Aaah, nee nu je het zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zoveel ben?
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
Kijk je zo Ned 1, komt iemand in beeld die Pollo de Pimentol heet.Dan kan je hem toch niet serieus nemen
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoormaar ik kan ook niet echt achterhalen of je nou serieus bent ofniet
iets zegt me van niet.
Really?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.
Kut is dat altijd ja. Ergens aanhaken is nooit zo'n probleem, maar als je daar dan zo met zijn alle een beetje voor je uit zit te staren in de pauzes is de lol er ook vrij snel vanaf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.
Wat zou ik anders op fok doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really?Ik dacht eerlijk waar altijd het tegenovergestelde
Valt hier wel mee nog op zich.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.
Omdat internetquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op mij kwam je altijd heel spontaan over
Waarom wil je met mij stappen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op mij kwam je altijd heel spontaan over
Ik denk het. Ik baal gewoon vreselijk van een aantal keuzes in mijn leven momenteel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.
Oh nu ik je hier zie. Er is toch een jurisprudentiebundel voor europees 2?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |