abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132676447
Heb ik net met moeite een schip verslagen ga ik dood tijdens het enteren in een gevecht :(
Balen dat je dan weer helemaal opnieuw kunt begonnen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2013 @ 22:33:50 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132676503
Ik ga zo eens spelen, en hopelijk kan ik een Man 'O War verschalken met mijn notendopje :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132676553
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.
Overal worden ze al doodleuk verkocht maar reviews mogen nog niet verschijnen van ubisoft
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132681739
Dat is correct. Ze mogen ook niet verkocht worden overigens, maar goed, dat is wat anders :P

Oh, tien uur, blij dat ik alles bewaar qua brieven en andere subtiele hints (dit stond in lettergrootte 20) wat de embargotijd is :')

[ Bericht 39% gewijzigd door Pheno op 29-10-2013 06:23:52 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132685071
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ahh thanks, dan moet deel 3 nog wel lukken.
Was ik ooit eens aan begonnen, maar wegens een herinstall van mn pc de savegames kwijt en nooit meer opnieuw begonnen tot vorige week. Eerste keer was ik wel wat verder, maar nog ook niet heel lang die indiaan.

Gisteravond zitten spelen, blijkt dat ik in mn vorige spel toch al best ver was want ik zit nu in sequence 6 en dat herken ik nog allemaal vaag.

Ik begin me langzaam af te vragen of ik III niet stiekem toch al uitgespeeld had en dat ik het vergeten ben :@

Hoe bevalt IV tot dusver voor de mensen die hem al spelen? Eigenlijk alle AC's heb ik alleen het verhaal gespeeld. Het boeit me niet om briefjes die door de lucht zweven achterna te rennen of veertjes te zoeken en dat soort flauwekul meer. Gewoon het verhaal en meestal (persoonlijke mening!) is dat flinterdun in de AC games.

Zit er nu wat meer diepgang in in deel IV? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132688498
Nadat ik een zeeslag gewonnen heb kies ik er altijd voor op de Jackdaw te repareren.
Als ik er nu voor kies om het andere schip te kapen, ben ik dan de gemaakte upgrades van de Jakdaw kwijt?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:33:12 #157
Brabo Bastard
pi_132691776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef eight het volgende:
Nadat ik een zeeslag gewonnen heb kies ik er altijd voor op de Jackdaw te repareren.
Als ik er nu voor kies om het andere schip te kapen, ben ik dan de gemaakte upgrades van de Jakdaw kwijt?
Nee, als je het schip kaapt wordt het aan je vloot toegevoegd. Je Jackdaw blijf je altijd behouden :)

Ik heb gisteren zo'n legendarisch schip gevonden.

En nog geen 30 seconden later was ik er geweest :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132694779
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, als je het schip kaapt wordt het aan je vloot toegevoegd. Je Jackdaw blijf je altijd behouden :)

Ik heb gisteren zo'n legendarisch schip gevonden.

En nog geen 30 seconden later was ik er geweest :')
_O-
Ze zien er allemaal wel vet uit :D
pi_132695052
Als goed is komt die morgen binnen. Ik ben niet zo van het varen ( AC2 vind ik geniaal..) maar ja, toch wil ik die shit spelen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:19:44 #160
Brabo Bastard
pi_132695125
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:06 schreef Michhas het volgende:

[..]

_O-
Ze zien er allemaal wel vet uit :D
Dat zeker. Echt drijvende forten zijn het. Het mooie was dat ik hem in mijn vizier had en ik even afgeleid was door de aanblik van dat ding.

Toen zei een matroos: "She's comin' right at us!"

En toen was het snel voorbij :')
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:21:39 #161
Brabo Bastard
pi_132695183
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132695646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat zeker. Echt drijvende forten zijn het. Het mooie was dat ik hem in mijn vizier had en ik even afgeleid was door de aanblik van dat ding.

Toen zei een matroos: "She's comin' right at us!"

En toen was het snel voorbij :')
_O-
pi_132695707
Hoe zien de outfits van Edward er uit? Ik vond in AC3 eigenlijk maar 2 outfits (standaard en die van die oude kerel) er vet uitzien :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:52:22 #164
Brabo Bastard
pi_132696049
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:39 schreef Romanus het volgende:
Hoe zien de outfits van Edward er uit? Ik vond in AC3 eigenlijk maar 2 outfits (standaard en die van die oude kerel) er vet uitzien :P
Sommige zijn best vet, andere zijn meh. Persoonlijke voorkeur denk ik, maar zelf vind ik ze er over het algemeen goed uitzien.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132696063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sommige zijn best vet, andere zijn meh. Persoonlijke voorkeur denk ik, maar zelf vind ik ze er over het algemeen goed uitzien.
Hoeveel zijn het er +/- ?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:02 #166
Brabo Bastard
pi_132696197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:53 schreef Romanus het volgende:

[..]

Hoeveel zijn het er +/- ?
Pfoe, ik denk dat ik er een stuk of 20 gezien heb. Zal straks eens controleren. Hieronder zijn ook outfits van Altaïr, Ezio en Connor.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132697008
Hoe kom ik aan schatkist gereedschap?

Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:44:58 #168
Brabo Bastard
pi_132697735
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:

Ben nu een paar uurtjes in Havana bezig. Heb alle collectables inmiddels gepakt.
Hoe bedoel je? Als je een schatkaart hebt en je vind de schat, dan zie je meteen dat je de schat kan opgraven met B of rondje.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132700448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Pfoe, ik denk dat ik er een stuk of 20 gezien heb. Zal straks eens controleren. Hieronder zijn ook outfits van Altaïr, Ezio en Connor.
hoe kan het pak van conner erin zitten, :( zit ie bejaarde gek van 3 er ook in? :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:23:32 #170
Brabo Bastard
pi_132702262
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

hoe kan het pak van conner erin zitten, :( zit ie bejaarde gek van 3 er ook in? :D
Nee, niet dat ik weet. Is verhaaltechnisch zo bedacht :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132707089
quote:
Wel jammer dat mensen van 113 jaar en ouder dat filmpje niet kunnen bekijken. ;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:01:36 #172
Brabo Bastard
pi_132707095
En ja hoor, win ik eindelijk een gevecht met een Man O' War, kan ik hem niet aan mijn fleet adden omdat het bij een zeecontract hoort :')

Wel flinke buit though :9

Dan maar op zoek naar een loner op de zee :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:02:20 #173
Brabo Bastard
pi_132707128
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wel jammer dat mensen van 113 jaar en ouder dat filmpje niet kunnen bekijken. ;(
Typo gemaakt? Hier doet ie het wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132707778
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Typo gemaakt? Hier doet ie het wel.
31 12 1900 doet ie niet en ja ik had 12 31 1900 ingevuld
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 oktober 2013 @ 10:13:06 #175
Brabo Bastard
pi_132716751
Hadden mensen gisteren ook last van het feit dat U-play er om de haverklap uit lag?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132721250
Ik heb hem binnen... Ben benieuwd !
pi_132722445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef CoExist het volgende:

Zo begreep ik het eerst ook. Blijkt dat er helemaal geen gereedschap nodig is maar dat je gewoon kunt graven als je bovenop de schat staat.
pi_132722721
Zijn er nog andere mogelijkheden om metaal te verkrijgen behalve via de shipbattles?

De schepen die er heel veel van hebben verslaan me telkens, de schepen die een kleine hoeveelheid bij zich hebben zeilen meestal in "konvooi" met een groot schip en de schepen die een 'gemiddelde' voorraad hebben zijn nauwelijks te vinden.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 oktober 2013 @ 13:40:56 #179
Brabo Bastard
pi_132722798
quote:
5s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef eight het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om metaal te verkrijgen behalve via de shipbattles?

De schepen die er heel veel van hebben verslaan me telkens, de schepen die een kleine hoeveelheid bij zich hebben zeilen meestal in "konvooi" met een groot schip en de schepen die een 'gemiddelde' voorraad hebben zijn nauwelijks te vinden.
Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.

Schooners zijn best goed te doen, maar een brig of frigate hebben wel meer aan boord natuurlijk. Heb je je schip geupgrade?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132723245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms vind je het al drijvend op zee, maar dat is echt weinig. En volgens mij kan je alleen op zee je materialen vinden dacht ik.

Schooners zijn best goed te doen, maar een brig of frigate hebben wel meer aan boord natuurlijk. Heb je je schip geupgrade?
Ja, ik heb een aantal upgrades gedaan, echter heb ik deze wel verdeeld ipv een gedeelte heel krachtig te maken. Misschien dat het daarom zo moeizaam gaat. Die brigs kan ik aan maar die kom ik maar weinig tegen.
Tegen een fregat verlies ik de strijd nog. Vannacht wel nog als laatste actie een kleine upgrade gedaan, moet nog kijken hoe dat uitpakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')