Hmm... ik ben nou niet echt gecharmeerd van dat geklim in bomen. Vond die viewpoints in bomen echt drama.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)v-black-flag-images/
Screenshots.. Zo te zien ook in bomen klimmen etc... Dacht dat conner dat kon omdat hij in het woud is opgegroeit... Zie ook iets met een walvis..
Klopt volgens mij. Ik had het in ACIII ook als Kenway geprobeerd, maar toen donderde ik telkens uit de boom. Alleen Connor kon dat vanwege zijn indianenbloed.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)v-black-flag-images/
Screenshots.. Zo te zien ook in bomen klimmen etc... Dacht dat conner dat kon omdat hij in het woud is opgegroeit... Zie ook iets met een walvis..
Sinds wanneer moet een thread enkel positiefpraterij zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 03:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
kthxbai groetjesaanjemoeder
Kan dit topic niet behouden blijven aan mensen die interesse hebben en niet mensen die afgehaakt zijn en hun gal nog willen spuwen waar niemand in is geïnteresseerd?
Met een goede hoeveelheid buskruit moet dat verassen vast wel lukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat deze AC een hoop mensen aangenaam gaat verassen.
Moet niet enkel, maar mensen die adh van 1 screenshot zeggen dat het een kutgame word, en vervolgens nog 5 pagina's doorgaan hebben hier gewoon niks te zoeken. Maak dan een KLB topic aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een thread enkel positiefpraterij zijn?
Hmm als je het filmpje heel goed bekijkt (en dan met name de moord van Kenway op die gast aan het einde) dan zie je dat die gast wel degelijk een Templar is. (Er hangt in iedergeval een templar kruisje aan z'n jasje)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ziet er goed uit, maar Assassin's Creed? Verander Kenway in een Jack Sparrow-achtig persoon en het is gewoon een leuke actiegame
Er zijn ook mensen die naar aanleiding van 1 screenshot gelijk schreeuwen dat het de tofste game ooit gaat worden. Als je allee maar positieve reacties wil maak dan een 'AC4 - Ophemel' topic aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet niet enkel, maar mensen die adh van 1 screenshot zeggen dat het een kutgame word, en vervolgens nog 5 pagina's doorgaan hebben hier gewoon niks te zoeken. Maak dan een KLB topic aan.
Je gaat toch ook niet in het Steamtopic constant roepen dat Steam kut is, zuigt en dat je er geen gebruik van maakt? Dan ben je gewoon een mongool die een topic aan het verpesten is.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
kutserie, als die domme kutfilm ervan komt download ik em en keil ik em meteen weer van mn pc af zonder em te zien.
Lolwhutquote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
elke @%($&missie heeft insta-desync wanneer iemand je ziet, combat systeem werkt voor geen flikker, asassins creed 2 was het laatste goede deel van de serie daarna ging het downhill en nu is het dood.
En dan de game halen voor de PS4 dan is die in elk geval heel mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel vreemd dat ze zeggen dat AC3 het langste in ontwikkeling is geweest van alle games tot nu toe, en dat ze nu weer met een soort Brotherhood/Revelations komen. Als ze nou om de 2-3 jaar een game aanbieden, bieden ze de consument tenminste nog een beetje kwaliteit.
AC3 was voor mij de reden om nooit meer een AC game te halen, op de dag van release althans. AC4 vis ik straks wel uit de koopjesbak voor een ¤20 als ik wanhopig ben en niks meer heb om te spelen. Misschien bewaar ik die ¤20 zelfs wel en leg ik hem bij het spaargeld voor de PS4.
Ik ben niet eens verrast. Misschien dat ik dit spel ooit haal wanneer er alweer aardig wat korting overheen is gegaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:17 schreef peleetje het volgende:
Meer nieuws... (en niet positief)
Schijnt dat 40% van de game zich op zee afspeelt en voor de rest op een paar eilandjes en havenstadjes.![]()
http://www.insidegamer.nl(...)v-black-flag-preview
Damn... dit is toch geen AC game meer. Dit word gewoon een hack/slash game. Na het zien van de trailer was ik wel een beetje enthousiast maar nu...
40% gameplay op het freaking water!
Net zoals dat AC3 voor de PC veel mooier is vergeleken met de versie van de Xbox 360 / PS3 zeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan de game halen voor de PS4 dan is die in elk geval heel mooi
Iets in deze richting ja. in plaats van die sissy gayboy pirates.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil gewoon feudal Japan. Dual wield katana's ninja assassin shish kebab hatseflats.
Eerste details dus.. Ik denk dat dit een Budget game word of niet direct op release in ieder geval, die maanden komt er genoeg uit ( mario, Wind waker, KH HD, Pokemon X/Y ) dus heb wel zat te doen dan...quote:Ubisoft has officially lifted its embargo for Assassin’s Creed IV: Black Flag, and first details have started to arrive. We’ve compiled a bunch of information below. The details batch covers new gameplay elements, improvements, and a few story bits.
- Takes place in the earlier half of the 18th century
- Set off the east coast of Northern America where piracy thrives
- Stars Edward Kenway, father of Haytham and grandfather of Connor
- AC4 is part of the “Kenway saga” of Assassin’s Creed games
- Where Haytham and Connor were present at the dawn of a new democracy, Edward will be tested by the failure of the old one
- Edward is a more charming, clever, and reckless character than Connor
- When Black Flag starts, Edward is already a pirate
- Black Flag director Ashraf Ismail stressed that his global team was focusing on placing Edward into a more historically accurate take on this era – no parrots, no Krakens, no theme park shine
- Looking to be grittier, more true to the dark, rough reality of the era
- Ismail references Kurt Sutter’s twisted, gritty, grounded television show “Sons of Anarchy” a few times when describing his vision for a cast of characters that encompasses Charles Vane, Calico Jack, Blackbeard and more
- Montreal-based team
- Singapore, Sofia, Annecy, Kiev, Quebec City, Bucharest and Montpellier assisting on the project
- “first true naval overworld”
- Black Flag aims to blend between its land and aquatic experiences seamlessly
- Edward can dive off of his ship, swim to the shore of one of 50 or so locations in the Carribbean, and explore
- No loading or segmented feel for the above
- Variety in these locales
- Locations range from plantations and jungles to Mayan ruins and exotic coconut islands
- Three major cities: Havana (described as analogous to ACII’s Venice in terms of vertical emphasis), Nassau (the home of the so-called Republic of Pirates) and Kingston (a very dangerous, British-run city)
- Land-based portions are around 60% of Black Flag’s main missions
- Some Far Cry 3 developers are on board
- All of the game’s activities, from hunting and harpooning (water-based hunting) to exploring underwater environments, will feed into a larger sense of progression and evolution of play
- Edward can upgrade his equipment in a variety of ways
- Can upgrade the Jackdaw ship and its crew as well
- More complex and deeper ocean-based warfare compared to ACIII
- New weapon types, enemies, and challenges
- Edward uses a spyglass to view ships and islands from a distance, which communicates valuable information on a destination or foe prior to any sort of engagement
- Can exploit weather patterns, luring the opposition into less than ideal conditions such as dynamic storms, to their advantage
- Can board an enemy’s ship
- Your goal with any ship-to-ship fight is to eliminate the other captain
- How you choose to do this is up to the player
- Ship has a swivel gun
- Up to four pistols can be used depending on your upgrades
- Ubisoft wants to remove some of the barriers that previous games created, leaning more on open-ended directives
- Less about hand-holding and more about providing basic objectives with flexible conditions for satisfying said objectives
- Team is refining game systems for things like detection and stealth, so players better understand how the game “reads” their actions
- Ismail noted that his team has, from the start, been focused on building mechanics within the pirate theme that the story then supports – not the other way around
- Notoriety system has been tossed out since navigating the wide ocean and traveling from location to location makes this sort of “worldwide alert” illogical
- You are a person hired by Templar-controlled Abstergo Entertainment to research a pivotal moment in Desmond’s ancestry
- You’re told to look into Edward Kenway – and away you go
- Ubisoft is attempting to find the delicate balance between the game’s Caribbean setting – where the bulk of the game takes place – and its modern counterpart, where a significant amount of lore is held
- The team hopes that it can incentivize hardcore Assassin’s Creed fans to step outside the world of pirates and explore the Abstergo facility, by providing a variety of unnamed activities and information as a means of reward
Ja lijkt me ook niet echt een mooie setting. Vond het juist leuk dat de fictie was vervlochten in hoe de geschiedenis echt is gegaan.quote:
Qua missies vond ik 3 wel het vetst van alle delen. Vooral veel afwisseling. Over de setting heb je gelijk. Beetje sfeerloos en veel van hetzelfde. De info die er nu naar buiten is gebracht over deel 4 belooft weinig goeds....quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook niet echt een mooie setting. Vond het juist leuk dat de fictie was vervlochten in hoe de geschiedenis echt is gegaan.
-
Assassins creed 3 was echt lame. Amerikaanse bullshit en de steden waren ongelooflijk saai. De steden hadden geen eigen identiteit en leken beide op elkaar. Verder zijn de blokken en grote brede straten, geen mooie historie en gebouwen tenzij je Amerikaans bent, ook allemaal afknappers ten opzichte van bijv. Venetië, Damascus of Istanboel. zeegevechten sloeg ik zoveel mogelijk over en het verhaal lame. Je bent halverwege de game, ik geloof sequentie 6 voordat je goed en wel begint om als de volledige Connor te spelen. De rest was allemaal Haythem en jeugd onzin.
Ja lijkt me ook. Ze zijn de setting wat uit het oog verloren en proberen en nu bijna zo'n generieke rpg van te maken. Eerst ging het vooral om kijken hoe je die persoon kon vermoorden zonder op te vallen en alles eerst rustig verkennen en plannen. Echt een plan tegen de mensen die er wat toe deden in de organisatie van de Tempeliers.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua missies vond ik 3 wel het vetst van alle delen. Vooral veel afwisseling. Over de setting heb je gelijk. Beetje sfeerloos en veel van hetzelfde. De info die er nu naar buiten is gebracht over deel 4 belooft weinig goeds....
Moet je nagaan dat AC2 de beste is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:35 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond AC3 wel oke, ik vond het niet echt goed, maar kom op, Ezio had 3 delen om zich te developen, Connor komt en iedereen is in zijn aarsje genomen.
Nee, ik vond AC3 wel oke, maar de naval battles vond ik diarree.
Daarom vind ik het niet fijn dat Black Flag met piraten zal zijn. Jezus wat een kutzooi.
Ik dacht dat het met assassin's te maken had, niet JARJARBOTTLERUM 4.
klinkt goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Eerste details dus.. Ik denk dat dit een Budget game word of niet direct op release in ieder geval, die maanden komt er genoeg uit ( mario, Wind waker, KH HD, Pokemon X/Y ) dus heb wel zat te doen dan...
Whalers creed?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat er ook haaien in voorkomen en dat je op walvissen kunt jagen.
Ze hebben vanaf deel twee duidelijk de keuze gemaakt om zich meer te richten op een GTA-style free roaming wereld in plaats van het lineaire complotverhaal dat deel één had (ook als reactie op de vele kritiek). In deel twee was die balans tussen verhaal en de open wereld nog wel goed uitgewerkt, in deel drie leunde het wat te veel op de shit er omheen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Whalers creed?
Het heeft allemaal geen fuck meer te maken met de samenzweringen en intriges...
Terug naar je orange box jij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef vosss het volgende:
Nouja heel het verhaal in die AC reeks is flinterdun imo hoor
Deel één was juist mooi. Je werkte naar de personen toe die je moest ombrengen. Informatie vergaren en je tactiek bepalen zonder opgemerkt te worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben vanaf deel twee duidelijk de keuze gemaakt om zich meer te richten op een GTA-style free roaming wereld in plaats van het lineaire complotverhaal dat deel één had (ook als reactie op de vele kritiek). In deel twee was die balans tussen verhaal en de open wereld nog wel goed uitgewerkt, in deel drie leunde het wat te veel op de shit er omheen.
Hopelijk vinden ze de balans terug in vier, maar ik blijf het kut vinden dat die alweer zo snel uitkomt. Dat kan alleen maar een soortgelijke game opleveren, met weer dezelfde irritante dingen (zoals de crappy AI).
Juist niet... het verhaal in de games is misschien wat magertjes. Maar als je alles eromheen gaat lezen kom je erachter dat het een gigantische verhaallijn is waar feit en fictie dwars door elkaar heen lopen. Dat is het krachtige van de AC serie. Er is geen game die daaraan kan tippen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef vosss het volgende:
Nouja heel het verhaal in die AC reeks is flinterdun imo hoor
Het verhaal van één was redelijk tof, alleen vond ik Altaïr nogal inwisselbaar en was het Desmond-gedeelte eigenlijk boeiender. En na twee identieke moord-missies had ik de gameplay ook wel gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Deel één was juist mooi. Je werkte naar de personen toe die je moest ombrengen. Informatie vergaren en je tactiek bepalen zonder opgemerkt te worden.
Ze hebben nu met 3 en waarschijnlijk met 4 het hele 'blade in the crowd' principe weggegooid. In plaats van low-profile moorden plegen om achter de schermen de historie te veranderen en daar niets voor terug te krijgen van de mensen, ben je nu dus waarschijnlijk een brawny piraat die houdt van zinloos knokken, zuipen en neuken en daartussendoor wat moorden pleegt die toevallig ook nog tempeliers of medestanders blijken te zijn. De hele spanning tussen tempeliers en assassins in pleite. In plaats daarvoor zijn er persoonlijke vetes en zal het lastiger worden om de mysterie weer terug te brengen.
Voor sommigen misschien leuk dat ze voor deze nieuwe setting gaan, maar deze gebieden vertegenwoordigen 0,0 historische waarde. Al helemaal niet tussen tempeliers, kruisvaarders enzovoorts. De setting is gewoon te nieuw en ze proberen nu alles wat scheef in te passen zodat het schijnbaar A) vernieuwend is, B) aansluit bij het oude concept, C) een logische verhaallijn heeft en D) commercieel een succes is. Vooral dat laatste schijnt nogal de overhand te hebben, in plaats van een setting en tijdperk dat logisch aansluit bij de eerdere delen waarop voortborduurt moet gaan worden, kiezen ze een setting die aantrekkelijker is voor het grote publiek. Op zich kan je dat een bedrijf niet echt kwalijk nemen, het heeft alleen niet mijn voorkeur.
Die hele kut desmond hadden ze uberhaupt niet toe moeten voegen aan asassins creed, was veel beter spel geweest zonder.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Terug naar je orange box jij.
Flinterdun niet, zelden zo'n vertakt en goed uitgewerkt achtergrondverhaal gezien, alleen doen ze zich te makkelijk af om maar een "slot" te kunnen geven.
IMO had er gewoon een Desmond only met intervallen in de animus moeten komen om het einde uit te werken...
Heb hier echt nog nooit van gehoord, en het boeit me verder ook vrij weinig. Het verhaal van Assassin's Creed is een eigen verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook niet origineel want het verhaal is in de kern gebaseerd op de buitenaardse goden de an-una-ki (oftewel zij die van de hemel(an) naar (una) aarde(ki) kwamen. Genoeg over te lezen in de enuma elish (sumer-akkad) en de mahabharatta. (oud india) Laat dat nu net een van mijn studie objecten zijn geweest.
Ja leuk en aardig die paar pagina's.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Juist niet... het verhaal in de games is misschien wat magertjes. Maar als je alles eromheen gaat lezen kom je erachter dat het een gigantische verhaallijn is waar feit en fictie dwars door elkaar heen lopen. Dat is het krachtige van de AC serie. Er is geen game die daaraan kan tippen.
Kijk maar eens op de Assassinscreedwikia.
Nee dat is het dus niet, het is daarop gebaseerd. tenminste; indirect.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hier echt nog nooit van gehoord, en het boeit me verder ook vrij weinig. Het verhaal van Assassin's Creed is een eigen verhaal.
Idd heel vaak eerder gedaan in gamesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, het is daarop gebaseerd. tenminste; indirect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |