SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Etsu vergeet even dat mensen uit '99 nu dertien zijn.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tijdje geleden was zo'n jochie die twaalf is en vwo heeft afgerond. Misschien was Ike ook wel zo'n iemand.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Etsu vergeet even dat mensen uit '99 nu dertien zijn.![]()
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
Tijdje geleden was zo'n jochie die twaalf is en vwo heeft afgerond. Misschien was Ike ook wel zo'n iemand.![]()
Dan had ie nu z'n tentamen filosofie niet verklootquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tijdje geleden was zo'n jochie die twaalf is en vwo heeft afgerond. Misschien was Ike ook wel zo'n iemand.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ieder mens heeft slechte dagen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan had ie nu z'n tentamen filosofie niet verkloot![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan had ie nu z'n tentamen filosofie niet verkloot![]()
Echt hčquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef Speedy_T het volgende:
Al die discussies ook over hoe die pagina racistisch zou zijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ga rondlopen in Rotterdam, tot kijk allen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 15:02:20 ]![]()
Prachtig dit. De (overigens fucking geweldige) comic xkcd heeft een aflevering die ieder halfuur iets verandert. Mensen zijn letterlijk al dagen bezig met het kraken van de code zodat ze niet hoeven te wachten en ondertussen alle plaatjes aan het verzamelen (.gif in de spoiler)
http://xkcd.com/1190/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Etsu het volgende:
Ik ga rondlopen in Rotterdam, tot kijk allen.![]()
Etsu denkt dat ik 113 benquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Etsu vergeet even dat mensen uit '99 nu dertien zijn.![]()
![]()
Hahahah dafuqquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
Wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)50/de_zikr_dans.htmlWat geweldig
![]()
![]()
Niet alles draait om mezen en ezels.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:10 schreef SaulGoodman het volgende:
De vrouwen participeren lekker mee...![]()
Baasquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
Wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)50/de_zikr_dans.html
graag verwijderen![]()
Om in hun gedachten te spreken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet alles draait om mezen en ezels.![]()
Deze staat ook weer in de dagtop. Wat een parel is dit tochMuse wordt gedwongen om te playbacken op een Italiaanse TV-zender, iets wat ze principieel niet wilden doen, dus wisselden ze van instrument en gingen ze vijf minuten elkaar voor lul zetten
![]()
Dat was niet helemaal de grap die ik wilde maken. https://translate.google.(...)20mezen%20en%20ezelsquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Om in hun gedachten te spreken.![]()
Ahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de grap die ik wilde maken. https://translate.google.(...)20mezen%20en%20ezels![]()
Maar dat is niet negatief over de islam en derhalve helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de grap die ik wilde maken. https://translate.google.(...)20mezen%20en%20ezels![]()
Realistisch is vaak helemaal niet grappig. Maar goed, ieder zijn mening.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is niet negatief over de islam en derhalve helemaal niet grappig.
[ Bericht 1% gewijzigd door SaulGoodman op 28-03-2013 15:48:09 ]![]()
Jij ook fijne paasdagen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:24 schreef Yreal het volgende:
Nou fuck it, ik ga naar huis. Fijne korte vakantie iedereen![]()
Heb jij een kadquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Mijn kat pest me. Dus ik pest terug. Ik win.![]()
![]()
Die tafel ziet er zo aanlokkelijk uit om even mijn hoofd op te leggen....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
wacht maar. Katten pakken je altijd terug.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Mijn kat pest me. Dus ik pest terug. Ik win.![]()
De rode wordt steeds brutaler. Het is echt een dikke goedzak maar als je 'm geen aandacht geeft wordt hij jaloers en dan gaat hij steeds ietsje harder in je enkels of hoofd bijten en klauwen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
wacht maar. Katten pakken je altijd terug.![]()
wel een wekker zettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die tafel ziet er zo aanlokkelijk uit om even mijn hoofd op te leggen....![]()
![]()
Oh die heb ik gemistquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee stuks. Volgens mij heb ik wel eens een foto gepost hier.
en ik ben nog wel zo gek op kattenfoto's![]()
daarom.. Vanavond...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rode wordt steeds brutaler. Het is echt een dikke goedzak maar als je 'm geen aandacht geeft wordt hij jaloers en dan gaat hij steeds ietsje harder in je enkels of hoofd bijten en klauwen.![]()
zodat je het tijdens de hongerwinter warm had?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n ding had ik als 16-jarige willen hebben.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist
en ik ben nog wel zo gek op kattenfoto'sSpeciaal voor jullie dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou kom op Tchock. Posten die katten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie grap Yreal van Duin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodat je het tijdens de hongerwinter warm had?![]()
He bah, over een uur is het alweer zo ver
quote:
welk vak?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, over een uur is het alweer zo ver![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, over een uur is het alweer zo ver
Eerste mondeling ooit![]()
![]()
Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gelukkigquote:
Succes!quote:
welk vak?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
De stof an sich is inderdaad best wel droog. Maar als je het eenmaal zelf toe gaat passen op een casus wordt het best wel interessant hoorquote:.
![]()
Ook dan vind ik het nog niet echt interessant. Maar ieder z'n ding.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De stof an sich is inderdaad best wel droog. Maar als je het eenmaal zelf toe gaat passen op een casus wordt het best wel interessant hoor.
![]()
1/3 + de helft van de rest +1. Dus 34.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
Zeg hoeveel goed moet men hebben bij 50mc vragen met 3 opties voor een voldoende?
Disclaimer: aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend![]()
1 teveelquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
1/3 + de helft van de rest +1. Dus 34.![]()
![]()
![]()
Zuur als je het op 1 vraag zou mislopen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is 33, ik heb er 32...
Even overtellen![]()
![]()
nee, op 18quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zuur als je het op 1 vraag zou mislopen...![]()
![]()
De nederlandse bank voert een taak uit als opgedragen in de bankwet. "beheren van de officiele externe reserves"
Dan zijn ze toch een B orgaan? Antwoordmodel zegt Geen bestuursorgaan.![]()
Blijkbaar zijn ze in die hoedanigheid niet belast met openbaar gezag, bijvoorbeeld doordat ze geen bedrijven of burgers rechtens kunnen binden op grond van deze bevoegdheid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Yreal het volgende:
De nederlandse bank voert een taak uit als opgedragen in de bankwet. "beheren van de officiele externe reserves"
Dan zijn ze toch een B orgaan? Antwoordmodel zegt Geen bestuursorgaan.![]()
goed puntquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze in die hoedanigheid niet belast met openbaar gezag, bijvoorbeeld doordat ze geen bedrijven of burgers rechtens kunnen binden op grond van deze bevoegdheid.![]()
Hoe moet je dat weten als je daar zit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze in die hoedanigheid niet belast met openbaar gezag, bijvoorbeeld doordat ze geen bedrijven of burgers rechtens kunnen binden op grond van deze bevoegdheid.![]()
Waarschijnlijk omdat de bepaling uit de bankenwet er bij stond. Of anders staat het in je boek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe moet je dat weten als je daar zit?Maar het spreekt ook wel voor zich; geldreserves zijn een puur interne aangelegenheid waar helemaal geen burger aan te pas komt.
![]()
Door te lezen wat er staat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe moet je dat weten als je daar zit?![]()
Maar de bepaling dat ze bevoegd zijn bankbiljetten te verspreiden bindt de burger dan toch ook niet?![]()
Ligt er aan hoe het geformuleerd is. Zo algemeen als jij nu zegt niet, maar als er bijvoorbeeld staat 'stelt regels over wettige betaalmiddelen' weer wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:04 schreef Paxcon het volgende:
Maar de bepaling dat ze bevoegd zijn bankbiljetten te verspreiden bindt de burger dan toch ook niet?![]()
Zo komen we nooit uit de crisis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Etsu het volgende:
Na 3 broeken en een paar schoenen gepast te hebben, toch niks gekocht.![]()
Oh oke, want wij kregen gister die bepaling uit de Bankwet om te bepalen of DNB een bestuursorgaan was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het geformuleerd is. Zo algemeen als jij nu zegt niet, maar als er bijvoorbeeld staat 'stelt regels over wettige betaalmiddelen' weer wel.
Nouja ik wacht het resultaat wel af, maximaal twee weken.![]()
Ik heb die bepalingen niet eens gebruikt eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, want wij kregen gister die bepaling uit de Bankwet om te bepalen of DNB een bestuursorgaan was.
Nouja ik wacht het resultaat wel af, maximaal twee weken.![]()
![]()
Oh ik wel, om aan te geven dat ze met enig openbaar gezag bekleed zijn. Als dat zo is dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb die bepalingen niet eens gebruikt eigenlijk.![]()
![]()
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Yreal het volgende:
Gemeentelijke ombudsman, A orgaan? 81Q gemeentewet.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Van de Gemeente?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?Ik kan alleen niet helemaal ontdekken wat zijn eigen taak en functie dan zou moeten zijn maar hij heeft wel een eigen paragraaf in de Gemeentewet.
![]()
De gemeente?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?![]()
8/10 goed voor europees recht mcquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Gemeente?Ik kan alleen niet helemaal ontdekken wat zijn eigen taak en functie dan zou moeten zijn maar hij heeft wel een eigen paragraaf in de Gemeentewet.
. Jij?
![]()
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
8/10 goed voor europees recht mc. Jij?
![]()
Oh geen ideequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
8/10 goed voor europees recht mc. Jij?
![]()
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja tochniet zo negatief doen en jezelf onnodig naar beneden halen.
![]()
Dat is balen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen![]()
![]()
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen![]()
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.![]()
Wat de fuckIk heb overal waar ik antwoord 4 bedoelde het hokje voor drie aangekruisd? Wat in godsnaam is dat voor ongelofelijke faalactie
edit: Correctie, gelukkig heb ik niet zķ hard gefaald. Ik heb gewoon vijf vragen drie gedaan waar het correcte antwoord vier was.![]()
Zes van de tien fout. Dus dat is 16 punten uit de MC, dan moet ik voor een voldoende 39 uit 60 hebben gehaald op de open vragen en het essay.![]()
Wtf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuckIk heb overal waar ik antwoord 4 bedoelde het hokje voor drie aangekruisd? Wat in godsnaam is dat voor ongelofelijke faalactie
![]()
Zie edit. Ik had er gewoon een hoop fout, maar ik heb ze op het tentamenblad wel bij 3 omcirkeld en niet bij 4quote:![]()
![]()
Nee, kon door omstandigheden helaas niet. Ik moet volgende tentamenweek dus vier tentamens maken. Daar zit ik momenteel niet zo op te wachten. Europese rechtsgeschiedenis, strafprocesrecht, Europees recht en contractenrecht. Dolle boel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?![]()
Ah okequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie edit. Ik had er gewoon een hoop fout, maar ik heb ze op het tentamenblad wel bij 3 omcirkeld en niet bij 4Heb je in ieder geval niet zon gefrustreerd gevoel.
![]()
gewoon knallenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nee, kon door omstandigheden helaas niet. Ik moet volgende tentamenweek dus vier tentamens maken. Daar zit ik momenteel niet zo op te wachten. Europese rechtsgeschiedenis, strafprocesrecht, Europees recht en contractenrecht. Dolle boel.![]()
Hahaha nee. Laatste tentamen gehad, ik doe voorlopig helemaal niets meer. Straks de stad in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is dat wat je nu aan het doen bent?![]()
Ah relax. Ook leuk inderdaad. Je paasvakantie inluiden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha nee. Laatste tentamen gehad, ik doe voorlopig helemaal niets meer. Straks de stad in.![]()
Futuramaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat kijk je?
Ik zit SlamTV te luisteren/kijken.
Avondploeg![]()
![]()
Lang leven de lolquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je kan je tijd wel beter besteden toch?![]()
![]()
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je kan je tijd wel beter besteden toch?![]()
er moet ook genoten wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.![]()
Meligheid kent geen tijd.quote:Ja, smaak is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.![]()
![]()
Vandaag jezelf naar de tering slaan, morgen spijkers door je handen en voeten raggen. Wat een bijzonder volk zijn die Filipijnen toch.![]()
Gelukkig wel. Wat heb jij graag op dan qua radio?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, smaak is relatief natuurlijk.![]()
Mwahquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Probeer het eens uit een keer![]()
![]()
Heb je weer een tentamen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef Yreal het volgende:
Duimen jullie voor mij, dat het morgen fatsoenlijk weer is?![]()
Maatje van mij in de motorfiets techniek heb ik hem aangeboden voor 500. Neemt ie wel van mij over.quote:![]()
Wat kost die waar je morgen op gaat proefrijden dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maatje van mij in de motorfiets techniek heb ik hem aangeboden voor 500. Neemt ie wel van mij over.![]()
3200quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat kost die waar je morgen op gaat proefrijden dan?![]()
![]()
Ik luister vrij weinig naar de radio. Als ik luister dan is het meestal BNR of Skyradio.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Wat heb jij graag op dan qua radio?![]()
Dat is nog te doenquote:Hoop dat ie bevalt dan.
Ach ieder z'n ding hč.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik luister vrij weinig naar de radio. Als ik luister dan is het meestal BNR of Skyradio.![]()
![]()
Ai, beetje jammerlijk dat tentamen
Estate planningquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:23 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Zo, dat was mij wel een dagje estateplanning zeg:o
wat een ingewikkeld vak...:(![]()
![]()
![]()
![]()
jammer manquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ai, beetje jammerlijk dat tentamen![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
Behoorlijk anders van aard dan de oude tentamens. Behoorlijk theoretische vragen ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
het is heel leuk, maar je moet wel de logica begrijpen:(. Helaas is geen logica te bespeuren.quote:
bijv de successiewet. latente IB 6.26 %....we hebben toch een idiote wetgeverGeneraal?? Pardon??![]()
Dat is dan ook de kunst erachter. Al is vermogensstructurering wel toffer dan estate.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
het is heel leuk, maar je moet wel de logica begrijpen:(. Helaas is geen logica te bespeuren.
bijv de successiewet. latente IB 6.26 %....we hebben toch een idiote wetgever![]()
Ja, hier noemen ze dat ook " estate planning".quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is dan ook de kunst erachter. Al is vermogensstructurering wel toffer dan estate.Generaal?? Pardon??![]()
Ik heb overigens nog geen erfrecht of successie gehad dus heb bij estateplanning niet zoveel te zoekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, hier noemen ze dat ook " estate planning".![]()
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
het is heel leuk, maar je moet wel de logica begrijpen:(. Helaas is geen logica te bespeuren.
bijv de successiewet. latente IB 6.26 %....we hebben toch een idiote wetgever
Vandaag m'n cijfer voor Straf(proces)recht gekregen: een 7. Gezien de geringe voorbereidingstijd die ik ervoor had, ben ik aardig tevreden.
Nu maar eens de bende aanvragen en beëdigd worden. Nog een titel erbij, yay.![]()
Erfrecht/successie is heel erg leuk om te doen!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog geen erfrecht of successie gehad dus heb bij estateplanning niet zoveel te zoekenGeneraal?? Pardon??![]()
Ja, maar dat is blijkbaar een fout van de wetgever. Dat moet blijkbaar 25 procent zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.
en wat een mooi cijfer! gefeliciteerdGeneraal?? Pardon??![]()
Tof! Wat voor titel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.
Vandaag m'n cijfer voor Straf(proces)recht gekregen: een 7. Gezien de geringe voorbereidingstijd die ik ervoor had, ben ik aardig tevreden.
Nu maar eens de bende aanvragen en beëdigd worden. Nog een titel erbij, yay.![]()
Strafprocesrecht gehaald? En wat voor titel levert dat op?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een gevoelsmatige: naast fiscaal en notarieel, nu ook advocatuur. Het blijft natuurlijk allemaal mr. / LLMquote:![]()
Ik ben trouwens echt blij dat een tweede studie volgen goedkoper wordtBiedt mogelijkheden voor een dubbele bachelor volgend jaar
![]()
![]()
Wat wil je erbij doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben trouwens echt blij dat een tweede studie volgen goedkoper wordtBiedt mogelijkheden voor een dubbele bachelor volgend jaar
![]()
Linkje naar wat die trol nou precies van plan is?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
![]()
Respectquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een gevoelsmatige: naast fiscaal en notarieel, nu ook advocatuur. Het blijft natuurlijk allemaal mr. / LLMEn nu?
![]()
![]()
Hoeveel goedkoper precies?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Een 2de studie is nu gratis. En een 3de ook. Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk wat ze nou precies wil![]()
En nu op zoek naar een patroon binnen het eigen kantoor?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een gevoelsmatige: naast fiscaal en notarieel, nu ook advocatuur. Het blijft natuurlijk allemaal mr. / LLMOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Fiscaal. Wil niet eindigen met één bachelor en kutcijfers en ik baal er nogal van dat je geen enkel fiscaal vak hebt in de rechtsgeleerdheidbachelor dus ik zit er over te denken om keuzevakken te volgen volgend semester om te kijken of het bevalt en zo ja, tweede semester van volgend jaar het er bij op te pakken.quote:![]()
Er is maar 1 fiscaal semesterquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fiscaal. Wil niet eindigen met één bachelor en kutcijfers en ik baal er nogal van dat je geen enkel fiscaal vak hebt in de rechtsgeleerdheidbachelor dus ik zit er over te denken om keuzevakken te volgen volgend semester om te kijken of het bevalt en zo ja, tweede semester van volgend jaar het er bij op te pakken.![]()
Een tweede studie volgen wordt gratis als je al collegegeld voor een eerste betaalt. Dus eigenlijk de 'ontsnappingsroute', die al jaren door studenten gebruikt wordt maar afgeschaft zou gaan worden, wordt de norm.quote:![]()
Je krijgt er een toegewezen. Zou me niets verbazen als dat binnen het kantoor is inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En nu op zoek naar een patroon binnen het eigen kantoor?De hel die NOB, LFS en NovA heet tegelijkertijd naast het werk doen. Erna wil ik nog wel 's een master doen, een post-doc internationaal belastingrecht oid. Maar dat is toekomstmuziek. Eerst alle beroepsopleidingen maar eens overleven.quote:![]()
Ja, IB-DGA nogquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
edit: Oh, semester twee overlapt geheel met Rechtsgeleerdheid bedoel je. Ja, klopt.![]()
Oke, waarom fiscaal eigenlijk? Als in hoe kom je bij fiscaal ineens.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fiscaal. Wil niet eindigen met één bachelor en kutcijfers en ik baal er nogal van dat je geen enkel fiscaal vak hebt in de rechtsgeleerdheidbachelor dus ik zit er over te denken om keuzevakken te volgen volgend semester om te kijken of het bevalt en zo ja, tweede semester van volgend jaar het er bij op te pakken.![]()
Goede (relatief) baankansen, beste salarissen. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet gaan doen dus dan misschien maar iets waar ik praktisch iets aan heb. Bovendien hoor ik van veel mensen dat je er hopeloos verliefd op kunt worden dus daar hoop ik ook opquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke, waarom fiscaal eigenlijk? Als in hoe kom je bij fiscaal ineens.![]()
![]()
Dat is wel leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij gaat nog steeds voor het bestuursrecht?
Maar ik zal even elementair belastingsrecht afwachten voor ik hier hatelijke opmerkingen maak![]()
![]()
Je moet het wel een bčetje leuk vinden. Anders kom je er echt niet doorheenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede (relatief) baankansen, beste salarissen. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet gaan doen dus dan misschien maar iets waar ik praktisch iets aan heb. Bovendien hoor ik van veel mensen dat je er hopeloos verliefd op kunt worden dus daar hoop ik ook opJe kan toch ook een keer wat meer in de praktijk oriënteren via je studievereniging ofzo over wat je wilt doen qua rechtsgebied?
![]()
Ik wil ook wel een 2de studie doen, maar wil ook bestuur doenen er zijn nou niet echt studies op de rug die me aanspreken behalve rechten
![]()
![]()
Verliefd worden op fiscaal. Hoe verknipt ben je danquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede (relatief) baankansen, beste salarissen. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet gaan doen dus dan misschien maar iets waar ik praktisch iets aan heb. Bovendien hoor ik van veel mensen dat je er hopeloos verliefd op kunt worden dus daar hoop ik ook op
Maar hoe moet ik ooit ontdekken of het een beetje leuk is zonder het te doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het wel een bčetje leuk vinden. Anders kom je er echt niet doorheen![]()
![]()
Zie de edit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik ooit ontdekken of het een beetje leuk is zonder het te doen?![]()
![]()
Wat pakt jou eigenlijk in bestuursrecht?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel leuk
Maar ik zal even elementair belastingsrecht afwachten voor ik hier hatelijke opmerkingen maak![]()
![]()
Nee dan arbeidsrecht. Alleen maar zielige mensen die ontslagen zijn de hele dagquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verliefd worden op fiscaal. Hoe verknipt ben je dan![]()
Ik ook wel. Maar dat duurt weer zo langquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook wel een 2de studie doen, maar wil ook bestuur doenen er zijn nou niet echt studies op de rug die me aanspreken behalve rechten
had er eigenlijk eerder mee moeten beginnen ofzo.
![]()
Ik vind het echt heel stom dat je op de UvA geen elementair belastingrecht hebt in de rechtsgeleerdheid bachelor.![]()
![]()
Vreselijk inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee dan arbeidsrecht. Alleen maar zielige mensen die ontslagen zijn de hele dagOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Geen idee, het contact tussen gemeente en burger, bezwaarschriften, aanvragen enzovoortquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat pakt jou eigenlijk in bestuursrecht?![]()
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het echt heel stom dat je op de UvA geen elementair belastingrecht hebt in de rechtsgeleerdheid bachelor.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah oke.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, het contact tussen gemeente en burger, bezwaarschriften, aanvragen enzovoort![]()
![]()
Hmm. Zou fiscaal/notarieel bachelor voltijd, fiscaal/notarieel deeltijd en bestuur te doen zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar dat duurt weer zo langhad er eigenlijk eerder mee moeten beginnen ofzo.
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Altijd dat gehaat op Amsterdam weer. Zie je mij ooit op Groningen zeuren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk is de hele UvA gewoon stom.![]()
Vaak wel, niet altijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk is de hele UvA gewoon stom.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Uhm ja maar dan ben je wel druk denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm. Zou fiscaal/notarieel bachelor voltijd, fiscaal/notarieel deeltijd en bestuur te doen zijn?![]()
![]()
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uhm ja maar dan ben je wel druk denk ik.![]()
![]()
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wetStom wijfquote:7:48 whw
1. Indien een student als bedoeld in artikel 7.45a bij een instelling is ingeschreven voor een opleiding en aan dezelfde of een andere bekostigde instelling met uitzondering van de Open Universiteit een tweede inschrijving wenst, is hij voor de laatstbedoelde inschrijving vrijgesteld van het betalen van collegegeld, tenzij het betaalde dan wel te betalen bedrag voor de eerste inschrijving lager is dan het volledige wettelijke collegegeld, bedoeld inartikel 7.45, eerste lid. In dat geval is het verschil verschuldigd.![]()
![]()
Maar nu is er afgesproken dat dat er niet uitgehaald wordt. Was eerst wel het plan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wet
[..]
Stom wijf![]()
Je leert toch wel wat nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halen![]()
Of je leest je even inquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wet
[..]
Stom wijf
Nee. En nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op Amsterdam weer. Zie je mij ooit op Groningen zeuren?![]()
Nou dan ga je wel wat doen, wel leren en hogere cijfers halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halen![]()
Gister ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahaa. Wat een onchristelijke tentamentijd trouwens.Maar ach, nu vakantie hč.
Nouja, vakantie, paar dagen geen studie
Mini-vakantie dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gister ook
Nouja, vakantie, paar dagen geen studie![]()
Dit is niet dé Windmillquote:
Ze was conrector op de hvaquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft ze je afgewezen of zo?![]()
![]()
Deze over arbeidsrecht/aansprakelijkheidsrechtquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhOver welk rechtsgebied gaat Windmill eigenlijk?
Windmill kan hier gewoon niet meer serieus gebruikt worden. Je gebruikt als jurist toch ook niet meer de woorden 'abject' en 'infaam' ?quote:![]()
Waarom een 9 als een 7 ook voldoet en in mijn geval geen ene flikker uitmaakt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou dan ga je wel wat doen, wel leren en hogere cijfers halen.![]()
Altijd in één zin met 'linkse hobby'. Het contrast is prachtig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Windmill kan hier gewoon niet meer serieus gebruikt worden. Je gebruikt als jurist toch ook niet meer de woorden 'abject' en 'infaam' ?![]()
Linkse hobby'squote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd in één zin met 'linkse hobby'. Het contrast is prachtig.![]()
![]()
Ja, dat is nou net het punt. Door die 9 val je op en met de 7e gaat je brief door de shredder.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom een 9 als een 7 ook voldoet en in mijn geval geen ene flikker uitmaakt?![]()
Omdat streven naar excellentie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom een 9 als een 7 ook voldoet en in mijn geval geen ene flikker uitmaakt?![]()
Dagelijks. Voor de niet-jurist klinkt dat erg "geleerd"quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Windmill kan hier gewoon niet meer serieus gebruikt worden. Je gebruikt als jurist toch ook niet meer de woorden 'abject' en 'infaam' ?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En dit soort dingen. Maar ach, zelf weten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net het punt. Door die 9 val je op en met de 7e gaat je brief door de shredder.![]()
Etsu is niet een jongen die eindeloos wil doorgaan op het recht van eendenkooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dit soort dingen. Maar ach, zelf weten.![]()
Ga ik nu even kopen, thanks voor de reminderquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je Scandal nog geprobeerd ?![]()
![]()
Voor je het weet ben je afgestudeerd, aan de slag en ga je alweer richting pensioenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Over 1,5 maand zijn alweer eindexamens. Voor mij voelt het nog als de dag van gisteren.![]()
![]()
Pff ja. Wiskunde B en Latijn, wat waren dat horrordingen. Daar heb ik minstens drie andere examens om verneuktquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Over 1,5 maand zijn alweer eindexamens. Voor mij voelt het nog als de dag van gisteren.Kan er nog van wakker schrikken soms.
![]()
Kan je ook weer een bachelor doen als je al een bachelor hebt afgerond?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tweede studie volgen wordt gratis als je al collegegeld voor een eerste betaalt. Dus eigenlijk de 'ontsnappingsroute', die al jaren door studenten gebruikt wordt maar afgeschaft zou gaan worden, wordt de norm.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Waar leef je eigenlijk ook voor hč.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je afgestudeerd, aan de slag en ga je alweer richting pensioen![]()
Ik gebruik dan liever iets als 'nopen tot' of 'hem moverende redenen'. Minder Brammerig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dagelijks. Voor de niet-jurist klinkt dat erg "geleerd"![]()
Nee. Ze maakt je blij met een dode musquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Kan je ook weer een bachelor doen als je al een bachelor hebt afgerond?![]()
Ooh die gekkigheid had ik gelukkig niet eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff ja. Wiskunde B en Latijn, wat waren dat horrordingen. Daar heb ik minstens drie andere examens om verneuktKan er nog van wakker schrikken soms.
![]()
Zo ook eindelijk thuis van m'n tentamen
Lievelingsfilmquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze film weer zien![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik gebruik dan liever iets als 'nopen tot' of 'hem moverende redenen'. Minder Brammerig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar leef je eigenlijk ook voor hč.....![]()
![]()
Mag ook over de IB gaan hoor. Ik bedoel alleen dat het zonde is als je er meer uit kan halen maar het niet doet omdat je weigert iets uit te voeren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Etsu is niet een jongen die eindeloos wil doorgaan op het recht van eendenkooi![]()
BEquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Jongens zonder op te zoeken ligt Hulst in Nederland op België?![]()
nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Jongens zonder op te zoeken ligt Hulst in Nederland op België?![]()
Kan wel, maar dan betaal je het instellingscollegegeld van (op de UvA) 9.000 ¤ per jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Kan je ook weer een bachelor doen als je al een bachelor hebt afgerond?![]()
En alsnog wordt iemand met een normaal gehoor eerder aangenomen hoor. En met een 2de studie oid val je ook eerder op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net het punt. Door die 9 val je op en met de 7e gaat je brief door de shredder.![]()
Wut? Dus ik kan geen Bachelor meer doen ergens?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee. Ze maakt je blij met een dode mus![]()
![]()
Vaaaaag wel zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo ook eindelijk thuis van m'n tentamen
[..]
Lievelingsfilm![]()
![]()
Jawel, alleen dan betaal je dus het instellingscollegegeld. En dat is veel. Dus ķf je zorgt dat je werkgever dat gaat betalen of je moet diep in de buidel tasten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wut? Dus ik kan geen Bachelor meer doen ergens?![]()
Zelfde verhaal als dat altijd al gold. Er zijn overigens nog wel een aantal opties voor bachelors voor 1700quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wut? Dus ik kan geen Bachelor meer doen ergens?![]()
Ik had dus ook Belgie, er stond ook achter (Zeeuws-Vlaanderen/Westbrabant ofzo)
Die vraag ging dus over rechtsmacht van de nederlandse rechter, en ik had dus een hele opzet met Brussel I EEX verordening. En zat steeds te twijfelen of het nou in Nederland of Belgie lagontzettend gemeen van ze
voor de rest ging het wel redelijk
alleen een superlange vraag over beslag![]()
Ja hier ook. Iets van ¤9000 geloof ik. Wel verdomd balen dit. We are not amusedquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, alleen dan betaal je dus het instellingscollegegeld. En dat is veel. Dus ķf je zorgt dat je werkgever dat gaat betalen of je moet diep in de buidel tasten.![]()
![]()
Oh?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat altijd al gold. Er zijn overigens nog wel een aantal opties voor bachelors voor 1700![]()
onzinnig als ze dat afkeuren. Daar moet je echt om gaan rellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Die vraag ging dus over rechtsmacht van de nederlandse rechter, en ik had dus een hele opzet met Brussel I EEX verordening. En zat steeds te twijfelen of het nou in Nederland of Belgie lagontzettend gemeen van ze
voor de rest ging het wel redelijkBij ons lukte dat al toen mensen niet wisten dat oberhausen in duitsland lag
![]()
Ok, want mijn redenatie volgens die verordening is verder wel goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
onzinnig als ze dat afkeuren. Daar moet je echt om gaan rellenBij ons lukte dat al toen mensen niet wisten dat oberhausen in duitsland lag
ik ga wel naar de nabespreking klagen![]()
Oplossen met de zin: 'aangezien mijn geografische kennis onder het niveau van mijn juridische kennis ligt, doe ik hier de aanname dat Hulst in België ligt teneinde deze vraag te kunnen beantwoorden'quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Ties02 het volgende:
voor de rest ging het wel redelijk
alleen een superlange vraag over beslag![]()
Op naar Polen dus, gratis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan betaal je het instellingscollegegeld van (op de UvA) 9.000 ¤ per jaar.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Dat niet weten op hbo/wo niveau is ook wel schandalig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
onzinnig als ze dat afkeuren. Daar moet je echt om gaan rellenBij ons lukte dat al toen mensen niet wisten dat oberhausen in duitsland lag
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:quote:Naast deze voorwaarden geldt het wettelijk collegegeld of een instellingscollegegeld ter hoogte van het wettelijk collegegeld ook in de volgende gevallen:
U wilt een tweede bachelor of een tweede master in de zorg of in het onderwijs volgen en heeft nog geen diploma behaald in deze richtingen. Om te bepalen of een opleiding een zorg- of een onderwijsopleiding is, kunt u het Centraal Register Opleidingen Hoger Onderwijs (CROHO) bij DUO raadplegen.
U stapt na een hbo-bacheloropleiding over naar een masteropleiding aan een universiteit en heeft daarvoor een schakelprogramma nodig, ingepast in een bachelorprogramma van een universiteit.
U bent een tweede bachelor of een tweede master gestart tijdens uw eerste studie.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: