Ik heb beide consoles maar ik gebruik mijn PS3 meer voor de exclusivesquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef CoExist het volgende:
Massieve uitverkoop aan Assassin's Creed games en DLC add-ons in de PS Store.
Meer info vind je hier:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/assassin's-creed/cid=STORE-MSF75508-GAMECOLLECASSASS
Heb met de actie even de Washington episodes aangekocht. Voorlopig geen tijd om te spelen helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb beide consoles maar ik gebruik mijn PS3 meer voor de exclusives
De rest is voor de 360 die regelmatig overuren draait
Maar bedankt voor de tip!
Zo slaapverwekkend?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net weer Pirates of the caribbean gekeken, en dan kom ik wel in een Assassin's Creed 4 sfeer hoor.
Heel goedquote:
Nooit gekocht vanwege de zeer slechte recenties.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed
Ik heb van een vriend Risen 2: Dark Waters geleend voor de PS3, maar ik moet zeggen dat het me nog niet overtuigd heeft (of ik zit nog op het eerste eiland).
Nu maar hopen dat Black Flag wel goed zijn best doet om het piratenthema goed te laten zien
Welke?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef CoExist het volgende:
Hmm... Ik wacht wel tot dat Ubisoft 'm afknalt naar ¤30,- incl. alle DLC. Heb voorgaande delen altijd op release data gekocht en een vermogen besteed aan DLC enz.
Voor mij zijn er de komende 2 maanden belangrijkere games in aantocht.
Super Mario 3D World.quote:
van Batman wordt ik niet meer warm van aangezien daar naar verluid niets vernieuwd is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:24 schreef CoExist het volgende:
[..]
Super Mario 3D World.
The Legend Of Zelda: A Link Between Worlds.
Batman: Arkham Origins.
Plus ik heb nog een redelijke backlog aan 3DS en WiiU games liggen.
Ik mag hopen dat je preloaden bedoelt...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:55 schreef Zolder het volgende:
Nu aan het downloaden, morgen spelen. Krijg er toch wel weer zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |