Dat is toch als je een orka harpoeneert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb de white whale nog niet gedood maar kreeg wel een geinig trophy toen ik 't probeerde: "Moby Prik".
Sorry, je hebt inderdaad gelijk. Wat een orka nou in hemelsnaam met Moby Dick (een witte potvis) heeft te maken is mij dan weer een raadsel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch als je een orka harpoeneert?
Mooie reclamestunt van Ubisoftquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef Zolder het volgende:
Goh, dit nieuwsbericht is wel toevallig. Al helemaal omdat het van 2 dagen geleden is.
http://jeugdjournaal.nl/i(...)nschip-getakeld.html
Het schip van Blackbeard is omhoog gehaald. In het nieuwsbericht wordt hij zwartbaard genoemd.
Nice!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wel:
http://fok.nl/623887
Klopt echt niks van geloof ik, ik heb nooit meer dan wanted level 1 gehad.quote:
oh ik welquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt echt niks van geloof ik, ik heb nooit meer dan wanted level 1 gehad.
Krijg je dan Man o' Wars achter je aan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh ik weldie op 3 komen zijn moeilijk
Nope gewoon upgraded frigatequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg je dan Man o' Wars achter je aan?
Ah.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Naja ik had er 4 achter me aan 3 Spanjaarden en die gast
Ik heb alle forten maar even veroverd, werd er ook gek van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah.Dat heb ik bij zo'n fort, er liggen altijd schepen in de buurt.
Ben ik nu aan het doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb alle forten maar even veroverd, werd er ook gek van.
Ik probeer ze zo snel mogelijk te veroveren, maar met weapons en armour op 65% zijn die hard forts niet te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb alle forten maar even veroverd, werd er ook gek van.
Jawel, gewoon blijven varen en om en om mortieren en boordkanonnen gebruiken, dan kom je er zo doorheen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer ze zo snel mogelijk te veroveren, maar met weapons en armour op 65% zijn die hard forts niet te doen.
Ik heb die helemaal rechtsonder anders drie keer proberen te veroveren, iedere keer dood voordat 5 van de 9 defenses naar de klote waren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, gewoon blijven varen en om en om mortieren en boordkanonnen gebruiken, dan kom je er zo doorheen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef Michhas het volgende:
Maya outfit vandaag trouwens unlocked, wat een afschuwelijk lelijke outfit
Maar wel chill dat hij metal objects zoals kogels reflect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maya
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siren
En er is altijd ruimte voor Borderlands![]()
Sommige zijn superleuk, anderen zijn heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
Eindelijk die duikersklok. Nu alle wrakken af
Ik zit nu op 38 uur maar er moet nog heel wat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Michhas het volgende:
Heb alle forten al
Sowieso bijna alle collectibles binnen, waarschijnlijk tik ik dit weekend de 50 uur speeltijd wel aan.
Ik heb er nu verschillende geprobeerd maar ik vind er geen enkele leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige zijn superleuk, anderen zijn heel erg moeilijk
Gisteren bijna een half uur gezocht naar één animus fragment in The Blue Hole, en nog steeds niet gevonden
Dit is ook de eerste AC game waarbij ik het ook echt leuk vind om alle locaties te ontdekken en alle collectibles te verzamelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:54 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zit nu op 38 uur maar er moet nog heel wat gebeuren.
In geen enkele AC game heb ik zoveel tijd gestoken als in deze.
Dankzij GTA, Fifa 14 en nu Black flag begin ik steeds meer leef-je-nog berichtjes te krijgen![]()
Komt trouwens regelmatig voor dat ik overdag die piratenliedjes gewoon in m'n hoofd heb zitten
[..]
Ik heb er nu verschillende geprobeerd maar ik vind er geen enkele leuk![]()
Nog voordat ik me kan verstoppen word ik al aangevallen door de haaien, om gek van te worden.
Speel je die elite ontwerpen vrij door alle collectables op zo'n zeelocatie te verzamelen of ligt het ontwerp ergens verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |