Nouja zelf de afweging maken hè...het is niet verplicht allemaalquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, nou dat gevoel heb ik dan.
Maar hoorcolleges kan ik nog wel makkelijk terugkijken maar soms heb ik echt geen zin om voor 1,5 uur werkgroep af te reizen...
Heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk uit naar maandag. Hele dag niets doen. Eindelijk
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dexter's Laboratory, Johnny Bravo, Cow and Chicken, Ed, Edd n Eddy, The Powerpuff Girls
Helaas wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, de motivatie op een hoog niveau houden is een zeer lastige opgave.
[..]
Voor colleges ga ik niet meer naar A'dam.
[..]
Ik enigszins ook wel. Maar toch een te groot gebrek aan motivatie, helaas.
Dit. Zolang je er maar niet afgetrapt wordtquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja zelf de afweging maken hè...het is niet verplicht allemaal
Oud maar goud.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je vergeet de beste: Scooby Dooby Doo!
Meer; zolang je resultaten gewoon goed zijn. Dus meer dan acceptabel. Maar dat is bij Pax wel volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit. Zolang je er maar niet afgetrapt wordt
Neem een paas-whisky.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pasen onverwacht vrij. Feest !
Ik wil terug naar Groningen. Heb een schurfthekel aan Rotterdam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoi etsu, nog altijd in de bewoonde wereld?
goestingquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo ik heb opeens een goesting naar een milkshake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |