Tof man. Je doet het toch maar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het plan is => Bordeax => San sebastiaan => Noord portugal => lisabon => madrid => Barcelona => Monaco => Geneve => Luxemburg =>
Heb er wel zin in
yup, helemaal in mijn lonerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga je alleen? Dat is wel lekker, even helemaal relaxen, reflecteren en je hoofd leeg maken.
Natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden nog overwogen te stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Twijfelen jullie dan nooit over je studie en je toekomst?
Ja nouja nu is het natuurlijk wat laat omdat ik al bijna klaar ben maar eerst wel veel. Nu maak ik het maar gewoon af en kijk ik dan wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Natuurlijk wel. Maar iedereen gaat daar anders mee om.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Veel mensen die het er over hebben dat ze zo'n tocht hadden willen maken. Moet ik het maar gewoon gaan doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tof man. Je doet het toch maar.
Nooitquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden nog overwogen te stoppen.
Zou ongezond zijn om dat niet te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb een paar weken geleden nog overwogen te stoppen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja nouja nu is het natuurlijk wat laat omdat ik al bijna klaar ben maar eerst wel veel. Nu maak ik het maar gewoon af en kijk ik dan wel.
Kijk, genoeg twijfel. Ik doe het ook erg veel. Zie vrienden om me heen stoppen met hun studies en anderen hebben het weer super naar hun zin. Ik zit een beetje in het midden. In de zomer ga ik maar eens goed nadenken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar iedereen gaat daar anders mee om.
rechten is met alles te combinerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, genoeg twijfel. Ik doe het ook erg veel. Zie vrienden om me heen stoppen met hun studies en anderen hebben het weer super naar hun zin. Ik zit een beetje in het midden. In de zomer ga ik maar eens goed nadenken.
Terecht. Daar in Zoetermeer is het al druk genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Ik twijfel na elke 6 die ik terug krijg of ik ooit wel aan de bak kom
Dat is sowieso wel een goed idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga sowieso niet stoppen
maar ik zit wel te denken om iets anders (erbij of erna) te gaan doen
Weet je niet hoelang je moet wachten voor een rijbewijs hier?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terecht. Daar in Zoetermeer is het al druk genoeg.
Ik had achteraf ook wel twee studies willen doen. Nu is het financieel zo onvoordeligquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga sowieso niet stoppen
maar ik zit wel te denken om iets anders (erbij of erna) te gaan doen, en dan misschien ook wel totaaal iets anders (geschiedenis ofzo)
Eigenlijk nooit echt getwijfeld over deze studie. Wist ook al vrij snel welke master ik wilde gaan doen etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef SaulGoodman het volgende:
Een dag als je met spoed aanvraagt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weet je niet hoelang je moet wachten voor een rijbewijs hier?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit echt getwijfeld over deze studie. Wist ook al vrij snel welke master ik wilde gaan doen etc.
zo nep is dat ja. vooral de loophole die er nu nog isquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had achteraf ook wel twee studies willen doen. Nu is het financieel zo onvoordelig
Waag het eens zonder afspraak een aanvraag te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een dag als je met spoed aanvraagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |