quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ai, beetje jammerlijk dat tentamen
Ah oke.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, het contact tussen gemeente en burger, bezwaarschriften, aanvragen enzovoort
Hmm. Zou fiscaal/notarieel bachelor voltijd, fiscaal/notarieel deeltijd en bestuur te doen zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar dat duurt weer zo langhad er eigenlijk eerder mee moeten beginnen ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
25% (latentie) van de toekomstige 25% box 2 heffing. 25% is een vaker gebruikt latentiepercentage voor aandelen etc.
Vandaag m'n cijfer voor Straf(proces)recht gekregen: een 7. Gezien de geringe voorbereidingstijd die ik ervoor had, ben ik aardig tevreden.
Nu maar eens de bende aanvragen en beëdigd worden. Nog een titel erbij, yay.
Altijd dat gehaat op Amsterdam weer. Zie je mij ooit op Groningen zeuren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk is de hele UvA gewoon stom.
Vaak wel, niet altijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk is de hele UvA gewoon stom.
Uhm ja maar dan ben je wel druk denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm. Zou fiscaal/notarieel bachelor voltijd, fiscaal/notarieel deeltijd en bestuur te doen zijn?
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uhm ja maar dan ben je wel druk denk ik.
Stom wijfquote:7:48 whw
1. Indien een student als bedoeld in artikel 7.45a bij een instelling is ingeschreven voor een opleiding en aan dezelfde of een andere bekostigde instelling met uitzondering van de Open Universiteit een tweede inschrijving wenst, is hij voor de laatstbedoelde inschrijving vrijgesteld van het betalen van collegegeld, tenzij het betaalde dan wel te betalen bedrag voor de eerste inschrijving lager is dan het volledige wettelijke collegegeld, bedoeld inartikel 7.45, eerste lid. In dat geval is het verschil verschuldigd.
Maar nu is er afgesproken dat dat er niet uitgehaald wordt. Was eerst wel het plan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wet
[..]
Stom wijf
Je leert toch wel wat nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halen
Of je leest je even inquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Wat jet bussenmaker wil staat al gewoon in de wet
[..]
Stom wijf
Nee. En nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op Amsterdam weer. Zie je mij ooit op Groningen zeuren?
Nou dan ga je wel wat doen, wel leren en hogere cijfers halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar beter dan uit m'n neus eten en niks leren en toch voldoendes halen
Gister ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahaa. Wat een onchristelijke tentamentijd trouwens.Maar ach, nu vakantie hè.
Mini-vakantie dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gister ook
Nouja, vakantie, paar dagen geen studie
Dit is niet dé Windmillquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |