Ik geloof het ook niet. V2-bombardementen en natuurlijk bommen afgeworpen door bommenwerpers e.d., maar voor de rest zie ik niet wat WW2 toevoegt aan een AC-spel in Londen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gerucht dat het tijdens WWII afspeelt.. ook in verband dat de plaats waar het event wordt gehouden is schijnbaar platgebombadeert tijdens WWII... En het zou dan in londen afspelen. Ik weet het net zo niet...
Gerucht zonder quote is hetzelfde als een wind laten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gerucht dat het tijdens WWII afspeelt.. ook in verband dat de plaats waar het event wordt gehouden is schijnbaar platgebombadeert tijdens WWII... En het zou dan in londen afspelen. Ik weet het net zo niet...
Als Desmond clues zoeken vond ik wel tf eigenlijk, al was er relatief weinig te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha 1 is eigenlijk wel het gaafste. Afgezien van de saaie Desmond stukjes.
http://nl.ign.com/news/29(...)ch-af-tijdens-wo-ii- hier danquote:Op maandag 25 februari 2013 07:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gerucht zonder quote is hetzelfde als een wind laten.
Het is een gerucht. Sinds wanneer hebben geruchten bronnen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook daar geen bron, geen uitspraak, geen hint. Half londen is gebombardeerd in WW2.
Voor hetzelfde geldt is het industriele revolutie, victoriaans, fin de ciecle, jack the ripper, holmes, als je al van londen mag spreken.
Oja klopt. Je kon dan een pen stelen ofzo. Verder weet ik het niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als Desmond clues zoeken vond ik wel tf eigenlijk, al was er relatief weinig te doen.
Mails lezen, stukje bij beetje erachter komen dat je gewoon bij Templars zat, wat eraan vast zat, subject 16. Het sfeertje klopte gewoon. Met het vertrek van producer was dat ineens weg en deel 2 onwards was de sfeer helaas veel meer mainstream/hardere kleuren en minder after effects.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Oja klopt. Je kon dan een pen stelen ofzo. Verder weet ik het niet meer.
Nu begint het me weer te dagen. Binnenkort maar even weer spelen. Lang geleden alweer. En Jade Raymond inderdaad, lekkah.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mails lezen, stukje bij beetje erachter komen dat je gewoon bij Templars zat, wat eraan vast zat, subject 16. Het sfeertje klopte gewoon. Met het vertrek van producer was dat ineens weg en deel 2 onwards was de sfeer helaas veel meer mainstream/hardere kleuren en minder after effects.
Ja dat klopt. Deel 1 heeft gewoon iets. Veel vonden het eentonig maar ik heb me er niet aan gestoord. Blijft 1 van mijn favoriete spellen of all time!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Behalve lekkah had ze wel grotendeels bepaald hoe de titel qua sfeer over moest komen, zodra ze weg was was die sfeer ook weg uit de games. Maakt het geen slechte games, maar wel minder apart.
Er komt anders wel steeds meer naar buiten blijkt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Et is dan ook een comic mensen...
Ik ... tsja. Als dit waar is, wacht ik de reviews af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Er komt anders wel steeds meer naar buiten blijkt...
http://www.n1ntendo.nl/ar(...)black-flag-uitgelekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |