wist ik het maar. Het zal vast komen zodra ik mijn nieuwe motor hebquote:
Luister naar Tchock, Yreal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.
Studiekeuzes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik baal gewoon vreselijk van een aantal keuzes in mijn leven momenteel.
Ik volg het overgangsvak maar volgens de kaft van mijn arrestenbundel is die ook voor II ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nu ik je hier zie. Er is toch een jurisprudentiebundel voor europees 2?
Ik heb er 4 dagen over gedaan, succes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou ook?
[..]
JaIk zit nog bij dezelfde.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 4 dagen over gedaan, succes.
Daar zit ik ook al tijden vast.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef _Rooos_ het volgende:
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...
[..]
Daar zit ik ook al tijden vast.
Jaquote:
Jaa bijna weekend hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou ook?
[..]
JaIk zit nog bij dezelfde.
Zo ver wil ik niet gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jablijft wel een vet nummer trouwens!
Wat voor motivatiebrief?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef _Rooos_ het volgende:
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...
[..]
Daar zit ik ook al tijden vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |