Overal worden ze al doodleuk verkocht maar reviews mogen nog niet verschijnen van ubisoftquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.
Gisteravond zitten spelen, blijkt dat ik in mn vorige spel toch al best ver was want ik zit nu in sequence 6 en dat herken ik nog allemaal vaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh thanks, dan moet deel 3 nog wel lukken.
Was ik ooit eens aan begonnen, maar wegens een herinstall van mn pc de savegames kwijt en nooit meer opnieuw begonnen tot vorige week. Eerste keer was ik wel wat verder, maar nog ook niet heel lang die indiaan.
Nee, als je het schip kaapt wordt het aan je vloot toegevoegd. Je Jackdaw blijf je altijd behoudenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef eight het volgende:
Nadat ik een zeeslag gewonnen heb kies ik er altijd voor op de Jackdaw te repareren.
Als ik er nu voor kies om het andere schip te kapen, ben ik dan de gemaakte upgrades van de Jakdaw kwijt?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, als je het schip kaapt wordt het aan je vloot toegevoegd. Je Jackdaw blijf je altijd behouden
Ik heb gisteren zo'n legendarisch schip gevonden.
En nog geen 30 seconden later was ik er geweest
Dat zeker. Echt drijvende forten zijn het. Het mooie was dat ik hem in mijn vizier had en ik even afgeleid was door de aanblik van dat ding.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. Echt drijvende forten zijn het. Het mooie was dat ik hem in mijn vizier had en ik even afgeleid was door de aanblik van dat ding.
Toen zei een matroos: "She's comin' right at us!"
En toen was het snel voorbij
Sommige zijn best vet, andere zijn meh. Persoonlijke voorkeur denk ik, maar zelf vind ik ze er over het algemeen goed uitzien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:39 schreef Romanus het volgende:
Hoe zien de outfits van Edward er uit? Ik vond in AC3 eigenlijk maar 2 outfits (standaard en die van die oude kerel) er vet uitzien
Hoeveel zijn het er +/- ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn best vet, andere zijn meh. Persoonlijke voorkeur denk ik, maar zelf vind ik ze er over het algemeen goed uitzien.
Pfoe, ik denk dat ik er een stuk of 20 gezien heb. Zal straks eens controleren. Hieronder zijn ook outfits van Altaïr, Ezio en Connor.quote:
Hoe bedoel je? Als je een schatkaart hebt en je vind de schat, dan zie je meteen dat je de schat kan opgraven met B of rondje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:
Hoe kom ik aan schatkist gereedschap?
Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
hoe kan het pak van conner erin zitten,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pfoe, ik denk dat ik er een stuk of 20 gezien heb. Zal straks eens controleren. Hieronder zijn ook outfits van Altaïr, Ezio en Connor.
Nee, niet dat ik weet. Is verhaaltechnisch zo bedachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hoe kan het pak van conner erin zitten,zit ie bejaarde gek van 3 er ook in?
Wel jammer dat mensen van 113 jaar en ouder dat filmpje niet kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
De GameTrailers review:
http://www.gametrailers.c(...)v--black-flag-review
9.2
Typo gemaakt? Hier doet ie het wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel jammer dat mensen van 113 jaar en ouder dat filmpje niet kunnen bekijken.
31 12 1900 doet ie niet en ja ik had 12 31 1900 ingevuldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Typo gemaakt? Hier doet ie het wel.
Zo begreep ik het eerst ook. Blijkt dat er helemaal geen gereedschap nodig is maar dat je gewoon kunt graven als je bovenop de schat staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:
Hoe kom ik aan schatkist gereedschap?
Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef eight het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om metaal te verkrijgen behalve via de shipbattles?
De schepen die er heel veel van hebben verslaan me telkens, de schepen die een kleine hoeveelheid bij zich hebben zeilen meestal in "konvooi" met een groot schip en de schepen die een 'gemiddelde' voorraad hebben zijn nauwelijks te vinden.
Ja, ik heb een aantal upgrades gedaan, echter heb ik deze wel verdeeld ipv een gedeelte heel krachtig te maken. Misschien dat het daarom zo moeizaam gaat. Die brigs kan ik aan maar die kom ik maar weinig tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.
Schooners zijn best goed te doen, maar een brig of frigate hebben wel meer aan boord natuurlijk. Heb je je schip geupgrade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |