Snap ik, maar toch om zulke monsters te hebben is wel stoerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan, heb er al 2 in mijn vlootAl kan je er niet zoveel mee helaas, vond het assassin systeem in Brotherhood wel leuker.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch om zulke monsters te hebben is wel stoer
Vanaf welke sequence komen ze erin?
Hmm, zal eens die kant uit varen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte
Is niet sequencegebonden, ze varen gewoon rond in het zuidelijke deel van de map zeg maar. Al kom je ze in een paar missies/naval contracts ook tegen.
Ben al drie van de vier legendarie shops tegen gekomen, en alledrie slachten ze me genadeloos af![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, zal eens die kant uit varen.
En ik denk dat die legendarische schepen ook wel lastig zijn met een complete Jackdaw
Welke schepen zijn het eigenlijk? Stiekem best benieuwdquote:
Weet het niet zeker maar volgens mij moet dat gewoon mogelijk zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Liandri het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je later ook nog terug kunt naar dat begin eiland?
ik ben er net pas aan begonnen dus ik ben nog niet echt heel ver maar dan weet ik dat ik misschien niet opnieuw hoef te beginnen om alles te kunnen verzamelen
Cape Bonavista? Net geweest om alle chests en fragments (en de maya key) te haken, je kan gewoon terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Liandri het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je later ook nog terug kunt naar dat begin eiland?
ik ben er net pas aan begonnen dus ik ben nog niet echt heel ver maar dan weet ik dat ik misschien niet opnieuw hoef te beginnen om alles te kunnen verzamelen
HMS Princequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welke schepen zijn het eigenlijk? Stiekem best benieuwd
Tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
HMS Prince
La Dama Negra
El Impoluto
Royal Sovereign/HMS Fearless
Fucking varende steden deze schepen, echt niet normaal![]()
Das mooi dan kan ik op men gemak eerst de hoofd quest doen en daarna alle extras XDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cape Bonavista? Net geweest om alle chests en fragments (en de maya key) te haken, je kan gewoon terug
Een varende stad is inderdaad niet zo lastig te vinden methinksquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijn niet zo moeilijk te vindenMaar zal niks spoilen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een varende stad is inderdaad niet zo lastig te vinden methinks
tering hahah. Nu wil ik hem ook spelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die legendaries zijn nog wel groter dan Man o' Wars
Klein maar fijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Vaas3 het volgende:
waarom is de jakdaw zon kleine kutbootje tegenover die legendary's lijk je wel een roeibootje
Ik ben een upgrade-freakquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Uitgespeeld, nu in een noodtempo de review voor embargo schrijven
En ja, die varende steden zijn ziek. Maar wel te doen, zorgen dat je dekking zoekt, dat scheelt je al zo veel. En natuurlijk volledig upgradet zijn. In het begin moet je het gewoonweg niet willen om ze aan te gaan. Alhoewel, ik kreeg bij sequence 5 ook een melding dat ik meer moest upgraden. Fuck it, gewoon gehaald, zonder de benodigde upgrades
Mja, dat kan, ik heb er weinig mee als ik verder wil in het verhaal. Uiteindelijk wel gedaan, maar op mijn tempoquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een upgrade-freakIk wil alles meteen op max hebben of zo snel mogelijk
Kan je straks een link plaatsen van je review? Ben benieuwdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Uitgespeeld, nu in een noodtempo de review voor embargo schrijven
En ja, die varende steden zijn ziek. Maar wel te doen, zorgen dat je dekking zoekt, dat scheelt je al zo veel. En natuurlijk volledig upgradet zijn. In het begin moet je het gewoonweg niet willen om ze aan te gaan. Alhoewel, ik kreeg bij sequence 5 ook een melding dat ik meer moest upgraden. Fuck it, gewoon gehaald, zonder de benodigde upgrades
Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Romanus het volgende:
[..]
Kan je straks een link plaatsen van je review? Ben benieuwd
Ah oké primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag ik vanaf 9 uur morgenvroeg. Als ik het red, maar ik vermoed dat ik dit keer een nachtje doorga als het moet. Morgen wel vrij, maar weer vroeg uit de veren voor allerlei FOK!dingetjes buiten de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |