Van der Potquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij staatsrecht 1B tentamen-enquete ingevuld dat dat Van der Pot boek niet echt uitnodigend is om te lezen.
Die waren al bekend toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens Acta, mijn ambities mogen ook
bekend zijn.
Van der Pot. Heldenboek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij staatsrecht 1B tentamen-enquete ingevuld dat dat Van der Pot boek niet echt uitnodigend is om te lezen.
Toch wil ik het ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
bekend zijn.
Dan is datquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
bekend zijn.
Nog even ter bevestiging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die waren al bekend toch?
Althans bij mij wel
Novietenhoeder worden ik wil.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wil ik het ondubbelzinnig.
Much to learn you still have.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Novietenhoeder worden ik wil.
Linkje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
Jullie zouden eens voor de grap De Blécourt ofzo moeten lezen. Daar is de Asser niks bij.
Een lange weg het worden zal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Novietenhoeder worden ik wil.
Die zijn natuurlijk niet digitaal. Die moet je gewoon uit een stoffige boekenkast in de JB pakken. Maar zie de edit; Van Bynkershoek is nog leuker.quote:
Hoi _Rooos_quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik stel voor dat de novieten van volgend jaar mogen stemmen wie de nieuwe novietenhoeders worden.
Bedoelde meer een bol.com linkje ofzo. De enige Blecourt die ik ken is een bekende arbeidsrechtadvocaat, tevens partner bij Baker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk niet digitaal. Die moet je gewoon uit een stoffige boekenkast in de JB pakken. Maar zie de edit; Van Bynkershoek is nog leuker.
Ooh. De persoon die ik bedoel is al lang heen gegaan. In 1940 al. Oud hoogleraar in Leiden. Auteur van diverse prachtige werken op rechtshistorisch gebied. Niet meer te koop bij Bol.comquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedoelde meer een bol.com linkje ofzo. De enige Blecourt die ik ken is een bekende arbeidsrechtadvocaar, tevens partner bij Baker.
Ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een hekel aan Star Wars ik heb
Daarom dacht ik alquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ooh. De persoon die ik bedoel is al lang heen gegaan. In 1940 al. Oud hoogleraar in Leiden. Auteur van diverse prachtige werken op rechtshistorisch gebied. Niet meer te koop bij Bol.comAntiquariaten denk ik als je een exemplaar wilt kopen.
Een grapje moet dat zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een hekel aan Star Wars ik heb
ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Spijt me het. Ik ben van Lord Of The Rings.
Inderdaad. Naam komt volgens mij niet veel voorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom dacht ik alWel grote kans dat het familie is, denk ik zo.
Ik ben van beide.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook mooi. Mooie boeken ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
HP vind ik ook mooi.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
allebei mooi.
Harry Potter heeft een slap einde
Je bent er gloeiend bij Speedo!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef Speedy_T het volgende:
Heel raar dit. Meerdere politie-auto's in de straat en meerdere agenten die met elkaar lopen te ouwehoeren
Wietplantage!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ze zijn bij de overburen naar binnen
Yup en de Hobbit ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Alles gelezen? Films zijn prachtig.
Spannend, hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ze zijn bij de overburen naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |