Mijn maag keert nog steeds om wanneer ik dat ding beklim.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vind dat ze terug moeten gaan naar de essentie van het spel. Sneaky sluipen, over daken rennen en fatsoenlijke gebouwen beklimmen (zoals die grote kerk in AC1 in Acre).
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
4 alweer.
Moet Revelations en 3 ook nog spelen.
Vanaf Revelations vind ik het bergafwaarts gaan met de serie!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
4 alweer.
Moet Revelations en 3 ook nog spelen.
Wat? Die waren juist super vet manquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef Devv het volgende:
Ik vind alles best, zolang ze missies met schepen achterwege laten.
Rome? In AC2 zat toch alleen Vaticaanstad missie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Evi_90 het volgende:
Inderdaad. Ben benieuwd.
Afgelopen weekend trouwens weer prima vermaakt met Brotherhood. Jemig was is het fijn om door Rome te rennen ipv Boston of NY.
er staat toch brotherhoodquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Rome? In AC2 zat toch alleen Vaticaanstad missie?
Assassin's Creedquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Rome? In AC2 zat toch alleen Vaticaanstad missie?
Fixed. In deel 2 hebben ze vooral de missies beter in het verhaal verweven (naar mijn smaak net iets teveel hier en daar). Ezio vond ik maar een vervelend figuur tot aan Revelations wat ironisch dan weer het minste deel was qua sfeer vond ik.quote:
Dit dus! Deel 1 op elke straathoek: God and his army of infidels! Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind 1 qua sfeer geniaal, dat hebben ze nooit meer weten terug te krijgen in de andere delen. 2 was ontzettend goed afgewerkt, maar miste die sfeer. Brotherhood vond ik heel leuk omdat het heel uitgebreid was, ondanks dat je maar in één stad was. Revelations vond ik niet zo spannend en deel 3 vond ik een prachtige frontier hebben, maar het spel zelf deed heel afgeraffeld aan en het voelde gewoon niet compleet.
Ik denk dat ik uiteindelijk dan toch voor Brotherhood zou gaan, omdat ik wel hou van die uitgebreide gameplay. Als ik nu een AC-spel erin zou moeten knallen zou het die ook worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |