Kom jij uit R'dam?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Groningen. Heb een schurfthekel aan Rotterdam.
Geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam, toen verhuisd naar Rotterdam en nu woon ik in Groningen.quote:
goestingquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo ik heb opeens een goesting naar een milkshake
moordenaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
Ik vond de vlinder en toen wilde ik een schoen pakken om hem dood te slaan, maar kon 't niet vinden dus pakte een glas, is de vlinder spoorlooswat een pokkebeest
terechte klachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Groningen. Heb een schurfthekel aan Rotterdam.
Heel erg veel. Vooral de laatste tijd loop ik daar echt hele dagen over te piekeren. Cijfers zijn allemaal niet goed genoeg, iets anders heb ik (nog) niet en heb het gevoel soms dat ik steeds minder controle over de vakken heb. Maar toch te weinig concentratie om echt hard te studeren als het niet per se moet, wat an sich reden is tot stress en frustratie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Twijfelen jullie dan nooit over je studie en je toekomst?
Toe maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam, toen verhuisd naar Rotterdam en nu woon ik in Groningen.
Heb exact dezelfde feelingsquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg veel. Vooral de laatste tijd loop ik daar echt hele dagen over te piekeren. Cijfers zijn allemaal niet goed genoeg, iets anders heb ik (nog) niet en heb het gevoel soms dat ik steeds minder controle over de vakken heb. Maar toch te weinig concentratie om echt hard te studeren als het niet per se moet, wat an sich reden is tot stress en frustratie.
Zegt ie een dag nadat ie een 9 heeft gehaaldquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
En ja, heb wel m'n twijfels bij enzo, maar ik vind 't leuk en ga niet m'n best doen om negens te staan (en dat lukt me ook niet), ik zie 't allemaal wel. Maar m'n motivatie is ook helemaal weg, geen idee hoe dat komt. Misschien dat ik het allemaal toch wel snap
schrijf eens een bezwaarschrift, kijk of je dat wat vindt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg veel. Vooral de laatste tijd loop ik daar echt hele dagen over te piekeren. Cijfers zijn allemaal niet goed genoeg, iets anders heb ik (nog) niet en heb het gevoel soms dat ik steeds minder controle over de vakken heb. Maar toch te weinig concentratie om echt hard te studeren als het niet per se moet, wat an sich reden is tot stress en frustratie.
Als Erik en Maharbal er waren hadden ze nu een hele tirade over hoge cijfers gehoudenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Ryon het volgende:
Laat je ook niet te veel gek maken door cijfers en dergelijke. Studiepunten zijn even net wat belangrijker, oh, en natuurlijk goed kijken wat je leuk vindt en wat je ligt. Daar moet je uiteindelijk namelijk mee verder.
Voor alle vakken bedoel ik. En staatsrecht is maar 4 ects.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zegt ie een dag nadat ie een 9 heeft gehaald
Bij ons 0.3 meer. Inb4 Ties.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor alle vakken bedoel ik. En staatsrecht is maar 4 ects.
Dat wordt altijd opgeworpen als je zoiets zegt, maar daar schiet je weinig mee op. Gitaarspelen, dát is leuk. Kan daar ook wel een carrière van maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Ryon het volgende:
Laat je ook niet te veel gek maken door cijfers en dergelijke. Studiepunten zijn even net wat belangrijker, oh, en natuurlijk goed kijken wat je leuk vindt en wat je ligt. Daar moet je uiteindelijk namelijk mee verder.
RAARquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij ons 0.3 meer. Inb4 Ties.
Jullie hebben JV ook in drie stukken hè.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 1a en 1b optelt, krijg je ook 10. Maar voor 1a had ik een 7, dus ook slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |