Hmm... ik ben nou niet echt gecharmeerd van dat geklim in bomen. Vond die viewpoints in bomen echt drama.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)v-black-flag-images/
Screenshots.. Zo te zien ook in bomen klimmen etc... Dacht dat conner dat kon omdat hij in het woud is opgegroeit... Zie ook iets met een walvis..
Klopt volgens mij. Ik had het in ACIII ook als Kenway geprobeerd, maar toen donderde ik telkens uit de boom. Alleen Connor kon dat vanwege zijn indianenbloed.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)v-black-flag-images/
Screenshots.. Zo te zien ook in bomen klimmen etc... Dacht dat conner dat kon omdat hij in het woud is opgegroeit... Zie ook iets met een walvis..
Sinds wanneer moet een thread enkel positiefpraterij zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 03:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
kthxbai groetjesaanjemoeder
Kan dit topic niet behouden blijven aan mensen die interesse hebben en niet mensen die afgehaakt zijn en hun gal nog willen spuwen waar niemand in is geīnteresseerd?
Met een goede hoeveelheid buskruit moet dat verassen vast wel lukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat deze AC een hoop mensen aangenaam gaat verassen.
Moet niet enkel, maar mensen die adh van 1 screenshot zeggen dat het een kutgame word, en vervolgens nog 5 pagina's doorgaan hebben hier gewoon niks te zoeken. Maak dan een KLB topic aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een thread enkel positiefpraterij zijn?
Hmm als je het filmpje heel goed bekijkt (en dan met name de moord van Kenway op die gast aan het einde) dan zie je dat die gast wel degelijk een Templar is. (Er hangt in iedergeval een templar kruisje aan z'n jasje)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ziet er goed uit, maar Assassin's Creed? Verander Kenway in een Jack Sparrow-achtig persoon en het is gewoon een leuke actiegame
Er zijn ook mensen die naar aanleiding van 1 screenshot gelijk schreeuwen dat het de tofste game ooit gaat worden. Als je allee maar positieve reacties wil maak dan een 'AC4 - Ophemel' topic aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet niet enkel, maar mensen die adh van 1 screenshot zeggen dat het een kutgame word, en vervolgens nog 5 pagina's doorgaan hebben hier gewoon niks te zoeken. Maak dan een KLB topic aan.
Je gaat toch ook niet in het Steamtopic constant roepen dat Steam kut is, zuigt en dat je er geen gebruik van maakt? Dan ben je gewoon een mongool die een topic aan het verpesten is.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
kutserie, als die domme kutfilm ervan komt download ik em en keil ik em meteen weer van mn pc af zonder em te zien.
Lolwhutquote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
elke @%($&missie heeft insta-desync wanneer iemand je ziet, combat systeem werkt voor geen flikker, asassins creed 2 was het laatste goede deel van de serie daarna ging het downhill en nu is het dood.
En dan de game halen voor de PS4 dan is die in elk geval heel mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel vreemd dat ze zeggen dat AC3 het langste in ontwikkeling is geweest van alle games tot nu toe, en dat ze nu weer met een soort Brotherhood/Revelations komen. Als ze nou om de 2-3 jaar een game aanbieden, bieden ze de consument tenminste nog een beetje kwaliteit.
AC3 was voor mij de reden om nooit meer een AC game te halen, op de dag van release althans. AC4 vis ik straks wel uit de koopjesbak voor een ¤20 als ik wanhopig ben en niks meer heb om te spelen. Misschien bewaar ik die ¤20 zelfs wel en leg ik hem bij het spaargeld voor de PS4.
Ik ben niet eens verrast. Misschien dat ik dit spel ooit haal wanneer er alweer aardig wat korting overheen is gegaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:17 schreef peleetje het volgende:
Meer nieuws... (en niet positief)
Schijnt dat 40% van de game zich op zee afspeelt en voor de rest op een paar eilandjes en havenstadjes.![]()
http://www.insidegamer.nl(...)v-black-flag-preview
Damn... dit is toch geen AC game meer. Dit word gewoon een hack/slash game. Na het zien van de trailer was ik wel een beetje enthousiast maar nu...
40% gameplay op het freaking water!
Net zoals dat AC3 voor de PC veel mooier is vergeleken met de versie van de Xbox 360 / PS3 zeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan de game halen voor de PS4 dan is die in elk geval heel mooi
Iets in deze richting ja. in plaats van die sissy gayboy pirates.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil gewoon feudal Japan. Dual wield katana's ninja assassin shish kebab hatseflats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |