Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uhm ja maar dan ben je wel druk denk ik.
Stom wijfquote:7:48 whw
1. Indien een student als bedoeld in artikel 7.45a bij een instelling is ingeschreven voor een opleiding en aan dezelfde of een andere bekostigde instelling met uitzondering van de Open Universiteit een tweede inschrijving wenst, is hij voor de laatstbedoelde inschrijving vrijgesteld van het betalen van collegegeld, tenzij het betaalde dan wel te betalen bedrag voor de eerste inschrijving lager is dan het volledige wettelijke collegegeld, bedoeld inartikel 7.45, eerste lid. In dat geval is het verschil verschuldigd.
Maar nu is er afgesproken dat dat er niet uitgehaald wordt. Was eerst wel het plan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wet
[..]
Stom wijf
Je leert toch wel wat nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halen
Of je leest je even inquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wet
[..]
Stom wijf
Nee. En nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op Amsterdam weer. Zie je mij ooit op Groningen zeuren?
Nou dan ga je wel wat doen, wel leren en hogere cijfers halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halen
Gister ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahaa. Wat een onchristelijke tentamentijd trouwens.Maar ach, nu vakantie hè.
Mini-vakantie dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gister ook
Nouja, vakantie, paar dagen geen studie
Dit is niet dé Windmillquote:
Ze was conrector op de hvaquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft ze je afgewezen of zo?
Deze over arbeidsrecht/aansprakelijkheidsrechtquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhOver welk rechtsgebied gaat Windmill eigenlijk?
Windmill kan hier gewoon niet meer serieus gebruikt worden. Je gebruikt als jurist toch ook niet meer de woorden 'abject' en 'infaam' ?quote:
Waarom een 9 als een 7 ook voldoet en in mijn geval geen ene flikker uitmaakt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou dan ga je wel wat doen, wel leren en hogere cijfers halen.
Altijd in één zin met 'linkse hobby'. Het contrast is prachtig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Windmill kan hier gewoon niet meer serieus gebruikt worden. Je gebruikt als jurist toch ook niet meer de woorden 'abject' en 'infaam' ?
Linkse hobby'squote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd in één zin met 'linkse hobby'. Het contrast is prachtig.
Ja, dat is nou net het punt. Door die 9 val je op en met de 7e gaat je brief door de shredder.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom een 9 als een 7 ook voldoet en in mijn geval geen ene flikker uitmaakt?
Omdat streven naar excellentie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom een 9 als een 7 ook voldoet en in mijn geval geen ene flikker uitmaakt?
Dagelijks. Voor de niet-jurist klinkt dat erg "geleerd"quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Windmill kan hier gewoon niet meer serieus gebruikt worden. Je gebruikt als jurist toch ook niet meer de woorden 'abject' en 'infaam' ?
En dit soort dingen. Maar ach, zelf weten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net het punt. Door die 9 val je op en met de 7e gaat je brief door de shredder.
Etsu is niet een jongen die eindeloos wil doorgaan op het recht van eendenkooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dit soort dingen. Maar ach, zelf weten.
Ga ik nu even kopen, thanks voor de reminderquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je Scandal nog geprobeerd ?
Voor je het weet ben je afgestudeerd, aan de slag en ga je alweer richting pensioenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Over 1,5 maand zijn alweer eindexamens. Voor mij voelt het nog als de dag van gisteren.
Pff ja. Wiskunde B en Latijn, wat waren dat horrordingen. Daar heb ik minstens drie andere examens om verneuktquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Over 1,5 maand zijn alweer eindexamens. Voor mij voelt het nog als de dag van gisteren.
Kan je ook weer een bachelor doen als je al een bachelor hebt afgerond?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tweede studie volgen wordt gratis als je al collegegeld voor een eerste betaalt. Dus eigenlijk de 'ontsnappingsroute', die al jaren door studenten gebruikt wordt maar afgeschaft zou gaan worden, wordt de norm.
Waar leef je eigenlijk ook voor hè.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je afgestudeerd, aan de slag en ga je alweer richting pensioen
Ik gebruik dan liever iets als 'nopen tot' of 'hem moverende redenen'. Minder Brammerig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dagelijks. Voor de niet-jurist klinkt dat erg "geleerd"
Nee. Ze maakt je blij met een dode musquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Kan je ook weer een bachelor doen als je al een bachelor hebt afgerond?
Ooh die gekkigheid had ik gelukkig niet eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff ja. Wiskunde B en Latijn, wat waren dat horrordingen. Daar heb ik minstens drie andere examens om verneuktKan er nog van wakker schrikken soms.
Lievelingsfilmquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze film weer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |