Start>Database>Statistics>Overall.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:51 schreef Zolder het volgende:
Hoe kun je zien hoe lang je gespeeld hebt?
In het midden van Serranilla, coördinaten 287,137.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef CoExist het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Great White Shark kan vinden?
Thnx! Gevonden en gedood!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Start>Database>Statistics>Overall.
[..]
In het midden van Serranilla, coördinaten 287,137.
Nice! Welk level waren ze?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef TJV het volgende:
2 Man o' wars naast elkaar, gauw een rondje eromheen gevaren en van die kruitvaten gelegd. Dat was een flinke knal.
2 discs voor de 360 versie in ieder geval. 1 voor singleplayer en 1 voor multiplayer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Damn nog ff wachten op dit spel, in de rentepunten winkel van de ING besteld, duurt iets langer, maar ja wel 40 euro
Is het trouwens 1 schijfje of 2 zoals AC3?
Dan heb ik de pech dat ik telkens level 57 tegenkom of iets in die richtingquote:
Ik zit nog in 3quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Zit nog vrij vroeg in het spel hoor, net met Sequence 4 begonnen. Alle kanonnen naar het op 1 na hoogste niveau krijgen en dan doorknallen.
Oh?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, op de PS3 ziet hij er niet anders uit. Maar zoek eens op YouTube naar de footage van AC:4 op de PS4, zo komt hij er op de PC ook uit te zien.
die TXAA (@1:13) vind ik echt fijn. Ik erger me vaak tijdens het gamen aan van die 'flickering' dingenquote:
Beter!quote:
Oh, ik vond de PS4-versie namelijk al erg mooi.quote:
Sowieso hebben consoles (ook de ps4/xbx1) nog altijd geen vsync en anti aliasing dus alleen die 2 dingen maken al een aardig verschil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik vond de PS4-versie namelijk al erg mooi.Ik dacht dat ze daar gewoon een port van op de PC zouden leveren.
Wat? Nog steeds niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso hebben consoles (ook de ps4/xbx1) nog altijd geen vsync en anti aliasing dus alleen die 2 dingen maken al een aardig verschil.
Het word heeeeeeeel soms ingeprogrammeerd bij 720p titels, maar 1080p+AA is nog altijd onmogelijk helaas op de consoles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Nog steeds niet?Vsync snap ik wel dat dat niet zo makkelijk te regelen is op consoles, maar anti-aliasing moet toch wel te doen zijn.
Niet verwacht dat deze game zo gaaf zou worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
GameTrailers heeft wel gelijk. Tot op heden de beste AC, en de beste piratengame period. Ik vermaak me kostelijk met dit spel
Helaas niet toegankelijk offline.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
In de kapiteinshut van je schip, op de grote tafel.
Inderdaad! Ik had mijn verwachtingen behoorlijk bijgesteld na het teleurstellende deel 3. Maar deze nieuwe AC game overtreft tot nu toe mijn verwachtingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef eight het volgende:
[..]
Niet verwacht dat deze game zo gaaf zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |