Dat ook inderdaad wellicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat de mensen die echt niet gemotiveerd zijn al niet eens de moeite nemen om een brief te schrijven
Wanneer is de toets zelf?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Staat 3 uur voor en begin april komt de literatuur online die we moeten voorbereiden, ben wel benieuwd hoeveel en hoe moeilijk het gaat worden...
He bah wat elitairquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dichter bij de mensen..kom op hé. Nergens voor nodig.
Zeker wel!quote:
Dat probleem had ik dus ook. Kwam er op neer dat je naast wat verplichte arresten over wg-aansprakelijkheid, arresten over OD naar aanleiding van de hc's en het boek moest kunnen toepassen. Het was dus geen verplichte jurisprudentie. Beetje debiel, maar ja.quote:
Ging wel lekker. Alleen bij één vraag wat zitten twijfelen en alsnog aangepast (moet je eigenlijk nooit doen, maar achquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus ook. Kwam er op neer dat je naast wat verplichte arresten over wg-aansprakelijkheid, arresten over OD naar aanleiding van de hc's en het boek moest kunnen toepassen. Het was dus geen verplichte jurisprudentie. Beetje debiel, maar ja.
Oke. Want ik zat een beetje te denken dat vwo tot die datum eindexamens heeftquote:
Jaquote:
Ja, voor de mensen die dan eindexamen moeten doen is het wel kut inderdaad, maar dat is de meerderheid, dus daar zullen ze vast wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke. Want ik zat een beetje te denken dat vwo tot die datum eindexamens heeftVoor hen niet echt fantastisch dus.
Maar jij gaat als deeltijder toch? En weet je al hoeveel er dit jaar waren?
Het feit dat de eindexamens nog niet eens voorbij zijn zegt al genoeg.quote:
Ooh mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ja, voor de mensen die dan eindexamen moeten doen is het wel kut inderdaad, maar dat is de meerderheid, dus daar zullen ze vast wel rekening mee houden.
Ik ga inderdaad in deeltijd, het kwam er uiteindelijk op neer dat ze nog nooit meer dan 20 deeltijders per jaar hebben gehad, dus die 20 deeltijdplekken was ruim. Komt wel goed dus!
In b4 Actaquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
JaEn die docent heeft geloof ik wel 100 arresten behandeld tijdens de hc's
Maar goed, tentamen gehad, heb goede hoop dus met een beetje mazzel kan ik dat verschrikkelijke Asser boek links laten liggen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar goed, tentamen gehad, heb goede hoop dus met een beetje mazzel kan ik dat verschrikkelijke Asser boek links laten liggen.
Sideshow, Ties ambieert het ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
He bah wat elitair [ afbeelding ]
[..]
Zeker wel!
Aha.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie contacten met jou en Bobbie en Pax is slecht in Candy Crush.
Ik heb een opmerking over dat boek bij de evaluatie geplaatst. Hopelijk wordt die binnen een paar maanden geplaatstquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
JaEn die docent heeft geloof ik wel 100 arresten behandeld tijdens de hc's
Goed hoorquote:
Ik heb bij staatsrecht 1B tentamen-enquete ingevuld dat dat Van der Pot boek niet echt uitnodigend is om te lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een opmerking over dat boek bij de evaluatie geplaatst. Hopelijk wordt die binnen een paar maanden geplaatst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |