Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je kan je tijd wel beter besteden toch?
er moet ook genoten wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.
Meligheid kent geen tijd.quote:
Ja, smaak is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.
Gelukkig wel. Wat heb jij graag op dan qua radio?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, smaak is relatief natuurlijk.
Mwahquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Probeer het eens uit een keer
Heb je weer een tentamen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef Yreal het volgende:
Duimen jullie voor mij, dat het morgen fatsoenlijk weer is?
Maatje van mij in de motorfiets techniek heb ik hem aangeboden voor 500. Neemt ie wel van mij over.quote:
Wat kost die waar je morgen op gaat proefrijden dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maatje van mij in de motorfiets techniek heb ik hem aangeboden voor 500. Neemt ie wel van mij over.
3200quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat kost die waar je morgen op gaat proefrijden dan?
Ik luister vrij weinig naar de radio. Als ik luister dan is het meestal BNR of Skyradio.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Wat heb jij graag op dan qua radio?
Dat is nog te doenquote:
Ach ieder z'n ding hè.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik luister vrij weinig naar de radio. Als ik luister dan is het meestal BNR of Skyradio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |