Zo komen we nooit uit de crisis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Etsu het volgende:
Na 3 broeken en een paar schoenen gepast te hebben, toch niks gekocht.
Oh oke, want wij kregen gister die bepaling uit de Bankwet om te bepalen of DNB een bestuursorgaan was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het geformuleerd is. Zo algemeen als jij nu zegt niet, maar als er bijvoorbeeld staat 'stelt regels over wettige betaalmiddelen' weer wel.
Ik heb die bepalingen niet eens gebruikt eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, want wij kregen gister die bepaling uit de Bankwet om te bepalen of DNB een bestuursorgaan was.
Nouja ik wacht het resultaat wel af, maximaal twee weken.
Oh ik wel, om aan te geven dat ze met enig openbaar gezag bekleed zijn. Als dat zo is dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb die bepalingen niet eens gebruikt eigenlijk.
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Yreal het volgende:
Gemeentelijke ombudsman, A orgaan? 81Q gemeentewet.
Van de Gemeente?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?
De gemeente?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?
8/10 goed voor europees recht mcquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Gemeente?Ik kan alleen niet helemaal ontdekken wat zijn eigen taak en functie dan zou moeten zijn maar hij heeft wel een eigen paragraaf in de Gemeentewet.
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
8/10 goed voor europees recht mc. Jij?
Oh geen ideequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
8/10 goed voor europees recht mc. Jij?
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja tochniet zo negatief doen en jezelf onnodig naar beneden halen.
Dat is balen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.
Wtf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuckIk heb overal waar ik antwoord 4 bedoelde het hokje voor drie aangekruisd? Wat in godsnaam is dat voor ongelofelijke faalactie
Zie edit. Ik had er gewoon een hoop fout, maar ik heb ze op het tentamenblad wel bij 3 omcirkeld en niet bij 4quote:
Nee, kon door omstandigheden helaas niet. Ik moet volgende tentamenweek dus vier tentamens maken. Daar zit ik momenteel niet zo op te wachten. Europese rechtsgeschiedenis, strafprocesrecht, Europees recht en contractenrecht. Dolle boel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |