Je kan chainen. Dus als je Y ingedrukt houd schiet hij automatisch al die weak points achter elkaar kapot, in plaats van 1 per keer. Stuk sneller en minder werkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit er nog een stap onder. Hoeveel kan je er targeten met de elite variant?
Dat is wel stoer jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan chainen. Dus als je Y ingedrukt houd schiet hij automatisch al die weak points achter elkaar kapot, in plaats van 1 per keer. Stuk sneller en minder werk
Die upgrade plans vind je in die underwater duik dingenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel stoer ja
Waar kan je dat elite ontwerp vinden? Want dat heb je nodig om dat ding
te maken.
Ik dacht ergens rond sequence 5-6-7.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef CoExist het volgende:
Godver! Ik word behoorlijk in de pan gehakt met die naval battles. Net een encounter met een legendarisch schip. Was echt kansloos.
Wanneer krijg je die duikerklok trouwens?
Grmbl, zo ver ben ik nog nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die upgrade plans vind je in die underwater duik dingen
[..]
Ik dacht ergens rond sequence 5-6-7.
Die bug had ik ook. Ging vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:35 schreef Rezania het volgende:
Vet spel.Maar mijn kanonnen maken geen geluid meer.
![]()
Dat hoop ik, want zo is zo'n zeegevecht toch minder episch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:49 schreef eight het volgende:
[..]
Die bug had ik ook. Ging vanzelf weer weg.
Precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
GameTrailers heeft wel gelijk. Tot op heden de beste AC, en de beste piratengame period. Ik vermaak me kostelijk met dit spel
Nee, op de PS3 ziet hij er niet anders uit. Maar zoek eens op YouTube naar de footage van AC:4 op de PS4, zo komt hij er op de PC ook uit te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef Geralt het volgende:
Ik heb zelf zo een beetje een idee dat ze met deel 3 twee opties hadden. Ofwel wat uiteindelijk deel 3 geworden is ofwel een piratenverhaal wat nu dus deel 4 geworden is.
En dat ze nu dus, omdat deel 3 niet heel erg goed ontvangen werd door de meesten dan maar vlug deel 4 erachteraan gooien.
Grafisch verwacht ik eigenlijk niet heel veel verbetering op de pc straks tov deeltje 3.
Ziet ie er op de consoles wel beduidend beter uit dan deel 3 op de consoles?
Volgens mij exact dezelfde engine toch?
Start>Database>Statistics>Overall.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:51 schreef Zolder het volgende:
Hoe kun je zien hoe lang je gespeeld hebt?
In het midden van Serranilla, coördinaten 287,137.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef CoExist het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Great White Shark kan vinden?
Thnx! Gevonden en gedood!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Start>Database>Statistics>Overall.
[..]
In het midden van Serranilla, coördinaten 287,137.
Nice! Welk level waren ze?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef TJV het volgende:
2 Man o' wars naast elkaar, gauw een rondje eromheen gevaren en van die kruitvaten gelegd. Dat was een flinke knal.
2 discs voor de 360 versie in ieder geval. 1 voor singleplayer en 1 voor multiplayer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Damn nog ff wachten op dit spel, in de rentepunten winkel van de ING besteld, duurt iets langer, maar ja wel 40 euro
Is het trouwens 1 schijfje of 2 zoals AC3?
Dan heb ik de pech dat ik telkens level 57 tegenkom of iets in die richtingquote:
Ik zit nog in 3quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Zit nog vrij vroeg in het spel hoor, net met Sequence 4 begonnen. Alle kanonnen naar het op 1 na hoogste niveau krijgen en dan doorknallen.
Oh?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, op de PS3 ziet hij er niet anders uit. Maar zoek eens op YouTube naar de footage van AC:4 op de PS4, zo komt hij er op de PC ook uit te zien.
die TXAA (@1:13) vind ik echt fijn. Ik erger me vaak tijdens het gamen aan van die 'flickering' dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |