BRON:quote:Yes, Ubisoft is working on a new Assassin’s Creed.
Following the huge success of Assassin’s Creed III, the new game will be made by an “all new team”. Fans will be able to experience a previously-unexplored time period with a new hero. Ubisoft believes it will “be another major leap forward for the franchise”.
During Ubisoft’s latest financial call, CEO Yves Guillemot teased that there will be “More details to come very soon.”
The next Assassin’s Creed will launch during fiscal year 2014 – meaning before April 2014.
Maar die komt niet, het is een 'van te voren nooit ondekte door de spelers tijdsperiode ''quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vond de setting van 3 wel tof, dus van mij mag de Amerikaanse Burgeroolog wel
SPOILER: Voor mensen die deel 3 niet hebben uitgespeeld / einde niet weten, deze niet openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wellicht de Franse Revolutie, Azië lijkt mij ook wel wat hebben (Genghis Khan wellicht, alhoewel dat misschien niet geheel past in de tijdsgeest van de Creed)Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Bombvis het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met de setting eromheen gaat.SPOILER: Voor mensen die deel 3 niet hebben uitgespeeld / einde niet weten, deze niet openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wellicht de Franse Revolutie, Azië lijkt mij ook wel wat hebben (Genghis Khan wellicht, alhoewel dat misschien niet geheel past in de tijdsgeest van de Creed)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zei ooit een of andere gozer van Ubisoft Brazilië dat de volgende AC daar afspeelde..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]Ben benieuwd, weer een onafhankelijkheidsoorlog (lijkt mij dan het meest voor de hand liggend als het Brazilië is) vind ik niet direct erg voor de hand liggen, alhoewel ik mij weinig andere scenario's in Brazilië voor kan stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zei ooit een of andere gozer van Ubisoft Brazilië dat de volgende AC daar afspeelde..Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
Dingen die ik echt niet vond kunnen in AC IIIquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik hoop alleen betere besturing en minder foutjes in de gameplay, wat AC3 was een beetje bar en boos.
Die shit was fucking awesome man.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef Devv het volgende:
Ik vind alles best, zolang ze missies met schepen achterwege laten.
die schepen waren echt supervet manquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef Devv het volgende:
Het had alleen geen kont meer met Assassins Creed te maken en hoewel vermakelijk was het niet bijster boeiend.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
die schepen waren echt supervet man.
Ik hoop voor 4 op ninja style in japan ofzo.
Dan sla ik hem ook over denk ik. Weinig trek an. AC3 stond naar mijn smaak al te ver van wat ik bij AC verwacht.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er gaat een gerucht dat het volgende deel met piraten te maken heeft las ik ergens... Maar dan laat ik hem links liggen, ik had zon grote haat aan die zee missies
Zoals het in AC1 eigenlijk was dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan sla ik hem ook over denk ik. Weinig trek an. AC3 stond naar mijn smaak al te ver van wat ik bij AC verwacht.
Ik wil binnen context opdrachten krijgen, binnen sociale stealth info inwinnen, acrobatische toeren uithalen zonder al teveel frustratie door beroerde uitwerking en daarna wil ik zelf keuze hebben hoe ik uiteindelijk die info gebruik om iemand om te leggen.
Maar dan minder repetief.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Zoals het in AC1 eigenlijk was dus.
Helemaal mee eens. Deel 1 heb ik helemaal kapot gespeeld. Wel een beetje aan de korte kant. 2 vond ik een stuk beter.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dan minder repetief.
Als ze in deel 1 al diverse opdrachtgevers hadden gegeven en meer variatie hadden bedacht dan was het een nog beter spel dan het wel was.
Deel 2 deed het dat betreft beter maar net iets teveel aan het handje van het spel. Grafisch werd met deel 2 ool gekozen voor meer mainstream: verzadigde, harde kleuren en onnodige aanpassingen aan bestaande karakters.
Deel 3 was tof maar had nog maar weinig met AC te maken IMO. Om maar te zwijgen over het ontzettend beroerde einde na een geweldige opbouw over alle delen én in het laatste spel zelf.
Mijn maag keert nog steeds om wanneer ik dat ding beklim.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vind dat ze terug moeten gaan naar de essentie van het spel. Sneaky sluipen, over daken rennen en fatsoenlijke gebouwen beklimmen (zoals die grote kerk in AC1 in Acre).
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
4 alweer.
Moet Revelations en 3 ook nog spelen.
Vanaf Revelations vind ik het bergafwaarts gaan met de serie!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
4 alweer.
Moet Revelations en 3 ook nog spelen.
Wat? Die waren juist super vet manquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef Devv het volgende:
Rome? In AC2 zat toch alleen Vaticaanstad missie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Evi_90 het volgende:
Inderdaad. Ben benieuwd.
Afgelopen weekend trouwens weer prima vermaakt met Brotherhood. Jemig was is het fijn om door Rome te rennen ipv Boston of NY.
er staat toch brotherhoodquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Rome? In AC2 zat toch alleen Vaticaanstad missie?
Assassin's Creedquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Rome? In AC2 zat toch alleen Vaticaanstad missie?
Fixed. In deel 2 hebben ze vooral de missies beter in het verhaal verweven (naar mijn smaak net iets teveel hier en daar). Ezio vond ik maar een vervelend figuur tot aan Revelations wat ironisch dan weer het minste deel was qua sfeer vond ik.quote:
Dit dus! Deel 1 op elke straathoek: God and his army of infidels! Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind 1 qua sfeer geniaal, dat hebben ze nooit meer weten terug te krijgen in de andere delen. 2 was ontzettend goed afgewerkt, maar miste die sfeer. Brotherhood vond ik heel leuk omdat het heel uitgebreid was, ondanks dat je maar in één stad was. Revelations vond ik niet zo spannend en deel 3 vond ik een prachtige frontier hebben, maar het spel zelf deed heel afgeraffeld aan en het voelde gewoon niet compleet.
Ik denk dat ik uiteindelijk dan toch voor Brotherhood zou gaan, omdat ik wel hou van die uitgebreide gameplay. Als ik nu een AC-spel erin zou moeten knallen zou het die ook worden.
Zoveel diep verstopte implicaties in deze post.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik hoop wel dat ze de sfeer een beetje westers houden... Ik vond de sfeer van Revelations toch wel wat minder.
-geforceerde gameplay elementen (1-pad's missies, afwijken = doodgaan)quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef zaktak het volgende:
net AC3 (alleen de hoofdlijn) uitgespeeld en ik heb me nergens aan gestoord. Het enige minpuntje vond ik dat de moorden op Haytham en Lee in een filmpje zaten en je dus alleen op X hoefde te drukken (bij Lee niet eens) verder een topspel met prachtige graphics!
Dikgedrukte had ik gister nog, na de laatste update (pc-versie), ik kon helemaal niks meer. Verder wacht ik nog steeds op het redden van mijn 1e landkoerier, die wordt al jarenlang aangevallen en kan ik niks aan doen.. Nee, qua bugs was dit wel één van de slechtste AC'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-geforceerde gameplay elementen (1-pad's missies, afwijken = doodgaan)
-onnodige gameplay elementen die niets met AC van doen hebben (huis opknappen voor nutteloos geld? beren vangen? wolven meppen? spelletjes spelen? micromanagement?)
-ontzettend veel bugs eerste periode na release, sommige zelfs spelbrekend (vast zitten in een cinematic en daar niet uit kunnen in een gold release?)
-afgeraffeld verhaal wat geen recht doet aan de opbouw van 2 delen en 2 aanvullingen die stuk voor stuk beter afgewerkt waren en iets groots opzette. Een filmpje van 2 minuten is onzin.
ik wil GVD gewoon informate verzamelen, samenzweringen ontmaskeren/aanvoeren en mensen sneaky benaderen en omleggen. Voor die andere dingen heb ik andere games volgens mij.
quote:Volgende week zal er in Londen een speciaal Assassin's Creed-evenement plaatsvinden. Volgens de laatste geruchten zal Assassin's Creed 4 aangekondigd worden en gaat de nieuwe Assassins Creed-game zich plaatsvinden in London tijdens WO II.
Interessante tijd en stad maar het lijkt me bijna onmogelijk om de kern van het spel te behouden met al die wapens. Je kunt moeilijk een Thompson of Mp44 ontwijkenquote:
Ach, we gaan gewoon door op de DLC, kan je gewoon onzichtbaar worden, heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:10 schreef Romanus het volgende:
[..]
Interessante tijd en stad maar het lijkt me bijna onmogelijk om de kern van het spel te behouden met al die wapens. Je kunt moeilijk een Thompson of Mp44 ontwijken
Ik heb de DLC niet, dus even opgezocht. Godverdomme manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, we gaan gewoon door op de DLC, kan je gewoon onzichtbaar worden, heb je nergens last van
Please sir, have any money? DIE!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dit dus! Deel 1 op elke straathoek: God and his army of infidels! Haha
Haha 1 is eigenlijk wel het gaafste. Afgezien van de saaie Desmond stukjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Please sir, have any money? DIE!Stomme schooiers.
Ik geloof het ook niet. V2-bombardementen en natuurlijk bommen afgeworpen door bommenwerpers e.d., maar voor de rest zie ik niet wat WW2 toevoegt aan een AC-spel in Londen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gerucht dat het tijdens WWII afspeelt.. ook in verband dat de plaats waar het event wordt gehouden is schijnbaar platgebombadeert tijdens WWII... En het zou dan in londen afspelen. Ik weet het net zo niet...
Gerucht zonder quote is hetzelfde als een wind laten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gerucht dat het tijdens WWII afspeelt.. ook in verband dat de plaats waar het event wordt gehouden is schijnbaar platgebombadeert tijdens WWII... En het zou dan in londen afspelen. Ik weet het net zo niet...
Als Desmond clues zoeken vond ik wel tf eigenlijk, al was er relatief weinig te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha 1 is eigenlijk wel het gaafste. Afgezien van de saaie Desmond stukjes.
http://nl.ign.com/news/29(...)ch-af-tijdens-wo-ii- hier danquote:Op maandag 25 februari 2013 07:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gerucht zonder quote is hetzelfde als een wind laten.
Het is een gerucht. Sinds wanneer hebben geruchten bronnen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook daar geen bron, geen uitspraak, geen hint. Half londen is gebombardeerd in WW2.
Voor hetzelfde geldt is het industriele revolutie, victoriaans, fin de ciecle, jack the ripper, holmes, als je al van londen mag spreken.
Oja klopt. Je kon dan een pen stelen ofzo. Verder weet ik het niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als Desmond clues zoeken vond ik wel tf eigenlijk, al was er relatief weinig te doen.
Mails lezen, stukje bij beetje erachter komen dat je gewoon bij Templars zat, wat eraan vast zat, subject 16. Het sfeertje klopte gewoon. Met het vertrek van producer was dat ineens weg en deel 2 onwards was de sfeer helaas veel meer mainstream/hardere kleuren en minder after effects.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Oja klopt. Je kon dan een pen stelen ofzo. Verder weet ik het niet meer.
Nu begint het me weer te dagen. Binnenkort maar even weer spelen. Lang geleden alweer. En Jade Raymond inderdaad, lekkah.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mails lezen, stukje bij beetje erachter komen dat je gewoon bij Templars zat, wat eraan vast zat, subject 16. Het sfeertje klopte gewoon. Met het vertrek van producer was dat ineens weg en deel 2 onwards was de sfeer helaas veel meer mainstream/hardere kleuren en minder after effects.
Ja dat klopt. Deel 1 heeft gewoon iets. Veel vonden het eentonig maar ik heb me er niet aan gestoord. Blijft 1 van mijn favoriete spellen of all time!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Behalve lekkah had ze wel grotendeels bepaald hoe de titel qua sfeer over moest komen, zodra ze weg was was die sfeer ook weg uit de games. Maakt het geen slechte games, maar wel minder apart.
Er komt anders wel steeds meer naar buiten blijkt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Et is dan ook een comic mensen...
Ik ... tsja. Als dit waar is, wacht ik de reviews af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Er komt anders wel steeds meer naar buiten blijkt...
http://www.n1ntendo.nl/ar(...)black-flag-uitgelekt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef peleetje het volgende:
Nou... als het waar is! Piraten, Tropisch gebied etc.. dan laat ik voor het eerst een AC game liggen.
Wéér geen mooie gebouwen om te beklimmen en historische steden om te bekijken.
AC gaat de heel snel de kant op van SC en dat is niet positief.
Wellicht een domme vraag, maar waar staat SC (in deze context) voor? Als het daadwerkelijk Caribisch gebied is twijfel ik ook heel erg of ik hem wel ga halen, heeft vrij weinig met AC te maken (ik zie het tenminste niet voor me hoe dat zou moeten zijn)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef peleetje het volgende:
Nou... als het waar is! Piraten, Tropisch gebied etc.. dan laat ik voor het eerst een AC game liggen.
Wéér geen mooie gebouwen om te beklimmen en historische steden om te bekijken.
AC gaat de heel snel de kant op van SC en dat is niet positief.
Splinter Cellquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag, maar waar staat SC (in deze context) voor? Als het daadwerkelijk Caribisch gebied is twijfel ik ook heel erg of ik hem wel ga halen, heeft vrij weinig met AC te maken (ik zie het tenminste niet voor me hoe dat zou moeten zijn)
Splinter Cell denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag, maar waar staat SC (in deze context) voor? Als het daadwerkelijk Caribisch gebied is twijfel ik ook heel erg of ik hem wel ga halen, heeft vrij weinig met AC te maken (ik zie het tenminste niet voor me hoe dat zou moeten zijn)
Ah ja, dank voor de uitleg. Ik wacht het wel af, wellicht word ik wel positief verrastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef peleetje het volgende:
[..]
Splinter Cell
Ubisoft vorige pareltje wat uiteindelijk ook een melkkoe werd. (Met steeds slechtere games en teleurgestelde fans)
Wie weet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah ja, dank voor de uitleg. Ik wacht het wel af, wellicht word ik wel positief verrast
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef peleetje het volgende:
Dit vind ik wel weer grappig...
Van de Assassins Creed Wikia
Ubisoft has made several statements about future installments. Amongst these are that the next game does not have to be set after Assassin's Creed III's American Revolutionary War setting,[1] and that settings such as World War II, Feudal Japan and Egypt are not likely to be featured as they are considered "boring" and unoriginal for Assassin's Creed
WW2, Japan en Egypte saai en niet orgineel voor een AC game.
En dan kom je met een piratensetting en een paar gare eilandjes!
Doodzonde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Romanus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Egypte van de Farao's etc is juist erg origineel. Weinig leuke spellen die daar over gaan. Bovendien prachtige steden. Vechten ook anders dan alleen maar zwaarden. Mocht het gerucht over piraten waar zijn dan is dat echte doodzonde
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
BRON:
http://nintendoeverything(...)sins-creed-for-fy14/
http://www.ign.com/articl(...)ime-period-developer
Speculatie kan dus hier! Ik hoop op 80 jarige oorlog tussen NL en Spanje.
Pluis halen uit een behaarde bierpens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef peleetje het volgende:
Kun je je mooi weer vermaken met die navel missies!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
Pluis halen uit een behaarde bierpens.
Die ouwe met die stok!?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik besef me nu dat áls het inderdaad waar is over de geruchten... Misschien kom je wel dan de mentor tegen van Conner uit deel 3.
Ja, die ja! ik denk ook wel dat dat intressant is als het inderdaad de opa van connor is waar je mee speeltquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die ouwe met die stok!?
1 van de weinige charachters uit AC3 waar een beetje pit in zat.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef Devv het volgende:
Het maakt mij niet uit, al was het Assassin's Creed: Antarctica. Ik zou het toch nog spelen .
Mag ik gamers als u dan danken voor het verhoeren van een verder prima franchise met deeltje 3 en daarna?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mag ik gamers als u dan danken voor het verhoeren van een verder prima franchise met deeltje 3 en daarna?
Ik zie niks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ja het is bevestigd dat het " Assassin's Creed IV black flag " heet. Ik zit op me telefoon. Maar de FB pagina van Assassins creed /ubisoft melde dit + boxart.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef CoExist het volgende:
Assassin's Creed IV: Black Flag. Piraten in de caribbean dus...
Ubisoft kennende maken ze ons 8 maanden lekker met video's en screenshots om vervolgens weer met een skeitgame aan te komen.
Ik vind AC III echt een deceptie. Zonde dat de AC franchise zich zelf zo om zeep helpt.
Eens. Het leek met name ontzettend afgeraffeld. Dat merkte ik vooral aan de dalende tendens in de missies, die tof begonnen (plottwist met Haytham), om vervolgens te verzanden in wat gare en hoogst irritante achtervolgingslevels. Ook de samenhang tussen het plot en de zijmissies klopte niet echt. De Connor waarmee je buiten de verhaalmissies speelde was eigenlijk een totaal ander personage.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef CoExist het volgende:
Assassin's Creed IV: Black Flag. Piraten in de caribbean dus...
Ubisoft kennende maken ze ons 8 maanden lekker met video's en screenshots om vervolgens weer met een skeitgame aan te komen.
Ik vind AC III echt een deceptie. Zonde dat de AC franchise zich zelf zo om zeep helpt.
Vast nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ben ik de énige op de wereld die de zeemissies écht behoorlijk kut vond?
Vooral saai en voorspelbaar. Spectaculair, maar saai en voorspelbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ben ik de énige op de wereld die de zeemissies écht behoorlijk kut vond?
Braaf slikken en jaknikken, dat gaat spellen beter maken idd.quote:
Deze manquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral saai en voorspelbaar. Spectaculair, maar saai en voorspelbaar.
[..]
Braaf slikken en jaknikken, dat gaat spellen beter maken idd.
Je mist het punt. Als ik middelmatige games geweldig moet vinden dan klopt er volgens mij iets niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Deze manEcht. Je wereld is echt in duigen hé hierdoor? Wat triest.
Het blijft een piratenspel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef emokid het volgende:
Daarnaast blijft nog steeds de kans dat het zich afspeelt rondom Europese wateren. Zie dat de protagonist blond is.
Je doet je naam eer aan. Deal with it. Ik ben niet alleen hierin.quote:
Maar dat doe ik toch juist? Volgens mij heb je echt geen idee meer wat je aan het posten bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Deal with it. Ik ben niet alleen hierin.
Dit is toch wel de mario kart in wording hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:01 schreef Devv het volgende:
Ik vind de reeks alleen maar sterker geworden. Het spel is veel rijker geworden door de vele side missions en side quests. Ik vind het een verademing dat je af kunt dwalen van de verhaallijn. Dat de essentie van het spel enigzins verloren is gegaan, daar kan ik persoonlijk wel mee leven. Ik vermaak mij toch wel.
Hij komt 29 oktober uit, AC3 30 oktober dus eigenlijk een jaar er tussen.quote:
Klopt, maar AC3 duurde 3 jaar?? Om te makenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hij komt 29 oktober uit, AC3 30 oktober dus eigenlijk een jaar er tussen.![]()
Bron : http://nintendoeverything(...)iv-black-flag-dated/
3jaar om te maken maar het was slecht afgewerkt en zat vol met bugs. Dan liever een game waar ze maar een paar maanden aan werken maar beter afgewerkt en zonder bugs.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar AC3 duurde 3 jaar?? Om te maken
Mwah, eerst maar eens afwachten tot er meer details komen. Ik zit ook niet echt te wachten op een piratenspel maar goed... De boxart ziet er wel weer gelikt uit en het spel word dit keer gemaakt door een ander team. (niet dezelfde die aan AC3 werkte) Dus wie weet...quote:
Haha dat gaat juist nooit lukken, ik gok op een revelations 2.0quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
3jaar om te maken maar het was slecht afgewerkt en zat vol met bugs. Dan liever een game waar ze maar een paar maanden aan werken maar beter afgewerkt en zonder bugs.
Revelations vind ik beter als AC3. Dus dat zou ik prima vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha dat gaat juist nooit lukken, ik gok op een revelations 2.0
Dit, valt me toch even (vies) tegen van AC..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef Evi_90 het volgende:
Bleh, geen piraten. In AC moet je historische gebouwen beklimmen. Bijv. de Notre Dame in Parijs.
Precies.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef peleetje het volgende:
[..]
Revelations vind ik beter als AC3. Dus dat zou ik prima vinden.![]()
Ach, we lopen allemaal wel te zeiken dat het een kutgame gaat worden. Na het zien van een paar geile trailers en gameplay beelden staat 90% van de zeikers op 29okt gewoon weer voor de winkel om een AC4 exemplaar op te halen!
En dan begint het gezeik weer dat het zo'n kutgame was....![]()
Tot Februari 2015, want dan kondigt Ubisoft AC5 aan.
Ze zeiden dat AC4 door een ander team wordt gemaakt dat er al wat langer mee bezig is, dus ze hebben meer dan een jaar tijd om het spel te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel vreemd dat ze zeggen dat AC3 het langste in ontwikkeling is geweest van alle games tot nu toe, en dat ze nu weer met een soort Brotherhood/Revelations komen. Als ze nou om de 2-3 jaar een game aanbieden, bieden ze de consument tenminste nog een beetje kwaliteit.
AC3 was voor mij de reden om nooit meer een AC game te halen, op de dag van release althans. AC4 vis ik straks wel uit de koopjesbak voor een ¤20 als ik wanhopig ben en niks meer heb om te spelen. Misschien bewaar ik die ¤20 zelfs wel en leg ik hem bij het spaargeld voor de PS4.
Alle studios hebben samen gewerkt aan AC3...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:46 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ze zeiden dat AC4 door een ander team wordt gemaakt dat er al wat langer mee bezig is, dus ze hebben meer dan een jaar tijd om het spel te maken.
Ik las ergens iets dat ze met verschillende teams aan verschillende AC's werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel vreemd dat ze zeggen dat AC3 het langste in ontwikkeling is geweest van alle games tot nu toe, en dat ze nu weer met een soort Brotherhood/Revelations komen. Als ze nou om de 2-3 jaar een game aanbieden, bieden ze de consument tenminste nog een beetje kwaliteit.
AC3 was voor mij de reden om nooit meer een AC game te halen, op de dag van release althans. AC4 vis ik straks wel uit de koopjesbak voor een ¤20 als ik wanhopig ben en niks meer heb om te spelen. Misschien bewaar ik die ¤20 zelfs wel en leg ik hem bij het spaargeld voor de PS4.
Ja dat zeiden ze bij AC3 ook, en dat was ook wel te merken op zich. Is het dus nu zeg maar nog wel Ubisoft die het maakt. maar dat er gewoon meerdere titels tegelijk in ontwikkeling zijn bij meerdere teams? Hoe dan ook, ik blijf bij wat ik zei; ik koop NOOIT meer een AC game op de release dag. Denk dat ik dit jaar The Last of Us en Watchdogs nog haal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:46 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ze zeiden dat AC4 door een ander team wordt gemaakt dat er al wat langer mee bezig is, dus ze hebben meer dan een jaar tijd om het spel te maken.
Zou best kunnen, maar lijkt me wel dom, want als AC4 te maken heeft met Connor zijn lineage, waarom zou je er dan een studio/team aan laten werken die niet aan AC3 heeft gewerkt, het enige deel van Connor?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik las ergens iets dat ze met verschillende teams aan verschillende AC's werken.
Het team van AC1 is -toen een ander team aan AC2/Brotherhood werkte- begonnen met AC3. Team wat aan AC: Revelations werkte is gelijk daarna begonnen met AC4.
Zoiets ofzo!![]()
Ach, lekker belangrijk ook.
Ja das een goeie... en geen idee!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar lijkt me wel dom, want als AC4 te maken heeft met Connor zijn lineage, waarom zou je er dan een studio/team aan laten werken die niet aan AC3 heeft gewerkt, het enige deel van Connor?
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Hopelijk de sumer/akkad periode, dat zou nog eens gaaf zijn en leent zich ook goed voor het verhaal.
Verder hoop ik dat ze kappen met de online mode, en fullsync crap ook eruit halen.
Dit...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:38 schreef CaasS het volgende:
Hoe tof ik piraten ook vind (trailer doet denken aan Pirates of the Caribbean) denk ik niet dat ik dit ga spelen, misschien budget. Jammer dat ze van het originele idee zijn afgestapt
Grappig ook dat ze aan het eind van de trailer nog even een hit erin stoppen, zodat het nog lijkt op een assassin's game. Ik denk toch dat dit over de top actie met dat simpele vecht systeem uit 3 wordt met wat verkennen/avontuur erin. En af en toe je cape op voor een hit.
Het gaat ongetwijfeld heel goed verkopen, dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel weer vet vind is dat de main character weer mysterieus wordt weggezet. Dat vond ik zo leuk in AC1. Je had het gevoel alsof je een legende was. Iemand in de trailer van ac1 noemt Altaïr ook een 'Angel of Death'![]()
Dit inderdaad. Ziet er goed uit, maar Assassin's Creed? Verander Kenway in een Jack Sparrow-achtig persoon en het is gewoon een leuke actiegamequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef peleetje het volgende:
De sfeer in de trailers van AC1 en 2 spreekt mij wel meer aan dan AC3 en 4.
En waar ik bij de vorige trailers nog wel een vaag idee had van het verhaal, is het mij bij de AC4 trailer niet duidelijk. We zien een Blackbeard die spreekt over Kenway als brute moordenaar, en Kenway die -op het einde- iemand vermoord. Maar... Asssassins/Templars?
Ik vind het vaag.
De reacties op AC3 zijn ook niet allemaal zo positief. Dus logisch dat we nu ook wat sceptisch zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Michhas het volgende:
2 foto's en een filmpje van 2 minuten en iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, jesus
AC3 was vet. Zeker niet zo vet als AC2 en de vervolgen daarop, maar desondanks een bovengemiddeld goede game.
Ik vond hem vooral grafisch erg tegenvallen als ik eerlijk ben. Op de pc dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
De reacties op AC3 zijn ook niet allemaal zo positief. Dus logisch dat we nu ook wat sceptisch zijn.
kthxbai groetjesaanjemoederquote:
Hmm... ik ben nou niet echt gecharmeerd van dat geklim in bomen. Vond die viewpoints in bomen echt drama.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)v-black-flag-images/
Screenshots.. Zo te zien ook in bomen klimmen etc... Dacht dat conner dat kon omdat hij in het woud is opgegroeit... Zie ook iets met een walvis..
Klopt volgens mij. Ik had het in ACIII ook als Kenway geprobeerd, maar toen donderde ik telkens uit de boom. Alleen Connor kon dat vanwege zijn indianenbloed.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)v-black-flag-images/
Screenshots.. Zo te zien ook in bomen klimmen etc... Dacht dat conner dat kon omdat hij in het woud is opgegroeit... Zie ook iets met een walvis..
Sinds wanneer moet een thread enkel positiefpraterij zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 03:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
kthxbai groetjesaanjemoeder
Kan dit topic niet behouden blijven aan mensen die interesse hebben en niet mensen die afgehaakt zijn en hun gal nog willen spuwen waar niemand in is geïnteresseerd?
Met een goede hoeveelheid buskruit moet dat verassen vast wel lukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat deze AC een hoop mensen aangenaam gaat verassen.
Moet niet enkel, maar mensen die adh van 1 screenshot zeggen dat het een kutgame word, en vervolgens nog 5 pagina's doorgaan hebben hier gewoon niks te zoeken. Maak dan een KLB topic aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een thread enkel positiefpraterij zijn?
Hmm als je het filmpje heel goed bekijkt (en dan met name de moord van Kenway op die gast aan het einde) dan zie je dat die gast wel degelijk een Templar is. (Er hangt in iedergeval een templar kruisje aan z'n jasje)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ziet er goed uit, maar Assassin's Creed? Verander Kenway in een Jack Sparrow-achtig persoon en het is gewoon een leuke actiegame
Er zijn ook mensen die naar aanleiding van 1 screenshot gelijk schreeuwen dat het de tofste game ooit gaat worden. Als je allee maar positieve reacties wil maak dan een 'AC4 - Ophemel' topic aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet niet enkel, maar mensen die adh van 1 screenshot zeggen dat het een kutgame word, en vervolgens nog 5 pagina's doorgaan hebben hier gewoon niks te zoeken. Maak dan een KLB topic aan.
Je gaat toch ook niet in het Steamtopic constant roepen dat Steam kut is, zuigt en dat je er geen gebruik van maakt? Dan ben je gewoon een mongool die een topic aan het verpesten is.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
kutserie, als die domme kutfilm ervan komt download ik em en keil ik em meteen weer van mn pc af zonder em te zien.
Lolwhutquote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
elke @%($&missie heeft insta-desync wanneer iemand je ziet, combat systeem werkt voor geen flikker, asassins creed 2 was het laatste goede deel van de serie daarna ging het downhill en nu is het dood.
En dan de game halen voor de PS4 dan is die in elk geval heel mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben niet eens verrast. Misschien dat ik dit spel ooit haal wanneer er alweer aardig wat korting overheen is gegaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:17 schreef peleetje het volgende:
Meer nieuws... (en niet positief)
Schijnt dat 40% van de game zich op zee afspeelt en voor de rest op een paar eilandjes en havenstadjes.![]()
http://www.insidegamer.nl(...)v-black-flag-preview
Damn... dit is toch geen AC game meer. Dit word gewoon een hack/slash game. Na het zien van de trailer was ik wel een beetje enthousiast maar nu...
40% gameplay op het freaking water!
Net zoals dat AC3 voor de PC veel mooier is vergeleken met de versie van de Xbox 360 / PS3 zeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan de game halen voor de PS4 dan is die in elk geval heel mooi
Iets in deze richting ja. in plaats van die sissy gayboy pirates.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil gewoon feudal Japan. Dual wield katana's ninja assassin shish kebab hatseflats.
Eerste details dus.. Ik denk dat dit een Budget game word of niet direct op release in ieder geval, die maanden komt er genoeg uit ( mario, Wind waker, KH HD, Pokemon X/Y ) dus heb wel zat te doen dan...quote:Ubisoft has officially lifted its embargo for Assassin’s Creed IV: Black Flag, and first details have started to arrive. We’ve compiled a bunch of information below. The details batch covers new gameplay elements, improvements, and a few story bits.
- Takes place in the earlier half of the 18th century
- Set off the east coast of Northern America where piracy thrives
- Stars Edward Kenway, father of Haytham and grandfather of Connor
- AC4 is part of the “Kenway saga” of Assassin’s Creed games
- Where Haytham and Connor were present at the dawn of a new democracy, Edward will be tested by the failure of the old one
- Edward is a more charming, clever, and reckless character than Connor
- When Black Flag starts, Edward is already a pirate
- Black Flag director Ashraf Ismail stressed that his global team was focusing on placing Edward into a more historically accurate take on this era – no parrots, no Krakens, no theme park shine
- Looking to be grittier, more true to the dark, rough reality of the era
- Ismail references Kurt Sutter’s twisted, gritty, grounded television show “Sons of Anarchy” a few times when describing his vision for a cast of characters that encompasses Charles Vane, Calico Jack, Blackbeard and more
- Montreal-based team
- Singapore, Sofia, Annecy, Kiev, Quebec City, Bucharest and Montpellier assisting on the project
- “first true naval overworld”
- Black Flag aims to blend between its land and aquatic experiences seamlessly
- Edward can dive off of his ship, swim to the shore of one of 50 or so locations in the Carribbean, and explore
- No loading or segmented feel for the above
- Variety in these locales
- Locations range from plantations and jungles to Mayan ruins and exotic coconut islands
- Three major cities: Havana (described as analogous to ACII’s Venice in terms of vertical emphasis), Nassau (the home of the so-called Republic of Pirates) and Kingston (a very dangerous, British-run city)
- Land-based portions are around 60% of Black Flag’s main missions
- Some Far Cry 3 developers are on board
- All of the game’s activities, from hunting and harpooning (water-based hunting) to exploring underwater environments, will feed into a larger sense of progression and evolution of play
- Edward can upgrade his equipment in a variety of ways
- Can upgrade the Jackdaw ship and its crew as well
- More complex and deeper ocean-based warfare compared to ACIII
- New weapon types, enemies, and challenges
- Edward uses a spyglass to view ships and islands from a distance, which communicates valuable information on a destination or foe prior to any sort of engagement
- Can exploit weather patterns, luring the opposition into less than ideal conditions such as dynamic storms, to their advantage
- Can board an enemy’s ship
- Your goal with any ship-to-ship fight is to eliminate the other captain
- How you choose to do this is up to the player
- Ship has a swivel gun
- Up to four pistols can be used depending on your upgrades
- Ubisoft wants to remove some of the barriers that previous games created, leaning more on open-ended directives
- Less about hand-holding and more about providing basic objectives with flexible conditions for satisfying said objectives
- Team is refining game systems for things like detection and stealth, so players better understand how the game “reads” their actions
- Ismail noted that his team has, from the start, been focused on building mechanics within the pirate theme that the story then supports – not the other way around
- Notoriety system has been tossed out since navigating the wide ocean and traveling from location to location makes this sort of “worldwide alert” illogical
- You are a person hired by Templar-controlled Abstergo Entertainment to research a pivotal moment in Desmond’s ancestry
- You’re told to look into Edward Kenway – and away you go
- Ubisoft is attempting to find the delicate balance between the game’s Caribbean setting – where the bulk of the game takes place – and its modern counterpart, where a significant amount of lore is held
- The team hopes that it can incentivize hardcore Assassin’s Creed fans to step outside the world of pirates and explore the Abstergo facility, by providing a variety of unnamed activities and information as a means of reward
Ja lijkt me ook niet echt een mooie setting. Vond het juist leuk dat de fictie was vervlochten in hoe de geschiedenis echt is gegaan.quote:
Qua missies vond ik 3 wel het vetst van alle delen. Vooral veel afwisseling. Over de setting heb je gelijk. Beetje sfeerloos en veel van hetzelfde. De info die er nu naar buiten is gebracht over deel 4 belooft weinig goeds....quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook niet echt een mooie setting. Vond het juist leuk dat de fictie was vervlochten in hoe de geschiedenis echt is gegaan.
-
Assassins creed 3 was echt lame. Amerikaanse bullshit en de steden waren ongelooflijk saai. De steden hadden geen eigen identiteit en leken beide op elkaar. Verder zijn de blokken en grote brede straten, geen mooie historie en gebouwen tenzij je Amerikaans bent, ook allemaal afknappers ten opzichte van bijv. Venetië, Damascus of Istanboel. zeegevechten sloeg ik zoveel mogelijk over en het verhaal lame. Je bent halverwege de game, ik geloof sequentie 6 voordat je goed en wel begint om als de volledige Connor te spelen. De rest was allemaal Haythem en jeugd onzin.
Ja lijkt me ook. Ze zijn de setting wat uit het oog verloren en proberen en nu bijna zo'n generieke rpg van te maken. Eerst ging het vooral om kijken hoe je die persoon kon vermoorden zonder op te vallen en alles eerst rustig verkennen en plannen. Echt een plan tegen de mensen die er wat toe deden in de organisatie van de Tempeliers.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua missies vond ik 3 wel het vetst van alle delen. Vooral veel afwisseling. Over de setting heb je gelijk. Beetje sfeerloos en veel van hetzelfde. De info die er nu naar buiten is gebracht over deel 4 belooft weinig goeds....
Moet je nagaan dat AC2 de beste is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:35 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond AC3 wel oke, ik vond het niet echt goed, maar kom op, Ezio had 3 delen om zich te developen, Connor komt en iedereen is in zijn aarsje genomen.
Nee, ik vond AC3 wel oke, maar de naval battles vond ik diarree.
Daarom vind ik het niet fijn dat Black Flag met piraten zal zijn. Jezus wat een kutzooi.
Ik dacht dat het met assassin's te maken had, niet JARJARBOTTLERUM 4.
klinkt goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Eerste details dus.. Ik denk dat dit een Budget game word of niet direct op release in ieder geval, die maanden komt er genoeg uit ( mario, Wind waker, KH HD, Pokemon X/Y ) dus heb wel zat te doen dan...
Whalers creed?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat er ook haaien in voorkomen en dat je op walvissen kunt jagen.
Ze hebben vanaf deel twee duidelijk de keuze gemaakt om zich meer te richten op een GTA-style free roaming wereld in plaats van het lineaire complotverhaal dat deel één had (ook als reactie op de vele kritiek). In deel twee was die balans tussen verhaal en de open wereld nog wel goed uitgewerkt, in deel drie leunde het wat te veel op de shit er omheen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Whalers creed?
Het heeft allemaal geen fuck meer te maken met de samenzweringen en intriges...
Terug naar je orange box jij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef vosss het volgende:
Nouja heel het verhaal in die AC reeks is flinterdun imo hoor
Deel één was juist mooi. Je werkte naar de personen toe die je moest ombrengen. Informatie vergaren en je tactiek bepalen zonder opgemerkt te worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben vanaf deel twee duidelijk de keuze gemaakt om zich meer te richten op een GTA-style free roaming wereld in plaats van het lineaire complotverhaal dat deel één had (ook als reactie op de vele kritiek). In deel twee was die balans tussen verhaal en de open wereld nog wel goed uitgewerkt, in deel drie leunde het wat te veel op de shit er omheen.
Hopelijk vinden ze de balans terug in vier, maar ik blijf het kut vinden dat die alweer zo snel uitkomt. Dat kan alleen maar een soortgelijke game opleveren, met weer dezelfde irritante dingen (zoals de crappy AI).
Juist niet... het verhaal in de games is misschien wat magertjes. Maar als je alles eromheen gaat lezen kom je erachter dat het een gigantische verhaallijn is waar feit en fictie dwars door elkaar heen lopen. Dat is het krachtige van de AC serie. Er is geen game die daaraan kan tippen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef vosss het volgende:
Nouja heel het verhaal in die AC reeks is flinterdun imo hoor
Het verhaal van één was redelijk tof, alleen vond ik Altaïr nogal inwisselbaar en was het Desmond-gedeelte eigenlijk boeiender. En na twee identieke moord-missies had ik de gameplay ook wel gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Deel één was juist mooi. Je werkte naar de personen toe die je moest ombrengen. Informatie vergaren en je tactiek bepalen zonder opgemerkt te worden.
Ze hebben nu met 3 en waarschijnlijk met 4 het hele 'blade in the crowd' principe weggegooid. In plaats van low-profile moorden plegen om achter de schermen de historie te veranderen en daar niets voor terug te krijgen van de mensen, ben je nu dus waarschijnlijk een brawny piraat die houdt van zinloos knokken, zuipen en neuken en daartussendoor wat moorden pleegt die toevallig ook nog tempeliers of medestanders blijken te zijn. De hele spanning tussen tempeliers en assassins in pleite. In plaats daarvoor zijn er persoonlijke vetes en zal het lastiger worden om de mysterie weer terug te brengen.
Voor sommigen misschien leuk dat ze voor deze nieuwe setting gaan, maar deze gebieden vertegenwoordigen 0,0 historische waarde. Al helemaal niet tussen tempeliers, kruisvaarders enzovoorts. De setting is gewoon te nieuw en ze proberen nu alles wat scheef in te passen zodat het schijnbaar A) vernieuwend is, B) aansluit bij het oude concept, C) een logische verhaallijn heeft en D) commercieel een succes is. Vooral dat laatste schijnt nogal de overhand te hebben, in plaats van een setting en tijdperk dat logisch aansluit bij de eerdere delen waarop voortborduurt moet gaan worden, kiezen ze een setting die aantrekkelijker is voor het grote publiek. Op zich kan je dat een bedrijf niet echt kwalijk nemen, het heeft alleen niet mijn voorkeur.
Die hele kut desmond hadden ze uberhaupt niet toe moeten voegen aan asassins creed, was veel beter spel geweest zonder.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Terug naar je orange box jij.
Flinterdun niet, zelden zo'n vertakt en goed uitgewerkt achtergrondverhaal gezien, alleen doen ze zich te makkelijk af om maar een "slot" te kunnen geven.
IMO had er gewoon een Desmond only met intervallen in de animus moeten komen om het einde uit te werken...
Heb hier echt nog nooit van gehoord, en het boeit me verder ook vrij weinig. Het verhaal van Assassin's Creed is een eigen verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook niet origineel want het verhaal is in de kern gebaseerd op de buitenaardse goden de an-una-ki (oftewel zij die van de hemel(an) naar (una) aarde(ki) kwamen. Genoeg over te lezen in de enuma elish (sumer-akkad) en de mahabharatta. (oud india) Laat dat nu net een van mijn studie objecten zijn geweest.
Ja leuk en aardig die paar pagina's.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Juist niet... het verhaal in de games is misschien wat magertjes. Maar als je alles eromheen gaat lezen kom je erachter dat het een gigantische verhaallijn is waar feit en fictie dwars door elkaar heen lopen. Dat is het krachtige van de AC serie. Er is geen game die daaraan kan tippen.
Kijk maar eens op de Assassinscreedwikia.
Nee dat is het dus niet, het is daarop gebaseerd. tenminste; indirect.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hier echt nog nooit van gehoord, en het boeit me verder ook vrij weinig. Het verhaal van Assassin's Creed is een eigen verhaal.
Idd heel vaak eerder gedaan in gamesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, het is daarop gebaseerd. tenminste; indirect.
Ben jij gehandicapped?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd heel vaak eerder gedaan in games
Overigens is het nooit onder stoelen of banken gestoken dat de basis voor assassins vs crusader uit een pulpboekje kwam. Het is de uitwerking die belangrijk is.
Gast, ik beroep me slechts op uitspraken van een ontwikkelaar. NIET die dingen die jij net opnoemt, maar het verhaal tussen Assassins en Kruisvaarders komt uit een pulpboekje van tig jaar geleden. Ze bestonden beiden maar in dat boek worden ze op elkaar gebonden. Maar je toont meteen aan waarom het achtergrondverhaal zo boeiend was: de grens tussen fictie en feit was flinterdun.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben jij gehandicapped?
Historische werken als pulp bestempelen..
Nee. Thief was een First Person Stealth. AC speelt net zoveel leentjebuur daar als bij Prince of Persia.quote:En de uitwerking van asassins creed is na 2 iig behoorlijk kut gedaan.
En trouwens, het hele concept is gejat van Thief.
Hmmm... Ben nog niet overtuigd. Ik zit toch een beetje in m'n maag met die zee gameplay. Volgens mij gaat dat niet werken en haalt het de snelheid uit de game. (tenzij je iedere keer maar 5min hoeft te varen maar dat zal wel niet.) En iedere keer als je door je spyglass tuurt en weer een walvis kunt afslachten, piraten helpen of een schip enteren klinkt ook een beetje saai. Als je alles 1x hebt gedaan ben je er klaar mee. Net als met al die beesten in AC3.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)irector/#more-114796
Q&A met director van de game. Ze willen trouw blijven aan de basispilaren ( freerunnen, stealth etc ) en 50 % is zee missies
Het kunnen jagen op dieren vind ik één van de beste toevoegingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Whalers creed?
Het heeft allemaal geen fuck meer te maken met de samenzweringen en intriges...
Het heeft alleen geen KUT met AC te maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Het kunnen jagen op dieren vind ik één van de beste toevoeging. Hoe vet zou het zijn als je straks gewoon op walvissen kunt jagen
.
Nouja, er is in iedergeval 1 iemand positief over AC4.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Het kunnen jagen op dieren vind ik één van de beste toevoeging. Hoe vet zou het zijn als je straks gewoon op walvissen kunt jagen
.
Nee maar goed... het is een leuke toevoeging. (Al is het wat saai na 3x.)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het heeft alleen geen KUT met AC te maken.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nee maar goed... het is een leuke toevoeging. (Al is het wat saai na 3x.)
Dat is voor mij nou juist de essentie van een AC game. Zaken die er absoluut in moeten zitten. (Al het overige zijn leuke toevoegingen.)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Een leuke toevoeging zou zijn: een goed verhaal, een historisch relevante setting, historisch relevante figuren, steden waarin je kunt freerunnen zonder het bloed onder je nagels vandaan te halen, je weet wel, meer van wat er goed was aan 1, 2, 2.1, 2.2.
En niet het slechtste uit deel 3 verzamelen en daar een spel van kleien.
Dit. Alleen voor het verhaal ga ik het al spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ga het spelen, slecht of niet, ik wil gewoon het verhaal blijven volgen.
En dan? 2 tommyguns mee in plaats van je hidden blade? Dan kunnen ze net zo goed dit team op de nieuwe Call of Duty zetten...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had liever een deel in Londen gehad, Parijs, 1890's of 1930's New York/chicago, dat soort dingen. Dit is een nat doorslagje van deel 3 maar wordt deel 4 genoemd?
Dat laatste vooral. Moet je die missie doen: 'Kill 3 guys with this and then 2 guys with that, (wij kauwen voor hoe jij het leukst ons spel kunt spelen, anders haal je het niet voor 100%.)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die hele kut desmond hadden ze uberhaupt niet toe moeten voegen aan asassins creed, was veel beter spel geweest zonder.
Daarnaast is het ook niet origineel want het verhaal is in de kern gebaseerd op de buitenaardse goden de an-una-ki (oftewel zij die van de hemel(an) naar (una) aarde(ki) kwamen. Genoeg over te lezen in de enuma elish (sumer-akkad) en de mahabharatta. (oud india) Laat dat nu net een van mijn studie objecten zijn geweest.
Daarom is het ook zo dom dat ze zijn afgestapt van die toffe puzelstukjes en zijn overgestapt op tergend kutte multiplayer en fullsync crap.
Hoezo dat dan? Het verhaal is 1 van de redenen dat ik ben afgeknapt op 3. Dat sloeg werkelijk alles.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dit. Alleen voor het verhaal ga ik het al spelen.
Jij snapt het, word niet goed van één stap naast de stippellijn lopen en meteen een fucking desync.. Had het dan een filmpje gemaakt ipv me die onzin te moeten laten lopen als ik toch niet mag afwijken van de stricte paden, en dan inderdaad dat gezemel over hoe je wie en waar moet doodmaken, en dat geen krekel je mag zien want stel je voor dat ze je zien en je stealth naar de klote is, je loopt rond met zware wapens.. maar het zou te gek voor woorden zijn die te gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan? 2 tommyguns mee in plaats van je hidden blade? Dan kunnen ze net zo goed dit team op de nieuwe Call of Duty zetten...
[..]
Dat laatste vooral. Moet je die missie doen: 'Kill 3 guys with this and then 2 guys with that, (wij kauwen voor hoe jij het leukst ons spel kunt spelen, anders haal je het niet voor 100%.)![]()
Fuck die shit.![]()
Ja dat inderdaad. Speelde gister nog eventjes AC 1. Was wel leuk om nog een keer te doen. Daar was het nog echt, doe het stealth en je hebt weinig problemen. Of, je bereidt je niet voor en rusht rond maar je hebt kans dat je die gast de halve map moet 'chasen'. Vond ook dat Altaïr veel meer tussen de mensen past. Minder opvallende wapens en shit. Niemand weet eigenlijk wie hij is terwijl Ezio op het laatst zo'n beetje een celebrity was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij snapt het, word niet goed van één stap naast de stippellijn lopen en meteen een fucking desync.. Had het dan een filmpje gemaakt ipv me die onzin te moeten laten lopen als ik toch niet mag afwijken van de stricte paden, en dan inderdaad dat gezemel over hoe je wie en waar moet doodmaken, en dat geen krekel je mag zien want stel je voor dat ze je zien en je stealth naar de klote is, je loopt rond met zware wapens.. maar het zou te gek voor woorden zijn die te gebruiken.
Ja maar niet als je aan verplichte onzin moet voldoen. Om een missie te halen wil ik vrij zijn. Ik wil alles halen hoe ik dat leuk vind, niet alles halen op een manier die de game je voorkauwt. Assassinate 3 mensen zo, en 4 mensen zo. Ik wil dat gvd zelf bepalen. Als ik rambostyle die gasten wil neerhoeken met een reusachtige bijl dan wil ik dat doen. Als ik de missie maar haal.quote:
Mensen willen gewoon altijd wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja, er is in iedergeval 1 iemand positief over AC4.
Edit: en op walvissen kun je jagen!
Ik denk dat 't bootje vergelijkbaar is met 't paard uit de vorige delen. (Met de uitzondering dat je niet kunt fluiten en dat hij dan komt aanhobbeld)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon altijd wat te zeiken hebben. Ik vond het klimmen door de bomen en het jagen op dieren juist geweldig, en we krijgen er straks nog meer van. De bootmissies vond ik iets minder. Maar dat kwam meer omdat het irritatieniveau om 100% te halen soms erg hoog was. En je kon nauwelijks echt gebruik maken van je opties. Ik neem aan dat dit straks beter gebalanceerd is en dat je ook buiten de missies om kunt varen, aangezien boten een groter aandeel lijken te krijgen.
Ik ben echt benieuwd naar de echte beelden. Ik denk namelijk serieus dat dit één van de betere delen gaat worden.
![]()
Gebruik van wapens ligt natuurlijk aan de user hè. Ik klom in AC3 veel liever op de huizen, pakte die haak en hing iemand op, heb bijna nooit een vuurwapen gekocht (kocht sowieso amper wapens, met die Tomahawk kon je het hele spel uitspelen)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vind het jammer dat de focus ook steeds meer op vuurwapens komt te liggen. Had je in AC2abc nog een primitief pistooltje dat je eigenlijk bijna nooit gebruikte.
In AC3 kocht je die dubbelloops en je knalde op een afstandje al de sterkste vijand neer, even weglopen, herladen en weer schieten..
Terwijl het man tot man gevecht juist zo leuk is aan AC.
Hier ook echt alleen de meegeleverde wapens gebruikt...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gebruik van wapens ligt natuurlijk aan de user hè. Ik klom in AC3 veel liever op de huizen, pakte die haak en hing iemand op, heb bijna nooit een vuurwapen gekocht (kocht sowieso amper wapens, met die Tomahawk kon je het hele spel uitspelen)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef Evi_90 het volgende:
Bleh, geen piraten. In AC moet je historische gebouwen beklimmen. Bijv. de Notre Dame in Parijs.
Ook een 180 graden draai gemaakt!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:16 schreef Evi_90 het volgende:
Ziet er best cool uit.Ben wel benieuwd eigenlijk.
Mijn 56k modem had hier moeite mee..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Devv het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren voordat spellen er grafisch ook zo goed uitzien als de CGI uit de trailer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:42 schreef peleetje het volgende:
[..]
[..]
Ook een 180 graden draai gemaakt!![]()
(zoals de meeste denk ik)
Crysis 3 komt al aardig in de buurt. Dit jaar de PS4 en Xbox720 op de markt, gaat ook wel weer een lekkere boost geven in de graphics. Paar jaar hooguit dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Devv het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren voordat spellen er grafisch ook zo goed uitzien als de CGI uit de trailer.
[ afbeelding ]
Zo denk ik er ook over... :-)quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef Evi_90 het volgende:
[..]I know.
Dat leert maar weer eens dat ik niet te snel moet (voor)oordelen.
Maar goed, ik zal 'm toch wel halen denk ik. Al is het maar alleen om de AC collectie compleet te houden
Wat een ruk spel wordt het zeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef emokid het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)eplay-reveal-trailer
Gameplay trailer.
Hm, ophangen aan een haak? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ben ik nog niet tegengekomen. Moet je die aanschaffen in zo'n winkel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gebruik van wapens ligt natuurlijk aan de user hè. Ik klom in AC3 veel liever op de huizen, pakte die haak en hing iemand op, heb bijna nooit een vuurwapen gekocht (kocht sowieso amper wapens, met die Tomahawk kon je het hele spel uitspelen)
Kappen nou! Das gewoon erkennen dat heel deel 3 waardeloos was, terwijl dat ook weer niet het geval was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef Jivis het volgende:
Ze zijn ook alweer begonnen aan het volgende deel.
http://www.pu.nl/artikele(...)ack-flag-opvolger-2/
Nee, je krijgt in het spel een werphaak (geen idee wanneer precies). Dan kan je in bomen klimmen / uitsteeksels van daken, een tegenstander selecteren, haak in hem gooien en je zelf naar achter laten vallen. Een tegenstander zal je dan opgehangen in de lucht zien bungelen. Ziet er nogal wreed uit, daarom ook wel aardig om te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, ophangen aan een haak? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ben ik nog niet tegengekomen. Moet je die aanschaffen in zo'n winkel?
Ah ok. Dat ding gebruik ik best vaak, maar dan gewoon vanaf de grond. Als je ze dan daar hangt ben je hem dus wel kwijt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, je krijgt in het spel een werphaak (geen idee wanneer precies). Dan kan je in bomen klimmen / uitsteeksels van daken, een tegenstander selecteren, haak in hem gooien en je zelf naar achter laten vallen. Een tegenstander zal je dan opgehangen in de lucht zien bungelen. Ziet er nogal wreed uit, daarom ook wel aardig om te doen
Ja, dan ben je hem kwijt. Zelfde als dat je hem gebruikt in een counter, dan ben je hem ook kwijtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah ok. Dat ding gebruik ik best vaak, maar dan gewoon vanaf de grond. Als je ze dan daar hangt ben je hem dus wel kwijt?
Hm, nog nooit meegemaakt dat ik hem kwijt raakte. Althans, gebruik hem regelmatig maar nog nooit op geweest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dan ben je hem kwijt. Zelfde als dat je hem gebruikt in een counter, dan ben je hem ook kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |