abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:54:58 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_123669921
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Idd heel vaak eerder gedaan in games :')

Overigens is het nooit onder stoelen of banken gestoken dat de basis voor assassins vs crusader uit een pulpboekje kwam. Het is de uitwerking die belangrijk is.
Ben jij gehandicapped? :')
Historische werken als pulp bestempelen..

En de uitwerking van asassins creed is na 2 iig behoorlijk kut gedaan.

En trouwens, het hele concept is gejat van Thief.

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 05-03-2013 19:16:38 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_123670802
http://nintendoeverything(...)irector/#more-114796

Q&A met director van de game. Ze willen trouw blijven aan de basispilaren ( freerunnen, stealth etc ) en 50 % is zee missies
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:50:53 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123672374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ben jij gehandicapped? :')
Historische werken als pulp bestempelen..
Gast, ik beroep me slechts op uitspraken van een ontwikkelaar. NIET die dingen die jij net opnoemt, maar het verhaal tussen Assassins en Kruisvaarders komt uit een pulpboekje van tig jaar geleden. Ze bestonden beiden maar in dat boek worden ze op elkaar gebonden. Maar je toont meteen aan waarom het achtergrondverhaal zo boeiend was: de grens tussen fictie en feit was flinterdun.
quote:
En de uitwerking van asassins creed is na 2 iig behoorlijk kut gedaan.

En trouwens, het hele concept is gejat van Thief.
Nee. Thief was een First Person Stealth. AC speelt net zoveel leentjebuur daar als bij Prince of Persia.

Wat betreft verhaaluitwerking: 2 deed zijn best missies in het verlengde van het verhaal te laten staan om zo meer variatie te kunnen forceren. Daarna ging men op die voet verder tot enkele missies die je maar op 1 manier kunt uitvoeren, helaas.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:09:27 #254
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_123673328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nintendoeverything(...)irector/#more-114796

Q&A met director van de game. Ze willen trouw blijven aan de basispilaren ( freerunnen, stealth etc ) en 50 % is zee missies
Hmmm... Ben nog niet overtuigd. Ik zit toch een beetje in m'n maag met die zee gameplay. Volgens mij gaat dat niet werken en haalt het de snelheid uit de game. (tenzij je iedere keer maar 5min hoeft te varen maar dat zal wel niet.) En iedere keer als je door je spyglass tuurt en weer een walvis kunt afslachten, piraten helpen of een schip enteren klinkt ook een beetje saai. Als je alles 1x hebt gedaan ben je er klaar mee. Net als met al die beesten in AC3.

In AC3 met de HMS Driftwood naar een locatie varen vond ik ook niet werken.
pi_123674161
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Whalers creed?

Het heeft allemaal geen fuck meer te maken met de samenzweringen en intriges...
Het kunnen jagen op dieren vind ik één van de beste toevoeging _O_ . Hoe vet zou het zijn als je straks gewoon op walvissen kunt jagen :9~ .
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:24:48 #256
12888 Skull-splitter
pi_123674231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Devv het volgende:

[..]

Het kunnen jagen op dieren vind ik één van de beste toevoeging _O_ . Hoe vet zou het zijn als je straks gewoon op walvissen kunt jagen :9~ .
Het heeft alleen geen KUT met AC te maken.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:25:26 #257
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_123674267
:)
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Devv het volgende:

[..]

Nouja, er is in iedergeval 1 iemand positief over AC4. ^O^

Edit: en op walvissen kun je jagen!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:29:11 #258
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_123674466
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het heeft alleen geen KUT met AC te maken.
Nee maar goed... het is een leuke toevoeging. (Al is het wat saai na 3x.)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:40:06 #259
12888 Skull-splitter
pi_123675045
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef peleetje het volgende:

[..]

Nee maar goed... het is een leuke toevoeging. (Al is het wat saai na 3x.)
Nee, dat is het niet.

Een leuke toevoeging zou zijn: een goed verhaal, een historisch relevante setting, historisch relevante figuren, steden waarin je kunt freerunnen zonder het bloed onder je nagels vandaan te halen, je weet wel, meer van wat er goed was aan 1, 2, 2.1, 2.2.
En niet het slechtste uit deel 3 verzamelen en daar een spel van kleien.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:53:41 #260
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_123675821
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.

Een leuke toevoeging zou zijn: een goed verhaal, een historisch relevante setting, historisch relevante figuren, steden waarin je kunt freerunnen zonder het bloed onder je nagels vandaan te halen, je weet wel, meer van wat er goed was aan 1, 2, 2.1, 2.2.
En niet het slechtste uit deel 3 verzamelen en daar een spel van kleien.
Dat is voor mij nou juist de essentie van een AC game. Zaken die er absoluut in moeten zitten. (Al het overige zijn leuke toevoegingen.)

Ik had zelf ook gehoopt op een AC4 in een prachtige stad en alle zaken die AC1,2,2.1,2.2 goed maakte. Aan de andere kant vind ik ook de de serie zich moet ontwikkelen. Want telkens maar sluipmoordenaars in mooie stad zou op den duur ook gaan vervelen.

Opzich vind ik de keuze van Ubisoft dan ook wel logisch. Het is immers niet waarschijnlijk (ook fictief niet) dat de stijdt tussen Assassins en Templars zich alleen maar afspeelt in grote steden.

En het verhaal van AC4 wat Kenway betreft klinkt opzich best interessant. Kenway die in het leger zat en piraat is geworden, per ongeluk tussen de Templars en Assassins komt en vervolgens word opgenomen in de broterhood. (En die daarnaast vrienden is met beruchte piraten.)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:20:33 #261
12888 Skull-splitter
pi_123685657
Ik had liever een deel in Londen gehad, Parijs, 1890's of 1930's New York/chicago, dat soort dingen. Dit is een nat doorslagje van deel 3 maar wordt deel 4 genoemd?
pi_123687625
Ik dacht dat ze naar de toekomst gingen aangezien die side missions in de moderne tijd was en best mooi gedaan. Helaas moeten ze dit tot op het bot gaan uitmelken. Jammer..
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:37:26 #263
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123702062
http://www.gamekings.tv/v(...)-creed-4-black-flag/

Wat hun vertellen klinkt echt heel vet! Met dit deel ga ik weer terug naar AC _O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123702078
Ik ga het spelen, slecht of niet, ik wil gewoon het verhaal blijven volgen.
pi_123705662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ga het spelen, slecht of niet, ik wil gewoon het verhaal blijven volgen.
Dit. Alleen voor het verhaal ga ik het al spelen.
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:21:28 #266
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123706164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had liever een deel in Londen gehad, Parijs, 1890's of 1930's New York/chicago, dat soort dingen. Dit is een nat doorslagje van deel 3 maar wordt deel 4 genoemd?
En dan? 2 tommyguns mee in plaats van je hidden blade? Dan kunnen ze net zo goed dit team op de nieuwe Call of Duty zetten...
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Die hele kut desmond hadden ze uberhaupt niet toe moeten voegen aan asassins creed, was veel beter spel geweest zonder.

Daarnaast is het ook niet origineel want het verhaal is in de kern gebaseerd op de buitenaardse goden de an-una-ki (oftewel zij die van de hemel(an) naar (una) aarde(ki) kwamen. Genoeg over te lezen in de enuma elish (sumer-akkad) en de mahabharatta. (oud india) Laat dat nu net een van mijn studie objecten zijn geweest.

Daarom is het ook zo dom dat ze zijn afgestapt van die toffe puzelstukjes en zijn overgestapt op tergend kutte multiplayer en fullsync crap.
Dat laatste vooral. Moet je die missie doen: 'Kill 3 guys with this and then 2 guys with that, (wij kauwen voor hoe jij het leukst ons spel kunt spelen, anders haal je het niet voor 100%.) :')
Fuck die shit. :r
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_123706218
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Dit. Alleen voor het verhaal ga ik het al spelen.
Hoezo dat dan? Het verhaal is 1 van de redenen dat ik ben afgeknapt op 3. Dat sloeg werkelijk alles.

Persoonlijk ga ik nog even afwachten en kijken of ik in staat ben het te benaderen als over the top actiespel wat lekker simpel in elkaar zit, want dan kan je je best vermaken met hoe het nu verder gaat denk ik.
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:25:10 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_123706321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En dan? 2 tommyguns mee in plaats van je hidden blade? Dan kunnen ze net zo goed dit team op de nieuwe Call of Duty zetten...

[..]

Dat laatste vooral. Moet je die missie doen: 'Kill 3 guys with this and then 2 guys with that, (wij kauwen voor hoe jij het leukst ons spel kunt spelen, anders haal je het niet voor 100%.) :')
Fuck die shit. :r
Jij snapt het, word niet goed van één stap naast de stippellijn lopen en meteen een fucking desync.. Had het dan een filmpje gemaakt ipv me die onzin te moeten laten lopen als ik toch niet mag afwijken van de stricte paden, en dan inderdaad dat gezemel over hoe je wie en waar moet doodmaken, en dat geen krekel je mag zien want stel je voor dat ze je zien en je stealth naar de klote is, je loopt rond met zware wapens.. maar het zou te gek voor woorden zijn die te gebruiken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:28:46 #269
358523 IkStampOpTacos
pi_123706475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij snapt het, word niet goed van één stap naast de stippellijn lopen en meteen een fucking desync.. Had het dan een filmpje gemaakt ipv me die onzin te moeten laten lopen als ik toch niet mag afwijken van de stricte paden, en dan inderdaad dat gezemel over hoe je wie en waar moet doodmaken, en dat geen krekel je mag zien want stel je voor dat ze je zien en je stealth naar de klote is, je loopt rond met zware wapens.. maar het zou te gek voor woorden zijn die te gebruiken.
Ja dat inderdaad. Speelde gister nog eventjes AC 1. Was wel leuk om nog een keer te doen. Daar was het nog echt, doe het stealth en je hebt weinig problemen. Of, je bereidt je niet voor en rusht rond maar je hebt kans dat je die gast de halve map moet 'chasen'. Vond ook dat Altaïr veel meer tussen de mensen past. Minder opvallende wapens en shit. Niemand weet eigenlijk wie hij is terwijl Ezio op het laatst zo'n beetje een celebrity was.
-
pi_123708495
Het spel 100% uitspelen _O_ .
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:08:41 #271
358523 IkStampOpTacos
pi_123712371
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:27 schreef Devv het volgende:
Het spel 100% uitspelen _O_ .
Ja maar niet als je aan verplichte onzin moet voldoen. Om een missie te halen wil ik vrij zijn. Ik wil alles halen hoe ik dat leuk vind, niet alles halen op een manier die de game je voorkauwt. Assassinate 3 mensen zo, en 4 mensen zo. Ik wil dat gvd zelf bepalen. Als ik rambostyle die gasten wil neerhoeken met een reusachtige bijl dan wil ik dat doen. Als ik de missie maar haal.
-
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:16:37 #272
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_123807524
Meer nieuws van AC4.

http://www.gameinformer.c(...)ck-flag-preview.aspx

Nieuwe screenshots:
http://www.gamequarter.be(...)shots/galerij/709229

En inmiddels ook een aankondiging voor: Assassins Creed: Rising Phoenix
pi_123809264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef peleetje het volgende:
:)

[..]

Nouja, er is in iedergeval 1 iemand positief over AC4. ^O^

Edit: en op walvissen kun je jagen!
Mensen willen gewoon altijd wat te zeiken hebben ;) . Ik vond het klimmen door de bomen en het jagen op dieren juist geweldig, en we krijgen er straks nog meer van. De bootmissies vond ik iets minder. Maar dat kwam meer omdat het irritatieniveau om 100% te halen soms erg hoog was. En je kon nauwelijks echt gebruik maken van je opties. Ik neem aan dat dit straks beter gebalanceerd is en dat je ook buiten de missies om kunt varen, aangezien boten een groter aandeel lijken te krijgen.

Ik ben echt benieuwd naar de echte beelden. Ik denk namelijk serieus dat dit één van de betere delen gaat worden :) .

:9~
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:34:25 #274
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_123811438
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Devv het volgende:

[..]

Mensen willen gewoon altijd wat te zeiken hebben ;) . Ik vond het klimmen door de bomen en het jagen op dieren juist geweldig, en we krijgen er straks nog meer van. De bootmissies vond ik iets minder. Maar dat kwam meer omdat het irritatieniveau om 100% te halen soms erg hoog was. En je kon nauwelijks echt gebruik maken van je opties. Ik neem aan dat dit straks beter gebalanceerd is en dat je ook buiten de missies om kunt varen, aangezien boten een groter aandeel lijken te krijgen.

Ik ben echt benieuwd naar de echte beelden. Ik denk namelijk serieus dat dit één van de betere delen gaat worden :) .

:9~
Ik denk dat 't bootje vergelijkbaar is met 't paard uit de vorige delen. (Met de uitzondering dat je niet kunt fluiten en dat hij dan komt aanhobbeld)
pi_123813796
Ik vind het jammer dat de focus ook steeds meer op vuurwapens komt te liggen. Had je in AC2abc nog een primitief pistooltje dat je eigenlijk bijna nooit gebruikte.
In AC3 kocht je die dubbelloops en je knalde op een afstandje al de sterkste vijand neer, even weglopen, herladen en weer schieten..

Terwijl het man tot man gevecht juist zo leuk is aan AC.
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')