SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik nou nooitquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Dat ambieer ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo word je geen novietenhoeder.
Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.
En klinkt specifiek en ingewikkeld![]()
![]()
Dit inderdaad... En de mensen die niet gemotiveerd zijn zullen die toets ook niet heel erg goed voorbereiden denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je dwingt mensen in ieder geval op bewuster met de studiekeuze bezig te zijn en erover na te denken. Dat is goed. Sowieso mag er best strenger geselecteerd worden aan de poort. Enfin die discussie is al vaak langs geweest hier volgens mij.![]()
Aansprakelijkheidsrecht vond ik echt geweldig. Jammer dat het na het eerste jaar nooit meer is teruggekeerd.![]()
Wat kan zo'n toets nou voorstellen..quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad... En de mensen die niet gemotiveerd zijn zullen die toets ook niet heel erg goed voorbereiden denk ik.![]()
Specifiek ja, ingewikkeld valt op zich mee. Jammere was dat je ontieglijk veel arresten niet hoefde te kennen, maar wel moest kunnen toepassen (ja, snap je 'mquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat ambieer ook niet.
En klinkt specifiek en ingewikkeld)
Nee..quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Specifiek ja, ingewikkeld valt op zich mee. Jammere was dat je ontieglijk veel arresten niet hoefde te kennen, maar wel moest kunnen toepassen (ja, snap je 'm)
![]()
![]()
In combinatie met zo'n brief filter je denk ik echt wel een groep ongemotiveerde mensen weg. En ik juich gewoon strengere selectie aan de poort toe, dus dit soort kleine initiatieven ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wat kan zo'n toets nou voorstellen..![]()
Daar kunnen geen mededelingen over worden gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat ik hoog op de lijst sta?![]()
Niet zo heel veel waarschijnlijk, ze hebben ook eigenlijk veel te veel plaatsen beschikbaar, maar je weet in ieder geval wel zeker dat de mensen die het niet redden ook niet op de opleiding thuishoren....quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wat kan zo'n toets nou voorstellen..![]()
Oh okequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar kunnen geen mededelingen over worden gedaan.![]()
![]()
Ben wel erg benieuwd hoe die toets isquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Niet zo heel veel waarschijnlijk, ze hebben ook eigenlijk veel te veel plaatsen beschikbaar, maar je weet in ieder geval wel zeker dat de mensen die het niet redden ook niet op de opleiding thuishoren....![]()
Hoe ging het?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Specifiek ja, ingewikkeld valt op zich mee. Jammere was dat je ontieglijk veel arresten niet hoefde te kennen, maar wel moest kunnen toepassen (ja, snap je 'm)
![]()
![]()
Ik sta sowieso boven jou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat ik hoog op de lijst sta?![]()
Ik denk sowieso dat de mensen die echt niet gemotiveerd zijn al niet eens de moeite nemen om een brief te schrijvenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In combinatie met zo'n brief filter je denk ik echt wel een groep ongemotiveerde mensen weg. En ik juich gewoon strengere selectie aan de poort toe, dus dit soort kleine initiatieven ook.![]()
Ambieer jij het niet Ties?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef Ties02 het volgende:
Pax wordt novietenhoeder als noviet
zo staat hij dichter bij de mensen
En dichter bij de mensen..kom op hé. Nergens voor nodig.![]()
Ja, ik ook! Staat 3 uur voor en begin april komt de literatuur online die we moeten voorbereiden, ben wel benieuwd hoeveel en hoe moeilijk het gaat worden...quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd hoe die toets is![]()
Dat ook inderdaad wellicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat de mensen die echt niet gemotiveerd zijn al niet eens de moeite nemen om een brief te schrijven![]()
Wanneer is de toets zelf?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Staat 3 uur voor en begin april komt de literatuur online die we moeten voorbereiden, ben wel benieuwd hoeveel en hoe moeilijk het gaat worden...![]()
He bah wat elitairquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dichter bij de mensen..kom op hé. Nergens voor nodig.Zeker wel!quote:![]()
Dat probleem had ik dus ook. Kwam er op neer dat je naast wat verplichte arresten over wg-aansprakelijkheid, arresten over OD naar aanleiding van de hc's en het boek moest kunnen toepassen. Het was dus geen verplichte jurisprudentie. Beetje debiel, maar ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ging wel lekker. Alleen bij één vraag wat zitten twijfelen en alsnog aangepast (moet je eigenlijk nooit doen, maar achquote:)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus ook. Kwam er op neer dat je naast wat verplichte arresten over wg-aansprakelijkheid, arresten over OD naar aanleiding van de hc's en het boek moest kunnen toepassen. Het was dus geen verplichte jurisprudentie. Beetje debiel, maar ja.Maar indirect dus eigenlijk wel
![]()
![]()
Oke. Want ik zat een beetje te denken dat vwo tot die datum eindexamens heeftquote:Voor hen niet echt fantastisch dus.
Maar jij gaat als deeltijder toch? En weet je al hoeveel er dit jaar waren?![]()
Jaquote:En die docent heeft geloof ik wel 100 arresten behandeld tijdens de hc's
Maar goed, tentamen gehad, heb goede hoop dus met een beetje mazzel kan ik dat verschrikkelijke Asser boek links laten liggen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Even bij Boekel naar binnen loeren
Ja, voor de mensen die dan eindexamen moeten doen is het wel kut inderdaad, maar dat is de meerderheid, dus daar zullen ze vast wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke. Want ik zat een beetje te denken dat vwo tot die datum eindexamens heeftVoor hen niet echt fantastisch dus.
Maar jij gaat als deeltijder toch? En weet je al hoeveel er dit jaar waren?
Ik ga inderdaad in deeltijd, het kwam er uiteindelijk op neer dat ze nog nooit meer dan 20 deeltijders per jaar hebben gehad, dus die 20 deeltijdplekken was ruim. Komt wel goed dus!![]()
![]()
Morgen begint de zaak tegen Jasper S. in Leeuwarden. Jammer dat ik morgen tig dingen te doen heb en in Rotterdam ben![]()
![]()
Het feit dat de eindexamens nog niet eens voorbij zijn zegt al genoeg.quote:
Je moet je gewoon tot 29 augustus aan kunnen melden voor een studie![]()
Ooh mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ja, voor de mensen die dan eindexamen moeten doen is het wel kut inderdaad, maar dat is de meerderheid, dus daar zullen ze vast wel rekening mee houden.
Ik ga inderdaad in deeltijd, het kwam er uiteindelijk op neer dat ze nog nooit meer dan 20 deeltijders per jaar hebben gehad, dus die 20 deeltijdplekken was ruim. Komt wel goed dus!![]()
![]()
In b4 Actaquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
JaEn die docent heeft geloof ik wel 100 arresten behandeld tijdens de hc's
Maar goed, tentamen gehad, heb goede hoop dus met een beetje mazzel kan ik dat verschrikkelijke Asser boek links laten liggen.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar goed, tentamen gehad, heb goede hoop dus met een beetje mazzel kan ik dat verschrikkelijke Asser boek links laten liggen.
Sideshow, Ties ambieert het ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
He bah wat elitair [ afbeelding ]
[..]
Zeker wel!Aha.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie contacten met jou en Bobbie en Pax is slecht in Candy Crush.![]()
Ik heb een opmerking over dat boek bij de evaluatie geplaatst. Hopelijk wordt die binnen een paar maanden geplaatstquote:![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
JaEn die docent heeft geloof ik wel 100 arresten behandeld tijdens de hc's
Maar goed, tentamen gehad, heb goede hoop dus met een beetje mazzel kan ik dat verschrikkelijke Asser boek links laten liggen.![]()
![]()
Goed hoorquote:
Ik heb bij staatsrecht 1B tentamen-enquete ingevuld dat dat Van der Pot boek niet echt uitnodigend is om te lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een opmerking over dat boek bij de evaluatie geplaatst. Hopelijk wordt die binnen een paar maanden geplaatst![]()
![]()
Van der Potquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij staatsrecht 1B tentamen-enquete ingevuld dat dat Van der Pot boek niet echt uitnodigend is om te lezen.
Die waren al bekend toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens Acta, mijn ambities mogen ook
bekend zijn.
Althans bij mij wel![]()
![]()
Van der Pot. Heldenboek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij staatsrecht 1B tentamen-enquete ingevuld dat dat Van der Pot boek niet echt uitnodigend is om te lezen.![]()
Toch wil ik het ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
bekend zijn.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dan is datquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
bekend zijn.
duidelijk.![]()
Nog even ter bevestiging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die waren al bekend toch?
Althans bij mij wel![]()
Jullie zouden eens voor de grap De Blécourt ofzo moeten lezen. Of Van Bynkershoek. Daar is de Asser niks bij.![]()
Novietenhoeder worden ik wil.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wil ik het ondubbelzinnig.![]()
Much to learn you still have.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Novietenhoeder worden ik wil.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
Jullie zouden eens voor de grap De Blécourt ofzo moeten lezen. Daar is de Asser niks bij.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Een lange weg het worden zal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Novietenhoeder worden ik wil.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die zijn natuurlijk niet digitaal. Die moet je gewoon uit een stoffige boekenkast in de JB pakken. Maar zie de edit; Van Bynkershoek is nog leuker.quote:![]()
Hoi _Rooos_quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik stel voor dat de novieten van volgend jaar mogen stemmen wie de nieuwe novietenhoeders worden.![]()
Bedoelde meer een bol.com linkje ofzo. De enige Blecourt die ik ken is een bekende arbeidsrechtadvocaat, tevens partner bij Baker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk niet digitaal. Die moet je gewoon uit een stoffige boekenkast in de JB pakken. Maar zie de edit; Van Bynkershoek is nog leuker.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ooh. De persoon die ik bedoel is al lang heen gegaan. In 1940 al. Oud hoogleraar in Leiden. Auteur van diverse prachtige werken op rechtshistorisch gebied. Niet meer te koop bij Bol.comquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedoelde meer een bol.com linkje ofzo. De enige Blecourt die ik ken is een bekende arbeidsrechtadvocaar, tevens partner bij Baker.Antiquariaten denk ik als je een exemplaar wilt kopen.
![]()
Ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een hekel aan Star Wars ik heb![]()
![]()
Daarom dacht ik alquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ooh. De persoon die ik bedoel is al lang heen gegaan. In 1940 al. Oud hoogleraar in Leiden. Auteur van diverse prachtige werken op rechtshistorisch gebied. Niet meer te koop bij Bol.comAntiquariaten denk ik als je een exemplaar wilt kopen.
Wel grote kans dat het familie is, denk ik zo.
Een grapje moet dat zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een hekel aan Star Wars ik heb![]()
ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Spijt me het. Ik ben van Lord Of The Rings.
Heb nog nooit een volledige Star Wars film gezien![]()
Inderdaad. Naam komt volgens mij niet veel voorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom dacht ik alWel grote kans dat het familie is, denk ik zo.
en hij kwam uit een juristenfamilie dacht ik dus grote kans dat hij passie voor het recht aan zijn kinderen doorgegeven heeft.
![]()
![]()
Ik ben van beide.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Spijt me het. Ik ben van Lord Of The Rings.![]()
Ook mooi. Mooie boeken ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Spijt me het. Ik ben van Lord Of The Rings.![]()
![]()
HP vind ik ook mooi.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
allebei mooi.
Harry Potter heeft een slap einde![]()
Heel raar dit. Meerdere politie-auto's in de straat en meerdere agenten die met elkaar lopen te ouwehoeren![]()
Je bent er gloeiend bij Speedo!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef Speedy_T het volgende:
Heel raar dit. Meerdere politie-auto's in de straat en meerdere agenten die met elkaar lopen te ouwehoeren![]()
Wietplantage!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ze zijn bij de overburen naar binnenGeneraal?? Pardon??![]()
Yup en de Hobbit ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Alles gelezen? Films zijn prachtig.![]()
Spannend, hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ze zijn bij de overburen naar binnen![]()
Dit is wel de raarste wiki-pagina die ik in tijden gelezen heb http://nl.wikipedia.org/wiki/Theosofie![]()
Sideshow het is toch gewoon altijd 'hoeder'? Onafhankelijk van het geslacht. Net zoals raadsheer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben straks sowieso de eerste hoedster ooit![]()
Mij als concurrentie win je nooit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben straks sowieso de eerste hoedster ooit![]()
Heb de boeken niet gelezen. Wilde dit in navolging van mijn broer wel doen, maar nog niet gedaan.quote:![]()
Ik ben deze stroming ook nog niet tegengekomen. Dank.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Speedy_T het volgende:
Dit is wel de raarste wiki-pagina die ik in tijden gelezen heb http://nl.wikipedia.org/wiki/Theosofie![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow het is toch gewoon altijd 'hoeder'? Onafhankelijk van het geslacht. Net zoals raadsheer.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het is voor mij echt jaren geleden dat ik ineens twijfel of ik het derde deel volledig gelezen heb. Terwijl ik mij wel het eind in het boek kan herinnerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen. Wilde dit in navolging van mijn broer wel doen, maar nog niet gedaan.Of misschien heb ik uit het tweede deel iets gemist dan. Ik weet het niet meer. Misschien moet ik ze alledrie eens oppakken weer ofzo
Er was voor mijn gevoel ėets dat ik gemist had
![]()
![]()
Weledelgestrenge is ook zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een mooi woord is dat eigenlijk. Raadsheer.
Baal dagje. In Amsterdam gaan studeren, thuis blijven voor ex. Vervolgens niet voldoende in Amsterdam zijn, maar ook niet thuis voor een fatsoenlijk sociaal leven. Naar de Uni om hogerop te komen en dan nu mensen van het hbo een baan zie krijgen terwijl ik nog nergens ben...quote:
![]()
![]()
Tja, wellicht hunker je gewoon naar oude tijden. Lekker lezen op het zolderkamertje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is voor mij echt jaren geleden dat ik ineens twijfel of ik het derde deel volledig gelezen heb. Terwijl ik mij wel het eind in het boek kan herinnerenOf misschien heb ik uit het tweede deel iets gemist dan. Ik weet het niet meer. Misschien moet ik ze alledrie eens oppakken weer ofzo
Er was voor mijn gevoel ėets dat ik gemist had
![]()
Vanwaar opeens de depressiviteit?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Baal dagje. In Amsterdam gaan studeren, thuis blijven voor ex. Vervolgens niet voldoende in Amsterdam zijn, maar ook niet thuis voor een fatsoenlijk sociaal leven. Naar de Uni om hogerop te komen en dan nu mensen van het hbo een baan zie krijgen terwijl ik nog nergens ben...
Ga anders een jaar met mij het klooster in. Genoeg denktijd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Baal dagje. In Amsterdam gaan studeren, thuis blijven voor ex. Vervolgens niet voldoende in Amsterdam zijn, maar ook niet thuis voor een fatsoenlijk sociaal leven. Naar de Uni om hogerop te komen en dan nu mensen van het hbo een baan zie krijgen terwijl ik nog nergens ben...
![]()
Nou, vanwege het verhaaltje dus ! Ik heb momenteel even heel weinig spannends in mijn leven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vanwaar opeens de depressiviteit?![]()
jaaa... neequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ga anders een jaar met mij het klooster in. Genoeg denktijd.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ties02 het volgende:
Klooster lijkt me wel wat
hele dag studeren enzo![]()
![]()
nerdjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ties02 het volgende:
Mijn leven is op het moment ook niet zo spannend hoor. Komt wel weer goed schatjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, vanwege het verhaaltje dus ! Ik heb momenteel even heel weinig spannends in mijn leven.
Ik heb alledrie de boeken wel gelezen maar ik kan mij ook weer herinneren dat ik een keer ofwel iets overgeslagen had of iets later gelezen heb dan de rest maar ik weet het niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tja, wellicht hunker je gewoon naar oude tijden. Lekker lezen op het zolderkamertje.![]()
![]()
lamaOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Komt vanzelf wel goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
je hebt gewoon even motivatiedipje.
![]()
Lekker stage lopen op een afdeling met mensen die tegen hun pensioen aan zitten met 0,001% kans op een baan. Bahhquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn leven is op het moment ook niet zo spannend hoor. Komt wel weer goed schatje![]()
![]()
Kom op Yreal je bent een held en een strijder. Immer vrolijk, altijd oprecht. Misschien bevalt de weg niet altijd even goed, maar hij gaat ergens heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Ik loop mijzelf af te matten om een llb diploma en ga vanwege mijn cijfers waarschijnelijk de advocatuur nooit halenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom op Yreal je bent een held en een strijder. Immer vrolijk, altijd oprecht. Misschien bevalt de weg niet altijd even goed, maar hij gaat ergens heen.![]()
![]()
En met jou misschien meer. Of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik loop mijzelf af te matten om een llb diploma en ga vanwege mijn cijfers waarschijnelijk de advocatuur nooit halen![]()
quote:Lijkt me heerlijk voor een tijdje. Ik zit in me hoofd ook vol met onzekerheden. Denk dat ik na dit jaar wellicht een tijd er tussenuit ga. Lekker op Kreta in een Grieks-orthodox klooster. Even helemaal niets en denken wat ik eens met me leven ga doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ties02 het volgende:
Ajoh, drie vrienden van mij hebben een traineeship bij een prima advocatenkantoor met een lijst vol zesjes en amper stage ervaring.. Alles is mogelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik loop mijzelf af te matten om een llb diploma en ga vanwege mijn cijfers waarschijnelijk de advocatuur nooit halen![]()
![]()
Griekenlandquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me heerlijk voor een tijdje. Ik zit in me hoofd ook vol met onzekerheden. Denk dat ik na dit jaar wellicht een tijd er tussenuit ga. Lekker op Kreta in een Grieks-orthodox klooster. Even helemaal niets en denken wat ik eens met me leven ga doen.![]()
Santorini is ook zo orthodox of niet? Misschien deze vakantie naar toe
ben echt gek op die eilanden![]()
![]()
In heel Griekenland zijn prachtige, orthodoxe verblijfplaatsen. Ook op Santorini. Prachtige, orthodoxe gebouwen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Griekenland![]()
Op Santorini met de trap naar beneden. 260 treden of zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Griekenland![]()
Goed zo. Even nadenken wat je precies wilt allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
Ik ga van de zomer minstens een maand weg op de motor![]()
Goede zaak.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
Ik ga van de zomer minstens een maand weg op de motor![]()
Laatst zei je dat je mogelijk een contract kon krijgen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker stage lopen op een afdeling met mensen die tegen hun pensioen aan zitten met 0,001% kans op een baan. Bahh![]()
![]()
Dit is gewoon even een moodswing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je mogelijk een contract kon krijgen?![]()
Het is weer die tijd van de maandquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit is gewoon even een moodswing.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goed zo. Even nadenken wat je precies wilt allemaal.Het plan is => Bordeax => San sebastiaan => Noord portugal => lisabon => madrid => Barcelona => Monaco => Geneve => Luxemburg =>quote:
Heb er wel zin in![]()
![]()
Oh uh ja waarschijnlijk danquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit is gewoon even een moodswing.![]()
![]()
Ja, en nu is de baas vertrokkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je mogelijk een contract kon krijgen?![]()
![]()
Ga je alleen? Dat is wel lekker, even helemaal relaxen, reflecteren en je hoofd leeg maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het plan is => Bordeax => San sebastiaan => Noord portugal => lisabon => madrid => Barcelona => Monaco => Geneve => Luxemburg =>
Heb er wel zin in![]()
Tof man. Je doet het toch maar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het plan is => Bordeax => San sebastiaan => Noord portugal => lisabon => madrid => Barcelona => Monaco => Geneve => Luxemburg =>
Heb er wel zin in![]()
yup, helemaal in mijn lonerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga je alleen? Dat is wel lekker, even helemaal relaxen, reflecteren en je hoofd leeg maken.![]()
![]()
Natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden nog overwogen te stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Twijfelen jullie dan nooit over je studie en je toekomst?![]()
Ja nouja nu is het natuurlijk wat laat omdat ik al bijna klaar ben maar eerst wel veel. Nu maak ik het maar gewoon af en kijk ik dan wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
![]()
Natuurlijk wel. Maar iedereen gaat daar anders mee om.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Veel mensen die het er over hebben dat ze zo'n tocht hadden willen maken. Moet ik het maar gewoon gaan doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tof man. Je doet het toch maar.![]()
![]()
Nooitquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden nog overwogen te stoppen.![]()
![]()
Zou ongezond zijn om dat niet te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Twijfelen jullie dan nooit over je studie en je toekomst?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Twijfelen jullie dan nooit over je studie en je toekomst?
Ik twijfel na elke 6 die ik terug krijg of ik ooit wel aan de bak kom![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden nog overwogen te stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja nouja nu is het natuurlijk wat laat omdat ik al bijna klaar ben maar eerst wel veel. Nu maak ik het maar gewoon af en kijk ik dan wel.Kijk, genoeg twijfel. Ik doe het ook erg veel. Zie vrienden om me heen stoppen met hun studies en anderen hebben het weer super naar hun zin. Ik zit een beetje in het midden. In de zomer ga ik maar eens goed nadenken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar iedereen gaat daar anders mee om.![]()
rechten is met alles te combinerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, genoeg twijfel. Ik doe het ook erg veel. Zie vrienden om me heen stoppen met hun studies en anderen hebben het weer super naar hun zin. Ik zit een beetje in het midden. In de zomer ga ik maar eens goed nadenken.![]()
Ik ga sowieso niet stoppen
maar ik zit wel te denken om iets anders (erbij of erna) te gaan doen, en dan misschien ook wel totaaal iets anders (geschiedenis ofzo)![]()
Terecht. Daar in Zoetermeer is het al druk genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Ik twijfel na elke 6 die ik terug krijg of ik ooit wel aan de bak komFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Dat is sowieso wel een goed idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
maar ik zit wel te denken om iets anders (erbij of erna) te gaan doen
Sowieso is het handig om de bachelor te gebruiken om zoveel mogelijk dingen te doen. Ook een jaartje langer studeren is geen ramp. Als je uiteindelijk maar weet waar je heen wilt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Weet je niet hoelang je moet wachten voor een rijbewijs hier?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terecht. Daar in Zoetermeer is het al druk genoeg.![]()
Ik had achteraf ook wel twee studies willen doen. Nu is het financieel zo onvoordeligquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
maar ik zit wel te denken om iets anders (erbij of erna) te gaan doen, en dan misschien ook wel totaaal iets anders (geschiedenis ofzo)![]()
![]()
Eigenlijk nooit echt getwijfeld over deze studie. Wist ook al vrij snel welke master ik wilde gaan doen etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Twijfelen jullie dan nooit over je studie en je toekomst?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Een dag als je met spoed aanvraagt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weet je niet hoelang je moet wachten voor een rijbewijs hier?![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit echt getwijfeld over deze studie. Wist ook al vrij snel welke master ik wilde gaan doen etc.Knap.
![]()
zo nep is dat ja. vooral de loophole die er nu nog isquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had achteraf ook wel twee studies willen doen. Nu is het financieel zo onvoordelig![]()
![]()
Waag het eens zonder afspraak een aanvraag te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een dag als je met spoed aanvraagt?![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo nep is dat ja. vooral de loophole die er nu nog is![]()
Oh, dit is uniek begrijp ik?quote:
Hier staat trouwens helemaal niks nieuws in of ben ik nou gek?
http://www.nu.nl/algemeen(...)wordt-goedkoper.html![]()
Klopt. Maar er zit een verschil in de mate van onzekerheid natuurlijk. De een heeft een heel doel voor ogen en de ander niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zou ongezond zijn om dat niet te doen.Ja. Als je een volle overtuiging hebt is je wil ook veel groter. Ik denk dat je dan ook wel hogere cijfers haalt. Dat weet ik wel zeker. Ik heb ook vaak genoeg dat ik aantoonbaar te weinig aan de studie heb gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Ik twijfel na elke 6 die ik terug krijg of ik ooit wel aan de bak kom![]()
Dat kan hier alleen 's morgens. Na 12.00 uur moet je een afspraak hebben. Voor alles.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waag het eens zonder afspraak een aanvraag te doenEcht een klantvriendelijkheid en service van nul die gemeentes. Waardeloos. Ook alleen op kantooruren open.
![]()
Oh de loophole wordt nu de normquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Speedy_T het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)wordt-goedkoper.html![]()
![]()
Het was eerst alleen een akkoord die aan het einde van dit jaar zou aflopen. Nu wordt het wettelijk vastgelegd. Dat is wel een stuk beter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Speedy_T het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)wordt-goedkoper.htmlFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ah op die fietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het was eerst alleen een akkoord die aan het einde van dit jaar zou aflopen. Nu wordt het wettelijk vastgelegd. Dat is wel een stuk beter.![]()
Ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, dit is uniek begrijp ik?
Ik heb de laatste tijd trouwens wel echt gigantisch weinig studie-motivatie. Ook om colleges e.d. te volgen
Herkenbaar?![]()
Nouja, er wordt blijkbaar niet aan getornd, wat eerst wel het idee was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Speedy_T het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)wordt-goedkoper.htmlOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Neequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow het is toch gewoon altijd 'hoeder'? Onafhankelijk van het geslacht. Net zoals raadsheer.het is hoedster
Neequote:het is hoedster
Ik moest lachenquote:![]()
![]()
Zelfde hier. Ik ga steeds minder naar werkgroepen. Colleges sla ik ook al vaak over, en dan heb ik het over het niet terugkijken via het internet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd trouwens wel echt gigantisch weinig studie-motivatie. Ook om colleges e.d. te volgen
Herkenbaar?![]()
Nee. Het is hoeder. Net als raadsheer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Neehet is hoedster
[..]
Neehet is hoedster
[..]
Ik moest lachen![]()
Ik ben uniekquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja?
Herkenbaar?![]()
Maar nee, niet echt last van. Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik inmiddels in een flow zit. Ik heb in de verschillende studiecentra mijn tweede thuis gevonden en breng daar hele dagen door, wat niet verkeerd is voor de resultaten. Moet wel zeggen dat ik uitkijk naar wat vrije dagen, want de moeheid begint er een beetje in te sluipen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
College probeer ik nog wel te gaan maar altijd met tegenzin eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik ga steeds minder naar werkgroepen. Colleges sla ik ook al vaak over, en dan heb ik het over het niet terugkijken via het internet.en de rest ook allemaal geen zin meer in. Het interesseert me ook steeds minder allemaal.
![]()
Ook hetzelfde hiero. Alleen ga ik nog wel naar een aantal colleges, maar soms ga ik dan halverwege weg. Zelfs werkgroepen wil ik nog af en toe weleens overslaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
Zelfde hier. Ik ga steeds minder naar werkgroepen. Colleges sla ik ook al vaak over, en dan heb ik het over het niet terugkijken via het internet.![]()
Ik ben altijd bang dat ik er niks meer van snap als ik niet naar werkcolleges ga en de hoorcolleges niet op enige manier bekijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik ga steeds minder naar werkgroepen. Colleges sla ik ook al vaak over, en dan heb ik het over het niet terugkijken via het internet.![]()
Hmm oke. Wel fijn zoietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Maar nee, niet echt last van. Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik inmiddels in een flow zit. Ik heb in de verschillende studiecentra mijn tweede thuis gevonden en breng daar hele dagen door, wat niet verkeerd is voor de resultaten. Moet wel zeggen dat ik uitkijk naar wat vrije dagen, want de moeheid begint er een beetje in te sluipen.Pak anders gewoon vrij met Pasen en a.s. vrijdag?
![]()
![]()
Vervelend hč, die draadloze muizen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Speedy_T het volgende:
Kak, na bijna een jaar afwezigheid heb ik de eerste muis weer gespot in de keukenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Boek>quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik er niks meer van snap als ik niet naar werkcolleges ga en de hoorcolleges niet op enige manier bekijk.![]()
Speedy_G ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Speedy_T het volgende:
Kak, na bijna een jaar afwezigheid heb ik de eerste muis weer gespot in de keuken![]()
Mwah... Hangt een beetje van het vak af.quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 22:55:54 ]![]()
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn alweer vol gepland. Maandag wel hele dag vrij en dan dinsdag weer aan de bak voor het nieuwe blokquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm oke. Wel fijn zoietsPak anders gewoon vrij met Pasen en a.s. vrijdag?
Waarschijnlijk valt het wel mee. Colleges missen is niet meteen het einde van de wereld, het leven gaat gewoon door.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik er niks meer van snap als ik niet naar werkcolleges ga en de hoorcolleges niet op enige manier bekijk.![]()
![]()
Ja oke alles behalve van der Potquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah... Hangt een beetje van het vak af.![]()
Met studie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn alweer vol gepland. Maandag wel hele dag vrij en dan dinsdag weer aan de bak voor het nieuwe blok![]()
![]()
Ja, ik heb hetzelfde. Het versterkt elkaar. Hoe meer je studeert, hoe leuker het begint te worden en hoe meer je wilt gaan studeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Maar nee, niet echt last van. Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik inmiddels in een flow zit. Ik heb in de verschillende studiecentra mijn tweede thuis gevonden en breng daar hele dagen door, wat niet verkeerd is voor de resultaten. Moet wel zeggen dat ik uitkijk naar wat vrije dagen, want de moeheid begint er een beetje in te sluipen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Oohja, had ik dat boek maar nooit gekocht.quote:
Niet mee te werken en alle relevante informatie komt op de hoorcolleges/werkcolleges/aanvullende video's naar voren.![]()
Nee, beetje arbeid her en der en nog wat vrienden opzoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Aah. Wel leuke dingen dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, beetje arbeid her en der en nog wat vrienden opzoeken.![]()
![]()
Ja, nou dat gevoel heb ik dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het wel mee. Colleges missen is niet meteen het einde van de wereld, het leven gaat gewoon door.
Maar hoorcolleges kan ik nog wel makkelijk terugkijken maar soms heb ik echt geen zin om voor 1,5 uur werkgroep af te reizen...![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen een dagje JB en 's avonds tentamen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Het versterkt elkaar. Hoe meer je studeert, hoe leuker het begint te worden en hoe meer je wilt gaan studeren.![]()
![]()
Ja, de motivatie op een hoog niveau houden is een zeer lastige opgave.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
College probeer ik nog wel te gaan maar altijd met tegenzin eigenlijken de rest ook allemaal geen zin meer in. Het interesseert me ook steeds minder allemaal.
Voor colleges ga ik niet meer naar A'dam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ook hetzelfde hiero. Alleen ga ik nog wel naar een aantal colleges, maar soms ga ik dan halverwege weg. Zelfs werkgroepen wil ik nog af en toe weleens overslaan.Ik enigszins ook wel. Maar toch een te groot gebrek aan motivatie, helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil jouw oude UIquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een dagje JB en 's avonds tentamen.![]()
![]()
Ja, maar ik kijk uit naar maandag. Hele dag niets doen. Eindelijkquote:
Wat betreft motivatie, de uva is gestopt met hoorcolleges in de avonduren. Dat verneukt je motivatie ook grondig.![]()
Nouja zelf de afweging maken hč...het is niet verplicht allemaalquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, nou dat gevoel heb ik dan.
Maar hoorcolleges kan ik nog wel makkelijk terugkijken maar soms heb ik echt geen zin om voor 1,5 uur werkgroep af te reizen...![]()
![]()
Heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk uit naar maandag. Hele dag niets doen. Eindelijk![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dexter's Laboratory, Johnny Bravo, Cow and Chicken, Ed, Edd n Eddy, The Powerpuff Girls![]()
Je vergeet de beste: Scooby Dooby Doo!![]()
Helaas wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, de motivatie op een hoog niveau houden is een zeer lastige opgave.
[..]
Voor colleges ga ik niet meer naar A'dam.
[..]
Ik enigszins ook wel. Maar toch een te groot gebrek aan motivatie, helaas.![]()
Dit. Zolang je er maar niet afgetrapt wordtquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja zelf de afweging maken hč...het is niet verplicht allemaal![]()
Oud maar goud.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je vergeet de beste: Scooby Dooby Doo!![]()
Meer; zolang je resultaten gewoon goed zijn. Dus meer dan acceptabel. Maar dat is bij Pax wel volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit. Zolang je er maar niet afgetrapt wordt![]()
Neem een paas-whisky.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pasen onverwacht vrij. Feest !![]()
Er zit een vlinder in m'n kamer, net ging die op m'n oog zitten, ik schrok me kapot en nu kan ik 'm niet vinden.![]()
Ik wil terug naar Groningen. Heb een schurfthekel aan Rotterdam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoi etsu, nog altijd in de bewoonde wereld?![]()
goestingquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo ik heb opeens een goesting naar een milkshake
leuk woord![]()
Ik vond de vlinder en toen wilde ik een schoen pakken om hem dood te slaan, maar kon 't niet vinden dus pakte een glas, is de vlinder spoorlooswat een pokkebeest
![]()
Kom jij uit R'dam?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Groningen. Heb een schurfthekel aan Rotterdam.![]()
![]()
Geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam, toen verhuisd naar Rotterdam en nu woon ik in Groningen.quote:![]()
![]()
goestingquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo ik heb opeens een goesting naar een milkshake![]()
![]()
moordenaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
Ik vond de vlinder en toen wilde ik een schoen pakken om hem dood te slaan, maar kon 't niet vinden dus pakte een glas, is de vlinder spoorlooswat een pokkebeest
![]()
![]()
terechte klachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Groningen. Heb een schurfthekel aan Rotterdam.![]()
Heel erg veel. Vooral de laatste tijd loop ik daar echt hele dagen over te piekeren. Cijfers zijn allemaal niet goed genoeg, iets anders heb ik (nog) niet en heb het gevoel soms dat ik steeds minder controle over de vakken heb. Maar toch te weinig concentratie om echt hard te studeren als het niet per se moet, wat an sich reden is tot stress en frustratie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Toe maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam, toen verhuisd naar Rotterdam en nu woon ik in Groningen.
Trusten iedereen!^^![]()
Heb exact dezelfde feelingsquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg veel. Vooral de laatste tijd loop ik daar echt hele dagen over te piekeren. Cijfers zijn allemaal niet goed genoeg, iets anders heb ik (nog) niet en heb het gevoel soms dat ik steeds minder controle over de vakken heb. Maar toch te weinig concentratie om echt hard te studeren als het niet per se moet, wat an sich reden is tot stress en frustratie.![]()
![]()
En ja, heb wel m'n twijfels bij enzo, maar ik vind 't leuk en ga niet m'n best doen om negens te staan (en dat lukt me ook niet), ik zie 't allemaal wel. Maar m'n motivatie is ook helemaal weg, geen idee hoe dat komt. Misschien dat ik het allemaal toch wel snap![]()
![]()
Zegt ie een dag nadat ie een 9 heeft gehaaldquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
En ja, heb wel m'n twijfels bij enzo, maar ik vind 't leuk en ga niet m'n best doen om negens te staan (en dat lukt me ook niet), ik zie 't allemaal wel. Maar m'n motivatie is ook helemaal weg, geen idee hoe dat komt. Misschien dat ik het allemaal toch wel snap![]()
![]()
schrijf eens een bezwaarschrift, kijk of je dat wat vindt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg veel. Vooral de laatste tijd loop ik daar echt hele dagen over te piekeren. Cijfers zijn allemaal niet goed genoeg, iets anders heb ik (nog) niet en heb het gevoel soms dat ik steeds minder controle over de vakken heb. Maar toch te weinig concentratie om echt hard te studeren als het niet per se moet, wat an sich reden is tot stress en frustratie.![]()
Laat je ook niet te veel gek maken door cijfers en dergelijke. Studiepunten zijn even net wat belangrijker, oh, en natuurlijk goed kijken wat je leuk vindt en wat je ligt. Daar moet je uiteindelijk namelijk mee verder.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Als Erik en Maharbal er waren hadden ze nu een hele tirade over hoge cijfers gehoudenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Ryon het volgende:
Laat je ook niet te veel gek maken door cijfers en dergelijke. Studiepunten zijn even net wat belangrijker, oh, en natuurlijk goed kijken wat je leuk vindt en wat je ligt. Daar moet je uiteindelijk namelijk mee verder.![]()
Maar je hebt wel een punt ja![]()
Voor alle vakken bedoel ik. En staatsrecht is maar 4 ects.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zegt ie een dag nadat ie een 9 heeft gehaald![]()
Bij ons 0.3 meer. Inb4 Ties.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor alle vakken bedoel ik. En staatsrecht is maar 4 ects.![]()
Dat wordt altijd opgeworpen als je zoiets zegt, maar daar schiet je weinig mee op. Gitaarspelen, dát is leuk. Kan daar ook wel een carričre van maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Ryon het volgende:
Laat je ook niet te veel gek maken door cijfers en dergelijke. Studiepunten zijn even net wat belangrijker, oh, en natuurlijk goed kijken wat je leuk vindt en wat je ligt. Daar moet je uiteindelijk namelijk mee verder.
Ik snap best dat cijfers niet alles zijn, maar als je uiteindelijk een echt goede baan wil krijgen moet je op wat voor manier ook boven de rest uitsteken. En momenteel ben ik afgezien van goede communicatievaardigheden compleet gemiddeld en waarschijnlijk zelfs dat niet.![]()
RAARquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij ons 0.3 meer. Inb4 Ties.![]()
Jullie hebben JV ook in drie stukken hč.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 1a en 1b optelt, krijg je ook 10. Maar voor 1a had ik een 7, dus ook slecht![]()
Ja. 3-2-3.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jullie hebben JV ook in drie stukken hč.![]()
Dat is een lastige situatie: je weet dat je veel moet studeren voor hoge cijfers, maar toch de motivatie niet kunnen vinden om het ook daadwerkelijk te doen. Terwijl je weet dat het zo belangrijk is. Heb ongeveer hetzelfde. Maar ik twijfel over van alles en nog wat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hetzelfde hiero. Ik loop steeds mijn masterkeuze voor me uit te schuiven. Ik kan gelukkig wel vertellen dat het iets strafrecht gaat worden, alleen twijfel ik tussen de togamaster met de specialisatie in het strafrecht of de generale strafrechtmaster. Ik heb nog drie vakken te halen, maar ik ben momenteel niet vooruit te branden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
Overigens wel allemaal een euro overmaken of een sms sturen naar SC Veendam he. Ik wil ooit nog eens naar De Langeleegte. Cultclub.![]()
Huh is er een actie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef SaulGoodman het volgende:
Overigens wel allemaal een euro overmaken of een sms sturen naar SC Veendam he. Ik wil ooit nog eens naar De Langeleegte. Cultclub.
Zo kut dat al die clubs verdwijnen, Haarlem ookal laatst![]()
![]()
En dan de hoge heren naar de bahamas met het geldquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef SaulGoodman het volgende:
Overigens wel allemaal een euro overmaken of een sms sturen naar SC Veendam he. Ik wil ooit nog eens naar De Langeleegte. Cultclub.Mij niet gezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 23:36:44 ]![]()
Ja, de teller staat op ¤83.600.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh is er een actie?
Zo kut dat al die clubs verdwijnen, Haarlem ookal laatstAls ze het niet halen, krijg je gewoon je geld terug hoor. Wijsneus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan de hoge heren naar de bahamas met het geldMij niet gezien.
![]()
![]()
Beetje vertrouwen in de medemens mag ook welquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Of met je iPod shuffle. En dan noem je mij gierig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Wat hadden ze ook alweer nodig? 7 ton om niet failliet te gaan en vier extra om volgend seizoen te kunnen starten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef SaulGoodman het volgende:
Overigens wel allemaal een euro overmaken of een sms sturen naar SC Veendam he. Ik wil ooit nog eens naar De Langeleegte. Cultclub.![]()
iPod Shufflequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef Ties02 het volgende:
Ja Pax wat was je prijs?
toch niet de ipod he![]()
![]()
Ze moeten nu 2 ton hebben. Dan zijn er volgens de curator weer mogelijkheden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat hadden ze ook alweer nodig? 7 ton om niet failliet te gaan en vier extra om volgend seizoen te kunnen starten?![]()
-1 internets voor jou, of misschien zit ik teveel op 4chan kan ookquote:
http://knowyourmeme.com/memes/that-really-rustled-my-jimmiesquote:That Really Rustled My Jimmies is an expression that is used to convey feelings of discontent or discomfort in response to someone elses post in imageboards and discussion forums, most notably on 4chan.![]()
Recentelijk zijn er dus gewoon vier clubs failliet gegaan. Haarlem in 2010, RBC in 2011, AGOVV eerder dit seizoen en nu dus Veendam. We kunnen ook gewoon beter met twee competities van zestien ploegen gaan spelen.![]()
Wageningen is toch ook nog niet zo lang geleden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef SaulGoodman het volgende:
Recentelijk zijn er dus gewoon vier clubs failliet gegaan. Haarlem in 2010, RBC in 2011, AGOVV eerder dit seizoen en nu dus Veendam. We kunnen ook gewoon beter met twee competities van zestien ploegen gaan spelen.![]()
Dan moet je wel weer twee decennia terug.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wageningen is toch ook nog niet zo lang geleden?![]()
Aha, dus je had liever de boekenbon gezien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
-1 internets voor jou, of misschien zit ik teveel op 4chan kan ook
http://knowyourmeme.com/memes/that-really-rustled-my-jimmies
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: