Zoveel diep verstopte implicaties in deze post.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik hoop wel dat ze de sfeer een beetje westers houden... Ik vond de sfeer van Revelations toch wel wat minder.
-geforceerde gameplay elementen (1-pad's missies, afwijken = doodgaan)quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef zaktak het volgende:
net AC3 (alleen de hoofdlijn) uitgespeeld en ik heb me nergens aan gestoord. Het enige minpuntje vond ik dat de moorden op Haytham en Lee in een filmpje zaten en je dus alleen op X hoefde te drukken (bij Lee niet eens) verder een topspel met prachtige graphics!
Dikgedrukte had ik gister nog, na de laatste update (pc-versie), ik kon helemaal niks meer. Verder wacht ik nog steeds op het redden van mijn 1e landkoerier, die wordt al jarenlang aangevallen en kan ik niks aan doen.. Nee, qua bugs was dit wel één van de slechtste AC'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-geforceerde gameplay elementen (1-pad's missies, afwijken = doodgaan)
-onnodige gameplay elementen die niets met AC van doen hebben (huis opknappen voor nutteloos geld? beren vangen? wolven meppen? spelletjes spelen? micromanagement?)
-ontzettend veel bugs eerste periode na release, sommige zelfs spelbrekend (vast zitten in een cinematic en daar niet uit kunnen in een gold release?)
-afgeraffeld verhaal wat geen recht doet aan de opbouw van 2 delen en 2 aanvullingen die stuk voor stuk beter afgewerkt waren en iets groots opzette. Een filmpje van 2 minuten is onzin.
ik wil GVD gewoon informate verzamelen, samenzweringen ontmaskeren/aanvoeren en mensen sneaky benaderen en omleggen. Voor die andere dingen heb ik andere games volgens mij.
quote:Volgende week zal er in Londen een speciaal Assassin's Creed-evenement plaatsvinden. Volgens de laatste geruchten zal Assassin's Creed 4 aangekondigd worden en gaat de nieuwe Assassins Creed-game zich plaatsvinden in London tijdens WO II.
Interessante tijd en stad maar het lijkt me bijna onmogelijk om de kern van het spel te behouden met al die wapens. Je kunt moeilijk een Thompson of Mp44 ontwijkenquote:
Ach, we gaan gewoon door op de DLC, kan je gewoon onzichtbaar worden, heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:10 schreef Romanus het volgende:
[..]
Interessante tijd en stad maar het lijkt me bijna onmogelijk om de kern van het spel te behouden met al die wapens. Je kunt moeilijk een Thompson of Mp44 ontwijken
Ik heb de DLC niet, dus even opgezocht. Godverdomme manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, we gaan gewoon door op de DLC, kan je gewoon onzichtbaar worden, heb je nergens last van
Please sir, have any money? DIE!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dit dus! Deel 1 op elke straathoek: God and his army of infidels! Haha
Haha 1 is eigenlijk wel het gaafste. Afgezien van de saaie Desmond stukjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Please sir, have any money? DIE!Stomme schooiers.
Ik geloof het ook niet. V2-bombardementen en natuurlijk bommen afgeworpen door bommenwerpers e.d., maar voor de rest zie ik niet wat WW2 toevoegt aan een AC-spel in Londen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gerucht dat het tijdens WWII afspeelt.. ook in verband dat de plaats waar het event wordt gehouden is schijnbaar platgebombadeert tijdens WWII... En het zou dan in londen afspelen. Ik weet het net zo niet...
Gerucht zonder quote is hetzelfde als een wind laten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gerucht dat het tijdens WWII afspeelt.. ook in verband dat de plaats waar het event wordt gehouden is schijnbaar platgebombadeert tijdens WWII... En het zou dan in londen afspelen. Ik weet het net zo niet...
Als Desmond clues zoeken vond ik wel tf eigenlijk, al was er relatief weinig te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha 1 is eigenlijk wel het gaafste. Afgezien van de saaie Desmond stukjes.
http://nl.ign.com/news/29(...)ch-af-tijdens-wo-ii- hier danquote:Op maandag 25 februari 2013 07:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gerucht zonder quote is hetzelfde als een wind laten.
Het is een gerucht. Sinds wanneer hebben geruchten bronnen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook daar geen bron, geen uitspraak, geen hint. Half londen is gebombardeerd in WW2.
Voor hetzelfde geldt is het industriele revolutie, victoriaans, fin de ciecle, jack the ripper, holmes, als je al van londen mag spreken.
Oja klopt. Je kon dan een pen stelen ofzo. Verder weet ik het niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als Desmond clues zoeken vond ik wel tf eigenlijk, al was er relatief weinig te doen.
Mails lezen, stukje bij beetje erachter komen dat je gewoon bij Templars zat, wat eraan vast zat, subject 16. Het sfeertje klopte gewoon. Met het vertrek van producer was dat ineens weg en deel 2 onwards was de sfeer helaas veel meer mainstream/hardere kleuren en minder after effects.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Oja klopt. Je kon dan een pen stelen ofzo. Verder weet ik het niet meer.
Nu begint het me weer te dagen. Binnenkort maar even weer spelen. Lang geleden alweer. En Jade Raymond inderdaad, lekkah.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mails lezen, stukje bij beetje erachter komen dat je gewoon bij Templars zat, wat eraan vast zat, subject 16. Het sfeertje klopte gewoon. Met het vertrek van producer was dat ineens weg en deel 2 onwards was de sfeer helaas veel meer mainstream/hardere kleuren en minder after effects.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |