (in mindere mate) Nassau zijn overigens ook vrij klein qua oppervlakte. Maak zelfs geen enkel gebruik meer van snelreizen aangezien alles wel op loopafstand is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:43 schreef Michhas het volgende:
Ik heb sinds gistermiddag non stop door zitten spelen, met een paar uur slaap tussendoor uiteraard.
Vind hem tot nu toe erg leuk, met de nadruk op leukSpeelt lekker, vond hem in het begin ook wat houterig aanvoelen, maar dat went. Omgevingen, muziek en sfeer zijn super.
Ik mis alleen wat verhaal. Het mysterieuze aspect dat me altijd heel erg trok aan AC (voooral de Ezio serie) lijkt helemaal weg. Wellicht komt het nog, maar ik snap nu nog steeds niet echt hoe en waarom Edward ineens
een assassin is...
Maargoed, we zullen zien. Vind hem tot nu toe in ieder geval een stuk leuker dan AC3
Die upgrades (met bijv. huiden van dieren) doet me erg aan far cry 3 denken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
Al met al best diep en goed uitgewerkt en ik beleef er veel plezier aan. Er is nog veel meer wat je kan doen wat ik hier nog niet genoemd heb
had em al gevonden,waar je bonnet bevrijd achter op het strand zit een stenen gedeelte wat onder water staat.daar zit een tunneltje daar kan je hem opgravenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is toch eiland waar je begint toch?
Want daar zat ik voor mijn idee ook op de goede plaats maar kon 'm niet vinden.
[..]
Ja, verhaal doet mij ook nog weinig. De steden Havana en (in mindere mate) Nassau zijn overigens ook vrij klein qua oppervlakte. Maak zelfs geen enkel gebruik meer van snelreizen aangezien alles wel op loopafstand is.
[..]
Die upgrades (met bijv. huiden van dieren) doet me erg aan far cry 3 denken.
Ik ben verder gegaan zonder de schat op te graven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:01 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
had em al gevonden,waar je bonnet bevrijd achter op het strand zit een stenen gedeelte wat onder water staat.daar zit een tunneltje daar kan je hem opgraven
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:05 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben verder gegaan zonder de schat op te graven.
Was het de moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
Brotherhood is leuk, en zou ik niet overslaan. Revelations is een herhaling van zetten van Brotherhood, met enkele irritante en onnodige toevoegingen. Die zou ik wel overslaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:39 schreef Friday12 het volgende:
Ik wil deze serie gaan spelen is het dan aan te raden om ook Brotherhood en Revelations te spelen? Of is het niet echt nodig voor het verhaal?
Zeker niet noodzakelijk. In principe is het een geheel nieuw verhaal met soms wat kleine verwijzingen naar eerdere delen/personages, maar dat voegt weinig toe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:39 schreef Friday12 het volgende:
Ik wil deze serie gaan spelen is het dan aan te raden om ook Brotherhood en Revelations te spelen? Of is het niet echt nodig voor het verhaal?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Brotherhood is leuk, en zou ik niet overslaan. Revelations is een herhaling van zetten van Brotherhood, met enkele irritante en onnodige toevoegingen. Die zou ik wel overslaan.
Ok bedankt voor de tipsquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:55 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker niet noodzakelijk. In principe is het een geheel nieuw verhaal met soms wat kleine verwijzingen naar eerdere delen/personages, maar dat voegt weinig toe.
Dat gezegd, Brotherhood is zeker een aanrader en zal inmiddels ook wel voor een leuke prijs te koop zijn.
Wat men al gezegd heeft, al is Revelations best goed. Je kan in dat spel bommen maken die best goed van pas komen. En de grootste lol zul je hebben als je een gifbom midden in een groep guards miktquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:39 schreef Friday12 het volgende:
Klopt, al vind ik dat niet eens zo heel erg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
Die upgrades (met bijv. huiden van dieren) doet me erg aan far cry 3 denken.
Heel die bommen maar 1x gebruikt geloof ik en dat was omdat het verplicht wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat men al gezegd heeft, al is Revelations best goed. Je kan in dat spel bommen maken die best goed van pas komen. En de grootste lol zul je hebben als je een gifbom midden in een groep guards mikt
True, maar ik had elke keer een grijns op mijn smoel als ik door zo'n gifbom een groep guards allemaal tegelijk Saturday Night Fever had gegeven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heel die bommen maar 1x gebruikt geloof ik en dat was omdat het verplicht was
Bommen bouwen, gtfo, ik ben een assassin...
Heel herkenbaar. Om 3 uur ging die uit en om 7 ging de wekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik dat niet eens zo heel erg.
Dit is echt een spel wat je niet moet spelen als je vroeg naar bed wilt
"Ik plunder deze boot, en dan ga ik slapen."
2 uur later.
"Ah, die missie kan ook nog wel."
Inmiddels was het half 3
Dat zal straks weer gebeuren vrees ik. Ik wil de Jackdaw in ieder geval betere kanonnen gevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef eight het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Om 3 uur ging die uit en om 7 ging de wekker
Op die eilanden is het precies net genoeg wat je moet vinden, dus het valt mee. De meeste eilanden kan je in 10 minuten leegroven als je alles moet hebben. Viewpoint, de map update, en klaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef eight het volgende:
Tot op heden alles netjes 100 % verzameld in de steden (op die liedjes na dan) maar nu dat je dit ook nog op allemaal die eilanden moet doen begint de motivatie toch wat minder te worden.
Alleen bij het vooruitzicht om dit bij alle eilanden te doen word ik niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op die eilanden is het precies net genoeg wat je moet vinden, dus het valt mee. De meeste eilanden kan je in 10 minuten leegroven als je alles moet hebben. Viewpoint, de map update, en klaar.
En die liedjes zijn best grappig. Ik zit soms gewoon mee te neuriën
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 22.11.2013quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef Geralt het volgende:
Wanneer kwam deze ook alweer uit voor de pc en heb ik nog genoeg tijd om 3 even uit te spelen?
Ben nu net die indiaan zegmaar, dus nog niet zo heel ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort maar eens kijken of ik de PC-versie ergens goedkoop kan krijgen.
Ahh thanks, dan moet deel 3 nog wel lukken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 22.11.2013
Geen idee heb echt een uurtje 3 gespeeld door PS+ en ga nu aan 1 beginnenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh thanks, dan moet deel 3 nog wel lukken.
Was ik ooit eens aan begonnen, maar wegens een herinstall van mn pc de savegames kwijt en nooit meer opnieuw begonnen tot vorige week. Eerste keer was ik wel wat verder, maar nog ook niet heel lang die indiaan.
Ik lees overal dat dat zeilen in 3 ronduit kut zou zijn, maar daar ben ik nog niet. In deel 4 ziet het er imo tof uit in elk geval
Zo ver ben ik zelf nog lang nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:45 schreef Michhas het volgende:
Inmiddels al op 50% qua story en hard op weg met alle collectibles.
Dat duiken in die shipwrecks is echt awesome
Jackdaw bijna volledig geupgrade, alleen nog niet alle plans voor de elite upgrades gevonden, daar ben ik nu mee bezig.
Moet zeggen dat ik het collictiblesysteem veel leuker vind dan in de voorgaande delen. Die veertjes waren ronduit kut, maar vermaak me tot nu toe prima met alle chests, animus fragments en shanties. Al met al vind ik dit deel toch wel veel leuker dan deel 3. Connor was ook gewoon wack
Ik krijg trouwens de hele tijd van die meldingen dat ik in de top 60 van rijkste en meest gevreesde piraten sta
Dat kan, heb er al 2 in mijn vlootquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo ver ben ik zelf nog lang niet
Al ben ik wel mijn vloot aan het uitbreiden. Vraag me af of je straks ook zo'n Man 'o War in je vloot kan hebben
Snap ik, maar toch om zulke monsters te hebben is wel stoerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan, heb er al 2 in mijn vlootAl kan je er niet zoveel mee helaas, vond het assassin systeem in Brotherhood wel leuker.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch om zulke monsters te hebben is wel stoer
Vanaf welke sequence komen ze erin?
Hmm, zal eens die kant uit varen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte
Is niet sequencegebonden, ze varen gewoon rond in het zuidelijke deel van de map zeg maar. Al kom je ze in een paar missies/naval contracts ook tegen.
Ben al drie van de vier legendarie shops tegen gekomen, en alledrie slachten ze me genadeloos af![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, zal eens die kant uit varen.
En ik denk dat die legendarische schepen ook wel lastig zijn met een complete Jackdaw
Welke schepen zijn het eigenlijk? Stiekem best benieuwdquote:
Weet het niet zeker maar volgens mij moet dat gewoon mogelijk zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Liandri het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je later ook nog terug kunt naar dat begin eiland?
ik ben er net pas aan begonnen dus ik ben nog niet echt heel ver maar dan weet ik dat ik misschien niet opnieuw hoef te beginnen om alles te kunnen verzamelen
Cape Bonavista? Net geweest om alle chests en fragments (en de maya key) te haken, je kan gewoon terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Liandri het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je later ook nog terug kunt naar dat begin eiland?
ik ben er net pas aan begonnen dus ik ben nog niet echt heel ver maar dan weet ik dat ik misschien niet opnieuw hoef te beginnen om alles te kunnen verzamelen
HMS Princequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welke schepen zijn het eigenlijk? Stiekem best benieuwd
Tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
HMS Prince
La Dama Negra
El Impoluto
Royal Sovereign/HMS Fearless
Fucking varende steden deze schepen, echt niet normaal![]()
Das mooi dan kan ik op men gemak eerst de hoofd quest doen en daarna alle extras XDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cape Bonavista? Net geweest om alle chests en fragments (en de maya key) te haken, je kan gewoon terug
Een varende stad is inderdaad niet zo lastig te vinden methinksquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijn niet zo moeilijk te vindenMaar zal niks spoilen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een varende stad is inderdaad niet zo lastig te vinden methinks
tering hahah. Nu wil ik hem ook spelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die legendaries zijn nog wel groter dan Man o' Wars
Klein maar fijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Vaas3 het volgende:
waarom is de jakdaw zon kleine kutbootje tegenover die legendary's lijk je wel een roeibootje
Ik ben een upgrade-freakquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Uitgespeeld, nu in een noodtempo de review voor embargo schrijven
En ja, die varende steden zijn ziek. Maar wel te doen, zorgen dat je dekking zoekt, dat scheelt je al zo veel. En natuurlijk volledig upgradet zijn. In het begin moet je het gewoonweg niet willen om ze aan te gaan. Alhoewel, ik kreeg bij sequence 5 ook een melding dat ik meer moest upgraden. Fuck it, gewoon gehaald, zonder de benodigde upgrades
Mja, dat kan, ik heb er weinig mee als ik verder wil in het verhaal. Uiteindelijk wel gedaan, maar op mijn tempoquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een upgrade-freakIk wil alles meteen op max hebben of zo snel mogelijk
Kan je straks een link plaatsen van je review? Ben benieuwdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Uitgespeeld, nu in een noodtempo de review voor embargo schrijven
En ja, die varende steden zijn ziek. Maar wel te doen, zorgen dat je dekking zoekt, dat scheelt je al zo veel. En natuurlijk volledig upgradet zijn. In het begin moet je het gewoonweg niet willen om ze aan te gaan. Alhoewel, ik kreeg bij sequence 5 ook een melding dat ik meer moest upgraden. Fuck it, gewoon gehaald, zonder de benodigde upgrades
Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Romanus het volgende:
[..]
Kan je straks een link plaatsen van je review? Ben benieuwd
Ah oké primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.
Overal worden ze al doodleuk verkocht maar reviews mogen nog niet verschijnen van ubisoftquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.
Gisteravond zitten spelen, blijkt dat ik in mn vorige spel toch al best ver was want ik zit nu in sequence 6 en dat herken ik nog allemaal vaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh thanks, dan moet deel 3 nog wel lukken.
Was ik ooit eens aan begonnen, maar wegens een herinstall van mn pc de savegames kwijt en nooit meer opnieuw begonnen tot vorige week. Eerste keer was ik wel wat verder, maar nog ook niet heel lang die indiaan.
Nee, als je het schip kaapt wordt het aan je vloot toegevoegd. Je Jackdaw blijf je altijd behoudenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef eight het volgende:
Nadat ik een zeeslag gewonnen heb kies ik er altijd voor op de Jackdaw te repareren.
Als ik er nu voor kies om het andere schip te kapen, ben ik dan de gemaakte upgrades van de Jakdaw kwijt?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, als je het schip kaapt wordt het aan je vloot toegevoegd. Je Jackdaw blijf je altijd behouden
Ik heb gisteren zo'n legendarisch schip gevonden.
En nog geen 30 seconden later was ik er geweest
Dat zeker. Echt drijvende forten zijn het. Het mooie was dat ik hem in mijn vizier had en ik even afgeleid was door de aanblik van dat ding.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. Echt drijvende forten zijn het. Het mooie was dat ik hem in mijn vizier had en ik even afgeleid was door de aanblik van dat ding.
Toen zei een matroos: "She's comin' right at us!"
En toen was het snel voorbij
Sommige zijn best vet, andere zijn meh. Persoonlijke voorkeur denk ik, maar zelf vind ik ze er over het algemeen goed uitzien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:39 schreef Romanus het volgende:
Hoe zien de outfits van Edward er uit? Ik vond in AC3 eigenlijk maar 2 outfits (standaard en die van die oude kerel) er vet uitzien
Hoeveel zijn het er +/- ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn best vet, andere zijn meh. Persoonlijke voorkeur denk ik, maar zelf vind ik ze er over het algemeen goed uitzien.
Pfoe, ik denk dat ik er een stuk of 20 gezien heb. Zal straks eens controleren. Hieronder zijn ook outfits van Altaïr, Ezio en Connor.quote:
Hoe bedoel je? Als je een schatkaart hebt en je vind de schat, dan zie je meteen dat je de schat kan opgraven met B of rondje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:
Hoe kom ik aan schatkist gereedschap?
Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
hoe kan het pak van conner erin zitten,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pfoe, ik denk dat ik er een stuk of 20 gezien heb. Zal straks eens controleren. Hieronder zijn ook outfits van Altaïr, Ezio en Connor.
Nee, niet dat ik weet. Is verhaaltechnisch zo bedachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hoe kan het pak van conner erin zitten,zit ie bejaarde gek van 3 er ook in?
Wel jammer dat mensen van 113 jaar en ouder dat filmpje niet kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
De GameTrailers review:
http://www.gametrailers.c(...)v--black-flag-review
9.2
Typo gemaakt? Hier doet ie het wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel jammer dat mensen van 113 jaar en ouder dat filmpje niet kunnen bekijken.
31 12 1900 doet ie niet en ja ik had 12 31 1900 ingevuldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Typo gemaakt? Hier doet ie het wel.
Zo begreep ik het eerst ook. Blijkt dat er helemaal geen gereedschap nodig is maar dat je gewoon kunt graven als je bovenop de schat staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:
Hoe kom ik aan schatkist gereedschap?
Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef eight het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om metaal te verkrijgen behalve via de shipbattles?
De schepen die er heel veel van hebben verslaan me telkens, de schepen die een kleine hoeveelheid bij zich hebben zeilen meestal in "konvooi" met een groot schip en de schepen die een 'gemiddelde' voorraad hebben zijn nauwelijks te vinden.
Ja, ik heb een aantal upgrades gedaan, echter heb ik deze wel verdeeld ipv een gedeelte heel krachtig te maken. Misschien dat het daarom zo moeizaam gaat. Die brigs kan ik aan maar die kom ik maar weinig tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.
Schooners zijn best goed te doen, maar een brig of frigate hebben wel meer aan boord natuurlijk. Heb je je schip geupgrade?
Ik heb de ketting-kanonnen volledig wat nog wel wil helpen, en mijn zij-kanonnen heb ik tot level 3. Verder nog een mortier wat ook goed van pas komt. Ook je vuurtonnen kunnen veel helpen als hij toevallig achter je aan komt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal upgrades gedaan, echter heb ik deze wel verdeeld ipv een gedeelte heel krachtig te maken. Misschien dat het daarom zo moeizaam gaat. Die brigs kan ik aan maar die kom ik maar weinig tegen.
Tegen een fregat verlies ik de strijd nog. Vannacht wel nog als laatste actie een kleine upgrade gedaan, moet nog kijken hoe dat uitpakt.
Tussen de verhaallijn door wel. Al zullen sommige gebieden nog niet toegankelijk zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:33 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk gewoon lekker varen waar jijzelf heen wil?
Ok cool dan ga ik nog even verderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:47 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tussen de verhaallijn door wel. Al zullen sommige gebieden nog niet toegankelijk zijn.
Ik ben zelfs soms uren op zee bezig. Daar ff naar toe varen en een eilandje checken op zoek naar schatten, kaarten, Animus fragmenten. En soms ff een aap uit de boom knallen.
Inmiddels heb ik ongeveer dezelfde set-up. Ik ben er nu ook achter wat ik fout had gedaan.. Ik zorgde er telkens voor dat mijn wanted-level niet te hoog kwamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de ketting-kanonnen volledig wat nog wel wil helpen, en mijn zij-kanonnen heb ik tot level 3. Verder nog een mortier wat ook goed van pas komt. Ook je vuurtonnen kunnen veel helpen als hij toevallig achter je aan komt.
En maak gebruik van die shots om ze te cripplen. In mijn geval schiet ik op de romp en krijg ik altijd 2 mogelijkheden om dat te doen. En dat helpt nogal, want zodra je dat hebt gedaan kan je weer opnieuw schieten met je normale kanonnen.
Ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef eight het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik ongeveer dezelfde set-up. Ik ben er nu ook achter wat ik fout had gedaan.. Ik zorgde er telkens voor dat mijn wanted-level niet te hoog kwamwaardoor ik moeite had om de juiste schepen te vinden. Laat je dat ongemoeid dan komen de goede schepen die je ook kunt verslaan vanzelf.
Ik heb nu in 2 uur tijd meer vorderingen gemaakt dan gisteren in 6 uur tijd.
Bedankt voor de tip, zo maar eens proberenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Michhas het volgende:
http://kotaku.com/tips-fo(...)lack-flag-1454257997
Hier staan trouwens wel wat handige en leuke dingen tussen
Is inderdaad erg vetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef TJV het volgende:
Ik vind het varen heerlijk, masten slopen met zo'n kettingkogel en vervolgens vol in dat schip varen. Hierrrrrrrr met die rum.
Ik heb er 16 en nog werd ik naar de haaien geschotenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat ik voor die Man O' Wars wel mijn boordkanonnen extra moet upgraden want damn, die dingen zijn groot. Maar even grinden voor metaal en geld.
Bij het kiezen van de savegame?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:51 schreef Zolder het volgende:
Hoe kun je zien hoe lang je gespeeld hebt?
In de kapiteinshut van je schip, op de grote tafel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:36 schreef eight het volgende:
Eerste Man O' War schip verslagen![]()
Waar kun je eigenlijk opdrachten aan je vloot geven?
Gebeurd automatisch. Op schip en vriendelijke gebieden zet die hem af, en bij vijandige gebieden zet die hem op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:11 schreef Romanus het volgende:
Kan je je hood/muts op en af zetten of gebeurd dat automatisch?
Daar zie ik alleen de tijd van opslaan staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij het kiezen van de savegame?
[..]
In de kapiteinshut van je schip, op de grote tafel.
Ik heb er inmiddels 2 of 3 aan mijn vloot toegevoegdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Denk dat je het niet moet hebben van echt naast elkaar varen want dan verlies je altijd. Erachter blijven, mortieren schieten, af en toe even draaien om een boordsalvo te geven en weer wegwezen. Je gaat nooit winnen van die 50 kanonnen.
Ik zit er nog een stap onder. Hoeveel kan je er targeten met de elite variant?quote:
Je kan chainen. Dus als je Y ingedrukt houd schiet hij automatisch al die weak points achter elkaar kapot, in plaats van 1 per keer. Stuk sneller en minder werkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit er nog een stap onder. Hoeveel kan je er targeten met de elite variant?
Dat is wel stoer jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan chainen. Dus als je Y ingedrukt houd schiet hij automatisch al die weak points achter elkaar kapot, in plaats van 1 per keer. Stuk sneller en minder werk
Die upgrade plans vind je in die underwater duik dingenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel stoer ja
Waar kan je dat elite ontwerp vinden? Want dat heb je nodig om dat ding
te maken.
Ik dacht ergens rond sequence 5-6-7.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef CoExist het volgende:
Godver! Ik word behoorlijk in de pan gehakt met die naval battles. Net een encounter met een legendarisch schip. Was echt kansloos.
Wanneer krijg je die duikerklok trouwens?
Grmbl, zo ver ben ik nog nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die upgrade plans vind je in die underwater duik dingen
[..]
Ik dacht ergens rond sequence 5-6-7.
Die bug had ik ook. Ging vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:35 schreef Rezania het volgende:
Vet spel.Maar mijn kanonnen maken geen geluid meer.
![]()
Dat hoop ik, want zo is zo'n zeegevecht toch minder episch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:49 schreef eight het volgende:
[..]
Die bug had ik ook. Ging vanzelf weer weg.
Precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
GameTrailers heeft wel gelijk. Tot op heden de beste AC, en de beste piratengame period. Ik vermaak me kostelijk met dit spel
Nee, op de PS3 ziet hij er niet anders uit. Maar zoek eens op YouTube naar de footage van AC:4 op de PS4, zo komt hij er op de PC ook uit te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef Geralt het volgende:
Ik heb zelf zo een beetje een idee dat ze met deel 3 twee opties hadden. Ofwel wat uiteindelijk deel 3 geworden is ofwel een piratenverhaal wat nu dus deel 4 geworden is.
En dat ze nu dus, omdat deel 3 niet heel erg goed ontvangen werd door de meesten dan maar vlug deel 4 erachteraan gooien.
Grafisch verwacht ik eigenlijk niet heel veel verbetering op de pc straks tov deeltje 3.
Ziet ie er op de consoles wel beduidend beter uit dan deel 3 op de consoles?
Volgens mij exact dezelfde engine toch?
Start>Database>Statistics>Overall.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:51 schreef Zolder het volgende:
Hoe kun je zien hoe lang je gespeeld hebt?
In het midden van Serranilla, coördinaten 287,137.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef CoExist het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Great White Shark kan vinden?
Thnx! Gevonden en gedood!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Start>Database>Statistics>Overall.
[..]
In het midden van Serranilla, coördinaten 287,137.
Nice! Welk level waren ze?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef TJV het volgende:
2 Man o' wars naast elkaar, gauw een rondje eromheen gevaren en van die kruitvaten gelegd. Dat was een flinke knal.
2 discs voor de 360 versie in ieder geval. 1 voor singleplayer en 1 voor multiplayer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Damn nog ff wachten op dit spel, in de rentepunten winkel van de ING besteld, duurt iets langer, maar ja wel 40 euro
Is het trouwens 1 schijfje of 2 zoals AC3?
Dan heb ik de pech dat ik telkens level 57 tegenkom of iets in die richtingquote:
Ik zit nog in 3quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Zit nog vrij vroeg in het spel hoor, net met Sequence 4 begonnen. Alle kanonnen naar het op 1 na hoogste niveau krijgen en dan doorknallen.
Oh?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, op de PS3 ziet hij er niet anders uit. Maar zoek eens op YouTube naar de footage van AC:4 op de PS4, zo komt hij er op de PC ook uit te zien.
die TXAA (@1:13) vind ik echt fijn. Ik erger me vaak tijdens het gamen aan van die 'flickering' dingenquote:
Beter!quote:
Oh, ik vond de PS4-versie namelijk al erg mooi.quote:
Sowieso hebben consoles (ook de ps4/xbx1) nog altijd geen vsync en anti aliasing dus alleen die 2 dingen maken al een aardig verschil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik vond de PS4-versie namelijk al erg mooi.Ik dacht dat ze daar gewoon een port van op de PC zouden leveren.
Wat? Nog steeds niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso hebben consoles (ook de ps4/xbx1) nog altijd geen vsync en anti aliasing dus alleen die 2 dingen maken al een aardig verschil.
Het word heeeeeeeel soms ingeprogrammeerd bij 720p titels, maar 1080p+AA is nog altijd onmogelijk helaas op de consoles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Nog steeds niet?Vsync snap ik wel dat dat niet zo makkelijk te regelen is op consoles, maar anti-aliasing moet toch wel te doen zijn.
Niet verwacht dat deze game zo gaaf zou worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
GameTrailers heeft wel gelijk. Tot op heden de beste AC, en de beste piratengame period. Ik vermaak me kostelijk met dit spel
Helaas niet toegankelijk offline.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
In de kapiteinshut van je schip, op de grote tafel.
Inderdaad! Ik had mijn verwachtingen behoorlijk bijgesteld na het teleurstellende deel 3. Maar deze nieuwe AC game overtreft tot nu toe mijn verwachtingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef eight het volgende:
[..]
Niet verwacht dat deze game zo gaaf zou worden.
Geen AA is slechte zaak aangezien die consoles nog 10 jaar mee moetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso hebben consoles (ook de ps4/xbx1) nog altijd geen vsync en anti aliasing dus alleen die 2 dingen maken al een aardig verschil.
De nieuwe consoles zijn ook echt niet bijzonder qua hardware. De vorige generatie was een veel grotere stap vooruit. Ik denk dan ook niet dat deze generatie 10 jaar mee gaat..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef eight het volgende:
[..]
Geen AA is slechte zaak aangezien die consoles nog 10 jaar mee moeten
Zo dichtbij kom ik niet eensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef TJV het volgende:
Echt drama die legendaries, als ze je 1 keer rammen(en dat doen ze graag) ben je zo 2 à 3 healthbalkjes kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Leuk klusje voor morgen, al die items craften en jagen en shit. Ben ik weer een paar uur verder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb mijn eerste haai gevangen
Alleen maar omdat de potvis niet lukte
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:05 schreef TJV het volgende:
Wat heb je verder aan die forten? Alleen maar om je kaart bij te werken?Forten geven je ook de zeecontracten om te doen. En het zijn handige fast travel pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik pm je ffquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:04 schreef Rezania het volgende:
Maar dus niemand die vrienden wil worden om de fleet missions sneller te laten verlopen?
De white whale is echt niet normaal ik had alle upgrades gewoon nodig om dat ding te slopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk klusje voor morgen, al die items craften en jagen en shit. Ben ik weer een paar uur verder.
Gaat via uplay geloof ik. Username is daar ook Rezania.quote:
Die heb ik ook geprobeerd. Damn, ik kwam tot de helft voordat hij mij met zijn staart het water uit mepte. En de roeiboot was max, en de harpoenen moeten alleen nog elite worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:11 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb volgens mij echt 70% van mijn tijd op mijn schip gezeten andere schepen te mollen
[..]
De white whale is echt niet normaal ik had alle upgrades gewoon nodig om dat ding te slopen
Ik heb de white whale nog niet gedood maar kreeg wel een geinig trophy toen ik 't probeerde: "Moby Prik".quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook geprobeerd. Damn, ik kwam tot de helft voordat hij mij met zijn staart het water uit mepte. En de roeiboot was max, en de harpoenen moeten alleen nog elite worden.
Neemt niet weg dat het wel erg vet is om zo'n beest proberen te vangen
Dat is toch als je een orka harpoeneert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb de white whale nog niet gedood maar kreeg wel een geinig trophy toen ik 't probeerde: "Moby Prik".
Sorry, je hebt inderdaad gelijk. Wat een orka nou in hemelsnaam met Moby Dick (een witte potvis) heeft te maken is mij dan weer een raadsel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch als je een orka harpoeneert?
Mooie reclamestunt van Ubisoftquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef Zolder het volgende:
Goh, dit nieuwsbericht is wel toevallig. Al helemaal omdat het van 2 dagen geleden is.
http://jeugdjournaal.nl/i(...)nschip-getakeld.html
Het schip van Blackbeard is omhoog gehaald. In het nieuwsbericht wordt hij zwartbaard genoemd.
Nice!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wel:
http://fok.nl/623887
Klopt echt niks van geloof ik, ik heb nooit meer dan wanted level 1 gehad.quote:
oh ik welquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt echt niks van geloof ik, ik heb nooit meer dan wanted level 1 gehad.
Krijg je dan Man o' Wars achter je aan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh ik weldie op 3 komen zijn moeilijk
Nope gewoon upgraded frigatequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg je dan Man o' Wars achter je aan?
Ah.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Naja ik had er 4 achter me aan 3 Spanjaarden en die gast
Ik heb alle forten maar even veroverd, werd er ook gek van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah.Dat heb ik bij zo'n fort, er liggen altijd schepen in de buurt.
Ben ik nu aan het doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb alle forten maar even veroverd, werd er ook gek van.
Ik probeer ze zo snel mogelijk te veroveren, maar met weapons en armour op 65% zijn die hard forts niet te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb alle forten maar even veroverd, werd er ook gek van.
Jawel, gewoon blijven varen en om en om mortieren en boordkanonnen gebruiken, dan kom je er zo doorheen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer ze zo snel mogelijk te veroveren, maar met weapons en armour op 65% zijn die hard forts niet te doen.
Ik heb die helemaal rechtsonder anders drie keer proberen te veroveren, iedere keer dood voordat 5 van de 9 defenses naar de klote waren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, gewoon blijven varen en om en om mortieren en boordkanonnen gebruiken, dan kom je er zo doorheen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef Michhas het volgende:
Maya outfit vandaag trouwens unlocked, wat een afschuwelijk lelijke outfit
Maar wel chill dat hij metal objects zoals kogels reflect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maya
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siren
En er is altijd ruimte voor Borderlands![]()
Sommige zijn superleuk, anderen zijn heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
Eindelijk die duikersklok. Nu alle wrakken af
Ik zit nu op 38 uur maar er moet nog heel wat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Michhas het volgende:
Heb alle forten al
Sowieso bijna alle collectibles binnen, waarschijnlijk tik ik dit weekend de 50 uur speeltijd wel aan.
Ik heb er nu verschillende geprobeerd maar ik vind er geen enkele leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige zijn superleuk, anderen zijn heel erg moeilijk
Gisteren bijna een half uur gezocht naar één animus fragment in The Blue Hole, en nog steeds niet gevonden
Dit is ook de eerste AC game waarbij ik het ook echt leuk vind om alle locaties te ontdekken en alle collectibles te verzamelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:54 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zit nu op 38 uur maar er moet nog heel wat gebeuren.
In geen enkele AC game heb ik zoveel tijd gestoken als in deze.
Dankzij GTA, Fifa 14 en nu Black flag begin ik steeds meer leef-je-nog berichtjes te krijgen![]()
Komt trouwens regelmatig voor dat ik overdag die piratenliedjes gewoon in m'n hoofd heb zitten
[..]
Ik heb er nu verschillende geprobeerd maar ik vind er geen enkele leuk![]()
Nog voordat ik me kan verstoppen word ik al aangevallen door de haaien, om gek van te worden.
Speel je die elite ontwerpen vrij door alle collectables op zo'n zeelocatie te verzamelen of ligt het ontwerp ergens verstopt?
Ook niet als je hem tagged op de map? Dan krijg je een idee van waar het ding is en hoe hoog of laag het van je huidige positie is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige zijn superleuk, anderen zijn heel erg moeilijk
Gisteren bijna een half uur gezocht naar één animus fragment in The Blue Hole, en nog steeds niet gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |