Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.
Wtf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuckIk heb overal waar ik antwoord 4 bedoelde het hokje voor drie aangekruisd? Wat in godsnaam is dat voor ongelofelijke faalactie
Zie edit. Ik had er gewoon een hoop fout, maar ik heb ze op het tentamenblad wel bij 3 omcirkeld en niet bij 4quote:
Nee, kon door omstandigheden helaas niet. Ik moet volgende tentamenweek dus vier tentamens maken. Daar zit ik momenteel niet zo op te wachten. Europese rechtsgeschiedenis, strafprocesrecht, Europees recht en contractenrecht. Dolle boel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?
Ah okequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie edit. Ik had er gewoon een hoop fout, maar ik heb ze op het tentamenblad wel bij 3 omcirkeld en niet bij 4
gewoon knallenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nee, kon door omstandigheden helaas niet. Ik moet volgende tentamenweek dus vier tentamens maken. Daar zit ik momenteel niet zo op te wachten. Europese rechtsgeschiedenis, strafprocesrecht, Europees recht en contractenrecht. Dolle boel.
Hahaha nee. Laatste tentamen gehad, ik doe voorlopig helemaal niets meer. Straks de stad in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is dat wat je nu aan het doen bent?
Ah relax. Ook leuk inderdaad. Je paasvakantie inluiden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha nee. Laatste tentamen gehad, ik doe voorlopig helemaal niets meer. Straks de stad in.
Futuramaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat kijk je?
Ik zit SlamTV te luisteren/kijken.
Avondploeg
Lang leven de lolquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je kan je tijd wel beter besteden toch?
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je kan je tijd wel beter besteden toch?
er moet ook genoten wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.
Meligheid kent geen tijd.quote:
Ja, smaak is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu niet. En ik ben fan van Avondploeg. Sowieso vind ik Slam een leuke zender maar de Avondploeg vind ik één van de leukste programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |