Geen AA is slechte zaak aangezien die consoles nog 10 jaar mee moetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso hebben consoles (ook de ps4/xbx1) nog altijd geen vsync en anti aliasing dus alleen die 2 dingen maken al een aardig verschil.
De nieuwe consoles zijn ook echt niet bijzonder qua hardware. De vorige generatie was een veel grotere stap vooruit. Ik denk dan ook niet dat deze generatie 10 jaar mee gaat..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef eight het volgende:
[..]
Geen AA is slechte zaak aangezien die consoles nog 10 jaar mee moeten
Zo dichtbij kom ik niet eensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef TJV het volgende:
Echt drama die legendaries, als ze je 1 keer rammen(en dat doen ze graag) ben je zo 2 à 3 healthbalkjes kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Leuk klusje voor morgen, al die items craften en jagen en shit. Ben ik weer een paar uur verder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb mijn eerste haai gevangen
Alleen maar omdat de potvis niet lukte
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:05 schreef TJV het volgende:
Wat heb je verder aan die forten? Alleen maar om je kaart bij te werken?Forten geven je ook de zeecontracten om te doen. En het zijn handige fast travel pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik pm je ffquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:04 schreef Rezania het volgende:
Maar dus niemand die vrienden wil worden om de fleet missions sneller te laten verlopen?
De white whale is echt niet normaal ik had alle upgrades gewoon nodig om dat ding te slopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk klusje voor morgen, al die items craften en jagen en shit. Ben ik weer een paar uur verder.
Gaat via uplay geloof ik. Username is daar ook Rezania.quote:
Die heb ik ook geprobeerd. Damn, ik kwam tot de helft voordat hij mij met zijn staart het water uit mepte. En de roeiboot was max, en de harpoenen moeten alleen nog elite worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:11 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb volgens mij echt 70% van mijn tijd op mijn schip gezeten andere schepen te mollen
[..]
De white whale is echt niet normaal ik had alle upgrades gewoon nodig om dat ding te slopen
Ik heb de white whale nog niet gedood maar kreeg wel een geinig trophy toen ik 't probeerde: "Moby Prik".quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook geprobeerd. Damn, ik kwam tot de helft voordat hij mij met zijn staart het water uit mepte. En de roeiboot was max, en de harpoenen moeten alleen nog elite worden.
Neemt niet weg dat het wel erg vet is om zo'n beest proberen te vangen
Dat is toch als je een orka harpoeneert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb de white whale nog niet gedood maar kreeg wel een geinig trophy toen ik 't probeerde: "Moby Prik".
Sorry, je hebt inderdaad gelijk. Wat een orka nou in hemelsnaam met Moby Dick (een witte potvis) heeft te maken is mij dan weer een raadsel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch als je een orka harpoeneert?
Mooie reclamestunt van Ubisoftquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef Zolder het volgende:
Goh, dit nieuwsbericht is wel toevallig. Al helemaal omdat het van 2 dagen geleden is.
http://jeugdjournaal.nl/i(...)nschip-getakeld.html
Het schip van Blackbeard is omhoog gehaald. In het nieuwsbericht wordt hij zwartbaard genoemd.
Nice!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wel:
http://fok.nl/623887
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |